• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування електричного обладнання систем відеоспостереження

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.

Торги відмінено

297 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 297.25 UAH
Період оскарження: 29.05.2018 13:51 - 16.06.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні та неправомірні рішення Замовника тендерних торгів

Номер: 2f1cae87936f4e18926f180f5d298803
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.b6
Назва: Скарга на незаконні та неправомірні рішення Замовника тендерних торгів
Скарга:
ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" категорично не погоджується з рішенням, прийнятим Замовником тендерних торгів, щодо дискваліфікації та відхилення нашої тендерної пропозиції та кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця торгів. Вичерпавши всі можливі варіанти вирішення ситуації, що склалась, шляхом звернення до Замовника тендерних торгів з відповідними Скаргами-вимогами з проханнями щодо усунення виявлених порушень, які мали місце під час здійснення публічної закупівлі, та станом на 13.07.2018 року не отримавши відповіді по суті своїх претензій на 2 (дві) скарги-вимоги: щодо дискваліфікації ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" та кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон", ми змушені звернутись до вас, як до органу оскарження, рішення якого є загальнообов'язковими для виконання всіми суб'єктами господарювання публічного та приватного сектору економіки, як Замовниками, так і Учасниками тендерних торгів з метою припинення протиправної та незаконної діяльності та, як наслідок, протиправних та незаконних рішень, прийнятих за результатами проведення саме цієї закупівлі. Просимо вас об'єктивно, всебічно та повно розглянути подану нами Скаргу, документи, додані до неї, та всю іншу інформацію, яка міститься у відкритих джерелах, щодо проведення саме цієї закупівлі саме від цього Замовника торгів.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2018 17:59
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2018 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-технічна компанія "ДВ-Сек`юріті" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Агенство комплексної безпеки - Галеон" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015 код 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання (Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування електричного обладнання систем відеоспостереження)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-29-000341-b.
Автор: ТОВ НТК"ДВ-Сек`юріті", Арутюнян Марія Арзуманівна +380664965425 marydgan@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення

Номер: 7a0fd09898b544c8b1ea4e0357ea3130
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.a4
Назва: Скарга на рішення
Вимога:
У зв`язку з певним технічним збоєм, який мав місце 06.07.2018року на тендерній площадці DZO, ми не мали реальної можливості додати необхідний документ для повного розгляду нашої Скарги з обгрунтовуючими обставинами. Тож, саме тему, надаємо її зараз: Учасник - ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" категорично не погоджується з діями Замовника щодо кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця оголошених ним тендерних торгів. Детальне, змістовне та повне обгрунтування нашої позиції викладено в доданому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" На Вашу вимогу від 04.07.18р. повідомляємо наступне. У відповідності до п.29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У відповідності до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Тендерну документацію по закупівлі «UA-2018-05-29-000341-b Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування електричного обладнання систем відеоспостереження» та зміни до неї було розроблено Замовником згідно вимог, передбачених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток № 5 до тендерної документації, що містить Проект договору про надання послуг, є складовою частиною тендерної документації та однією із її умов. Згідно п. 2.1. Проекту договору про надання послуг, послуги відповідно до умов цього Договору надаються на протязі строку дії договору за місцезнаходженням Виконавця за адресою: послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м.Київ, вул. Довбуша, 22. Від учасника ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" не надходило звернень щодо надання роз’яснень або звернень щодо внесення змін до тендерної документації. Перебування сервісних центрів учасника на відстані більше ніж 10 км. від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22, є ознакою невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. У відповідності до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" було оприлюднено у відповідності із вимогами законодавства та з накладанням електронного цифрового підпису Голови тендерного комітету Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження прийнятого Замовником рішення щодо кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця тендерних торгів

