• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

2 962 434.17 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 29 624.34 UAH
Період оскарження: 11.07.2018 09:57 - 26.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Атестат виробництва з ремонту

Номер: 30d876633d004e4aaabb659990c59fa8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000259-b.b4
Назва: Атестат виробництва з ремонту
Вимога:
У п. 3 «Додатку № 5 тендерної документації» Замовником встановлено вимогу про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Вважаємо, що зазначена вимога є неправомірною, виходячи з наступного: Відповідно до Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, ЦТ-0162, затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц, обов’язковій атестації підлягає ремонт складових частин ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура. Згідно інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації, вказаної у п. 6 Розділу 3 тендерної документації, однією із послуг, що закуповується Замовником, є ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 в обсязі КР-2 та заміною колектора на новий, та встановленням нових підшипників Зав. № 1338067, 1609887. Ремонт тягових двигунів типу ТЕ-006, у відповідності до вищезазначеного Додатку К, підлягає атестації. Про те, в даному випадку, до предмета закупівлі входить послуга з ремонту лише однієї складової частини (якоря) тягового двигуна ТЕ-006, а не цілісного двигуна в зборі. Таким чином, вважаємо, що ремонт якорів електричних машин ТЕ-006 не підлягає обов’язковій атестації. Керуючись вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації», а саме видалити з нього вимогу п. 3 про надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу. Якір електричної машини ТЕ-006 є складовою частиною тягового електродвигуна ТЕ-006 і після проходження ремонту всі якорі будуть використовуватись в складі електродвигунів. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Розділення предмету закупівлі на окремі лоти

Номер: 10a6653a0c044d4da7662a42dc0cbbc1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000259-b.b3
Назва: Розділення предмету закупівлі на окремі лоти
Вимога:
Замовником у п. 3 Додатку № 5 тендерної документації висувається вимога щодо наявності в учасника закупівлі атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. При цьому, до предмету закупівлі Замовником включено лише одну послугу з ремонту, що підлягає атестації згідно Додатку К Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (надалі іменується – «Положення ЦТ-0162»), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 року № 484-Ц. Ідеться про послугу з ремонту якорів електричних машин ТЕ-006, які є складовими частинами ТРС та не відносяться до допоміжних електричних машин тепловозів. Зосередження в одному лоті 11 (одинадцяти) найменування послуг, що закуповується, серед яких згідно Додатку К Положення ЦТ-0162 виключно одна послуга з ремонту (електричних машин ТЕ-006) підлягає атестації, штучно унеможливлює доступ до процедури торгів ремонтних підприємств, що не мають атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС, але є технічно компетентними у надані послуг з капітального ремонту допоміжних електричних машин ТРС, що включені Замовником до предмету закупівлі, і мають багаторічний досвід роботи в даному напрямку (в тому числі і на підприємствах Укрзалізниці). Зазначимо, що таким чином створюється монопольне становище для учасників ринку, які пройшли процедури атестації в Укрзалізниці згідно умов Положення ЦТ-0162, що прямо суперечить принципу недискримінації учасників. Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників, варто предмет закупівлі ID UA-2018-07-11-000259-b на Послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів розділити на окремі лоти, що суттєво вплине на: підвищення конкурентної боротьби та якості надання послуг; зниженню вартості робіт. А тому, з метою забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо Вас внести необхідні зміни до тендерної документації для розділу предмета закупівлі на окремі лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В зв’язку з виробничою необхідністю та з метою своєчасного виконання програми ремонту тягового рухомого складу в дані торги було включено капітальний ремонт якорів електричних машин ТЕ-006. Також слід зазначити, що підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту електричних машин тягового рухомого складу. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Атестат виробництва з ремонту

Номер: e19bcbd8b7a845f2a08b51299362a1cb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000259-b.b2
Назва: Атестат виробництва з ремонту
Вимога:
Вимогою «Додатку № 5 тендерної документації» Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» передбачено надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС Вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених Законом України від 25.11.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон від 25.11.2015 №922-VIII), з огляду на нижчевикладене: Частиною 3 ст. 22 Закону від 25.11.2015 №922-VIII передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити. При цьому, у частині 4 вказаної статті законодавцем закріплено положення, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно умов Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу ЦТ-0162 (далі – Положення), затвердженого наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, атестація локомотиворемонтних підприємств є внутрішньою процедурою Укрзалізниці і відповідно здійснюється за її наказом відповідною атестаційною комісією згідно з план-графіком. У таблиці К.1. Додатку К Положення міститься вичерпний перелік складових частин ТРС, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. У вказаний перелік входять наступні складові частини ТРС: 1) колісна пара, буксовий вузол, візок; 2) тяговий двигун; 3) автозчеплювальний пристрій; 4) пристрої АЛСН і безпеки, швидкостемір; 5) пневмогальмівне обладнання (крани, повітророзподільники, компресор); 6) дизель; 7) паливна апаратура. Таким чином, виключно локомотиворемонтне підприємство, що пройшло процедуру атестації в Укрзалізниці, допускається до участі у тендері, предметом закупівлі якого є послуги з капітального ремонту допоміжних електричних машин тепловозів, у обсягу ремонту якої міститься складові частини ТРС, зазначені у таблиці К.1. Додатку К Положення. Зважаючи на вищевикладене, вимога «Додатку № 5 тендерної документації» фактично дискримінує та позбавляє права взяти участь у процесі торгів решту підприємств, що не отримали від Укрзалізниці атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС. Внаслідок чого фактично відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого Укрзалізницею» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури. Частиною 3 ст. 5 Закону від 25.11.2015 №922-VIII визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на викладене, задля забезпечення відкритості та прозорості тендерної процедури, просимо внести зміни до «Додатку 5 тендерної документації» шляхом видалення з нього вимоги п. 3 щодо надання учасником тендеру атестату виробництва дільниці на право проведення капітального ремонту тягових електричних машин локомотивів та/або МВРС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: При виконанні ремонту тягового рухомого складу та його складових частин підрозділи ініціатора закупівлі керуються нормативною документацією Укрзалізниці. Інструкція «Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу» ЦТ-0162 (далі – Положення), затверджена наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, є одним з керівних документів в організації ремонту ТРС, а наявність атестату виробництва є одним з підтверджень того, що на підприємстві дотримується технологія ремонту складових частин тягового рухомого складу. На підставі вищевикладеного повідомляємо, що зміни в тендерну документацію вноситись не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Подача вимоги

Номер: d5a6b15d20d040e3a043b8a30dbb9150
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000259-b.b1
Назва: Подача вимоги
Вимога:
У зв`язку з короткими термінами проведення робіт та значною матеріалоємкістю ремонту лінійного обладнання, просимо змінити умови договору в частині оплати за виконанані роботи. Пропонуємо в пункті 4.1 передбачити передплату 50 % протягом 5 банківських днів з моменту виставлення рахунку, інші 50% згідно пункту 4.1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено