• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

25Т-006_44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 218 робочих днів

185 395 237.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 930 000.00 UAH
Період оскарження: 24.10.2024 10:17 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»

Номер: 0c6586002fbc44daabe35cfa0739ed73
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-24-002539-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.02.2025 17:02
Дата прийняття рішення по скарзі: 06.03.2025 13:06
Автор: ТОВ "МІК", Валентин +380676177022 0676145312@mik.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ccf4c36d29444da0aeee1bfa93c21bcd
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо сертифікату № 231223350 на бурильні труби 5 1/2" 24.70 IEU S-135 5 1/2FH, PSL 3 в кількості 350 шт./1 435 000 кг/ 3362,62 м.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі №109 Замовником зазначено наступне: «1) Щодо сертифікату № 231223350 на бурильні труби 5 1/2" 24.70 IEU S-135 5 1/2FH, PSL 3 в кількості 350 шт./1 435 000 кг/ 3362,62 м:
- у сертифікаті № 231223350 на бурильні труби 5 1/2" 24.70 IEU S-135 5 1/2FH зазначена недостовірна маса або довжина бурильних труб, в перерахунку 1 435 000 кг/3362,62 м = 426,75 кг/1 п.м., що не відповідає дійсності, оскільки відповідно до стандарту API 5DP (Table D.1—Drill Pipe—Main Dimensions and Mass, p.100-103) 39,54-42,52 кг/м – це лінійна маса 1 м бурильних труб, із замками в залежності від довжини замка може бути 43-46 кг/м. Тобто, у середньому 1 п.м заданого типорозміру бурильних труб має масу 43-46 кг.
- наявна невідповідність номерів плавки бурильних труб у звіті про перевірку хімічного складу тіла бурильної труби № CHEM/PB/231223350 та в сертифікаті № 231223350 на бурильні труби – номери плавки № 24020162 та № 23020162 відповідно.».
Скаржник не погоджується з вказаними відомостями, що викладені Замовником у Протоколі №109 зважаючи на наступне:
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, може встановлюватись замовником у разі потреби.
Згідно з пунктом 3 ІІ Частини Додатку №3 до тендерної документації, Учасником надаються копії документів: Скан-копія сертифікату якості або інспекційного сертифікату або документу про результати заводських випробувань на бурильні труби (Mill test certificate) типу:
- група міцності S-135 Ø127 х 9,19 мм NC 50;
- група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH;
згідно із стандартом API Spec 5DP на раніше виготовлені бурильні труби в зборі із вказанням детального хімічного аналізу матеріалу заготовки (С(вуглець), Si(кремній), Mn(марганець), Р(фосфор), S(сірка), Ni(нікель), Cr(хром), Mo(молібден), Cu(мідь)). Сталь, яка використовується для виготовлення тіл бурильних труб, повинна бути виготовлена за технологією виробництва дрібнозернистої сталі.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься зокрема:
- Сертифікат на свердлильний інструмент серійний номер 231223350 на бурильну трубу 5 1/2〃 24.70 IEU S-135 5 1/2FH.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності в наданих сертифікатах будь-яких відомостей про масу або довжину бурильних труб. Умовами тендерної документації передбачалося надання сертифікату на раніше виготовлені бурильні труби типу група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH із вказанням детального хімічного аналізу матеріалу заготовки (С(вуглець), Si(кремній), Mn(марганець), Р(фосфор), S(сірка), Ni(нікель), Cr(хром), Mo(молібден), Cu(мідь)), що і було зроблено Скаржником.
Сертифікат на свердлильний інструмент серійний номер 231223350 на бурильну трубу 5 1/2〃 24.70 IEU S-135 5 1/2FH є сертифікатом на раніше виготовлений товар з тією ж групою міцності, розмірами та іншими характеристиками, включаючи хімічний аналіз матеріалів заготовок.
Додатково Замовник у Протоколі №109 стверджує про наявну невідповідність номерів плавки бурильних труб у звіті про перевірку хімічного складу тіла бурильної труби № CHEM/PB/231223350 та в сертифікаті № 231223350 на бурильні труби – номери плавки № 24020162 та № 23020162 відповідно, однак Замовником упущено той факт, що Сертифікат на свердлильний інструмент серійний номер 231223350 і так містить детальний хімічний аналіз матеріалу заготовки (С(вуглець), Si(кремній), Mn(марганець), Р(фосфор), S(сірка), Ni(нікель), Cr(хром), Mo(молібден), Cu(мідь)), а вимогу про надання окремого звіту про перевірку хімічного складу тіла бурильної труби було викладено альтернативно, а саме: «сертифікату якості або інспекційного сертифікату або документу про результати заводських випробувань».
Зважаючи на все вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним та таким, що повинно бути скасоване, зокрема у цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9cb843141aa84adf8c0def838f539942
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо сертифікату № 230607311-1 на бурильні труби 5〃 19.5 IEU S-135 NC50.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі №109 Замовником зазначено наступне: «2) У сертифікаті № 230607311-1 на бурильні труби 5〃 19.5 IEU S-135 NC50, PSL 1 в кількості 311 шт./105 413 кг/ 3005,01 м зазначено рівень виконання PSL-1, однак згідно із вимогами документації необхідний рівень виконання PSL-3».
Скаржник не погоджується з вказаними відомостями, що викладені Замовником у Протоколі №109 зважаючи на наступне:
Згідно з пунктом 4 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині).
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), вих.№24-11-13/11 від 13 листопада 2024 року, де Скаржником пропонуються до постачання, зокрема:
1) Труби бурильні 5 “ 19.5 IEU S-135 NC50, виготовлені відповідно до вимог стандарту АPІ 5DP PSL-3;
2) Труби бурильні 5 1/2“ 24.7 IEU S-135 5 1/2FH, виготовлені відповідно до вимог стандарту АPІ 5DP PSL-3.
Таким чином, вдається встановити, що Скаржником пропонуються до постачання труби бурильні, виготовлені відповідно до вимог стандарту АPІ 5DP PSL-3.
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, може встановлюватись замовником у разі потреби.
Згідно з пунктом 3 ІІ Частини Додатку №3 до тендерної документації, Учасником надаються копії документів: Скан-копія сертифікату якості або інспекційного сертифікату або документу про результати заводських випробувань на бурильні труби (Mill test certificate) типу:
- група міцності S-135 Ø127 х 9,19 мм NC 50;
- група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH;
згідно із стандартом API Spec 5DP на раніше виготовлені бурильні труби в зборі із вказанням детального хімічного аналізу матеріалу заготовки (С(вуглець), Si(кремній), Mn(марганець), Р(фосфор), S(сірка), Ni(нікель), Cr(хром), Mo(молібден), Cu(мідь)). Сталь, яка використовується для виготовлення тіл бурильних труб, повинна бути виготовлена за технологією виробництва дрібнозернистої сталі.
Додатково надати скановані копії не менше одного сертифікату на кожну групу міцності, діаметр бурильних труб, вказаних у даному пункті, котрі були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами специфікації PSL-3 згідно із стандартом API Spec 5DP (в разі, якщо інші сертифікати, котрі були надані учасниками, згідно вимог цього пункту, були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами PSL-1 або PSL-2 специфікації 5DP, при цьому загальна кількість наданих сертифікатів повинна охоплювати всі типорозміри бурильних труб (а саме S-135 Ø127; S-135 Ø139,7 з будь-яким напрямом різі труби). Зразки або приклади сертифікатів випробувань не розглядаються. Зазначення в сертифікатах іншого типу захисного покриття або інформації про його відсутність не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься зокрема:
- Сертифікат на свердлильний інструмент №230607311-1 на бурильну трубу 5’ 19.5 IEU S-135 NC50 (рівень бурильної труби PSL-1) – діаметр 127 х 9.19.
Скаржник вважає, що наданням Сертифікату на свердлильний інструмент №230607311-1 на бурильну трубу 5’ 19.5 IEU S-135 NC50 (рівень бурильної труби PSL-1) – діаметр 127 х 9.19 було у повному обсязі виконано вимогу тендерної документації, що викладена у абзаці п’ятому пункту 3 ІІ Частини Додатку №3.
Так, зважаючи на формулювання вимоги тендерної документації – Замовником вимагалося надання сканованої копії не менше одного сертифікату на кожну групу міцності, діаметр бурильних труб (в нашому випадку це групи міцності S-135 Ø127 х 9,19 мм NC 50), котрі були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами специфікації PSL-3 лише в тому випадку, якщо в складі тендерної пропозиції були б наявні інші сертифікати по кожній групі міцності, діаметру, що були виготовлені і випробувані у відповідності з вимогами PSL-1 або PSL-2 специфікації 5DP.
