-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів
Завершена
1 792 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 920.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 920.00 UAH
Період оскарження:
24.10.2024 17:15 - 13.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
662a09e5777045e1ae28244b45fceef3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-24-015407-a.c1
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2024-10-24-015407-a.pdf 28.10.2024 11:59
- Додаток 1 для УЧАСНИКА.docx 28.10.2024 11:59
- Додаток 3 Договір проект.doc 28.10.2024 11:59
- Д. 1 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf 28.10.2024 11:59
- Додаток 2 - ДСТУ 8476-2015.pdf 28.10.2024 11:59
- Додаток 3 - Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 28.10.2024 11:59
- Додаток 1 EN 840-3-2012.pdf 28.10.2024 11:59
- скарга UA-2024-10-24-015407-a.docx 28.10.2024 11:59
- Додаток 2 Технічна специфікація.doc 28.10.2024 11:59
- Д.1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf 28.10.2024 11:59
- Тендерна документація.docx 28.10.2024 11:59
- sign.p7s 28.10.2024 13:43
- Доповнення до скарги.docx 05.11.2024 09:52
- Доповнення до скарги.pdf 05.11.2024 09:52
- Рішення від 30.10.2024 №17599.pdf 30.10.2024 14:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 №17985.pdf 07.11.2024 12:49
- Рішення від 06.11.2024 №17985.pdf 08.11.2024 15:50
- сертифікат EN 840-3.pdf 01.11.2024 11:21
- з сайту Ese.pdf 01.11.2024 11:21
- Пояснення до ТД.docx 01.11.2024 11:21
- паспорт ESE.pdf 01.11.2024 11:21
- паспорт SULO.pdf 01.11.2024 11:21
- Пояснення.PDF 01.11.2024 11:32
- Додаток 2 Технічна специфікація нова редакція.doc 11.11.2024 15:22
- Тендерна документація нова редакція.docx 11.11.2024 15:22
- ПЕРЕЛIК_ЗМIН 2.docx 11.11.2024 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 16:19
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2024 15:50
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2024 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
56a789977d5d405da06290e0109c62e7
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1) В Додатку 1 тендерної документації вказано:
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Проте, в Особливостях вказано, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Отже, Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
В такому разі, встановлена Замовником вимога суперечить чинному законодавству України і Учасники не повинні надавати довідку згідно абз. 14 п. 47 Особливостей, оскільки дана норма відсутня в Особливостях.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Проте, в Особливостях вказано, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Отже, Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
В такому разі, встановлена Замовником вимога суперечить чинному законодавству України і Учасники не повинні надавати довідку згідно абз. 14 п. 47 Особливостей, оскільки дана норма відсутня в Особливостях.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 для УЧАСНИКА.docx
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 для УЧАСНИКА.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації та видалити з Додатку 1 тендерної документації текст: Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4c34e7ab289149169ad21b8c495f3c9b
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2) В п. 5 розділу 3 тендерної документації вказано:
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Проте, в Особливостях вказано, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Отже, Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
В такому разі, встановлена Замовником вимога суперечить чинному законодавству України.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Проте, в Особливостях вказано, що абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
Отже, Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024.
В такому разі, встановлена Замовником вимога суперечить чинному законодавству України.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація.docx
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації та видалити текст: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8ab2b5db06a24b52824a41300265e0bc
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
3) В п. 2.4 додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
2.4. Строк поставки товару: поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2024 року.
Однак, в проєкті договору (п. 4.3 Додаток 3 ТД) вказано:
4.3. Строк поставки товару: до 30.11.2024 року.
Отже, в тексті проєкту договору (Додаток 3 ТД) відсутній текст про те, що поставка Товару проводиться поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору.
В такому разі, Додаток 2 тендерної документації суперечить проєкту договору (Додаток 3 ТД) стосовно строку поставки: поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
2.4. Строк поставки товару: поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору, але не пізніше 30 листопада 2024 року.
Однак, в проєкті договору (п. 4.3 Додаток 3 ТД) вказано:
4.3. Строк поставки товару: до 30.11.2024 року.
Отже, в тексті проєкту договору (Додаток 3 ТД) відсутній текст про те, що поставка Товару проводиться поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору.
В такому разі, Додаток 2 тендерної документації суперечить проєкту договору (Додаток 3 ТД) стосовно строку поставки: поставка товару здійснюється протягом десяти календарних днів після підписання договору.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 3 Договір проект.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Договір проект.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації з метою уникнення розбіжностей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
37c11d2785f94d578a292480acf333a5
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
№ п/п Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
1 Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів - нові або вживані
або еквівалент за технічними характеристиками
2 Пересувний пластиковий контейнер для твердих побутових відходів (ТПВ) об’ємом 1100 літрів призначено для збирання, тимчасового зберігання та механізованого завантаження ТПВ
3 Розмір контейнеру: ширина не більше 1370 мм, довжина не більше 1060 мм, висота не більше 1460 мм
4 Стійкий по відношенню до хімічних і біологічних впливів
5 Контейнер має бути виготовлений із матеріалу HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності)
6 Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці
7 Тип корпусу зі сферичною кришкою, на чотирьох колесах
8 Кришка сферична або сферична з лючком з пружинним механізмом закривання
9 Контейнер повинен мати вантажопідйомність – не менше 500 кг
10 Бокова цапфа з посиленою металевою трубою з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера
11 Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості
12 Колір контейнерів будь-який або будь-яка комбінація кольорів
13 Колеса: 4 шт. діаметром не менше 200 мм, два з яких з гальмом
14 Гарантійний період обслуговування товару повинен бути не менше 24 місяців
Вище зазначені технічні вимоги мають дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-3, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-3, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-3.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Додатково Скаржник повідомляє, що умови тендерної документації складені таким чином, щоб перемогу в даній процедурі здобуло ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», що поставляє ВЖИВАНІ Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів (додається документальне підтвердження).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
№ п/п Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
1 Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів - нові або вживані
або еквівалент за технічними характеристиками
2 Пересувний пластиковий контейнер для твердих побутових відходів (ТПВ) об’ємом 1100 літрів призначено для збирання, тимчасового зберігання та механізованого завантаження ТПВ
3 Розмір контейнеру: ширина не більше 1370 мм, довжина не більше 1060 мм, висота не більше 1460 мм
4 Стійкий по відношенню до хімічних і біологічних впливів
5 Контейнер має бути виготовлений із матеріалу HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності)
6 Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці
7 Тип корпусу зі сферичною кришкою, на чотирьох колесах
8 Кришка сферична або сферична з лючком з пружинним механізмом закривання
9 Контейнер повинен мати вантажопідйомність – не менше 500 кг
10 Бокова цапфа з посиленою металевою трубою з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера
11 Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості
12 Колір контейнерів будь-який або будь-яка комбінація кольорів
13 Колеса: 4 шт. діаметром не менше 200 мм, два з яких з гальмом
14 Гарантійний період обслуговування товару повинен бути не менше 24 місяців
Вище зазначені технічні вимоги мають дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейському стандарту EN 840-3, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання, в тому числі ДСТУ 8476:2015. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника.
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-3, ДСТУ 8476:2015 встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-3.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім вищезазначеним технічним особливостям одночасно. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Додатково Скаржник повідомляє, що умови тендерної документації складені таким чином, щоб перемогу в даній процедурі здобуло ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», що поставляє ВЖИВАНІ Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів (додається документальне підтвердження).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Д.1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Д.1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Д. 1 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf
-
Повʼязаний документ:
Д. 1 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 2 до тендерної документації технічні та якісні характеристики як такі, що є дискримінаційними : № п/п Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 1 Пластикові контейнери для збору твердих побутових відходів - нові або вживані або еквівалент за технічними характеристиками 2 Пересувний пластиковий контейнер для твердих побутових відходів (ТПВ) об’ємом 1100 літрів призначено для збирання, тимчасового зберігання та механізованого завантаження ТПВ 3 Розмір контейнеру: ширина не більше 1370 мм, довжина не більше 1060 мм, висота не більше 1460 мм 4 Стійкий по відношенню до хімічних і біологічних впливів 5 Контейнер має бути виготовлений із матеріалу HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності) 6 Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці 7 Тип корпусу зі сферичною кришкою, на чотирьох колесах 8 Кришка сферична або сферична з лючком з пружинним механізмом закривання 9 Контейнер повинен мати вантажопідйомність – не менше 500 кг 10 Бокова цапфа з посиленою металевою трубою з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера 11 Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості 12 Колір контейнерів будь-який або будь-яка комбінація кольорів 13 Колеса: 4 шт. діаметром не менше 200 мм, два з яких з гальмом 14 Гарантійний період обслуговування товару повинен бути не менше 24 місяців