-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пилка-дриль електрична медична
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Завершена
153 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 765.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2024 16:49 - 28.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
3badcde69ece462aaffa90bd4444373e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-23-015146-a.c1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна частина.pdf 09.11.2024 19:03
- протокол.pdf 09.11.2024 19:03
- Скарга АМКУ Горохів.docx 09.11.2024 19:03
- Скарга АМКУ Горохів.pdf 09.11.2024 19:03
- Додаток 2 до ТД дрель.docx 09.11.2024 19:03
- sign.p7s 09.11.2024 19:04
- рішення від 12.11.2024 № 18231.pdf 12.11.2024 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 №18662.pdf 21.11.2024 14:55
- Рішення від 20.11.2024 №18662.pdf 22.11.2024 17:51
- Тендерна документація.pdf 14.11.2024 15:07
- ТД дриль.doc 14.11.2024 15:07
- ПРОТОКОЛИ текст.doc 14.11.2024 15:07
- пРОТОКОЛИ.pdf 14.11.2024 15:07
- Заперечення на скаргу пилка.doc 14.11.2024 15:07
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ.pdf 14.11.2024 15:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2024 19:05
Дата розгляду скарги:
20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.11.2024 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee80b60026d54de1b981f7afa9b8e9b1
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція ТОВ "Віола Медтехніка" не відповідає вимогам, що визначені у тендерній документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Комунальне підприємство «Горохівська багатопрофільна лікарня Горохівської міської ради» (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) на Пилка-дриль електрична медична ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків), (далі – відкриті торги з Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01 листопада 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь у закупівлі взяли учасники:
1. ТОВ "Віола Медтехніка";
2. ФОП "РОМАНЧИШИН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ".
04 листопада 2024 р. в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано Протокол Уповноваженої особи №102 від 04.11.2024 р. про відповідність тендерної документації учасника ТОВ "Віола Медтехніка" та прийняття рішення про укладення договору з нею (Доказ-1 додається).
Фізична особа-підприємець «Романчишин Олександр Петрович» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи Замовника Протокол №102 від 04.11.2024 р., щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "Віола Медтехніка" не відповідає вимогам, що визначені у тендерній документації. Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Відповідно до Додатку 2 (Доказ-2 додається) до Тендерної документації (надалі – ТД) пунктом 4 Загальних вимог встановлено:
«4. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів. (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені)»
Після ретельного аналізу документів тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ "Віола Медтехніка", Скаржник виявив, що зазначені вимоги, які містяться у пункті 4 Додатку 2 до Тендерної документації, не були належним чином виконані. Зокрема, Учасник не надав оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника, що є чіткою вимогою тендерної документації.
Проте, учасник ТОВ "Віола Медтехніка" у складі своєї тендерної пропозиції надало файл під назвою «Технічна частина.pdf» (Доказ-3 додається), у складі якого містяться документи, серед яких є «Авторизаційний лист» та «Договір на делегування повноважень». На думку Скаржника, саме ці два документи учасник ТОВ "Віола Медтехніка" надав на виконання вимог у пункті 4 Додатку 2 до ТД.
Однак зазначені документи не можуть бути доказами належного виконання вимог ТД, оскільки:
по-перше: Замовником чітко визначено у Додатку 2 до ТД, що Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або представника. Наданий учасником ТОВ "Віола Медтехніка" «Авторизаційний лист» не являється гарантійним листом ні за змістом, ні за своєю правовою природою. Авторизаційний лист є документом, що підтверджує надані повноваження представнику діяти від імені учасника або іншої сторони, але він не містить зобов'язань чи гарантій щодо виконання конкретних умов, як це передбачено вимогами тендерної документації. Отже, цей документ не є еквівалентом гарантійного листа.
По-друге, «Договір на делегування повноважень» не може бути визнаний відповідним документом для підтвердження правомочності представника, дилера чи дистриб’ютора в контексті виконання вимог тендерної документації щодо надання гарантій на постачання товару. Важливо зазначити, що наданий учасником ТОВ "Віола Медтехніка" «Договір на делегування повноважень» лише підтверджує право представника діяти від імені виробника на етапі сертифікації продукції, але він не надає можливості здійснювати дії, які стосуються гарантій постачання товару у відповідності до вимог тендеру.
Згідно з умовами цього договору, представник ТОВ "Віола Медтехніка" виступає як уповноважений представник виробника медичних виробів, що плануються до реєстрації на території України. Однак повноваження представника обмежуються лише тими діями, які прямо зазначені в тексті цього договору. У цьому випадку, «Договір на делегування повноважень» стосується лише процедури оцінки відповідності технічним регламентам та внесення медичних виробів до реєстру відповідальних осіб Держлікслужби, включаючи подачу необхідних документів і відомостей до відповідних органів, зберігання отриманих документів, а також супутні дії, що стосуються тільки процесу сертифікації.
Окрім того, «Договір на делегування повноважень» містить розбіжності у своєму змісті, як наприклад у пунктах 1.3.4 та 1.3.5., в яких зазначено, що наведені повноваження підтверджуються Довіреністю а не «Договором на делегування повноважень».
Тому, цей договір не надає ТОВ "Віола Медтехніка" повноважень на здійснення операцій з розповсюдження чи продажу товару, і тим більше — на надання «гарантій» щодо постачання продукції. Відповідно, зазначений документ не може підтвердити можливість учасника ТОВ "Віола Медтехніка" надати гарантії на постачання товару в рамках тендерної документації, оскільки він не містить таких зобов’язань.
Таким чином, навіть якщо цей «Договір на делегування повноважень» може підтверджувати правомочність представника діяти від імені виробника для специфічних процедур, він явно не включає зобов'язання щодо поставки товару відповідно до визначених термінів, кількості та якості, як того вимагає тендерна документація. Зокрема, вказаний договір не містить елементів гарантій, що необхідні для виконання вимог пункту 4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Отже, надані ТОВ "Віола Медтехніка" документи не відповідають вимогам Тендерної документації, і, відповідно до норм чинного законодавства та правил проведення тендерних процедур, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена. Це зумовлено відсутністю належного гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника, як того вимагає тендерна документація.
Таким чином, скаржник вважає, що замовник не мав підстав для прийняття тендерної пропозиції ТОВ "Віола Медтехніка", оскільки вона не відповідає вимогам щодо надання гарантійного листа, що є обов’язковим елементом тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ПРОШУ:
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 01 листопада 2024 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь у закупівлі взяли учасники:
1. ТОВ "Віола Медтехніка";
2. ФОП "РОМАНЧИШИН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ".
04 листопада 2024 р. в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано Протокол Уповноваженої особи №102 від 04.11.2024 р. про відповідність тендерної документації учасника ТОВ "Віола Медтехніка" та прийняття рішення про укладення договору з нею (Доказ-1 додається).
Фізична особа-підприємець «Романчишин Олександр Петрович» (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи Замовника Протокол №102 від 04.11.2024 р., щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ "Віола Медтехніка" прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ТОВ "Віола Медтехніка" не відповідає вимогам, що визначені у тендерній документації. Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Відповідно до Додатку 2 (Доказ-2 додається) до Тендерної документації (надалі – ТД) пунктом 4 Загальних вимог встановлено:
«4. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією Учасника торгів. (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені)»
Після ретельного аналізу документів тендерної пропозиції, поданої Учасником ТОВ "Віола Медтехніка", Скаржник виявив, що зазначені вимоги, які містяться у пункті 4 Додатку 2 до Тендерної документації, не були належним чином виконані. Зокрема, Учасник не надав оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника, що є чіткою вимогою тендерної документації.
Проте, учасник ТОВ "Віола Медтехніка" у складі своєї тендерної пропозиції надало файл під назвою «Технічна частина.pdf» (Доказ-3 додається), у складі якого містяться документи, серед яких є «Авторизаційний лист» та «Договір на делегування повноважень». На думку Скаржника, саме ці два документи учасник ТОВ "Віола Медтехніка" надав на виконання вимог у пункті 4 Додатку 2 до ТД.
