-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015- 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван 1,2 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе, диван 1,5 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе, крісло груша, деталізований код- 39113100-8 - М’які крісла, комплект пуфів, деталізований код- 39113100-8 - М’які крісла)
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
мін. крок: 1% або 5 540.00 UAH
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ПП «КЕДР-ВВ» переможцем у процедурі закупівлі
- скарга.pdf 18.11.2024 15:10
- скарга.docx 18.11.2024 15:10
- Рішення від 03.04.2023 _4044.pdf 18.11.2024 15:10
- Протокол _576.pdf 18.11.2024 15:10
- sign.p7s 18.11.2024 15:13
- рішення від 20.11.2024 №18622.pdf 20.11.2024 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.11.2024 №19010.pdf 28.11.2024 18:09
- рішення від 28.11.2024 № 19010.pdf 02.12.2024 18:56
- Пояснення по суті скарги.docx 22.11.2024 11:45
- Додаток 7 до пояснень Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-12-009791-а.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 2 до пояснень Гарантійні листи.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 5 до пояснень Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 9 до пояснень Рішенням Львівського окружного адміністративного суду у справі № 380-25642-23 від 08.01.2024р.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 6 до пояснень Сертифікат відповідності.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 4 до пояснень Оновлена довідка про технічні характеристики товару.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 8 до пояснень Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду у справі №580-4355-23 від 12.09.2023р..pdf 22.11.2024 11:45
- Пояснення по суті скарги.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 3 до пояснень Оновлений гарантійний лист.pdf 22.11.2024 11:45
- Додаток 1 до пояснень Довідка про технічні характеристики.pdf 22.11.2024 11:45
Пункт скарги
12.11.2024 року учасником ПП «КЕДР-ВВ» було долучено оновлений гарантійний лист про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічної специфікації. Також було долучено оновлену довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також зображення товару, що пропонуються учасником зазначеного в технічній специфікації та посилання на конкретну сторінку товару на сайті виробника, в якій було змінено зображення (фото) комплект пуфів та додатково зазначено, що «Пуф- стіл та пуфи-стільці можуть бути пошиті будь які на вимогу ЗАМОВНИКА!!!!!». Своїми діями учасник змінив комплект пуфів, що призвело до зміни технічних характеристик предмета закупівлі, зокрема моделі пуфів, що є порушенням та невідповідністю. Згідно абзацу 2 пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель: Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи із положень пункту 40 Особливостей, а також враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4044-р/пк-пз від 03.04.2023 року, Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей шляхом завантаження - оновленого гарантійного листа про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічної специфікації та оновлену довідку з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також зображення товару, що пропонуються учасником зазначеного в технічній специфікації та посилання на конкретну сторінку товару на сайті виробника, оскільки зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей,
Згідно пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель: Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А також якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Таким чином, на порушення вимог пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель не відхилено тендерну пропозицію ПП «КЕДР-ВВ», а визначено вказаного учасника переможцем процедури закупівлі та опубліковано повідомлення про намір укласти з ним договір.
Враховуючи викладене, прийняте рішення порушує права ФОП Топольницької О.В. та інших учасників процедури закупівлі на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
-
Зобов’язати Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ПП «КЕДР-ВВ» у закупівлі за предметом «за кодом CPV за ДК 021:2015- 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван 1,2 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе, диван 1,5 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе, крісло груша, деталізований код- 39113100-8 - М’які крісла, комплект пуфів, деталізований код- 39113100-8 - М’які