Тобто, якби в складі тендерної пропозиції Скаржника були наявні по декілька сертифікатів на кожну групу міцності, діаметр бурильних труб випробувані у відповідності з вимогами PSL-1 або PSL-2, то потрібно було б надати ще й сертифікат з випробуванням у відповідності з вимогами PSL-3, а за умови наявності у складі тендерної пропозиції Скаржника всього по одному сертифікату на кожну групу міцності, діаметр, то надання сертифікату з PSL-3 є необов’язковим.
У зв’язку із зазначеним, твердження Замовника про необхідність надання сертифікатів на всі групи міцності, діаметр з рівнем виконання і випробування PSL-3 не відповідає дійсності, у зв’язку з чим рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним та таким, що повинно бути скасоване, зокрема у цій частині.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f7245dce9fb740bf8116d58a3564f185
Заголовок пункту скарги: 3. Щодо виробників бурильних труб та тіла бурильних труб та недосовірної інформації про них.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Протоколі №109 Замовником зазначено наступне: «3) Окрім того, в усіх наданих звітах та сертифікатах зазначається виробник тіла бурильних труб Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., однак у відповідності із наданою ТОВ «МІК» інформацією у заповненому додатку №3 пропонується виробник бурильних труб Shanxi Huanjie Petroleum Drilling Tools Co., Ltd.
2. Керуючись п.42 Особливостей Замовником здійснено звернення до виробника тіла бурильної труби Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., No. 88 Jinwu Road, Jintan, Jiangsu, People's Republic China за підтвердженням інформації, яка міститься у наданих Учасником сертифікатах на бурильні труби (лист № 12.2-12-1-624 від 23.01.2025).
06.02.2025 та 11.02.2025 з електронної пошти lixp@cbsteeltube.com (домен даної електронної скриньки співпадає з доменами офіційних електронних скриньок, зазначених на сайті даного заводу виробника) отримано лист № б/н на бланку із логотипом та реквізитами JIANGSU CHANGBAO PRECISION STEEL TUBE CO., LTD (NO. 88 JINWU ROAD, JINTAN, JIANGSU, PEOPLE’S REPUBLIC OF CHINA,TEL: +86-519-88256205 FAX: +86-519-88823959), в якому даний виробник підтверджує інформацію стосовно недостовірних даних в документації ТОВ «МІК», а саме: що тіло бурильних труб із номером плавки № 24020162 ніколи не виготовлялася на їхніх потужностях та не реалізовувалася пропонованому ТОВ «МІК» виробнику бурильних труб Shanxi Huanjie Petroleum Drilling Tools Co., Ltd».
Згідно з пунктом 4 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині).
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), вих.№24-11-13/11 від 13 листопада 2024 року, де Скаржником пропонуються до постачання, зокрема:
1) Труби бурильні 5 “ 19.5 IEU S-135 NC50, виготовлені відповідно до вимог стандарту АPІ 5DP PSL-3, виробник – SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO.,LTD
2) Труби бурильні 5 1/2“ 24.7 IEU S-135 5 1/2FH, виготовлені відповідно до вимог стандарту АPІ 5DP PSL-3, виробник – SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO.,LTD.
Таким чином, виробником запропонованих Скаржником труб є SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO.,LTD.
Додатково встановлено, що у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься Гарантійний лист, у якому Завод-виробник SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO., LTD повідомляє про можливість виготовлення замовленого обсягу бурильних труб, в терміни, що дозволять Учаснику (ТОВ «МІК») виконати свої зобов’язання щодо термінів поставки згідно тендерної документації за Додатком 3 (закупівля № UA-2024-10-24-002539-a).
Тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності встановлення ланцюга постачань тіла бурильної труби, у зв’язку з чим твердження Замовника про недостовірність інформації у складі тендерної пропозиції Скаржника є абсурдною та такою, що жодним чином не корелюється з вимогами тендерної документації. До того ж, умовами тендерної документації не передбачено необхідності надання звітів, де зазначено виробників тілу бурильних труб.
Додатково вважаємо за необхідне звернути увагу Комісії на наступні факти: Замовником не вказано яким чином зроблено звернення до Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., No. 88 Jinwu Road, Jintan, Jiangsu, People's Republic China. Яким чином Замовником встановлено засоби комунікації із Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., No. 88 Jinwu Road, Jintan, Jiangsu, People's Republic China, тобто достеменно встановити за якою адресою, електронною адерсою необхідно звертатися до Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., No. 88 Jinwu Road, Jintan, Jiangsu, People's Republic China неможливо, як і неможливо встановити якою уповноваженою особою Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd., No. 88 Jinwu Road, Jintan, Jiangsu, People's Republic China було надано відповідь на таке звернення Замовника.