Номер: eb648149217f43de8d5a6ea3797c21c3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.a2
Назва: Оскарження прийнятого Замовником рішення щодо кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця тендерних торгів
Вимога:
Учасник - ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" категорично не погоджується з діями Замовника щодо кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця оголошених ним тендерних торгів. Детальне, змістовне та повне обгрунтування нашої позиції викладено в доданому файлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" На Вашу вимогу від 04.07.18р. повідомляємо наступне. У відповідності до п.29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У відповідності до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Тендерну документацію по закупівлі «UA-2018-05-29-000341-b Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування електричного обладнання систем відеоспостереження» та зміни до неї було розроблено Замовником згідно вимог, передбачених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток № 5 до тендерної документації, що містить Проект договору про надання послуг, є складовою частиною тендерної документації та однією із її умов. Згідно п. 2.1. Проекту договору про надання послуг, послуги відповідно до умов цього Договору надаються на протязі строку дії договору за місцезнаходженням Виконавця за адресою: послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м.Київ, вул. Довбуша, 22. Від учасника ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" не надходило звернень щодо надання роз’яснень або звернень щодо внесення змін до тендерної документації. Перебування сервісних центрів учасника на відстані більше ніж 10 км. від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22, є ознакою невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. У відповідності до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" було оприлюднено у відповідності із вимогами законодавства та з накладанням електронного цифрового підпису Голови тендерного комітету Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження відповіді Замовника тендерних торгів

Номер: 7f38d27b856e45c5bfce37f58a11fa1e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.b5
Назва: Оскарження відповіді Замовника тендерних торгів
Вимога:
Шановний Замовнику тендерних торгів, ми не погоджуємось з вашої відповіддю та підкреслюємо, що ваша вимога щодо наявності сервісного центру від будь-якого з Учасників була вами ж скасована та вже не містилась в оновленій та опублікованій вами тендерній документації! Підтвердженням цього твердження є опубліковані вами зміни до тендерної документації - Додаток №6 та всієї тендерної документації. Підкреслюємо, що місце розташування сервісного центру не має жодного відношення до місця надання послуг, особливо враховуючи, що оновлена тендерна документація містила вимогу про: "З метою своєчасного усунення несправностей в обладнанні в робочі години Замовника, а саме: з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 забезпечення постійного знаходження уповноваженого фахівця Виконавця на території Замовника, а в неробочі та вихідні дні, забезпечити його прибуття у строк, що не перевищує 2-х годин з моменту відправлення відповідної рознарядки Замовника". Крім того, згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Щодо вашого посилання на те, що будь-яка особа могла звернутись за роз'ясненням тендерної документації, то підкреслюємо, що ПРАВО суб'єктів господарювання звернутись за роз'ясненням не звільняє Замовника тендерних торгів від ОБОВ'ЯЗКУ складання, готування та публікації тендерної документації ретельно, детально та змістовно прописавши кваліфікаційні та технічні вимоги щодо предмета закупівлі, чого вами зробено не було, як Замовником тендерних торгів! Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Тож, на якій правовій підставі ви вимагаєте надання документу, який НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ опублікованою оновленою тендерною документацією та на цій підставі начебто вказуєте на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті". Отже, вимагаємо скасування вашого рішення щодо дискваліфікації ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" у зв'язку з повною відповідністю поданої цим учасником тендерної пропозиції вимогам опублікованої оновленої тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Роз'яснення щодо питань, піднятих у даній вимозі, було надано у відповіді на попередню вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга-вимога до Замовника тендерних торгів

Номер: e5e1052b97774124ab88fbb8380ad02c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.a1
Назва: Скарга-вимога до Замовника тендерних торгів
Вимога:
Шановний Замовнику тендерних торгів! Ми категорично не погоджуємось з начебто прийнятим вами рішенням на підставі нижчевикладених обставин: 1) Єдиною та виключною підставою для відхилення поданої нами тендерної пропозиції було те, що начебто місцезнаходження сервісного центру Учасника торгів знаходиться на відстані 17 км від місцезнаходження Замовника торгів. Відповідно до Проекту договору: «п. 2.1. Послуги відповідно до умов цього Договору надаються на протязі строку дії договору за місцезнаходженням Виконавця за адресою: послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22». А) У первинно опублікованій вами тендерній документації (долучена нами як додаток до цієї скарги-вимоги) – Додатку №6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» дійсно була зазначена інформація (у ч.4) про: «Вимоги до виконавця при виконанні робіт з технічного обслуговування систем відеоспостереження: - для оперативного реагування на збої систем сервісні центри мають бути на віддаленні від вул. Довбуша 22 не більше ніж на 20 км; - пункт 3 переліку». Ми підкреслюємо, що розроблена вами ж первинна тендерна документація (була завантажена вами в ЦБД Prozorro: 29.05.2018 року) суперечила вашому ж проекту Договору, який був долучений до неї в якості Додатку № 5 (все тому ж пункту 2.1. проекту Договору, на який ви посилаєтесь як на підставу вашої відмови), в частині радіусу місцезнаходження сервісних центрів, якщо ви наполягаєте на вашому твердженні, як підставі відхилення нашої тендерної пропозиції згідно начебто (оскільки на цьому документі не міститься жодного підпису та вашої печатки) вашого Протоколу № 328 про відхилення тендерної пропозиції від 03.07.2018 року. Однак, все ж додержуючись вимог опублікованої вами тендерної документації, Довідку про наявність сервісних центрів від нашої компанії було надано та завантажено. Проте, така довідка була завантажено до ЦБД Prozorro до внесення змін щодо умов та вимог вашої тендерної документації! Б) Звертаємо вашу увагу, що згідно змін, які були внесені до опублікованої тендерної документації , які були завантажені до ЦБД Prozorro 13.06.2018 року, було видалено відповідну вимогу щодо місцезнаходження сервісних центрів та вказано, що: Ч.4 «З метою своєчасного усунення несправностей в обладнанні в робочі години Замовника, а саме: з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 забезпечення постійного знаходження уповноваженого фахівця Виконавця на території Замовника, а в неробочі та вихідні дні, забезпечити його прибуття у строк, що не перевищує 2-х годин з моменту відправлення відповідної рознарядки Замовника.» Отже, виникає зрозуміле та закономірне питання: І) Яке відношення зміст п.2.1. Договору – Додатку №5 до тендерної документації – має до місцерозташування сервісного центру? Де конкретно вказано така вимога у зміненій та опублікованій вами тендерній документації, зокрема – Додатку № 6«Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»? ІІ) Крім всього вищезазначеного, у вимогах вашої тендерної документації було вказано «…про забезпечення постійного знаходження уповноваженого фахівця Виконавця на території Замовника з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00, а в неробочі та вихідні дні забезпечити його прибуття у строк, що не перевищує 2-х годин з моменту відправлення відповідної рознарядки Замовника». Таку довідку ми Вам надали. Також у вимогах є пункт про те, що «…на період відсутності несправного обладнання, яке було демонтовано для проведення діагностики, безкоштовно встановити аналогічне за своїми властивостями обладнання на об’єкті Замовника». Таку довідку ми теж вам надали. Таким чином, перед нами ще раз постає питання про доцільність, правомірність та законність вашого посилання на місце розташування сервісного центру? Складається враження, що ви шукаєте будь-яку причину, для відхилення нашої пропозиції, адже ваша відповідь-відхилення не має ніякого обґрунтованого сенсу згідно ваших же вимог. Ще раз підкреслюємо, що вимога про наявність або відсутність сервісного центру Учасника просто відсутня у вашій оновленій та зміненій тендерній документації. В) Також вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на ваше дивне положення, вказане у п. 2.1. проекту Договору: «Послуги відповідно до умов цього Договору надаються на протязі строку дії договору за місцезнаходження Виконавця за адресою: послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22». Наголошуємо, що чинне законодавство України не передбачає зв’язку (та навіть виключає його) між місцезнаходженням юридичної особи, з наступною конкретизацією такого місцезнаходження поширеним визначенням «…в радіусі ___ км від _________». За місцезнаходженням юридичної особи визначається місце виконання зобов'язання (ст. 532 ЦК), підсудність спорів, місце сплати податків тощо. Тож вказівка чи деталізація місцезнаходження юридичної особи необмеженою загальною площею та вказівкою, що єдиним орієнтиром для виміру такої площі є радіус – є хибним та незаконним. Крім того, ані опублікований проект Договору, ані первинна чи змінена тендерна документація не містить визначення, яким саме чином відбувається вимірювання радіусу надання послуг – що є центром кола (який саме об’єкт), від якого буде здійснюватись вимірювання довжини радіусу в 10 км. Ст.93 Цивільного кодексу вказує, що: "Місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку." П. 45.2. ст. 45ПК України зазначає, що Податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Наголошуємо, що жодної згадки про ареал надання послуг чи радіус надання послуг ані в ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі за текстом - Реєстр) не містить. У відповідному Реєстрі є виключно та точно дані про КОНКРЕТНУ адресу місцезнаходження юридичної особи без будь-яких можливостей для вказівки приблизно району, ареалу або приблизної площі місцезнаходження. Також наголошуємо, що місце надання послуг та місцезнаходження юридичної особи – не є тотожними та однорідними поняттями та визначеннями. У юридичної особи є чітко встановлене місцезнаходження – з прив’язкою до конкретно-визначеної адреси. Місце ж надання послуг зі сторони юридичної особи, згідно норм та положень чинного ПК України, це: Стаття 186. Місце постачання товарів та послуг 186.1. Місцем постачання товарів є: а) фактичне місцезнаходження товарів на момент їх постачання (крім випадків, передбачених у підпунктах "б" і "в" цього пункту); б) місце, де товари перебувають на час початку їх перевезення або пересилання, у разі якщо товари перевозяться або пересилаються продавцем, покупцем чи третьою особою; в) місце, де провадиться складання, монтаж чи встановлення, у разі якщо товари складаються, монтуються або встановлюються (з випробуванням чи без нього) продавцем або від його імені. 186.1.1. Якщо постачання товарів здійснюється для споживання на борту морських та повітряних суден або у поїздах на ділянці пасажирського перевезення, що здійснюється в межах митної території України, місцем постачання вважається пункт відправлення пасажирського транспортного засобу. Ділянкою пасажирського перевезення, що здійснюється в межах митної території України, вважається ділянка, на якій відбувається таке перевезення без зупинок за межами митної території України між пунктом відправлення та пунктом прибуття пасажирського транспортного засобу. Пункт відправлення пасажирського транспортного засобу - перший пункт посадки пасажирів у межах митної території України, у разі потреби - після зупинки за межами митної території України. Пункт прибуття транспортного засобу на митній території України - останній пункт на митній території України для посадки/висадки пасажирів на митній території України. 186.2. Місцем постачання послуг є: 186.2.1. місце фактичного постачання послуг, пов'язаних з рухомим майном, а саме: а) послуг, що є допоміжними у транспортній діяльності: навантаження, розвантаження, перевантаження, складська обробка товарів та інші аналогічні види послуг; б) послуг із проведення експертизи та оцінки рухомого майна; в) послуг, пов'язаних із перевезенням пасажирів та вантажів, у тому числі з постачанням продовольчих продуктів і напоїв, призначених для споживання; г) послуг із виконання ремонтних робіт і послуг із переробки сировини, а також інших робіт і послуг, що пов'язані з рухомим майном; 186.2.2. фактичне місцезнаходження нерухомого майна, у тому числі що будується, для тих послуг, які пов'язані з нерухомим майном: а) послуг агентств нерухомості; б) послуг з підготовки та проведення будівельних робіт; в) інших послуг за місцезнаходженням нерухомого майна, у тому числі що будується; 186.2.3. місце фактичного надання послуг у сфері культури, мистецтва, освіти, науки, спорту, розваг або інших подібних послуг, включаючи послуги організаторів діяльності в зазначених сферах та послуги, що надаються для влаштування платних виставок, конференцій, навчальних семінарів та інших подібних заходів. Отже, як бачимо з усього вищевикладеного, вказівка місця надання послуг та місцезнаходження юридичної особи тісно пов’язано з конкретною вказівкою АДРЕСИ юридичної особи, а не зазначенні такою можливості варіювати, як це зробили ви, як Замовник торгів, зокрема: «… послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22». Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що будь-яка юридична особа або фізична особа-підприємець зобов’язана здійснювати свою діяльність виключно в рамках чинного правового поля України, додержуючись норм, положень та вимог чинного законодавства України. Г) Звертаємо вашу увагу на те, що ми, як Учасник закупівлі, не вказували, що адреса в мережі Інтернет - http://dvsecurity.com.ua, на який ви посилаєтесь, є офіційним сайтом нашої компанії. На даний момент часу у нас діє зовсім інший офіційний сайт. Д) Звертаємо вашу увагу, що Протокол № 328 тендерного комітету, в якому ви відхилили нашу пропозицію, не має жодного підпису всіх або більшості членів зі складу тендерного комітету. Перелік осіб, які входять до складу тендерного комітету є, однак ані не підписів, ані печатки немає. Тож, хто тоді прийняв це рішення про відхилення? Е) Крім того, виникає також питання щодо законності та правомірності продовження строків розгляду поданих тендерних пропозицій та опублікування листа (навіть не Протоколу), а якогось листа-Відомості щодо продовження строку розгляду пропозицій від 26.06.2018 року за № ДХ-220 без вказівки при цьому жодного обґрунтування необхідності або можливості здійснення такого продовження та даних про відповідальну особу, яка прийняла таке рішення. Також вказуємо, що лист - Відомості, про які ми зазначили вище, також ніким не підписаний та відсутня ваша печатка, як Замовника торгів. На підставі всього вищевикладеного, наполегливо просимо вас: - ще раз переглянути подану нами тендерну пропозицію на предмет її відповідності вимогам опублікованої вами оновленої та зміненої тендерної документації; - скасувати ваше рішення щодо відхилення поданої нами тендерної пропозиції; - кваліфікувати нас, як Учасника-Переможця тендерних торгів.
Вирішення: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" На Вашу вимогу від 04.07.18р. повідомляємо наступне. У відповідності до п.29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У відповідності до ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Тендерну документацію по закупівлі «UA-2018-05-29-000341-b Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування електричного обладнання систем відеоспостереження» та зміни до неї було розроблено Замовником згідно вимог, передбачених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток № 5 до тендерної документації, що містить Проект договору про надання послуг, є складовою частиною тендерної документації та однією із її умов. Згідно п. 2.1. Проекту договору про надання послуг, послуги відповідно до умов цього Договору надаються на протязі строку дії договору за місцезнаходженням Виконавця за адресою: послуги повинні надаватися в радіусі до 10 км від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м.Київ, вул. Довбуша, 22. Від учасника ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" не надходило звернень щодо надання роз’яснень або звернень щодо внесення змін до тендерної документації. Перебування сервісних центрів учасника на відстані більше ніж 10 км. від філії ЦТС «Ліски» ПАТ «Укрзалізниця», що знаходиться за адресою 02092, м. Київ, вул. Довбуша, 22, є ознакою невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. У відповідності до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У відповідності до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ДВ-СЕК'ЮРІТІ" було оприлюднено у відповідності із вимогами законодавства та з накладанням електронного цифрового підпису Голови тендерного комітету Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження прийнятого Замовником рішення щодо Переможця тендерних торгів (з вкладеним файлом)

Номер: 0d468bd1eab940daac07463d23470bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-29-000341-b.a3
Назва: Оскарження прийнятого Замовником рішення щодо Переможця тендерних торгів (з вкладеним файлом)
Вимога:
Учасник - ТОВ "НТК "ДВ-Сек'юріті" категорично не погоджується з діями Замовника щодо кваліфікації ТОВ "АКБ Галеон" в якості переможця оголошених ним тендерних торгів. Детальне, змістовне та повне обгрунтування нашої позиції викладено в доданому файлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка сайту- не був доданий файл
Дата скасування: 07.07.2018 12:37