-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами) передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених Особливостями. Згідно Кошторису ГУ ДСНС на 2024 рік за КПКВ 1006280 від 05.01.2024 року.Лист ДСНС вх.№47/6/90 від 25.06.2024.Рапорт Сергія Разборського №Р-2339/47 від 25.10.2024 року. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 4) перерозподілу коштів, зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель.
мін. крок: 0.4% або 3 825.20 UAH
Скарга на рішення Замовника
- 16 Довідка з інформацією про технічні.docx.p7s 12.11.2024 21:15
- Протокол УО.pdf 12.11.2024 21:15
- 16 Довідка з інформацією про технічні.docx 12.11.2024 21:15
- Скарга ГУ ДСНС Вінниця UA-2024-10-28-009499-a.pdf.p7s.zip 12.11.2024 21:15
- sign.p7s 12.11.2024 21:16
- рішення від 14.11.2024 № 18360.pdf 14.11.2024 16:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 № 18690.pdf 22.11.2024 13:08
- рішення від 21.11.2024 № 18690.pdf 25.11.2024 18:17
- Пояснення ГУ ДСНС .doc 18.11.2024 16:29
- Пояснення ГУ ДСНС.pdf 18.11.2024 16:29
- Протокол УО №39 від 07.11.2024 року .doc 18.11.2024 16:29
- 19 Цінова.docx 18.11.2024 16:29
- 16 Довідка з інформацією про технічні.docx 18.11.2024 16:29
- Протокол УО №50 від 27.11.2024.pdf 27.11.2024 11:25
Пункт скарги
Далі надаю обґрунтування:
Відповідно до вимог п. 4 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі до ЛОТ 1: Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» від Учасників вимагалося надання:
«Інформація та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація у відповідності з вимогами частини 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу ІІІ Тендерної документації, а саме:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЛОТ №1:
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Загальні вимоги
Предметом даної закупівлі є послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів становить 500 000 грн. 00 коп.
Метою закупівлі послуг з поточного ремонту і технічного обслуговування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів є підтримання в технічно-справному стані автомобілів для забезпечення їх безперебійної роботи.
Під «технічним обслуговуванням» розуміється комплекс робіт, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності автомобілів, їх комплектуючих, матеріалів, вузлів, деталей тощо.
Під «поточним ремонтом» розуміється ремонт, який виконують для забезпечення або відновлення роботоздатності автомобіля і полягає в заміні і (або) відновленні окремих частин (комплектуючих, агрегатів, матеріалів, вузлів, деталей тощо).
Під «запасними частинами» розуміється - запчастини, комплектуючі, агрегати, матеріали, вузли, деталі тощо.
Місце надання послуг: за місцем знаходження станції технічного обслуговування (далі – СТО). Якщо СТО учасника знаходитись за межами м. Вінниця, витрати на паливо для транспортування (доставку) транспортного засобу до місця ремонту, учасник надає за власний рахунок.
У разі неможливості транспортування (доставки) транспортного засобу до місця ремонту, учасник повинен надати безкоштовну евакуацію (евакуатором) транспортного засобу до місця ремонту та обслуговування, або забезпечити виїзд фахівців Учасника до місця розташування транспортного засобу для усунення несправності.
На СТО повинна бути наявна достатня кількість персоналу з необхідним рівнем професійної кваліфікації для надання послуг. Учасник повинен проводити наступні види ТО, поточного ремонту (у разі потреби) автотранспортних засобів:
- ТО-1, ТО-2 автомобіля;
- ТО, ремонт (у разі потреби) двигуна;
- ТО, ремонт (у разі потреби) паливної системи;
- ТО, ремонт (у разі потреби) ходової частини;
- ТО, ремонт (у разі потреби) трансмісії;
- ТО, ремонт (у разі потреби) електрообладнання;
- ТО, ремонт (у разі потреби) гальмівної системи;
- ТО, ремонт (у разі потреби) кермового управління;
- Послуги з комп'ютерної діагностики несправностей;
- Ремонт (у разі потреби) кузова автомобіля;
- Проведення (у разі потреби) фарбування кузова автомобіля;
- Проводити (у разі потреби) заміну необхідних елементів у салоні автомобіля;
- ТО, ремонт (у разі потреби) системи охолодження;
- ТО, ремонт (у разі потреби) системи кондиціювання;
- ТО, ремонт (у разі потреби) вихлопної системи.
На території СТО повинно бути організоване безпечне зберігання автомобілів Замовника, повинна бути стоянка для зберігання автотранспортних засобів.
За бажанням водія або представника Замовника Учасник після проведення інструктажу повинен надати можливість перебування в цеху для ознайомлення з перебігом виконання ремонтних робіт на автомобілі.
Технічне обслуговування та поточний ремонт легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів може здійснюватися виконавцем із використання власних матеріалів і запасних частин або із матеріалів і запасних частин наданих замовником. Запропоновані виконавцем запасні частини, що будуть використовуватись, повинні бути новими та відповідати вимогам чинного законодавства України. Вартість використаних запасних частин не повинна перевищувати середню ринкову вартість на момент ремонту та погоджується із замовником в нарядах-замовленнях перед початком проведення робіт.
Учасник повинен надавати гарантію на надані послуги та використані запасні частини, термін якої повинен становити не менше 2 місяців або 5 тис. км. (в залежності, що настане раніше) з дати прийому Замовником наданих послуг/
Оскільки на момент проведення відкритих торгів не можливо визначити конкретний перелік послуг та їх обсяг, а також кількість використаних при цьому запасних частин та агрегатів, замовник визначає лише орієнтовну кількість нормо-годин та орієнтовну вартість запасних частин і витратних матеріалів.
Обсяг та перелік послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатися у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника (нарядами замовленнями).
Обсяг послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів Замовника складається з:
- сумарного обсягу нормо-годин по наданню послуг з технічного обслуговування і поточного ремонту легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів встановлюється відповідно фактичного обсягу проведених робіт;
- обсягу запасних частин та витратних матеріалів, які необхідно замінити або використати при наданні послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, який становить (не більше) 249 490,00 грн.
На виконання вище зазначеної вимоги Замовника Скаржником було надано документ «16 Довідка з інформацією про технічні.docx» із заповненою інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно форми, визначеної п. 4 Додатку 1 для Лоту 1.
Скаржник зазначає, що Технічні вимоги до Лоту№1 не містять конкретних вимог до кількості нормо-годин, необхідних для надання послуг, відповідно Скаржником необхідно кількість нормо-годин було визначено самостійно, виходячи із встановлених Замовником в тендерній документації технічних вимог до Лоту №1.
Таким чином, Скаржником було в повній мірі виконано вимоги тендерної документації в цій частині.
Скаржник зазначає, що аргументація Замовника щодо невідповідності наданого Технічного опису до Технічних вимог у зв’язку із зменшенням кількості нормо-годин є абсурдною, оскільки вимог щодо орієнтовної кількості нормо-годин тендерною документацією не встановлено.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Загички Олени Олександрівни зазначене у Протоколі відхилення.