Також встановлено наступне:
Згідно з пунктом 3 ІІ Частини Додатку №3 до тендерної документації, Учасником надаються копії документів: Скан-копія сертифікату якості або інспекційного сертифікату або документу про результати заводських випробувань на бурильні труби (Mill test certificate) типу:
- група міцності S-135 Ø127 х 9,19 мм NC 50;
- група міцності S-135 Ø139,7 х 10,54 мм 5 ½ FH;
згідно із стандартом API Spec 5DP на раніше виготовлені бурильні труби в зборі із вказанням детального хімічного аналізу матеріалу заготовки (С(вуглець), Si(кремній), Mn(марганець), Р(фосфор), S(сірка), Ni(нікель), Cr(хром), Mo(молібден), Cu(мідь)). Сталь, яка використовується для виготовлення тіл бурильних труб, повинна бути виготовлена за технологією виробництва дрібнозернистої сталі.
Таким чином, всі надані у складі тендерної пропозиції Скаржника документи на виконання цього пункті надані на раніше виготовлені бурильні труби в зборі та можуть не стосуватися тіла бурильних труб.
Вчергове наголошуємо, що єдиним виробником товару, що є предметом закупівлі є SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO., LTD, на підтвердження та у зв’язку з чим, Скаржником не подавалися документи, що передбачені в тендерній документації в частині виробництва тіла бурильної труби, що свідчить про те, що Замовником з незрозумілих причин встановлювалися факти виробництва/постачання або відсутності виробництва/постачання між SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO., LTD та Jiangsu Changbao Precision Steel Tube Co., Ltd.
Станом на дату подання скарги, Скаржником здійснено запит до виробника запропонованої ним продукції SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO., LTD з метою роз’яснення ситуації, що виникла. У разі надходження відповіді від SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO., LTD Скаржником будуть додані відповідні матеріали через електронну систему закупівель.
Зважаючи на все вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, у зв’язку з чим рішення про її відхилення повинне бути скасованим.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»

Номер: 43d8e3a6f5e9436cb72ba2d0714e0e5a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-24-002539-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.12.2024 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 16:02
Дата виконання рішення Замовником: 17.01.2025 10:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ №20699-р/пк-пз від 26.12.2024 скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" (ЄДРПОУ 30105738) за процедурою відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), №25Т-006, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-10-24-002539-a
Автор: ТОВ "МІК", Валентин +380676177022 0676145312@mik.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f0959dd730354451a1bb5e5176a2440c
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 12 грудня 2024 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол №623 від 12.12.2024 року Рішення уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» про відхилення тендерної пропозиції (далі також – Протокол №623), відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ «МІК» було відхилено на підставі п. 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ТОВ «МІК» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
У Протоколі №623 Замовником зазначено наступне: «РОЗГЛЯДАЛА:
Службову записку начальника відділу закупівель ТМЦ від 11.12.2024 року №301.2/7627-С та від 11.12.2024 року №301.2/7626-С щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МІК" (ЄДРПОУ 30105738) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), №25Т-006, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-10-24-002539-a, з наступних причин:
На вимогу п. 4 розділу ІІ Додатку № 1 Тендерної документації Учасником надана скан-копія заповненого Додатку № 3 Частина І на бланку Учасника Вих. №24-11-13/10 від 13.11.2024 р.
Однак, в заповненому Учасником ТОВ «МІК» додатку № 3 до тендерної документації відзначається невідповідність:
- в п. 15 розділу ІІ Додатку № 3 Матеріал твердосплавного покриття замість твердосплавного покриття «ARNCO 150 XT або еквівалент**» вказано внутрішнє покриття «PNE 350, що не є еквівалентом твердосплавного покриття».
Підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника п. 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Витяг з протоколу №98-1 від 11 грудня 2024 року засідання Локальної ради з контрактування №1 (ЛРзК №1), де вирішено враховуючи наявність підстав для відхилення, схвалити проект рішення Уповноваженої особи АТ «Укргазвидобування» щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «МІК» у закупівлі 25Т-006_44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті); ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-24-002539-a».
Скаржник не погоджується з відомостями, що викладені Замовником у Протоколі №623 зважаючи на наступне:
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, може встановлюватись замовником у разі потреби.
Згідно з пунктом 4 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації, Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься:
- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), І ЧАСТИНА, вих.№ 24-11-13/11 від 13 листопада 2024 року, яка складається з двох частин – І - Труби бурильні 5 “ 19.5 IEU S-135 NC50 Країна походження: Китай Виробник товару: SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO.,LTD; ІІ - Труби бурильні 5 1/2“ 24.7 IEU S-135 5 1/2FH Країна походження: Китай Виробник товару: SHANXI HUANJIE PETROLEUM DRILLING TOOLS CO.,LTD.
За пунктом 15 частини ІІ заповненої частини І Додатку №3 учасникам необхідно було вказати відомості про матеріал твердосплавного покриття труб бурильних5 1/2” (Ø139,7 мм) з приварними замками - ARNCO 150 XT або еквівалент**.
Заповнюючи останню колонку, в якій вказуються значення про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання, Скаржником було помилково вказано значення, що стосувалось внутрішнього покриття, а не матеріалу твердосплавного покриття а саме – замість ARNCO 150 XT, помилково вказано PNE 350.
При цьому, повну відповідність всім технічним, якісним, кількісним характеристикам Скаржником підтверджено іншими способами, а саме:
1) Додатком до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби бурильні в асортименті), І ЧАСТИНА, вих.№ 24-11-13/11 від 13 листопада 2024 року є малюнок 1 – Розміщення армуючого покриття, на якому вказане вірне значення показника «матеріал твердосплавного покриття» - ARNCO 150 XT або еквівалент;
2) Креслення на Труби бурильні 5 1/2“ 24.7 IEU S-135 5 1/2FH (файл «Чертеж-Труби бурильні 5 1-2 24.7 IEU S-135 5 1-2FH»), на якому вказано «Hard banding: ARNCO 150XT», та переклад опису до нього – файл «Чертеж-Труби бурильні 5 1-2 24.7 IEU S-135 5 1-2FH укр», де продубльовано: «Наплавлення твердим сплавом: ARNCO 150XT»;
3) Звіт про твердість твердого наплавлення бурильних труб № HB231223350 (сторінка 2 файлу «Сертификат на рание поставки OD 139.7mm(350 шт ) для Тайвань укр»), у якому вказано відомості про твердість покриття (наплавлення) Arnco 150XT.
4) Звіт про випробування №20231110 (оригінал у файлі «Испытание на 150XT» та переклад українською мовою сторінки 14-20 у файлі «Сертификат на рание поставки OD 139.7mm(350 шт ) для Тайвань укр»).
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 6 частини ІІ додатку №3 до тендерної документації, На підтвердження відповідності характеристик запропонованого твердосплавного армуючого покриття (hardbanding) надаються результати його випробувань із зазначенням наступних показників (випробування повинні бути проведені в незалежній лабораторії. Результати випробувань надаються як для пропозицій із твердосплавним наплавленням ARNCO 150 XT так і для еквіваленту):
- результати випробування твердосплавного покриття згідно із стандартом API SPEC 7CW. Показник зносу обсадної колони повинен бути не вище 3%.
- результати випробування на абразивний знос згідно із стандартом ASTM G65-A – втрата ваги не більше 0,5 г;
- твердість по Роквеллу HRc - 56-60.
На виконання вищезгаданої вимоги, Скаржником і були надані підтверджуючі документи, зокрема і Звіт про випробування №20231110 (оригінал у файлі «Испытание на 150XT» та переклад українською мовою сторінки 14-20 у файлі «Сертификат на рание поставки OD 139.7mm(350 шт ) для Тайвань укр»).
Зважаючи на вищевикладене, твердження про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника через наявність технічної помилки (описки) в пункті 15 частини ІІ заповненої частини І Додатку №3 є неправомірним, оскільки таке твердження спростовується іншими документами, що наявні у складі тендерної пропозиції Скаржника, що підтверджують відповідність матеріалу твердосплавного покриття вимогам тендерної документації.
Зважаючи на все вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена, у зв’язку з чим рішення про її відхилення повинне бути скасованим.
Додатково звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Скаржника є найбільш економічно вигідною та більше як на 7 млн. грн. є меншою від наступної тендерної пропозиції.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК», позбавляє останнє можливості отримати прибуток за рахунок укладення договору про закупівлю із Замовником, адже саме тендерна пропозиція ТОВ «МІК» є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника