• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до автомобілів та автобусів

Детальний опис наведено в Додатку 1 Тендерної документації.

Завершена

2 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження: 05.05.2018 12:31 - 18.05.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: 09237e0710f64628bf1b2ef32c78f2cc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000776-a.b5
Назва: Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2018 18:56
Автор: ООО "ГІК ПАРТС", Олександр Васильович +380674856207 sales@geek.parts http://geek.parts/
Скарга
Виконана замовником

Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: 175a3258223c45e6a36ff314fdab7dfe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000776-a.a4
Назва: Скарга на прийняті рішення та дії Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" була відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: - у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), які розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), наявна інформація про Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД". Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Замовником не виявлено, що підтверджується й відповіддю Замовника на вимогу Учасника опублікованою 11.06.2018. 07.06.2018 Замовником опубліковано протокол від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС" Учасника цінова пропозиція, якого за результатами аукціону була після цінової пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД". Ознайомившись з опублікованими рішеннями Замовника, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" вважає їх прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. 1. На думку Замовника, Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" було вчинено порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів). Так, аналізуючи офіційний веб-портал Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), Замовник стверджує про існування рішення Антимонопольного комітету України відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД". При цьому, перевіряючи вказаний реєстр (електронне посилання: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/104485) з невідомих причин Замовник не враховує, що в графі 47 реєстру «Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» чітко вказано інформацію, щодо Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД", а саме: прийняття Вищим господарським судом України рішення у справі № 904/167/17 від 12.12.2017, яким залишено касаційну скаргу Комітету/територіального відділення без задоволення, а судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій - без змін. Вказаними рішеннями судів рішення адміністративної колегії Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 36/01-14/05-16 від 27.10.2016 скасовано. Інших рішень Антимонопольний комітет України відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" не приймав. Рішення суду, як і сайт Антимонопольного комітету України є відкритою інформацію, що знаходиться в загальному доступі та не потребує додаткового підтвердження. Зважаючи на вищенаведене можемо сформувати наступні висновки: - прийняте відносно Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" рішення Антимонопольного комітету України скасовано; - Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" не притягувався до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" у відповідності до тендерної документації та достовірно у складі своєї тендерної пропозиції вказав про відсутність підстав, зазначених у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Також, Замовник стверджує, що Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких роз’яснень та документів, що підтверджують скасування рішення органів Антимонопольного комітету України. Однак, вказане формулювання не відповідає положенням як тендерної документації так і Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до примітки в Додатку № 2 тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції». Аналогічне положення, передбачено ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином, ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" була подана тендерна пропозиція у повній відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». В результаті чого, Замовник безпідставно виніс протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД". Внаслідок допущених Замовником порушень була розглянута тендерна пропозиція наступного Учасника ТОВ "ГІК ПАРТС" та 07.06.2018 опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС". Враховуючи вищенаведене протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС", також підлягає скасуванню. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до абз.2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Так як, повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено Замовником 07.06.2018, строк для подання даної скарги не був пропущений. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі товару код ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (ID: UA-2018-05-05-000776-a). 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД". 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 06.06.2018 № 15-02-221 про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "ГІК ПАРТС". Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215. 3. Інформація про відхилення тендерної пропозиції від 31.05.2018 № 15-09-209. 4. Копія рішення Вищого господарського суду України у справі № 904/167/17 від 12.12.2017. 5. Копія постанови Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 27.09.2017 у справі № 904/167/17.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2018 19:54
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2018 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВКФ "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГІК ПАРТС" переможцем за процедурою закупівлі - "Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-05-000776-a. 2. рішення органу оскарження за скаргою: UA-2018-05-05-000776-a.a4 вважати виконаним замовником. Виконано Замовником.
Автор: ООО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"", Андрій Анатолійович Зерній +380504505099, +380504505099 komteh-ets@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Усунення порушень

Номер: 4ac3e38b8afa4526b079ec0326d9fc5c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000776-a.a3
Назва: Усунення порушень
Вимога:
Обґрунтування допущених тендерним комітетом Замовника порушень
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до положень Закону України «Про захист економічної конкуренції»:  п. 4 ч 2 ст. 6: Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються (крім іншого): спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів;  п. 1 ст. 50: Порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є (крім іншого): антиконкурентні узгоджені дії;  п. 4 ст. 4: Державний контроль за додержанням законодавства про захист економічної конкуренції, захист інтересів суб'єктів господарювання та споживачів від його порушень здійснюються органами Антимонопольного комітету України. Відповідно до положень Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»:  ст. 30: Органи Антимонопольного комітету України у справах про недобросовісну конкуренцію приймають обов'язкові для виконання рішення про: • визнання факту недобросовісної конкуренції; • припинення недобросовісної конкуренції; • офіційне спростування за рахунок порушника поширених ним неправдивих, неточних або неповних відомостей; • накладання штрафів; • закриття провадження у справі. Органи Антимонопольного комітету України оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про недобросовісну конкуренцію на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України протягом 10 робочих днів з дня їх прийняття. Рішення підлягає оприлюдненню в повному обсязі, крім інформації, яка визначена інформацією з обмеженим доступом. Інформація з обмеженим доступом має бути виключена або зачорнена чи змінена в інший спосіб, який забезпечує достатній її захист та достатню прозорість щодо обґрунтування органом Антимонопольного комітету України прийнятого рішення. Так, на станом на 13.06.2018 р. на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) оприлюднені Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (далі – Зведені відомості АМКУ), в яких наявна інформація про ТОВ «ВКФ «Електронтехсервіс»: рішення АМКУ 36/01-14/05-16 від 27.10.2016 р. Відповідно до вимог п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 тендерної документації № 15-03-203 від 04.05.2018 р. (далі – ТД): Учасник надає Інформацію щодо його відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині, що стосується притягнення/непритягнення до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Так, Учасник в п. 3 Розділу ІІ Додатку 5 ТД зазначив, що не притягався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», хоча 27.10.2016 р. останнього було внесено до Зведених відомостей АМКУ. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3). У задоволенні Вимоги Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a3) відмовити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Недостатня аргументація

Номер: 020c5f1c19b142c6b7151dbc6858df1f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000776-a.a2
Назва: Недостатня аргументація
Вимога:
Добрий день Шановний Замовник. Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до автомобілів та автобусів)» від 31.05.2018 № 15-02-215 тендерна пропозиція Учасника ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД» була відхилена не відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону: - у зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), які розміщені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), наявна інформація про Учасника ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД». Відповідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції» органом, який уповноважений на розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, є Антимонопольний комітет України. Питання щодо притягнення суб’єкта господарювання до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у тому числі за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), вирішують органи Антимонопольного комітету України. На офіційному веб-порталі даного органу розміщено зведені відомості про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України. Строк давності притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій становить п’ять років з дня вчинення порушення, а в разі порушення, що триває, - з дня закінчення вчинення порушення. Отже, суб’єкт господарювання вважається притягненим до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), з дати прийняття рішення органами Антимонопольного комітету України. В період перевірки або судового оскарження рішення органів Антимонопольного комітету України про притягнення до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), не втрачає законної сили, а тому суб’єкт господарювання все ж вважається притягненим до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Слід зазначити, що Учасником ТОВ ВКФ «Електронтехсервіс ЛТД» в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких роз’яснень та документів, що підтверджують скасування рішення органів Антимонопольного комітету України. Вимогу Учасника про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-05-05-000776-a.a2) вважати виконаною.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Недостатня аргументація

Номер: 5a0e52360cfc4f01b15741b72ad59543
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-05-000776-a.a1
Назва: Недостатня аргументація
Вимога:
Добрий день Шановний Замовник. Проаналізувавши, опублікований 31.05.2018 протокол від 31.05.2018 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" Учасник вважає недостатньою аргументацію причин невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати повну та вичерпну інформацію причин невідповідності пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД" умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не вірно вказаний переможець
Дата скасування: 08.06.2018 16:36