-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус)
Завершена
3 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 900.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2018 13:41 - 30.07.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін до технічних вимог тендерної документаціі
Номер:
dd979727df154a97a4f783e358806f64
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-001088-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до технічних вимог тендерної документаціі
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Шкільні автобуси (код ДК 021-2015: 34120000-4. Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (Ідентифікатор закупівл: UA-2018-07-18-001088-b), Замовник: Любимівська селищна рада Каховського району Херсонської області, ми дійшли до висновку, що тендерна документація не відповідає вимогам ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII закупівля здійснюється за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вами, як Замовником, без будь-якого обґрунтування в Додатку № 3 до Тендерної Документації зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автобуса, конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, за можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.. Посилаючись на вище сказане, при наданні потенційнимм учасниками характеристик, що є кращими за всі характеристики автобуса, це може бути формальним приводом для дискваліфікації учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Замовник при визначенні технічних вимог до предмета закупівель, повинен вимагати від Учасників відповідності їх пропозиції виключно вимогам ДСТУ 7013:2009 без будь-яких обмежень. Просимо внести зміни до дотатку 3 Тендерної докомументації, а саме в технічні та якісні характеристики товару.Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
У разі не внесення змін до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів (на закупівлю: Шкільні автобуси (код ДК 021-2015: 34120000-4. Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (Ідентифікатор закупівл: UA-2018-07-18-001088-b), Замовник: Любимівська селищна рада Каховського району Херсонської області, ми залишаємо за собою право подання скарги через електронну систему закупівель до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Сканировать10002.PDF 25.07.2018 09:28
Дата подачі:
20.07.2018 16:10
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги Любимівська селищна рада Каховського району Херсонської області повідомляє про наступне: Відповідно до положень пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Звертаємо Вашу увагу, що технічні якісні характеристики предмету закупівлі встановлюються Замовником у Додатку 3 до тендерної документації та у відповідності до його потреб. В свою чергу, наголошуємо, що змістом Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено повідомлення наступного змісту «Усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», «* або еквівалент (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.». Враховуючи вищезазначене, Замовник рекомендує більш уважніше ознайомитися із положеннями тендерної документації та повідомляє, що Ваша вимога не може бути задоволена, оскільки зміст тендерної документації (у т.ч. встановлення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі) відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі.
Статус вимоги:
Не задоволено