• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Робочі місця для незрячих та слабозорих в комплекті; спеціальне обладнання для осіб з інвалідністю по зору із адаптованим програмним забезпеченням

Завершена

4 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2018 18:24 - 23.07.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Платіжне доручення

Номер: 5bdc2e8fe5cf472e9c2ee2216cd88161
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.a2
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Платіжне доручення про сплату за розгляд скарги до лоту №6
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2018 17:23
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Платіжне доручення

Номер: 368e99d2c25140ec82a9c903bdec20f4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.c3
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Платіжне доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2018 17:22
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Платіжне доручення

Номер: 21094f5111454897afe6885f36896549
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.a4
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Платіжне доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2018 17:15
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Платіжне доручення

Номер: de84a8cad0e349368d4c9a24196158fb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.b5
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Платіжне доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2018 17:14
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Платіжне доручення

Номер: 6c4344b3498f482488859f71bc62d1e6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.c6
Назва: Платіжне доручення
Скарга:
Платіжне доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2018 17:12
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо порушень вимог чинного законодавства службовими особами Замовника

Номер: 2d683f73fefa411d94afc1079998c855
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002195-a.b1
Назва: Щодо порушень вимог чинного законодавства службовими особами Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України Вих. №200701/18 від 20.07.2018р. С К А Р Г А щодо порушень вимог чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель 19.06.18р. Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» (далі за текстом Замовник) за процедурою закупівлі «Відкриті торги» проведено аукціон по закупівлі «Робочого місця для незрячих в комплекті», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-01-002345-а, ID 265bf2da5eb241cd8b68a9a22a005fa3. 23.06.18р. Замовником, переможцем торгів визнано ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог Додатку №1 тендерної документації Замовника, зобов’язання здійснити заходи щодо укладання договору про закупівлю, у строк не пізніше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, покладається на Учасника. Відповідно до вказаної вимоги тендерної документації Замовника, ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» 12.07.18р. завантажило в ЦБД Prozorro та підписало електронним цифровим підписом проект договору, у який було включено усі основні умови договору про закупівлю, вимога щодо включення яких містилася у Додатку №3 до тендерної документації Замовника. 17.07.18р. ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» отримало від Комунальної реабілітаційної установи «Київський центр незрячих» листа «Щодо підписання договору», вих. №110 від 11 липня 2018 року, що було відправлене поштою 12.07.18р. (сканована копія конверту з штампом пошти додається). У вказаному листі містилися два примірника проекту договору в редакції Замовника, та прохання в термін до 12-00 13.07.18 року надіслати на адресу Замовника підписані примірники проекту договору та, за наявності заперечень – протокол розбіжностей щодо умов договору. Слід зазначити, що проект договору про закупівлю надісланий Замовником (сканована копія додається), суттєво змінював права та обов’язки Учасника у порівнянні з вимогами тендерної документації Замовника. Зокрема, п. 4 Додатку №3 до тендерної документації Замовника, передбачався строк поставки товару до 31.08.2018р.. У п.5.1. запропонованого Замовником Договору, строк поставки товарів змінювався до 7-ми днів з дати підписання Договору. Крім того, у вказаному проекті Договору на Учасника в односторонньому порядку накладалися штрафні санкції у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісного товару, та 25% ціни Договору за відмову від виконання умов договору повністю або частково. Зазначені вимоги не були внесені Замовником до проекту (основних умов) договору про закупівлю – Додаток №3 до тендерної документації. 18.07.18р. в 13:28, тобто протягом одного робочого дня з дати отримання листа, коли нами завершувалася робота з підготовки протоколу розбіжностей щодо умов договору, Замовник прийняв рішення про скасування закупівлі «Робочого місця для незрячих в комплекті» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. 18.07.18р. в 13:59 Замовник вніс зміни до тендерної документації з закупівлі «Робочі місця для незрячих та слабозорих в комплекті; спеціальне обладнання для осіб з інвалідністю по зору із адаптованим програмним забезпеченням», ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-06-002195-а, ID 59aec895bbb44f9c89adf056201b5176. Зазначеними змінами Замовник додав лот №6, до якого увійшли усі товари, що були предметом закупівлі «Робочого місця для незрячих в комплекті», ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-01-002345-а, ID 265bf2da5eb241cd8b68a9a22a005fa3. Таким чином, потреба у закупівлі зазначених товарів була у Замовника відсутня протягом рівно 31 хвилини. Вважаємо, що Замовник безпідставно скасувавши вищезазначену закупівлю та включивши предмет цієї закупівлі до закупівлі «Робочі місця для незрячих та слабозорих в комплекті; спеціальне обладнання для осіб з інвалідністю по зору із адаптованим програмним забезпеченням», ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-06-002195-а, ID 59aec895bbb44f9c89adf056201b5176 грубо порушив принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», порушив права та законні інтереси ТОВ «ТИФЛОЦЕНТР» як учасника закупівлі та створив передумови для здійснення закупівлі можливо за завищеною ціною. Зважаючи на викладене, вимагаємо: 1. Здійснити перевірку законності дій службових осіб Комунальною реабілітаційною установою «Київський центр незрячих» при скасуванні публічної закупівлі у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, та внесення вказаних товарів в іншу закупівлю через 31 хвилину після опублікування вищевказаного рішення. 2. На час здійснення перевірки призупинити проведення закупівлі «Робочі місця для незрячих та слабозорих в комплекті; спеціальне обладнання для осіб з інвалідністю по зору із адаптованим програмним забезпеченням». 3. У разі виявлення порушень вимог чинного законодавства в вищевказаних діях службових осіб Комунальної реабілітаційної установи «Київський центр незрячих» притягнути їх до передбаченої Законом відповідальності. Директор О. Кінберг
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.07.2018 18:38
Автор: ТОВ "ТИФЛОЦЕНТР", Кінберг Олександр Михайлович +380443604412 info@tiflocenter.com.ua