-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
закупівля паливно мастильних матеріалів дизельного пального
Торги не відбулися
190 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2024 12:37 - 13.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
ce502c1ad4e146fbb8367e50a0fe305b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-23-007039-a.a2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДП сертифікат _паспорт_декларація.pdf 26.10.2024 11:24
- Форма оголошення Замовника.pdf 26.10.2024 11:24
- Договір_поставки_Маршал_Кард_2023_основний (3) (1).pdf 26.10.2024 11:24
- Скарга_26_10_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-10-23-007039-a.docx 26.10.2024 11:24
- Скарга_26_10_2024_на умови ТД Замовника_ КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІ.pdf 26.10.2024 11:24
- ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg 26.10.2024 11:24
- sign.p7s 26.10.2024 11:25
- рішення від 29.10.2024 №17541.pdf 29.10.2024 15:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2024 №17902.pdf 06.11.2024 12:47
- рішення від 05.11.2024 №17902.pdf 07.11.2024 17:31
- Красноград інкл-ресурсний центрвиправлений без покупця.docx 30.10.2024 10:12
- Тендерна документація ІРЦ-1.docx 30.10.2024 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2024 19:14
Дата розгляду скарги:
05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2024 17:31
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2024 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зауваження викладені в скарзі та прийняті у рішенні АМКУ усунені
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
87970b5c8a7b400090ef8b529b9e0e4e
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників АЗС як матеріально-технічної бази учасника, що необхідно документально підтвердити учасниками у складі пропозиції копії документами, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області, Договорами використа
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 4 до ТД Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників АЗС як матеріально-технічної бази учасника, що необхідно документально підтвердити учасниками у складі пропозиції копії документами, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області, Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області та гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову:
«Для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області. Учасник повинен надати гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області, з зразками талонів (паливних/смарт- і скретч-карток), датований не раніше дати оголошення тендерної пропозиції Замовника.
2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.
Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним талонам/скетч-карткам має бути підтверджений Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.»
Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники надати документи, що підтверджують виключно співпрацю з АЗС учасника, оскільки передбачає виключний перелік документів :
- копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій;
АБО
- договорів оренди мережі АЗС;
АБО
- партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області.
ТА, при цьому наявна вимога щодо надання додатково - Договір використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.
Тобто, Замовник встановлює вимогу наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди або договір партнерський мережі АЗС по Харкову, Харківської області, при цьому додатково передбачена вимога надання договору використання/зберігання Товару на АЗС у м. Харкові, що передбачає наявність у учасників майнових прав на АЗС у м. Харкові або партнерський догововір з власником/орендарем/користувачем АЗС, та в тому числі Договір зберігання/використання Товару між Скаржником та АЗС, які останній пропонує (ЗМІСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном. Ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику.)
Право користування має під собою таке ж юридичне значення, як і оренда (а ще емфітевзис, субаренда, переаренда, лізинг) та в галузі майнового права має однакові ознаки, які і є дискримінаційні.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або АЗС на праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС з правом користування учасником - унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС.
Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, але не з власниками АЗС, а з емітентами талонів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації, що свідчить про порушення Замовником вимог частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, Скаржник не має партнерських договорів на зберігання палива на кожну АЗС у м. Харкові, а укладений Партнерський договір з емітентов талонів мережі АЗС Маршал (Лілія), за своєю правовою природою є договором поставки та передбачає Зобов’язання постачальника (Партнера Скаржника) постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
Варто звернути увагу на той факт, що укладений Скаржником партнерський договір з емітеном талонів мережі АЗС Маршал (Лілія) не може вважатись в нормативно-правовому полі документальним підтвердження наявності у учасника права користування АЗС/АЗК та не є договором зберігання Товару (згідно ЦКУ), оскільки партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не є власником АЗС/АЗК мережі Маршла (Лілія). Отже ТОВ «МАРШАЛ КАРД» є емітентом талонів, який має договори, укладені з власниками мережі АЗС Маршал, що унеможливлює надання Скаржником документів на підтвердження права користування АЗС/АЗК.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник мережі АЗС Маршл (Лілія), а отже не має законодавчих підстав на отримання документального підтвердження права користування автозаправними станціями (оскільки не є власником, орендарем, користувачем запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову)
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовником встановлена також дискримінаційна вимога щодо надання гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області.
Замовник встановив вимогу в частині надання гарантійного листа від «власника/орендаря/ користувача запропонованих АЗС».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник/ орендар, користувач запропонованих АЗС по Харкову , Харківській області мережі АЗС Маршл (Лілія), оскільки не має майнових прав передбачених Цивільним кодексом України на об’єкти матеріального права, а саме будівлі та споруди комплексів АЗС.
На виконання вимоги щодо надання гарантійного листа за вимогами Додатку № 4 до тендерної документації можемо надати Гарантійний лист від емітента талонів мережі АЗС Маршал (Лілія), який не є власником, орендарем, користувачем запропонованих АЗС (оскільки не має у праві власності об’єктів матеріально-технічної бази), а саме від ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» на виконання тим самим об’єктивним обставинам.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
1.1. В Додатку № 4 до ТД Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників АЗС як матеріально-технічної бази учасника, що необхідно документально підтвердити учасниками у складі пропозиції копії документами, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області, Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області та гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову:
«Для підтвердження права власності або оренди або партнерських відносин з АЗС, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області. Учасник повинен надати гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області, з зразками талонів (паливних/смарт- і скретч-карток), датований не раніше дати оголошення тендерної пропозиції Замовника.
2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.
Зберігання товару, що передано Замовнику по придбаним талонам/скетч-карткам має бути підтверджений Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.»
Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники надати документи, що підтверджують виключно співпрацю з АЗС учасника, оскільки передбачає виключний перелік документів :
- копії документів, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій;
АБО
- договорів оренди мережі АЗС;
АБО
- партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області.
ТА, при цьому наявна вимога щодо надання додатково - Договір використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області.
Тобто, Замовник встановлює вимогу наявності у учасників АЗС у праві власності/оренди або договір партнерський мережі АЗС по Харкову, Харківської області, при цьому додатково передбачена вимога надання договору використання/зберігання Товару на АЗС у м. Харкові, що передбачає наявність у учасників майнових прав на АЗС у м. Харкові або партнерський догововір з власником/орендарем/користувачем АЗС, та в тому числі Договір зберігання/використання Товару між Скаржником та АЗС, які останній пропонує (ЗМІСТ ПРАВА ВЛАСНОСТІ належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном. Ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику.)
Право користування має під собою таке ж юридичне значення, як і оренда (а ще емфітевзис, субаренда, переаренда, лізинг) та в галузі майнового права має однакові ознаки, які і є дискримінаційні.
Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, або АЗС на праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС з правом користування учасником - унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють продаж талонів, які надають їм право реалізації палива через партнерську мережу АЗС.
Учасники які не мають власних, орендованих АЗС або АЗС у праві користуванні та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, але не з власниками АЗС, а з емітентами талонів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації, що свідчить про порушення Замовником вимог частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, Скаржник не має партнерських договорів на зберігання палива на кожну АЗС у м. Харкові, а укладений Партнерський договір з емітентов талонів мережі АЗС Маршал (Лілія), за своєю правовою природою є договором поставки та передбачає Зобов’язання постачальника (Партнера Скаржника) постачати Покупцю партіями через мережу партнерських АЗС в установлені договором строки пальне для автотранспортних засобів (бензин А-92 EURO, бензин А-95 EURO, дизельне пальне EURO, газ вуглеводний скраплений) (надалі – Товар), а Покупець зобов’язується прийняти Товар і сплатити його вартість у порядку та на умовах цього договору.
Варто звернути увагу на той факт, що укладений Скаржником партнерський договір з емітеном талонів мережі АЗС Маршал (Лілія) не може вважатись в нормативно-правовому полі документальним підтвердження наявності у учасника права користування АЗС/АЗК та не є договором зберігання Товару (згідно ЦКУ), оскільки партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не є власником АЗС/АЗК мережі Маршла (Лілія). Отже ТОВ «МАРШАЛ КАРД» є емітентом талонів, який має договори, укладені з власниками мережі АЗС Маршал, що унеможливлює надання Скаржником документів на підтвердження права користування АЗС/АЗК.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник мережі АЗС Маршл (Лілія), а отже не має законодавчих підстав на отримання документального підтвердження права користування автозаправними станціями (оскільки не є власником, орендарем, користувачем запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову)
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Замовником встановлена також дискримінаційна вимога щодо надання гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову , Харківській області.
Замовник встановив вимогу в частині надання гарантійного листа від «власника/орендаря/ користувача запропонованих АЗС».
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник/ орендар, користувач запропонованих АЗС по Харкову , Харківській області мережі АЗС Маршл (Лілія), оскільки не має майнових прав передбачених Цивільним кодексом України на об’єкти матеріального права, а саме будівлі та споруди комплексів АЗС.
На виконання вимоги щодо надання гарантійного листа за вимогами Додатку № 4 до тендерної документації можемо надати Гарантійний лист від емітента талонів мережі АЗС Маршал (Лілія), який не є власником, орендарем, користувачем запропонованих АЗС (оскільки не має у праві власності об’єктів матеріально-технічної бази), а саме від ТОВ «МАРШАЛ-КАРД» на виконання тим самим об’єктивним обставинам.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір_поставки_Маршал_Кард_2023_основний (3) (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-23-007039-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників АЗС як матеріально-технічної бази учасника, що необхідно документально підтвердити учасниками у складі пропозиції копії документами, які підтверджують право власності на власну мережу заправних станцій, або договорів оренди мережі АЗС, або партнерських договорів мережі АЗС по Харкову, Харківській області, Договорами використання/зберігання товару між учасником та запропонованими АЗС учасника до повного їх використання у м Харкові, Харківській області та гарантійний лист від власника, орендаря, користувача запропонованих АЗС про укладений договір з учасником з переліком АЗС по Харкову.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
93c93dd7dd29407e86d1eae3d45e3cde
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В пункті 2.5 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє:
«2.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області.»
Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники надали документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, що є дискримінаційною вимогою, оскільки предметом закупівлі є талони.
Скаржник має партнерські договори з емітентами талонів, а тому документи в частині перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, можуть тільки особи – власники таких АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційність даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС, на якій Замовник планує отримувати паливо, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є талони мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів, що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів у роздріб. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник мережі АЗС Маршл (Лілія), а отже не має законодавчих підстав на отримання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На підтвердження якості предмету закупівлі Скаржник може надати Сертифікат відповідності, паспорт якості та декларації про відповідність на Бензин А95 та Дизельне паливо.
1.2. В пункті 2.5 Додатку № 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє:
«2.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області.»
Відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники надали документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, що є дискримінаційною вимогою, оскільки предметом закупівлі є талони.
Скаржник має партнерські договори з емітентами талонів, а тому документи в частині перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, можуть тільки особи – власники таких АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційність даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками або орендарями АЗС, на якій Замовник планує отримувати паливо, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки предметом закупівлі є талони мережі заправних станцій, а не послуги конкретних АЗС. Обов'язком учасника у випадку укладення договору з Замовником буде поставка саме палива шляхом відпуску талонів, що дають право отримати ПММ, а не продаж безпосередньо паливно-мастильних матеріалів у роздріб. На підставі отриманих талонів Замовник набуває право на отримання фактичного обсягу пального, зазначеного в тендерній документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Маршал. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС Маршал (Лілія) для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Варто звернути увагу на той факт, що партнер Скаржника ТОВ «МАРШАЛ КАРД» не власник мережі АЗС Маршл (Лілія), а отже не має законодавчих підстав на отримання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На підтвердження якості предмету закупівлі Скаржник може надати Сертифікат відповідності, паспорт якості та декларації про відповідність на Бензин А95 та Дизельне паливо.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір_поставки_Маршал_Кард_2023_основний (3) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості передбачені національним стандартом до Дизельного палива
-
Повʼязаний документ:
ДП сертифікат _паспорт_декларація.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-23-007039-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників документів здійснення перевірки на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та документ укладений між АЗС та мобільною лабораторіє.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bec7c0d3cd1e41a9bd2bb34face50a83
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Про суперечливі умови тендерної документації:
2.1. В пункті 2.2. Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові:
«2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником у Додатку № 5 до ТД визначено у Розділі 5. 1 Строк поставки Товару: «Строк поставки: до 10.11.2024 року.»
Також, згідно Проєкту договору визначено строк дії Договору: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року.»
При цьому, Форма оголошення Замовника, опублікована на сайті уповноваженого органу, містить відомості про строки поставки Товару: «від 31 жовтня 2024 до 06 листопада 2024»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі у п. 4.4. Розділу І тендерної документації та Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, визначено Строк поставки товару: «до 10.11.2024 року.»
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині строку дії талонів/скретч-карток на пальне не менше 2 років/або безстроковими, та в частині строку дії Договору – до 31 грудня 2024 року, При цьому строк поставки Товару згідно вимог тендерної документації - до 10.11.2024 року.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 2 років/або безстроковими, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині строку дії талонів не менше 2 років/або безстроковими, з урахуванням, що поставка Товару до 10.11.2024 року та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Варто звернути увагу, що строк дії талонів, які планує запропонувати Скаржник, - 12 місяців.
2.1. В пункті 2.2. Додатку 4 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові:
«2.2.Термін дії талонів/скетч-карток повинен бути не менше 2 років/або безстроковими.»
При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником у Додатку № 5 до ТД визначено у Розділі 5. 1 Строк поставки Товару: «Строк поставки: до 10.11.2024 року.»
Також, згідно Проєкту договору визначено строк дії Договору: «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2024 року.»
При цьому, Форма оголошення Замовника, опублікована на сайті уповноваженого органу, містить відомості про строки поставки Товару: «від 31 жовтня 2024 до 06 листопада 2024»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі у п. 4.4. Розділу І тендерної документації та Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, визначено Строк поставки товару: «до 10.11.2024 року.»
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині строку дії талонів/скретч-карток на пальне не менше 2 років/або безстроковими, та в частині строку дії Договору – до 31 грудня 2024 року, При цьому строк поставки Товару згідно вимог тендерної документації - до 10.11.2024 року.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів не менше 2 років/або безстроковими, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині строку дії талонів не менше 2 років/або безстроковими, з урахуванням, що поставка Товару до 10.11.2024 року та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Варто звернути увагу, що строк дії талонів, які планує запропонувати Скаржник, - 12 місяців.
×
-
Назва доказу:
ПРоєкт договору згідно ТД Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скарга_26_10_2024_на умови ТД Замовника_ КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІ.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма оголошення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Форма оголошення Замовника.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
ЗРАЗКИ ТАЛОНІВ МАРШАЛ.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо, код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-23-007039-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо строку дії талонів/скретч-карт не менше 2 років /або безстрокові.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації Красноградського інклюзивно-ресурсного центру Красноградської міської ради Харківської області, затвердженої протоколом уповноваженої особи № 2 від 14.10.2024 року
Номер:
8377389a2b484ff8821e87384ab8382a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-23-007039-a.a1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації Красноградського інклюзивно-ресурсного центру Красноградської міської ради Харківської області, затвердженої протоколом уповноваженої особи № 2 від 14.10.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.zip 25.10.2024 17:56
- Тендерна документація ІРЦ-1.docx 25.10.2024 17:56
- Договір поставки нафтопродуктів БРЕНТ ОЙЛ-98 03.05.2024.pdf 25.10.2024 17:56
- Ліцензійний договір (торгова марка).pdf 25.10.2024 17:56
- sign.p7s 25.10.2024 17:58
- рішення від 29.10.2024 № 17521.pdf 29.10.2024 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2024 № 17927.pdf 06.11.2024 13:46
- рішення від 05.11.2024 № 17927.pdf 08.11.2024 11:44
- Тендерна документація ІРЦ-1.docx 30.10.2024 10:11
- Красноград інкл-ресурсний центрвиправлений без покупця.docx 30.10.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2024 18:35
Дата розгляду скарги:
05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2024 11:44
Дата виконання рішення Замовником:
11.11.2024 15:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення вказане в рішенні АМКУ №17902-Р/ПК-ПЗ ВІД05.11.2023 усунено
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1d87c51a84874ee88737eb6809cbfa11
Заголовок пункту скарги:
Наявність дискримінаційних умов тендерної документації та додатків до неї, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та обмежують можливість та законне право Скаржника на участь у процедурі закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
- тендерною пропозицією за формою згідно Додатку № 1;
- загальними відомостями про Учасника торгів за формою згідно Додатку № 2;
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку № 4; … .
Додаток 4 до тендерної документації містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
2. Вимоги щодо запропонованого учасником товару:
…
2.4. Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.
2.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області.
2.6. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію
2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
2.8. Якщо Учасник не є емітентом талонів що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати гарантійний лист від емітента талонів, адресований Замовнику(який містить ідентифікатор закупівлі, номер та дату договору на поставку емітентом талонів/паливних карток/скретч-карток) про можливість безумовного, цілодобового та безперебійного отоварення запропонованих Учасником талонів/електронних талонів/паливних карток/скретч-карток протягом всього періоду їх дії.
Також Учасник повинен надати копію договору, укладеного між учасником та власником (емітентом) талонів/скретч-карток на їх поставку (продаж), чинного протягом всього періоду поставки Товару.
Якщо Учасник є емітентом талонів, що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати довідку в довільній формі зі зразком талонів/скретч-карток , копію договору з постачальником талонів/скретч-карток, що підтверджує виробництво або постачання талонів (скретч-карток). Емітент- власник випущених(переданих)ним талонів/скретч-карток і є гарантом виконання всіх зобов'язань, що виникають в процесі використання випущених(переданих) ним талонів.
1. Щодо обов’язкової наявності розвиненої мережі АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Абзацом першим статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно інформації, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), згідно інформації оприлюдненої на порталі PROZORRO, а також інформації, що міститься у тендерній документації Замовника, зокрема у підпункті 2.2 розділу 1 «Загальні положення», місцезнаходженням Замовника, КРАСНОГРАДСЬКОГО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, є вул. Котляревського, 64, м. Красноград, Харківська обл., 63304.
Скаржник має змогу запропонувати Замовнику отримувати дизельне паливо, що є предметом закупівлі, на розвиненій мережі АЗС по Харківський області, на АЗС безпосередньо, у м. Лозова Харківської області та на АЗС ще у декількох областях України, зокрема, Сумській, Полтавській, Київській, Одеській областях.
Жодним із положень тендерної документації не визначено місцем перебування (місцем знаходження) Замовника (підрозділів Замовника) та/або здійснення діяльності Замовника по всій Україні у кожній області України. Тобто, Замовником не зазначено та, як наслідок, не обґрунтовано в тендерній документації технічної необхідності обов’язкової наявності в учасника процедури закупівлі АЗС по всій Україні у кожній області.
Разом із тим, Скаржник не має власного веб-сайту, оскільки основним напрямком діяльності Скаржника є торгівля пальним, який, як і відповідний національний стандарт для дизельного палива, зокрема, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», не передбачає обов’язкової технічної чи будь-якої іншої необхідності наявності веб-сайту. Наявність чи відсутність веб-сайту жодним чином не може впливати на отримання (закупівлю) Замовником дизельного палива на АЗС за талонами/скретч-картками та на виконання зобов’язань, зокрема Скаржником, що виникнуть у разі укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо.
Таким чином, тендерна документація Замовника, зокрема технічна специфікація, не містить підтвердження технічної необхідності обов’язкової наявності АЗС по всій Україні у кожній області та необхідності підтвердження посиланням на сайт Учасника, що свідчить про застосування дискримінаційного підходу до учасників під час проведення процедури закупівлі.
За таких умов приймати участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають АЗС по всій Україні у кожній області та мають змогу надати посилання на веб-сайт для підтвердження інформації про мережу АЗС, що є дискримінаційною умовою по відношенню до суб’єктів господарювання які не мають розвиненої по всій території України мережі АЗС та не мають веб-сайту, зокрема Скаржника.
2. Щодо надання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів.
Відповідно до пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Постачання пального здійснюється за допомогою виданих талонів, які видаються для отримання товару на АЗС. АЗС мають бути розташовані неподалік від місця базування автотранспорту Замовника, а саме, в одному із даних населених пунктів: м. Красноград, с.Наталине, с. Піщанка Красноградського району Харківської області.
Умови поставки: закупівля дизельного палива для автотранспортних засобів замовника здійснюється безпосередньо на АЗС учасника (постачальника) за талонами учасника (постачальника).
Учасник повинен дотримуватись норм чинного законодавства України щодо підвищення якості й безпечності нафтопродуктів, які реалізуються через мережу АЗС: забороняється продаж нафтопродуктів, які не відповідають обов’язковим вимогам щодо їх якості та безпечності.
Дизельне паливо повинне відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 (ДСТУ 4840:2007).
Скаржник не є власником та/або орендарем АЗС, на яких планує запропонувати отримувати пальне за предметом зпакупівлі, а має партнерський договір з мережею АЗС, на якій у разі укладення договору про закупівлю буде здійснюватися відпуск пального для автотранспортних засобів Замовника. У зв’язку із чим, документи в частині підтвердження здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС, точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, що повинні бути укладені між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області, можуть надати тільки особи – власники АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційний характер даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками та/або орендарями АЗС, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією.
Варто звернути увагу на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національним стандартом для дизельного палива в Україні є, зокрема, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Додатком 4 до тендерної документації Замовника, встановлено, що дизельне паливо повинно відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 (ДСТУ 4840:2007). З метою дотримання положень абзацу другого пункту 29 Особливостей, Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ 7688:2015. «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Оскільки відповідним національним стандартом не передбачено надання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, укладених між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, вимога підпункту 2.5 додатку 4 до тендерної документації Замовника є необґрунтованою та суперечить пункту 29 Особливостей.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи (укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області), що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підтвердження відповідності якості предмета закупівлі відповідному національному стандарту Скаржник може надати паспорт якості на дизельне паливо, про відповідність умовам відповідного національного стандарту (ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»).
3. Щодо надання копії договору з постачальником талонів/скретч-карток, що підтверджує виробництво або постачання талонів (скретч-карток) у разі якщо Учасник є емітентом талонів.
Скаржник є емітентом талонів, реалізацію яких планує здійснювати Замовнику для подальшого отримання Замовником пального за предметом закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю за результатом процедури закупівлі UA-2024-10-23-007039-a. Скаржник самостійно, власними силами здійснює випуск (виробництво) талонів (скретч-карток) без залучення до цього процесу інших суб’єктів господарювання (постачальників). Скаржник має укладений ліцензійний договір від 01.09.2022 року із ліцензіаром, який володіє правом власності на зареєстровану торговельне марку (знак для товарів і послуг) «BRENT OIL», що засвідчена Свідоцтвом України на знак для товарів і послуг № 257448. Зазначений ліцензійний договір дає право Скаржнику на використання зареєстрованої торговельної марки, в тому числі при випуску (виробництві) талонів. Тобто Скаржник, будучи емітентом талонів, не має технічної можливості надання будь-яких договорів (копій договорів) зі сторонніми організаціями (постачальниками талонів/скретч-карток), які б підтверджували виробництво та/або постачання талонів (скретч-карток).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які не є емітентами талонів та мають договори (копії договорів) із постачальниками талонів/скретч-карток, що підтверджують виробництво або постачання талонів (скретч-карток).
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами як, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений статтею 5 Закону.
- тендерною пропозицією за формою згідно Додатку № 1;
- загальними відомостями про Учасника торгів за формою згідно Додатку № 2;
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку № 4; … .
Додаток 4 до тендерної документації містить Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема:
2. Вимоги щодо запропонованого учасником товару:
…
2.4. Учасник повинен мати розвинену мережу АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.
2.5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області.
2.6. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням географічних координат по кожній запропонованій АЗС (широта, довгота), із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію
2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі з переліком діючих АЗС (власних/орендованих/партнерських) по всій Україні із зазначенням наявності ПММ (бензин, дизельне паливо) по кожній запропонованій АЗС, із посиланням на вільний у доступі сайт, за яким Замовник матиме змогу перевірити зазначену Учасником інформацію.
2.8. Якщо Учасник не є емітентом талонів що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати гарантійний лист від емітента талонів, адресований Замовнику(який містить ідентифікатор закупівлі, номер та дату договору на поставку емітентом талонів/паливних карток/скретч-карток) про можливість безумовного, цілодобового та безперебійного отоварення запропонованих Учасником талонів/електронних талонів/паливних карток/скретч-карток протягом всього періоду їх дії.
Також Учасник повинен надати копію договору, укладеного між учасником та власником (емітентом) талонів/скретч-карток на їх поставку (продаж), чинного протягом всього періоду поставки Товару.
Якщо Учасник є емітентом талонів, що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати довідку в довільній формі зі зразком талонів/скретч-карток , копію договору з постачальником талонів/скретч-карток, що підтверджує виробництво або постачання талонів (скретч-карток). Емітент- власник випущених(переданих)ним талонів/скретч-карток і є гарантом виконання всіх зобов'язань, що виникають в процесі використання випущених(переданих) ним талонів.
1. Щодо обов’язкової наявності розвиненої мережі АЗС (власних/орендованих, партнерських) по всій Україні у кожній області обов’язково, що підтверджено довідкою з посиланням на сайт Учасника.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Абзацом першим статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно інформації, яка міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), згідно інформації оприлюдненої на порталі PROZORRO, а також інформації, що міститься у тендерній документації Замовника, зокрема у підпункті 2.2 розділу 1 «Загальні положення», місцезнаходженням Замовника, КРАСНОГРАДСЬКОГО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, є вул. Котляревського, 64, м. Красноград, Харківська обл., 63304.
Скаржник має змогу запропонувати Замовнику отримувати дизельне паливо, що є предметом закупівлі, на розвиненій мережі АЗС по Харківський області, на АЗС безпосередньо, у м. Лозова Харківської області та на АЗС ще у декількох областях України, зокрема, Сумській, Полтавській, Київській, Одеській областях.
Жодним із положень тендерної документації не визначено місцем перебування (місцем знаходження) Замовника (підрозділів Замовника) та/або здійснення діяльності Замовника по всій Україні у кожній області України. Тобто, Замовником не зазначено та, як наслідок, не обґрунтовано в тендерній документації технічної необхідності обов’язкової наявності в учасника процедури закупівлі АЗС по всій Україні у кожній області.
Разом із тим, Скаржник не має власного веб-сайту, оскільки основним напрямком діяльності Скаржника є торгівля пальним, який, як і відповідний національний стандарт для дизельного палива, зокрема, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», не передбачає обов’язкової технічної чи будь-якої іншої необхідності наявності веб-сайту. Наявність чи відсутність веб-сайту жодним чином не може впливати на отримання (закупівлю) Замовником дизельного палива на АЗС за талонами/скретч-картками та на виконання зобов’язань, зокрема Скаржником, що виникнуть у разі укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, за предметом Паливно-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо.
Таким чином, тендерна документація Замовника, зокрема технічна специфікація, не містить підтвердження технічної необхідності обов’язкової наявності АЗС по всій Україні у кожній області та необхідності підтвердження посиланням на сайт Учасника, що свідчить про застосування дискримінаційного підходу до учасників під час проведення процедури закупівлі.
За таких умов приймати участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають АЗС по всій Україні у кожній області та мають змогу надати посилання на веб-сайт для підтвердження інформації про мережу АЗС, що є дискримінаційною умовою по відношенню до суб’єктів господарювання які не мають розвиненої по всій території України мережі АЗС та не мають веб-сайту, зокрема Скаржника.
2. Щодо надання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів.
Відповідно до пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Постачання пального здійснюється за допомогою виданих талонів, які видаються для отримання товару на АЗС. АЗС мають бути розташовані неподалік від місця базування автотранспорту Замовника, а саме, в одному із даних населених пунктів: м. Красноград, с.Наталине, с. Піщанка Красноградського району Харківської області.
Умови поставки: закупівля дизельного палива для автотранспортних засобів замовника здійснюється безпосередньо на АЗС учасника (постачальника) за талонами учасника (постачальника).
Учасник повинен дотримуватись норм чинного законодавства України щодо підвищення якості й безпечності нафтопродуктів, які реалізуються через мережу АЗС: забороняється продаж нафтопродуктів, які не відповідають обов’язковим вимогам щодо їх якості та безпечності.
Дизельне паливо повинне відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 (ДСТУ 4840:2007).
Скаржник не є власником та/або орендарем АЗС, на яких планує запропонувати отримувати пальне за предметом зпакупівлі, а має партнерський договір з мережею АЗС, на якій у разі укладення договору про закупівлю буде здійснюватися відпуск пального для автотранспортних засобів Замовника. У зв’язку із чим, документи в частині підтвердження здійснення контролю якості на запропонованих АЗС, в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС, точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, що повинні бути укладені між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області, можуть надати тільки особи – власники АЗС (власники мережі), що свідчить про дискримінаційний характер даної вимоги. З огляду на те, що паливні талони реалізуються не кожною окремою АЗС, а централізовано, через укладення партнерських договорів з відповідною мережею, то учасники закупівлі, які не є власниками та/або орендарями АЗС, не матимуть технічної можливості надати підтверджуючі документи щодо точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК), який повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією.
Варто звернути увагу на те, що відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Національним стандартом для дизельного палива в Україні є, зокрема, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Додатком 4 до тендерної документації Замовника, встановлено, що дизельне паливо повинно відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 (ДСТУ 4840:2007). З метою дотримання положень абзацу другого пункту 29 Особливостей, Замовник не може установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені ДСТУ 7688:2015. «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Оскільки відповідним національним стандартом не передбачено надання документів, що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, укладених між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією, вимога підпункту 2.5 додатку 4 до тендерної документації Замовника є необґрунтованою та суперечить пункту 29 Особливостей.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть документи (укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по місту Харкову, Харківській області), що підтверджують здійснення контролю якості на запропонованих АЗС в тому числі перевірки безпосередньо на АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підтвердження відповідності якості предмета закупівлі відповідному національному стандарту Скаржник може надати паспорт якості на дизельне паливо, про відповідність умовам відповідного національного стандарту (ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»).
3. Щодо надання копії договору з постачальником талонів/скретч-карток, що підтверджує виробництво або постачання талонів (скретч-карток) у разі якщо Учасник є емітентом талонів.
Скаржник є емітентом талонів, реалізацію яких планує здійснювати Замовнику для подальшого отримання Замовником пального за предметом закупівлі, у разі укладення договору про закупівлю за результатом процедури закупівлі UA-2024-10-23-007039-a. Скаржник самостійно, власними силами здійснює випуск (виробництво) талонів (скретч-карток) без залучення до цього процесу інших суб’єктів господарювання (постачальників). Скаржник має укладений ліцензійний договір від 01.09.2022 року із ліцензіаром, який володіє правом власності на зареєстровану торговельне марку (знак для товарів і послуг) «BRENT OIL», що засвідчена Свідоцтвом України на знак для товарів і послуг № 257448. Зазначений ліцензійний договір дає право Скаржнику на використання зареєстрованої торговельної марки, в тому числі при випуску (виробництві) талонів. Тобто Скаржник, будучи емітентом талонів, не має технічної можливості надання будь-яких договорів (копій договорів) зі сторонніми організаціями (постачальниками талонів/скретч-карток), які б підтверджували виробництво та/або постачання талонів (скретч-карток).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які не є емітентами талонів та мають договори (копії договорів) із постачальниками талонів/скретч-карток, що підтверджують виробництво або постачання талонів (скретч-карток).
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами як, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини п’ятої статті 5 Закону Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачений статтею 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійний договір від 01.09.2022 року
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійний договір (торгова марка).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір поставки нафтопродуктів (партнерства) №03/05/2024 від 03.05.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Договір поставки нафтопродуктів БРЕНТ ОЙЛ-98 03.05.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду Скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БРЕНТ ОЙЛ-95» від 25.10.2024 року. 2. Зобов’язати Замовника, КРАСНОГРАДСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР КРАСНОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, код за ЄДРПОУ 42026969, виключити необґрунтовані та дискримінаційні вимоги із тендерної документації та додатків до неї шляхом внесення відповідних змін.