• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пральна машина. Вартість доставки оплачує постачальник.

Пральна машина (промислова). Вартість доставки оплачує постачальник.

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2016 12:19 - 26.09.2016 13:00
Вимога
Вирішена

СКАРГА на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі UA-2016-09-21-000556-c

Номер: 6e42ef166a524854837b252659a26d44
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-21-000556-c.b1
Назва: СКАРГА на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі UA-2016-09-21-000556-c
Вимога:
Бахмацька центральна районна лікарня Вих. № 081/09 від 23 вересня 2016р. СКАРГА на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі за ДК 016-2010: 27.51.1 «Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентелятори» (42716000-8 пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини). Закупівля UA-2016-09-21-000556-c. В системі електронних закупівель ProZorro оприлюднено оголошення № UA-2016-09-21-000556-c про проведення закупівлі за ДК 016-2010: 27.51.1 «Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентелятори» (42716000-8 пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини). При проведенні вказаних торгів всі зацікавлені особи мають право подавати пропозиції. Враховуючи зазначене, маємо намір прийняти участь у зазначеній процедурі. Проте, вивчивши технічні вимоги (технічні характеристики) до предмета закупівлі вважаємо, що певні умови потрібно виключити, як дискримінаційні та такі, що порушують принципи проведення електронних закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Зокрема, відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок проведення допорогових закупівель). Відповідно до абзацу 2 п. 1.1 Порядку проведення допорогових закупівель, даний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. Відповідно до п. 6.2. Порядку проведення допорогових закупівель під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Відповідно до п. 6.3. Порядку проведення допорогових закупівель під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Всупереч вищезазначеним вимогам чинного законодавства технічні вимоги (технічні характеристики), які визначені в оголошенні про проведення торгів містить дискримінаційну вимогу, а саме посилання на конкретну технічну характеристику: «Сталевий корпус покритий порошковою фарбою білого кольору». Вказана вище технічна характеристика не яким чином не впливає на якість прання та експлуатацію даного обладнання, але суперечить головним принципам здійснення закупівель, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, до не ефективного використання бюджетних коштів. А також п.п. 6 п. 3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів містить наступну дискримінаційну вимогу: «Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом одного робочого дня з моменту підписання договору.» Зважаючи на те, що Замовник вказує місце поставки товарів: м. Бахмач, вул.Соборності, 66, а Учасники аукціону (їх склади) можуть територіально будити розміщені у других регіонів України, так чином вище вказана дискримінаційна вимога обмежує коло учасників які можуть взяти участь у аукціоні. Виходячи з наведеного вище, прошу привести документацію закупівель у відповідність до вимог чинного законодавства, усунувши наведені порушення, шляхом виключення дискримінаційного пункту технічної характеристики («Сталевий корпус покритий порошковою фарбою білого кольору») або шляхом внесення вказівки про надання можливості учасникам пропонувати товар, який не відповідає дискримінаційній вимогі до предмету закупівлі та внести зміни до умови поставки, шляхом збільшення терміну поставки.
Вирішення: Ваші зауваження були прийняті до уваги. Зміни внесені до кваліфікаційних вимог. Бажаємо успіхів.
Статус вимоги: Задоволено