• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт електродвигунів шахти «Новодонецька» ВП «ШУ «Новодонецьке»

Завершена

1 955 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 775.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2024 20:13 - 29.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі

Номер: 6a5670d45af74aec9e358c00988b28b8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-24-016465-a.b1
Назва: Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.11.2024 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.12.2024 18:52
Дата виконання рішення Замовником: 10.12.2024 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомляємо, що відповідно до рішення №19379 -р/пк-пз від 05.12.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ ВИДОБУТОК" (код ЄДРПОУ:43895975) скасувало рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт електродвигунів шахти "Новодонецька" ВП "ШУ "Новодонецьке", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-24-016465-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ", Підлужевич Олександр Григорович 380504224839 pidluzhevichag@dnepr-kontrakt.com http://dnepr-kontrakt.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8528bf3389834230a1c9e7bb45edd2b1
Заголовок пункту скарги: Скарга на відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.11.2024 прийнято рішення про відміну Процедури закупівлі.
ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури закупівлі, виходячи з наступного.

ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» зазначає, що згідно з оприлюдненої 26.11.2024 інформації про відміну, відкриті торги були відмінені з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у зв’язку з порушенням строків, передбачених пунктом 36 Особливостей.

ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» вважає вищезазначене рішення Замовника про відміну Відкритих торгів необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права учасника закупівлі.

ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» зазначає, що за результатами аукціону його Пропозиція електронною системою автоматично була визначена найбільш економічно вигідною. Будь-яких вимог від Замовника під час розгляду Пропозиції ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» не надходило. Тобто вся інформація, викладена в Пропозиції Учасника, відповідала вимогам Замовника. Враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ». Надані Скаржником документи як переможця закупівлі також
відповідали всім вимогам Замовника, і тим самим Скаржник без сумніву був готовий
укласти договір за результатами закупівлі.

Замовник в рішенні про скасування торгів посилається на п. 36 Особливостей.
Однак, відповідно до вимог пункту 36 Особливостей № 1178 якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п`ятої - дев`ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п`ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну, що взагалі не стосується ситуації що склалась у даній процедурі закупівлі.


ТОВ-Фірма «ДНІПРО-КОНТРАКТ» вважає, що вищевикладені дії/бездіяльність Замовника порушують його права та інтереси, оскільки наша Пропозиція відповідає вимогам Замовника та підприємство має намір і спроможність укласти договір за результатами закупівлі та виконати його з врахуванням всіх вимог.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)