-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи «Реконструкція системи вуличного освітлення»
Торги відмінено
599 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 800.00 UAH
Період оскарження:
23.06.2018 12:56 - 28.06.2018 14:00
Вимога
Без відповіді
Незаконні дії Замовника
Номер:
2531569183b74bec96301bb5c2875b73
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-23-000880-a.b2
Назва:
Незаконні дії Замовника
Вимога:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
У відповідності до п.п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 звертаємося до вас з приводу усунення порушень під час розгляду та дискваліфікації пропозиції Фізичної особи-підприємця Шаповалова Володимира Миколайовича. У протоколі засідання тендерного комітету № 10 від 13 липня 2018 року зазначено, що пропозиція учасника була відхилена з наступної причини.
"Учасник не надав: розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машиногодини власної будівельної техніки; вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації); розрахунок заробітної плати". Фізична особа-підприємець Шаповалов Володимир Миколайович не згодний з зазначеним. Вказана підстава є необґрунтованою та такою, що не відповідає дійсності.
Щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів з розрахунком вартості машиногодини власної будівельної техніки.
У пропозиції ФО-П Шаповалова В.М. міститься файли під назвою " 58_ДЦ_ИВР_1. pdf ", " 55_ДЦ_ИВР_2. pdf ", " 55_ДЦ_ИВР_3. pdf ", " 55_ДЦ_ИВР_4. pdf " з підсумковою відомістю ресурсів. В цій відомості мітиться розділ "II. Будівельні машини і механізми", у якому вказаний перелік машин та механізмів, які застсовуватимуться при виконанні договору, а також розрахунок вартості машиногодини власної будівельної техніки.
Щодо розрахунку заробітної плати.
У пропозиції ФО-П Шаповалова В.М. міститься файли під назвою " 58_ДЦ_ИВР_1.pdf ", "55_ДЦ_ИВР_2.pdf ", " 55_ДЦ_ИВР_3.pdf ", " 55_ДЦ_ИВР_4.pdf " з підсумковою відомістю ресурсів. В цій відомості мітиться розділ " I. Витрати труда ", у якому вказаний розрахунок заробітної плати, яка буде застосована при виконанні договору.
Щодо розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації).
У пропозиції ФО-П Шаповалова В.М. міститься файли під назвою " 58_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_1.pdf", "55_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_2.pdf", "56_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_3.pdf", "57_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_4.pdf" з Розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Вищезазначені документи були завантажені на веб-порталі уповноваженого органу протягом 2-х робочих днів з дня визначення пропозиції учасника найбільш економічно вигідною.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена пропозиція Фізичної особи-підприємця Шаповалова Володимира Миколайовича та дискваліфікований учасник. Крім цього, просимо на підставі п.п.14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 року №35 здійснити проведення повторної оцінки та переглянути рішення тендерного комітету від 13 липня 2018 року.
У іншому випадку, ФО-П Шаповалов В.М. буде змушений звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості, адже, дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc 14.07.2018 08:32
Дата подачі:
14.07.2018 08:33
Вимога
Без відповіді
невідповідність тендерної документації нормативно-правової бази
Номер:
652ad3ca91814edb9ac162ee2a5cfcdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-23-000880-a.c1
Назва:
невідповідність тендерної документації нормативно-правової бази
Вимога:
В тендерный документації, а саме в п.1 Розділу 1 сказано: "Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом." Також, в п. 3 Розділу 1 сказано, що процедура закупівлі - допорогові закупівлі, тобто вартість закупівлі робіт до 1 мільйона 500 тисяч грн. В п. 1 Статті 2. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ зазначено: "Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.", тобто тендерна документація не може бути розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», так як сфера його застосування - надпорогові закупівлі. Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідності до нормативної бази, яка регулює допорогові закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2018 16:57