Однак зазначені документи не можуть бути доказами належного виконання вимог ТД, оскільки:
по-перше: Замовником чітко визначено у Додатку 2 до ТД, що Учасник надає оригінал гарантійного листа виробника або представника. Наданий учасником ТОВ "Віола Медтехніка" «Авторизаційний лист» не являється гарантійним листом ні за змістом, ні за своєю правовою природою. Авторизаційний лист є документом, що підтверджує надані повноваження представнику діяти від імені учасника або іншої сторони, але він не містить зобов'язань чи гарантій щодо виконання конкретних умов, як це передбачено вимогами тендерної документації. Отже, цей документ не є еквівалентом гарантійного листа.
По-друге, «Договір на делегування повноважень» не може бути визнаний відповідним документом для підтвердження правомочності представника, дилера чи дистриб’ютора в контексті виконання вимог тендерної документації щодо надання гарантій на постачання товару. Важливо зазначити, що наданий учасником ТОВ "Віола Медтехніка" «Договір на делегування повноважень» лише підтверджує право представника діяти від імені виробника на етапі сертифікації продукції, але він не надає можливості здійснювати дії, які стосуються гарантій постачання товару у відповідності до вимог тендеру.
Згідно з умовами цього договору, представник ТОВ "Віола Медтехніка" виступає як уповноважений представник виробника медичних виробів, що плануються до реєстрації на території України. Однак повноваження представника обмежуються лише тими діями, які прямо зазначені в тексті цього договору. У цьому випадку, «Договір на делегування повноважень» стосується лише процедури оцінки відповідності технічним регламентам та внесення медичних виробів до реєстру відповідальних осіб Держлікслужби, включаючи подачу необхідних документів і відомостей до відповідних органів, зберігання отриманих документів, а також супутні дії, що стосуються тільки процесу сертифікації.
Окрім того, «Договір на делегування повноважень» містить розбіжності у своєму змісті, як наприклад у пунктах 1.3.4 та 1.3.5., в яких зазначено, що наведені повноваження підтверджуються Довіреністю а не «Договором на делегування повноважень».
Тому, цей договір не надає ТОВ "Віола Медтехніка" повноважень на здійснення операцій з розповсюдження чи продажу товару, і тим більше — на надання «гарантій» щодо постачання продукції. Відповідно, зазначений документ не може підтвердити можливість учасника ТОВ "Віола Медтехніка" надати гарантії на постачання товару в рамках тендерної документації, оскільки він не містить таких зобов’язань.
Таким чином, навіть якщо цей «Договір на делегування повноважень» може підтверджувати правомочність представника діяти від імені виробника для специфічних процедур, він явно не включає зобов'язання щодо поставки товару відповідно до визначених термінів, кількості та якості, як того вимагає тендерна документація. Зокрема, вказаний договір не містить елементів гарантій, що необхідні для виконання вимог пункту 4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Отже, надані ТОВ "Віола Медтехніка" документи не відповідають вимогам Тендерної документації, і, відповідно до норм чинного законодавства та правил проведення тендерних процедур, тендерна пропозиція учасника має бути відхилена. Це зумовлено відсутністю належного гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника, як того вимагає тендерна документація.
Таким чином, скаржник вважає, що замовник не мав підстав для прийняття тендерної пропозиції ТОВ "Віола Медтехніка", оскільки вона не відповідає вимогам щодо надання гарантійного листа, що є обов’язковим елементом тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
ПРОШУ:
×
-
Назва доказу:
файл під назвою «Технічна частина.pdf»
-
Повʼязаний документ:
Технічна частина.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД дрель.docx
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення Уповноваженої особи №102 від 04.11.2024 р
-
Повʼязаний документ:
протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокол Уповноваженої особи №102 від 04.11.2024 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення Учасника ТОВ "Віола Медтехніка" переможцем Закупівлі, Прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником в електронній системі закупівель ТОВ "Віола Медтехніка".