-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби гігієни
Завершена
1 151 971.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 759.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 759.86 UAH
Період оскарження:
27.10.2024 22:27 - 01.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
159ff14d670a4694a3c38409208290cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-27-000836-a.c2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Згідно зі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Державна установа "Табір для тримання військовополонених "Захід 4" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-10-27-000836-a в електронній системі закупівель.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Державної установи "Табір для тримання військовополонених "Захід 4" від 06 листопада 2024 року №06/11/2024/03, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відповідно до ч.2 п. 44 Особливостей – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.11.2024 12:38
- рішення від 26.09.2024 №15919.pdf 08.11.2024 12:38
- ЛИСТ-ЗГОДА__ЩОДО З ТЕХНІЧ ВИМОГ.pdf 08.11.2024 12:38
- ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ __ДОДАТОК__2.pdf 08.11.2024 12:38
- Додаток 2.docx 08.11.2024 12:38
- Протокол імпорт папір.PDF 08.11.2024 12:38
- sign.p7s 08.11.2024 12:39
- Рішення від 11.11.2024 №18135.pdf 11.11.2024 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2024 №18503.pdf 19.11.2024 10:22
- Рішення від 18.11.2024 №18503.pdf 20.11.2024 17:42
- АМК.docx 15.11.2024 09:15
- лист 1732.PDF 15.11.2024 09:15
- Додаток 2.docx 15.11.2024 09:15
- Лист 1776.PDF 21.11.2024 09:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 12:55
Дата розгляду скарги:
18.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2024 17:43
Дата виконання рішення Замовником:
21.11.2024 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №18503-р/пк-пз від 18.11.2024 виконане.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3fae47fd7a64458a86b588ca01be30a9
Заголовок пункту скарги:
Скарга не правомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Державної установи "Табір для тримання військовополонених "Захід 4" від 06 листопада 2024 року №06/11/2024/03, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відповідно до ч.2 п. 44 Особливостей – замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 06.11.2024. Зокрема протокол Замовника №06/11/2024/03 від 06.11.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».
Відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації, де зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, про те що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використані.
Замовником в протоколі від 06 листопада 2024 року №06/11/2024/03, зазначено, що Учасник не надав цей гарантійний лист на підставі ч. 2 п. 44 Особливостей.
Але, відповідно до ч.2 п. 44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Та згідно п. 43 Особливостей, яким зазначено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ОТЖЕ, Гарантійний лист про тещо що товар новий не є тим документом, який призведе до змін предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що Учасник в своїй тендерній пропозиції підтвердив Додаток № 2 ТД Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який міститься в файлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ __ДОДАТОК__2.pdf», та Лист-згоду про те, що тендерна пропозиція відповідає Додатку 2 Замовника, який міститься в файлі «ЛИСТ ЗГОДА З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.pdf», аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ № 15919-р/пк-пз від 26.09.2024.
Звертаємо, Вашу увагу, на те, що вищевикладені вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» не впливають та не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі відкритих торгів (з особливостями).
Зважаючи на вищевикладене Замовником не було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей про надання надання гарантійного листа, про те що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використані, як це передбачено нормами законодавства та Особливостей.
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 06.11.2024. Зокрема протокол Замовника №06/11/2024/03 від 06.11.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».
Відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації, де зазначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, про те що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використані.
Замовником в протоколі від 06 листопада 2024 року №06/11/2024/03, зазначено, що Учасник не надав цей гарантійний лист на підставі ч. 2 п. 44 Особливостей.
Але, відповідно до ч.2 п. 44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Та згідно п. 43 Особливостей, яким зазначено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
ОТЖЕ, Гарантійний лист про тещо що товар новий не є тим документом, який призведе до змін предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі.
Також зазначаємо, що Учасник в своїй тендерній пропозиції підтвердив Додаток № 2 ТД Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який міститься в файлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ __ДОДАТОК__2.pdf», та Лист-згоду про те, що тендерна пропозиція відповідає Додатку 2 Замовника, який міститься в файлі «ЛИСТ ЗГОДА З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ.pdf», аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ № 15919-р/пк-пз від 26.09.2024.
Звертаємо, Вашу увагу, на те, що вищевикладені вимоги щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» не впливають та не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі відкритих торгів (з особливостями).
Зважаючи на вищевикладене Замовником не було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей про надання надання гарантійного листа, про те що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використані, як це передбачено нормами законодавства та Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол імпорт папір
-
Повʼязаний документ:
Протокол імпорт папір.PDF
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2.docx
-
-
Назва доказу:
ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ __ДОДАТОК__2
-
Повʼязаний документ:
ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ __ДОДАТОК__2.pdf
-
-
Назва доказу:
ЛИСТ-ЗГОДА__ЩОДО З ТЕХНІЧ ВИМОГ
-
Повʼязаний документ:
ЛИСТ-ЗГОДА__ЩОДО З ТЕХНІЧ ВИМОГ.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення від 26.09.2024 №15919
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.09.2024 №15919.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Вважаємо, що при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c7b2c427c3834f39bc477a92c9c8597a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-27-000836-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
во вкладеннi
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 07.11.2024 ТОВ ІМПОРТ ПАПІР.pdf 07.11.2024 10:57
- протокол.PDF 11.11.2024 08:26
Дата подачі:
07.11.2024 10:57
Вирішення:
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу UA-2024-10-27-000836-a.b1 повідомляємо наступне:
У наданій Вами тендерній пропозиції відсутній гарантійний лист, що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використанні. Надання такого листа передбачено Додатком №2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Гарантійний лист, що предмет закупівлі є новим і таким, що не був у використанні підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а відсутність зазначеної інформації призводить до зміни предмета закупівлі.
При не наданні документів, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та не містять інформації, яка покликана підтвердити безпосередньо технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в Замовника присутній обов’язок відхилити тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
А отже, Вашу тендерну пропозицію відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено