-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Водонагрівач електричний 100 л, Водонагрівач електричний 80л, Водонагрівач електричний 50л, Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт, Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт
Завершена
1 493 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 466.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 466.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2024 16:21 - 28.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
оскарження рішення про відхилення
Номер:
82e67b3aacc046c4a6a2f086bcf4fae6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-23-013688-a.a1
Назва:
оскарження рішення про відхилення
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-23-013688-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код за ДК 021:2015 39710000-2: Електричні побутові прилади (Водонагрівач електричний 100 л, Водонагрівач електричний 80л,Водонагрівач електричний 50л, Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт, Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт), що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
“Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Вимогами тендерної документації, згідно Додатку 5 до тендерної документації, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати пояснювальну записку з описом товару, що пропонується учасником до постачання, з зазначенням кількості, якісних та функціональних характеристик товару, його країни походження та документи щодо якості товарів, які пропонуються учасником до постачання, згідно Додатка 1, до тендерної документації.
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації було передбачено надання сертифікатів відповідності на товари( Водонагрівачі електричні та Електричні обігрівачі (конвектор)), що пропонуються учасниками до поставки.
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику (виробнику продукції) уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» : «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством»
В складі тендерної пропозиції Учасника надані сертифікати відповідності, які не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме: не видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.”
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в складі пропозиції учасники мають надати: Сертифікат відповідності на наступні товари:
- Водонагрівачі електричний 100л.;
- Водонагрівач електричний 80л.;
- Водонагрівач електричний 50л.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт..
На підтвердження вище зазначеної вимоги Підприємством було надано: Сертифікат відповідності від 01.07.2024 року (файл “2.2. Сертифікат відповідності водонагрівачі.pdf”) та Сертифікат відповідності від 01.09.2024 року (файл “2.4. Сертифікат відповідності конвектори.pdf”), які містять усю необхідну інформацію та повністю задовільняють вимогу тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та змісту сертифікатів відповідності, що є предметом закупівлі, нормам чинного законодавства, а також вимог до суб’єкта господарювання, яким даний сертифікат має бути виданий. За таких вимог, сертифікати відповідності підтверджують відповідність товару запропонованого Підприємством та повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки, замовник не визначив, який саме орган повинен видавати такий сертифікат.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 392-р/пк-пз від 08.01.2024 та № 13732-р/пк-пз від 30.08.2023.
Враховуючи наведене, Підприємство виконало вимоги тендерної документації та надало відповідні документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником.
Таким чином, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Пов'язані документи:
Учасник
- визначення переможця водонагрівачі, конвектори.docx 12.11.2024 14:57
- П. 13. Протокол відхилення тендерно〓〓 пропозиц〓〓〓 учасник процедури закупівлі.docx 12.11.2024 14:57
- рішення від 08.01.2024 № 392.pdf 12.11.2024 14:57
- Скарга_UA-2024-10-23-013688-a.doc 12.11.2024 14:57
- рішення від 15.08.2024 № 13846.pdf 12.11.2024 14:57
- рішення від 30.08.2023 № 13732.pdf 12.11.2024 14:57
- Скарга_UA-2024-10-23-013688-a.pdf 12.11.2024 14:57
- sign.p7s 12.11.2024 14:59
- Рішення від 14.11.2024 № 18370.pdf 14.11.2024 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2024 № 18754.pdf 25.11.2024 16:15
- Рішення від 22.11.2024 № 18754.pdf 27.11.2024 08:37
- пояснення замовника.doc 18.11.2024 18:27
- 2.2. Сертифікат відповідності водонагрівачі.pdf 18.11.2024 18:27
- 2.4. Сертифікат відповідності конвектори.pdf 18.11.2024 18:27
- Висновок СЕСpdf.pdf 18.11.2024 18:27
- пояснення замовника.pdf 18.11.2024 18:27
- протокол скасування рішення.docx 29.11.2024 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 15:33
Дата розгляду скарги:
22.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2024 08:38
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2024 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18754-р/пк-пз від 22.11.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
516aeaee386d4c9cb188b75adb734d3e
Заголовок пункту скарги:
Сертифікат відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-23-013688-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС КОНТРАКТ» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код за ДК 021:2015 39710000-2: Електричні побутові прилади (Водонагрівач електричний 100 л, Водонагрівач електричний 80л,Водонагрівач електричний 50л, Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт, Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт), що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
“Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Вимогами тендерної документації, згідно Додатку 5 до тендерної документації, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати пояснювальну записку з описом товару, що пропонується учасником до постачання, з зазначенням кількості, якісних та функціональних характеристик товару, його країни походження та документи щодо якості товарів, які пропонуються учасником до постачання, згідно Додатка 1, до тендерної документації.
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації було передбачено надання сертифікатів відповідності на товари( Водонагрівачі електричні та Електричні обігрівачі (конвектор)), що пропонуються учасниками до поставки.
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику (виробнику продукції) уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» : «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством»
В складі тендерної пропозиції Учасника надані сертифікати відповідності, які не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме: не видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.”
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в складі пропозиції учасники мають надати: Сертифікат відповідності на наступні товари:
- Водонагрівачі електричний 100л.;
- Водонагрівач електричний 80л.;
- Водонагрівач електричний 50л.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт..
На підтвердження вище зазначеної вимоги Підприємством було надано: Сертифікат відповідності від 01.07.2024 року (файл “2.2. Сертифікат відповідності водонагрівачі.pdf”) та Сертифікат відповідності від 01.09.2024 року (файл “2.4. Сертифікат відповідності конвектори.pdf”), які містять усю необхідну інформацію та повністю задовільняють вимогу тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та змісту сертифікатів відповідності, що є предметом закупівлі, нормам чинного законодавства, а також вимог до суб’єкта господарювання, яким даний сертифікат має бути виданий. За таких вимог, сертифікати відповідності підтверджують відповідність товару запропонованого Підприємством та повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки, замовник не визначив, який саме орган повинен видавати такий сертифікат.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 392-р/пк-пз від 08.01.2024 та № 13732-р/пк-пз від 30.08.2023.
Враховуючи наведене, Підприємство виконало вимоги тендерної документації та надало відповідні документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником.
Таким чином, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Предметом закупівлі було - Код за ДК 021:2015 39710000-2: Електричні побутові прилади (Водонагрівач електричний 100 л, Водонагрівач електричний 80л,Водонагрівач електричний 50л, Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт, Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт), що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
“Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Вимогами тендерної документації, згідно Додатку 5 до тендерної документації, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати пояснювальну записку з описом товару, що пропонується учасником до постачання, з зазначенням кількості, якісних та функціональних характеристик товару, його країни походження та документи щодо якості товарів, які пропонуються учасником до постачання, згідно Додатка 1, до тендерної документації.
Вимогами Додатку 1 до тендерної документації було передбачено надання сертифікатів відповідності на товари( Водонагрівачі електричні та Електричні обігрівачі (конвектор)), що пропонуються учасниками до поставки.
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику (виробнику продукції) уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» : «Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством»
В складі тендерної пропозиції Учасника надані сертифікати відповідності, які не відповідають вимогам чинного законодавства України, а саме: не видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.”
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.
1.Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в складі пропозиції учасники мають надати: Сертифікат відповідності на наступні товари:
- Водонагрівачі електричний 100л.;
- Водонагрівач електричний 80л.;
- Водонагрівач електричний 50л.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 2000 Вт.;
- Електричний обігрівач (конвектор) 1500 Вт..
На підтвердження вище зазначеної вимоги Підприємством було надано: Сертифікат відповідності від 01.07.2024 року (файл “2.2. Сертифікат відповідності водонагрівачі.pdf”) та Сертифікат відповідності від 01.09.2024 року (файл “2.4. Сертифікат відповідності конвектори.pdf”), які містять усю необхідну інформацію та повністю задовільняють вимогу тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що документація не містила окремих вимог до порядку оформлення та змісту сертифікатів відповідності, що є предметом закупівлі, нормам чинного законодавства, а також вимог до суб’єкта господарювання, яким даний сертифікат має бути виданий. За таких вимог, сертифікати відповідності підтверджують відповідність товару запропонованого Підприємством та повністю відповідають вимогам тендерної документації, оскільки, замовник не визначив, який саме орган повинен видавати такий сертифікат.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішеннях № 392-р/пк-пз від 08.01.2024 та № 13732-р/пк-пз від 30.08.2023.
Враховуючи наведене, Підприємство виконало вимоги тендерної документації та надало відповідні документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником.
Таким чином, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення № 223 від 07.11.2024 року
-
Повʼязаний документ:
П. 13. Протокол відхилення тендерно〓〓 пропозиц〓〓〓 учасник процедури закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЕНІКС КОНТРАКТ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
dd0ee4e625f64a19965f93298aac1cdb
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції переможця тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція Учасника – Фізичної особи - підприємця ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА (надалі за текстом – ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА), була прийнята Замовником, ФОП "ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА була визначена переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в складі пропозиції учасники мають надати: Сертифікат відповідності, висновок державної сан.-епід. експертизи, на наступні товари:
- Водонагрівачі електричний 100л.;
- Водонагрівач електричний 80л.;
- Водонагрівач електричний 50л.;
На виконання вище зазначеної вимоги ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА надала Висновок науково санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/159 від 24.01.2024 року (файл “Висновок СЕСpdf.pdf”), який не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації Замовником було чітко встановлено вимогу щодо надання Висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи, а ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА надала - Висновок науково санітарно - епідеміологічної експертизи, чим порушила вимоги встановлені Замовником в тендерній документації.
Зокрема, законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарно - епідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення.
Таким чином, ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА - не надала у складі своєї пропозиції висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, на наступні товари: Водонагрівачі електричний 100л., Водонагрівач електричний 80л., Водонагрівач електричний 50л.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішені № 13846-р/пк-пз від 15.08.2024.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП ТЄРЄНТЬЄВОЇ ВАЛЕНТИНИ ОЛЕКСІЇВНИ повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокольне рішення № 223 від 07.11.2024 року.
2.Протокольне рішення (протокол) № 224 від 08.11.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП ТЄРЄНТЬЄВОЇ ВАЛЕНТИНИ ОЛЕКСІЇВНИ, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП ТЄРЄНТЬЄВУ ВАЛЕНТИНУ ОЛЕКСІЇВНУ, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП ТЄРЄНТЬЄВУ ВАЛЕНТИНУ ОЛЕКСІЇВНУ, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, в складі пропозиції учасники мають надати: Сертифікат відповідності, висновок державної сан.-епід. експертизи, на наступні товари:
- Водонагрівачі електричний 100л.;
- Водонагрівач електричний 80л.;
- Водонагрівач електричний 50л.;
На виконання вище зазначеної вимоги ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА надала Висновок науково санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/159 від 24.01.2024 року (файл “Висновок СЕСpdf.pdf”), який не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації Замовником було чітко встановлено вимогу щодо надання Висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи, а ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА надала - Висновок науково санітарно - епідеміологічної експертизи, чим порушила вимоги встановлені Замовником в тендерній документації.
Зокрема, законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарно - епідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення.
Таким чином, ФОП ТЄРЄНТЬЄВА ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА - не надала у складі своєї пропозиції висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи, на наступні товари: Водонагрівачі електричний 100л., Водонагрівач електричний 80л., Водонагрівач електричний 50л.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішені № 13846-р/пк-пз від 15.08.2024.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП ТЄРЄНТЬЄВОЇ ВАЛЕНТИНИ ОЛЕКСІЇВНИ повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.Протокольне рішення № 223 від 07.11.2024 року.
2.Протокольне рішення (протокол) № 224 від 08.11.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ФОП ТЄРЄНТЬЄВОЇ ВАЛЕНТИНИ ОЛЕКСІЇВНИ, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ФОП ТЄРЄНТЬЄВУ ВАЛЕНТИНУ ОЛЕКСІЇВНУ, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції та неправомірного визначення переможцем ФОП ТЄРЄНТЬЄВУ ВАЛЕНТИНУ ОЛЕКСІЇВНУ, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення (протокол) № 224 від 08.11.2024 року
-
Повʼязаний документ:
визначення переможця водонагрівачі, конвектори.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ТЄРЄНТЬЄВУ ВАЛЕНТИНУ ОЛЕКСІЇВНУ та повідомлення про намір укласти договір з ФОП ТЄРЄНТЬЄВОЮ ВАЛЕНТИНОЮ ОЛЕКСІЇВНОЮ.