• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва»

Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва»

Завершена

2 172 258.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 861.29 UAH
Період оскарження: 23.10.2024 11:31 - 02.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про відміну відкритих торгів

Номер: e4320a75debc448db00cb55aa655adc1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-23-005010-a.a1
Назва: Скарга на рішення про відміну відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.11.2024 15:33
Дата виконання рішення Замовником: 19.12.2024 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.За результатами винесеного рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від “26” листопада 2024 року, справа №18894-р/пк-пз (далі - Рішення), яке зобов’язує Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" (код ЄДРПОУ: 03366500) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-23-005010-а 2.Оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель з урахуванням Особливостей №1178 і ст.18, 22 Закону №922.
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d1d73c4a841f413ea31a2ce487cf65dd
Заголовок пункту скарги: Заперечення на відміну
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-23-005010-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація («Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва»).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-КЕПІТАЛ.»- Скаржник.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕКТОР-АТ».
Скаржником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідно протоколу Замовника №179/ВТО24 від 13.11.2024 р. Замовником було відмінено торги відповідно до наступного (витяг з протоколу):
Відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (Лист орендаря від 13.11.2024 року № 3464).
ВИРІШИЛА:
По процедурі «Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва» за кодом ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація, оголошення номер № UA-2024-10-23-005010-a,
1. Відмінити процедуру закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (корп. Н) нежитлового будинку за адресою: вул. Зрошувальна, 17 літер А в Дарницькому районі м. Києва» за кодом ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт та реставрація, оголошення номер № UA-2024-10-23-005010-a відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію, необхідну для виконання вимог Закону та Особливостей.

Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну є суперечливими.
Зокрема, Замовник зазначає про те, що відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (Лист орендаря від 13.11.2024 року № 3464).
Разом з тим чинне законодавство не передбачає підставою відміни торгів наявність листа орендаря.
Відміна закупівлі здійснюється лише у випадку відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, а не у випадку наявності Листа орендаря від 13.11.2024 року № 3464.
Крім того, жодних доказів відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг Замовник не надав, що свідчить про відсутність відповідних підстав.
Зазначена підстава для відміни торгів — відсутність подальшої потреби, — вимагає від замовника мати в наявності рішення, накази для підтвердження відсутності фінансової можливості або ж необхідності в товарі, робіт чи послуг саме в тому вигляді, технічними характеристиками тощо, який планували придбати. Рішення про відсутність подальшої потреби в закупівлі замовнику потрібно обов'язково документально підтвердити.
Заявлена ж Замовником підстава нічим не підтверджена та не обґрунтована.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Подібне рішення Органу оскарження було в рішенні № 8222-р/пк-пз від 08.05.2024 в процедурі закупівлі № UA-2024-01-17-008299-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення