• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Коагулянт — сульфат алюмінію (Алюміній сірчанокислий)

Завершена

34 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 345 600.00 UAH
Період оскарження: 28.10.2024 17:01 - 02.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 04b8315a8cc04692a92ef9f043ae1594
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-28-014288-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2024 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.12.2024 16:08
Автор: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ ", Станіслав Сергєєв +380671005376 krtender8@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 381acce2f71242ff925b4308efc28d1d
Заголовок пункту скарги: Ознаки наявності неправдивої інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо сертифікату аналізу на Сульфат алюмінію 17%, твердий, від 01.08.2024 р. виробництва компанії HICRI ERCILI.
В наданому ТОВ «АЛЬХІМ» сертифікаті аналізу від 01.08.2024 р., як зазначено в сертифікаті виданий на партію № 24UA001. Даний номер свідчить про те, що це перша (001) партія продукту, виготовлена в 2024 році (24).
Як зазначено в сертифікаті показник розміру продукту Грануляція становить 20-40 мм. Оскільки ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» також співпрацює з компанією HICRI ERCILI, Туреччина, Скаржник володіє інформацією, що партії продукту Сульфат алюмінію 17%, твердий, які вироблялися турецькою компанією в першій половині 2024 року, були вироблені з показником розміру продукту Грануляція 25-150 мм.
З цього приводу ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» звернулося до компанії HICRI ERCILI з листом від 12.11.2024 р. № КР/24/40 dd (копія якого додається) з проханням надати відповідь чи надавався компанією HICRI ERCILI Сертифікат аналізу від 01.08.2024 р., номер партії 24UA001, та додало до листа копію наданого ТОВ «АЛЬХІМ» сертифікату.
У відповідь Скаржник отримав листа компанії HICRI ERCILI від 11.12.2024 р. (копія якого додається), в якому турецький виробник повідомив, що такий сертифікат від 01.08.2024 р. не міг бути виданий, оскільки продукт з номером партії 24UA001 мав грануляцію 25-150 мм та був реалізований до квітня 2024 року.
За таких обставин ТОВ «АЛЬХІМ» було надано сертифікат, який містить ознаки внесення до цього документу завідомо неправдивої інформації, а тому не може підтверджувати відповідність товару технічним, якісним характеристикам предмету закупівлі.
Також повідомляємо Орган оскарження, що ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» у зв’язку з поданням ТОВ «АЛЬХІМ» у складі тендерної пропозиції документів, що мають ознаки наявності неправдивої інформації, має намір підготувати та подати відповідну заяву до правоохоронних органів про вчинення дій, які містять ознаки підроблення документів.
Отже ТОВ «АЛЬХІМ» не виконало вимоги вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬХІМ» але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі.
Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації та чинного законодавства Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «АЛЬХІМ», а визнав його переможцем.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4f3faf164f834533a6681af3eeac1acf
Заголовок пункту скарги: Відсутня інформація щодо відповідності даного товару вимогам стандарту, ТУ або іншому нормативно-технічному документу виробника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо сертифікату аналізу Алюмінію сульфату від 19.09.2024 р. виробництва компанії MAY ASIT.
В Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовником встановлена вимога, що запропонована учасниками продукція має відповідати діючим стандартам ДСТУ/ТУ/EN.
В наданому ТОВ «АЛЬХІМ» сертифікаті аналізу Алюмінію сульфату від 19.09.2024 р. виробництва компанії MAY ASIT взагалі відсутня будь-яка інформація щодо відповідності даного товару вимогам стандарту, ТУ або іншому нормативно-технічному документу виробника, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам Тендерної документації.
Отже ТОВ «АЛЬХІМ» не виконало вимоги вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ac8f0c2b18444f28be091c9d8fe9a6b3
Заголовок пункту скарги: Товар не відповідає вимогам заявленого стандарту
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо сертифікату аналізу на № 333 від 10.10.2024 р. на Сульфат алюмінію 20-40 мм виробництва компанії KEMCRISTAL

В Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації Замовником встановлена вимога, що запропонована учасниками продукція має відповідати діючим стандартам ДСТУ/ТУ/EN.
В наданому ТОВ «АЛЬХІМ» сертифікаті аналізу на Сульфат алюмінію № 333 від 10.10.2024 р. на Сульфат алюмінію 20-40 мм виробництва компанії KEMCRISTAL зазначається, що продукт вироблений відповідно до вимог стандарту SR EN 878:2016. Відповідно до Таблиці 4.4 – хімічні параметри п. 4.4 зазначеного стандарту (копія з перекладом додається) показник якісної характеристики Вміст арсену (миш’як As) визначається як маса чистої речовини AS в мг/кг, в той час як в наданому учасником сертифікаті аналізу вміст арсену (миш’яку) зазначений у відсотках у перерахунку на оксид арсену AS2O3.
Таким чином, наданий ТОВ «АЛЬХІМ» сертифікат аналізу не відповідає вимогам стандарту EN 878:2016, як вимагається технічною специфікацією (Додаток 2) до Тендерної документації.
За таких обставин, керуючись вимогами ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник був зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬХІМ» але в порушення вимог Закону прийняв рішення про визнання вищезазначеного учасника переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір закупівлі.
Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації та чинного законодавства Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «АЛЬХІМ», а визнав його переможцем.
Виходячи із вищезазначеного, вважаємо, що Замовник, визнаючи переможцем ТОВ «АЛЬХІМ», порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (в тому числі на стадії розгляду тендерних пропозицій учасників), принцип участі у процедурах закупівель на рівних умовах, які визначено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір