• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ліхтарі

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги відмінено

449 312.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 493.13 UAH
Період оскарження: 24.05.2018 11:41 - 14.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА (ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ №229/1 від 24 липня 2018 р.) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД"

Номер: ffa485e5408b425784cd081481ef02b8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-24-001070-a.b3
Назва: СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА (ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ №229/1 від 24 липня 2018 р.) ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ ТОВ "ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНВЕСТТРЕЙД» (далі – Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі – ТОВ «ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД», оскільки пропозиція ТОВ «ПРОМПОСТАЧ ЗАХІД» не відповідає умовам тендерної документації. Рішення Замовника є неправомірним та безпідставним, прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, чим було грубо порушено права та законні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.08.2018 13:20
Дата виконання рішення Замовником: 23.08.2018 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (керуючись статтями 8 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі») № 8446 - р/пк-пз від 17.08.2018 р., відповідно до п. 9 та п. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасовуємо протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2018 р. № 229/1.
Автор: ООО "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД", Олександр Такунов +380978327742 kyivinvesttrade@gmail.com http://kyivinvesttrade.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога Замовнику на усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 093a196f3db94207bb5d79e90e795b64
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-24-001070-a.b1
Назва: Вимога Замовнику на усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю «Ліхтарів (код за ДК 021-2015 31520000-7 – Світильники та освітлювальна арматура), однак вивчивши вимоги тендерної документації, було виявлено, що вона містить дискримінаційні вимоги, які перешкоджають можливість нашої участі у даній закупівлі за таких підстав: 1). Пункт 6 Розділу 3 тендерної документації містить найменування товару – «Ліхтар акумуляторний освітлювальний і сигнальний «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0 або еквівалент» з посиланням на конкретну марку та конкретного виробника – ТОВ «ЛУЧ» (м.Київ), що забороняється чинним законодавством. Згідно пункту 3 частини другої Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі – Закон): «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». І хоча, тендерна документація містить припис «або еквівалент», Замовник повністю нівелює можливість запропонування учасниками еквіваленту, адже тендерна документація не містить розшифровки поняття «або еквівалент», проте містить конкретні технічні характеристики, які відносяться лише до Ліхтаря акумуляторного освітлювального і сигнального «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0. Тобто, за якими показниками Замовником буде прийнято рішення стосовно того, чи є запропонована продукція еквівалентом Ліхтаря акумуляторного освітлювального і сигнального «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0 виробництва ТОВ «ЛУЧ», чи ні? У зв’язку з чим, вимагаємо усунути порушення, шляхом видалення посилання в найменуванні товару на «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0. 2). Пункт 6 Розділу 3 тендерної документації також містить Технічний опис, технічні характеристики Ліхтаря акумуляторного освітлювального і сигнального «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0. Однак у різних виробників ліхтарі мають зовсім інші габаритні розміри, що не впливає на функціональність товару. А враховуючи те, що Замовник зазначає габаритні розміри, мм, не більше – 210х144х118, то усі інші ліхтарі, які мають розміри більше ніж 210х144х118, автоматично будуть підлягати відхиленню за невідповідністю вимогам тендерної документації. У зв’язку з чим, вимагаємо внести зміни до габаритних розмірів, та зазначити Габаритні розміри, мм, не більше – 240х265х118. Таким чином, тендерна документація на сьогоднішній день складена таким чином, що успішно взяти участь у даній закупівлі може лише виробник ТОВ «ЛУЧ», або його представники, оскільки запропонувати інший товар, який буде повністю відповідати Ліхтарю акумуляторному освітлювальному і сигнальному «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0, неможливо. Для усунення дискримінаційних вимог та з метою недопущення обмеження конкуренції, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її до відповідності чинному законодавству та зазначених вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши вимогу потенційного учасника в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Зауваження щодо наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації, які перешкоджають можливість участі потенційних учасників у даній закупівлі на підставі умов пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, а саме: найменування товару – «Ліхтар акумуляторний освітлювальний і сигнальний «Луч-ЖД-с»-174 кз/12-кс/4,0 або еквівалент». Зауважуємо, що дана вимога не забороняється чинним Законодавством. Згідно пункту 3 частини другої Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (надалі – Закон): «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля». Просимо прийняти до уваги, що технічні вимоги до ліхтарів враховані зі специфікою виконання посадових обов’язків змінних працівників залізниці, що безпосередньо пов’язані з безпекою руху поїздів. Тому збільшення габаритних розмірів ліхтаря та як наслідок його ваги може негативно вплинути на моторику руху працівників та призвести до виробничого травматизму. Тому Вашу вимогу не задоволено. Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА НА ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 7856ad79cf9148d0b68d6d7ebb0154f8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-24-001070-a.a2
Назва: СКАРГА НА ВСТАНОВЛЕНІ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНВЕСТТРЕЙД» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь у даній закупівлі, однак вивчивши умови тендерної документації було виявлено, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та складена таким чином, що участь у закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, що пропонують продукцію конкретного виробника – ТОВ «ЛУЧ» (м.Київ). У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2018 21:05
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2018 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання вимог зазначених в рішенні АМКУ в тендерну документацію внесено зміни
Автор: ООО "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД", Олександр Такунов +380978327742 kyivinvesttrade@gmail.com http://kyivinvesttrade.com.ua