Період оскарження:13.08.2018 13:09 - 16.08.2018 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимоги
Номер:3eefcf643fbc479ca0997db140145418
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2018-08-13-000491-c.a1
Назва:Дискримінаційна вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Документації предметом Закупівлі за позицією № 5 є плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25х100 та за позицією № 6 плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43х100
Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, термічна плівка для сухого друку DRYSTAR DT 5.000I B торгівельної марки AGFA спеціально розроблена для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 торгівельної марки AGFA .
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DryStar торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR DT 5.000I B для загальної рентгенографії, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку. Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA-DryStar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream-DryView, FujiFilm-DRYPIX чи технологію сухого друку Colenta або ж SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 5 та № 6 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія), – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000I B.
В той же час, рентгенівська плівка та хімічні реагенти за рештою позицій з предмету закупівлі представлені значно більшою кількістю виробників.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі - термічної плівки для сухого друку DRYSTAR DT 5.000I B, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 5 та № 6 поряд з товарами іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що така товарна позиція (№ 5 та № 6) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника продукції.
Таким чином, включення згаданої товарної позиції № 5 та № 6 (плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25x100 та плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позицією № 5 та № 6, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст.ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадану товарну позицію № 5 та № 6 (плівка DRYSTAR DT 5.000I B 20х25x100 та плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 по 100 аркушів для принтера AGFA DryStar з даної процедури закупівлі, або виділити її в окремий лот.
Вирішення:Згідно пункту 6.4. наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника й може, але не зобов’язаний приймати пропозиції аналогів та/або еквівалентів.