• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери канального типу для серверного приміщення (з встановленням)

Завершена

1 551 989.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 759.94 UAH
Період оскарження: 23.10.2024 10:46 - 01.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі

Номер: c877a937ff3e49f982d6836cfaa33299
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-23-003432-a.c1
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2024 18:21
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2024 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальним підприємством "Міський інформаційний центр" виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.11.2024 № 18878-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТВК "АКВІЛОН ІНДЕНЕРНІ СИСТЕМИ".
Автор: ТОВ "ТВК "АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ", Коляда Сергій Григорович +380632498099 info@aquilon-air.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 52e0663a6666b744bb8583078e810b0b
Заголовок пункту скарги: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства щодо відхилення тендерної пропозиції переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова КМУ №1178) встановлюються строки для оприлюднення інформації, однак жодним чином не регламентується порядок їх обчислення. Таким чином, для визначення порядку обчислення строків потрібно застосовувати положення загального законодавства, а саме: Цивільного кодексу України (надалі - ЦКУ). На підставі ч. 2 ст. 251 ЦКУ терміном є певний момент у часі, з настанням якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати. Згідно з ч.1 статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Враховуючи наведене, перебіг строку в закупівлях починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов?язано його початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення. Аналогічна позиція викладена у роз’ясненні Міністерства економіки України у відповіді на запит №226/2016 (Консультації з питань публічних закупівель Міністерство економіки України (me.gov.ua)).
В даному випадку, подією є визначення переможця закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» від 06.11.2024 року. Таким чином, строк оприлюднення вищезазначених документів переможця закупівлі повністю відповідає вимогам статті 253 Цивільного кодексу України, згідно з якою початком відліку строку є наступний день після настання відповідної події, а саме: з 07.11.2024 року. Отже, Замовник не врахував, що кінцевою датою для оприлюднення документів переможця було 10.11.2024 року включно, що є відповідним до вимог законодавства.
Виходячи з вищезазначеного, ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у цій закупівлі та вважає його незаконним, таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, неправомірне відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі - ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» у цій закупівлі, адже його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» своєчасно та відповідно до чинного законодавства оприлюднив всі необхідні документи переможця закупівлі, а тому підлягає визначенню Замовником ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» переможцем закупівлі.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ».
Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Вважаємо, що порушені визначені Законом принципи здійснення публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі -Особливості), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки.
Вважаємо, що Замовником не враховані норми чинного законодавства України при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ «ТВК АКВІЛОН ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ», а відтак Замовник продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника