-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая,4» смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція»)
Завершена
24 641 435.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 123 207.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 123 207.18 UAH
Період оскарження:
25.06.2018 16:39 - 10.07.2018 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
231f4fbb128f4a2783fad9cf43b1dc04
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001194-b.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Голові тендерного комітету
Михайличенко М.І.
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-06-25-001194-b («Реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спортивного та дитячого майданчиків за адресою: вул. Абая, 4, смт. Біленьке, м. Краматорськ, Донецька обл. (коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2018 14:24
Вирішення:
Доброго дня. Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено