-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюми (сорочка, брюки) в колористиці камуфляж
спеціальний фонд
Торги відмінено
169 830.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 849.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 849.15 UAH
Період оскарження:
24.10.2024 16:52 - 30.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fb455945438441f9bf591665bc58df37
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-24-014962-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протоколом №151 від 07.11.2024 року про визнання переможцем закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-24-014962-a ПрАТ «АСТРА ЛЮКС».
2. Відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «АСТРА ЛЮКС».
3. Розглянути наступну найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 08.11.2024 14:48
Дата подачі:
08.11.2024 14:49
Вирішення:
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу ГУНП в Сумській області, затвердженого наказом ГУНП в Сумській області від 09.01.2024 № 17, та наказом ГУНП від 18.10.2023 №1077 “Про визначення та організацію діяльності уповноважених осіб ГУНП в Сумській області, відповідальних за організацію та проведення закупівель”, уповноваженою особою ГУНП в Сумській області здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника - ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі - костюмів (сорочка, брюки) в колористиці камуфляж (ДК 021:2015 – 35810000-5 Індивідуальне обмундирування ) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), ідентифікатор: № UA-2024-10-24-014962-a, на відповідність Закону та Особливостей, у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснювалась відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону.
Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагав документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагав від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтвердив відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації здійснено перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей.
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно).
До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено:
— Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
— Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
— Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Додатково переглянуті дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель.
Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дало можливість перевіряти відповідні дані онлайн.
Щодо Учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей.
Також зазначаємо, що Учасником згідно Додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ розділу Вимоги до Учасника з метою перевірки підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також підтвердження можливостей поставки запропонованого Товару для потреб Замовника, подано (у формі сканованих копій) такі документи:
1. Гарантійний лист від 01.11.2024 №714/4 відповідності товару, що пропонується Учасником за цими торгами, зразку-еталону, опису та зразку предмету однострою поліцейських, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 823 «Про однострій поліцейських» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2019 № 1055 «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських»), зразку кольору основного матеріалу, затвердженого в установленому порядку, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, указаним в Додатку 3 Технічні вимоги і умовам цього пункту Документації.
2. У складі тендерної пропозиція Учасником було подано Протокол випробувань №2024.00.09.02.03 від 04 вересня 2024 року з доповненням щодо технічної помилки, який містить висновок п.7 Результати випробувань, технічні вимоги п.1 ТО 1811.40l08578 304:2020 - Костюм (сорочка, брюки) спеціальний за розмірами, асортиментом, матеріалами, зовнішнім виглядом та якістю виготовлення відповідає зразку-еталону та опису зразку предмету однострою поліцейських, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 823 «Про однострій поліцейських» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2019 № 1055 «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських»).
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Відповідно уповноваженою особою ГУНП було прийнято рішення від 07.11.2024 №151 щодо визначення Учасника переможцем Закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником на загальну суму 167 508 ,00 грн.
Також зауважуємо, що відповідно до ст.18 Закону уповноважена особа може скасувати своє рішення та повернути пропозицію Учасника на кваліфікацію виключно на підставі рішення органу оскарження -Антимонопольного комітету України за результатами розгляду відповідної скарги щодо скасування прийнятого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено