-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хлор рідкий
Торги відмінено
1 296 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 483.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 483.75 UAH
Період оскарження:
24.10.2024 12:42 - 04.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
271b36b606c845459bec46871c9d5f0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-24-007099-a.c2
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник) 24 жовтня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-24-007099-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Хлор рідкий.
Очікувана вартість закупівлі становить 1 296 750,00 гривень з ПДВ.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕО-ХІМ» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «НЕО-ХІМ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Liquid chlorine_TDS.pdf 28.10.2024 17:10
- Витяг з ліцензії.pdf 28.10.2024 17:10
- договір поставки.pdf 28.10.2024 17:10
- Договір 27323 від 27.03.2024.pdf 28.10.2024 17:10
- СВІДОЦТВО ПРО ДОПУЩЕННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.pdf 28.10.2024 17:10
- Скарга на документацію.doc 28.10.2024 17:10
- сертифікат.pdf 28.10.2024 17:10
- Свідоцтво про реєстрацію КА7858МР тягач.pdf 28.10.2024 17:10
- Скарга на документацію.pdf 28.10.2024 17:10
- Скарга на документацію_Validation_Report.pdf 28.10.2024 17:10
- Скарга на документацію.pdf.asice 28.10.2024 17:10
- sign.p7s 28.10.2024 17:12
- рішення від 30.10.2024 № 17631.pdf 30.10.2024 14:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17997.pdf 07.11.2024 12:53
- рішення від 06.11.2024 № 17997.pdf 08.11.2024 15:41
- Пояснення по суті скарги Нео-Хім.docx 01.11.2024 17:33
- Пояснення по суті скарги Нео-Хім.pdf 01.11.2024 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 17:18
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2024 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
26.11.2024 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням №17997-р/пк-пз від 06.11.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник ознайомлений. До тендерної документації на закупівлю товару "Хлор рідкий" за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (24311900-6 Хлор), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-24-007099-a, буде внесено зміни з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dcb98e4f66fc499f926e381e13eeef76
Заголовок пункту скарги:
Чинний висновок Державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи для використання у сферi питного водопостачання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Пунктом 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено перелiк iнформацiї та/або документiв, що пiдтверджують вiдповiднiсть пропозицiї Учасника необхiдним технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi:
5.1. Чинний Висновок Державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи для використання у сферi питного водопостачання.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного.
01.10.2023 р. було введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Отже з втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та внесення змін до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», такий документ як Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Порядок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи також скасовано.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть чинний висновок Державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи для використання у сферi питного водопостачання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
5.1. Чинний Висновок Державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи для використання у сферi питного водопостачання.
Зазначена вимога не відповідає вимогам чинного законодавства України виходячи з наступного.
01.10.2023 р. було введено в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Відповідно до п. 2 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" зазначеного закону втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким було встановлено обов’язковість наявності Висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, згідно з пп. 30 п. 3 Розділу "IX. Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про систему громадського здоров’я» з Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", були виключені п.п. 7, 8, 9, якими висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документацію, техніку, продукцію, речовини, матеріали, небезпечні фактори тощо визначалися обов'язковим дозвільним документом для їх використання.
Отже з втратою чинності Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та внесення змін до Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженому Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», такий документ як Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, фактично є таким, наявність якого у суб’єкта господарювання не передбачена вимогами чинного законодавства.
Порядок отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи також скасовано.
За таких умов, вимога документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть чинний висновок Державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи для використання у сферi питного водопостачання, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації по закупівлі: UA-2024-10-24-007099-a на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
de3f2ecc7233440e8bb1f2bdf8fc3316
Заголовок пункту скарги:
Щодо пiдтвердження спiвпраці учасника з виробником запропонованого товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Пунктом 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено перелiк iнформацiї та/або документiв, що пiдтверджують вiдповiднiсть пропозицiї Учасника необхiдним технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi:
5.11. Скан-копii: дилерських листiв, або дилерських/представницьких договорiв, або договорiв постачання (купiвлi-продажу), що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, у разi якщо Учасник не е виробником товару (Замовник залишає за собою право перевiрити дану iнформацiю).
Наведена умова тендерної документації обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, які безпосередньо пов'язані господарськими відносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, в тому числі Скаржника.
При цьому, учасники, які не мають господарських відносин з виробником не мають можливості надати документів, що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, однак має можливість поставити товар цього виробника.
На підтвердження можливості постачати товар по закупівлі скаржник надає договір поставки №2524/10-NA від 25.10.2024р. укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Зовнішагротранс-1»
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть дилерські листи, або дилерські/представницькі договори, або договори постачання (купiвлi-продажу), що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
5.11. Скан-копii: дилерських листiв, або дилерських/представницьких договорiв, або договорiв постачання (купiвлi-продажу), що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, у разi якщо Учасник не е виробником товару (Замовник залишає за собою право перевiрити дану iнформацiю).
Наведена умова тендерної документації обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, які безпосередньо пов'язані господарськими відносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, в тому числі Скаржника.
При цьому, учасники, які не мають господарських відносин з виробником не мають можливості надати документів, що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, однак має можливість поставити товар цього виробника.
На підтвердження можливості постачати товар по закупівлі скаржник надає договір поставки №2524/10-NA від 25.10.2024р. укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Зовнішагротранс-1»
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть дилерські листи, або дилерські/представницькі договори, або договори постачання (купiвлi-продажу), що пiдтверджують спiвпрацю учасника з виробником запропонованого товару, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації по закупівлі: UA-2024-10-24-007099-a на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
565cf3d0d1dc4183aba95e225996c144
Заголовок пункту скарги:
Щодо підтвердження лише власного спецавтотранспорту для перевезення хлору, в тому числі надання копiї транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. Пунктом 5 Додатку 1 тендерної документації встановлено перелiк iнформацiї та/або документiв, що пiдтверджують вiдповiднiсть пропозицiї Учасника необхiдним технiчним, якiсним та кiлькiсним характеристикам предмета закупiвлi:
5.12. Iнформацiя у виглядi гарантiйного листа про те, що Учасник має власний спецавтотранспорт для перевезення рідкого хлору.
Учасник повинен надати:
- копiю свiдоцтва про реєстрацiю транспортного засобу;
- копiю транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями (або витяг Державної служби України на транспортi, який мiстить iнформацiю про надання лiцензiї на внутрiшнi перевезення небезпечних вантажiв вантажними автомобiлями).
Отже, тендерна документація передбачає підтвердження лише власного спецавтотранспорту для перевезення хлору, в тому числі надання копiї транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями.
Згідно ч. 1 ст. 909 Цивільного кодексу України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
За договором перевезення надаються послуги з перевезення, однак не переходить право користування чи власності на транспортний засіб.
Скаржник користується послугами перевезення, оскільки наявність транспортних засобів в користуванні або оренді жодним чином не впливає на можливість постачати товар. При цьому, перевізник має всі необхідні дозвільні документи для здійснення перевезення небезпечних речовин.
Скаржник здійснює постачання товару на постійній основі і для цього уклав договір про транспортно-експедиторське обслуговування та перевезення №27323 від 27.03.2024 з ТОВ «Аврора Авто».
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть інформацiю у виглядi гарантiйного листа про те, що Учасник має власний спецавтотранспорт для перевезення рідкого хлору та зможуть надати копiю транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями (або витяг Державної служби України на транспортi, який мiстить iнформацiю про надання лiцензiї на внутрiшнi перевезення небезпечних вантажiв вантажними автомобiлями), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
5.12. Iнформацiя у виглядi гарантiйного листа про те, що Учасник має власний спецавтотранспорт для перевезення рідкого хлору.
Учасник повинен надати:
- копiю свiдоцтва про реєстрацiю транспортного засобу;
- копiю транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями (або витяг Державної служби України на транспортi, який мiстить iнформацiю про надання лiцензiї на внутрiшнi перевезення небезпечних вантажiв вантажними автомобiлями).
Отже, тендерна документація передбачає підтвердження лише власного спецавтотранспорту для перевезення хлору, в тому числі надання копiї транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями.
Згідно ч. 1 ст. 909 Цивільного кодексу України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату.
За договором перевезення надаються послуги з перевезення, однак не переходить право користування чи власності на транспортний засіб.
Скаржник користується послугами перевезення, оскільки наявність транспортних засобів в користуванні або оренді жодним чином не впливає на можливість постачати товар. При цьому, перевізник має всі необхідні дозвільні документи для здійснення перевезення небезпечних речовин.
Скаржник здійснює постачання товару на постійній основі і для цього уклав договір про транспортно-експедиторське обслуговування та перевезення №27323 від 27.03.2024 з ТОВ «Аврора Авто».
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть інформацiю у виглядi гарантiйного листа про те, що Учасник має власний спецавтотранспорт для перевезення рідкого хлору та зможуть надати копiю транспортної лiцензiї Учасника на перевезення небезпечного вантажу вантажними автомобiлями (або витяг Державної служби України на транспортi, який мiстить iнформацiю про надання лiцензiї на внутрiшнi перевезення небезпечних вантажiв вантажними автомобiлями), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації по закупівлі: UA-2024-10-24-007099-a на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
ed5266328a2c40aca527894eada07ce9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-24-007099-a.b1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Горішні Плавні ТД.docx 28.10.2024 14:48
- ЗУ Про систему громадського здоров'я до п 3 скарги.docx 28.10.2024 14:48
- Скарга Горішні Плавні ТД.pdf 28.10.2024 14:48
- Додаток 4. Проєкт Договору на закупівлю.docx 28.10.2024 14:48
- Скарга Горішні Плавні ТД.pdf.asice 28.10.2024 14:48
- Скарга Горішні Плавні ТД_Validation_Report.pdf 28.10.2024 14:48
- Контракт з постачальником хлор.pdf 28.10.2024 14:48
- ТД Хлор.pdf 28.10.2024 14:48
- sign.p7s 28.10.2024 14:52
- рішення від 30.10.2024 № 17618.pdf 30.10.2024 15:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17996.pdf 07.11.2024 12:34
- рішення від 06.11.2024 № 17996.pdf 11.11.2024 12:19
- Пояснення по суті скарги Гідрохім.docx 01.11.2024 17:32
- Пояснення по суті скарги Гідрохім.pdf 01.11.2024 17:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 15:05
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2024 12:19
Дата виконання рішення Замовником:
26.11.2024 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням №17996-р/пк-пз від 06.11.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник ознайомлений. До тендерної документації на закупівлю товару "Хлор рідкий" за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (24311900-6 Хлор), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-24-007099-a, буде внесено зміни з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
12c949e0844c4ac6b2acb12e4befb18e
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога про надання висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Отримати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи є неможливим з огляду, оскільки, такий документ вже не видається державними органами. І тому зазначені вище умови тендерної документації щодо надання непередбаченого законодавством документу є дискримінаційними по відношенню до нашого підприємства, оскільки їх відсутність або надання з нетаким формулюванням у сфері застосування як вимагає Замовник, стане підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гідрохім».
×
-
Назва доказу:
Закон України
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про систему громадського здоров'я до п 3 скарги.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3ab159ed0316492bb30139fe6e4bae68
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога про надання договору з виробником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Наведена умова тендерної документації обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, які безпосередньо пов'язані господарськими відносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, в тому числі Скаржника, який має договір з постачальником, а не з виробником
×
-
Назва доказу:
Договір з постачальником
-
Повʼязаний документ:
Контракт з постачальником хлор.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0b5b2bd0395249529b58658084550852
Заголовок пункту скарги:
Дискримаційне встановлення відповідалтності для Постачальника в проекті договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Дана норма порушена Замовником, оскільки за порушення термінів поставки товарів в п. 7.3. встановлено подвійну відповідальність постачальника (пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ та штраф у розмірі 30% від вартості несвоєчасно поставленого товару).
×
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Проєкт Договору на закупівлю.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
cdae592f34cf457d844f8a018afd8288
Заголовок пункту скарги:
Розбіжності з предметом закупівлі та предметом проекту договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Зазначені умови Додатку 4 стосуються гідроксихлориду алюмінію та реагента на основі заліза, які не є предметом закупівлі. Встановлені вимоги в проекті договору є дискримінаційними та такими, що не відповідають предмету закупівлі та призводять до розбіжностей вимог тендерної документації, що позбавляє Скаржника належним чином підготувати свою тендерну пропозицію.
×
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Проєкт Договору на закупівлю.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.