-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)
Торги відмінено
127 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 638.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 638.40 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 20:37 - 27.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника
Номер:
dca8686dfe184f4595e098f3a0292d31
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-013691-a.c2
Назва:
Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 6 - Огрунтування аномально низької ціни 1.pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 5 - Документи повноваження керівника (сторінка 28).pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 7 - Обґрунтування аномально низької ціни 2.pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 1 - Протокол від 29.11.2024.pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 3 - Договір оренди приміщення.pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 4 - Довідка система оподаткування.pdf 04.12.2024 18:22
- Додаток 2 - Довідка наявність обладнання.pdf 04.12.2024 18:22
- СКАРГА на рішення уповноваженої особи Замовника.docx 04.12.2024 18:22
- Скарга на рішення уповноваженої особи Замовника.pdf 04.12.2024 18:22
- sign.p7s 04.12.2024 18:23
- Рішення від 06.12.2024 №19390.pdf 06.12.2024 13:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.12.2024 №19883.pdf 16.12.2024 12:14
- Рішення від 13.12.2024 №19883.pdf 17.12.2024 16:46
- ДОДАТОК 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. №132 від 29 жовтня 2024 року.pdf 10.12.2024 15:34
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ UA-2024-10-22-013691-a.c2.docx 10.12.2024 15:34
- ДОДАТОК 2. Договір оренди від 01.10.2024 р..pdf 10.12.2024 15:34
- ДОДАТОК 4. Витяг з реєстру платників єдиного податку №2346 від 15.02.2023 року..pdf 10.12.2024 15:35
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ UA-2024-10-22-013691-a.c2. з підписом docx.pdf 10.12.2024 15:35
- ДОДАТОК 3. Документи про право власності..pdf 10.12.2024 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2024 18:28
Дата розгляду скарги:
13.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 13:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.12.2024 16:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fe8966dc31a3491da0313d56c6409650
Заголовок пункту скарги:
Підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
І) Додаток 1 Документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" та інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей.
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Форма 1
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
До довідки має бути включено та документально підтверджено Учасником:
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
На підтвердження вказаної в довідці наявності власних приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу або свідоцтво про право власності або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або накладну або інший документ який підтверджує право власності).
На підтвердження вказаної в довідці наявності залучених приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право користування, разом з актами прийому-передачі (або іншим документом), у разі якщо передача згідно акту приймання-передачі (або згідно іншого документа) передбачена умовами договору та документи що підтверджують право власності (володіння).
На виконання вищезазначених вимог Переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" було надано:
-Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 29.10.2024 №132 (файл "Довідка наявність обладнання.pdf") (Додаток 2), в якій зазначено, зокрема:
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
5. Приміщення для розташування пункту централізованого спостереження, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, буд.37 (70 кв.м.)
- Договір оренди нежитлового приміщення від 01 жовтня 2024 року № б/н (Додаток 3)
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 30.10.2024. Переможець не надав на підтвердження документи, що підтверджують право власності (володіння) у строк до 30.10.2024 р.
ІІ) Пунктом 5.2 Додатку 4 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» була встановлена вимога:
5. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до вимог тендерної документації для Учасників:
5.2. Завірену копію або скан-копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ (або завірену копію або скан-копію з оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або завірену копію або скан-копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або завірену копію або скан-копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або лист-пояснення щодо форми оподаткування учасника
На виконання даних вимог Переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" було надано:
- Довідка щодо системи оподаткування Вих.№106 від 28 жовтня 2024 року (Додаток 4), наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ ПЛЮС» (надалі - Учасник) знаходиться на спрощеній системі оподаткування (на єдиному податку), 3 (третя) група, 2 (друга) ставка у відсотках до доходу.
Учасник не являється платником податку на додану вартість, у зв’язку з чим Учасник не може надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг з реєстру платників податків на додану вартість».
- Витяг з реєстру платників єдиного податку №2346 (Додаток 5) з наступною інформацією:
Група та ставка платника єдиного податку: 3 група
Ставка у відсотках до доходу: 2
Без реєстрації ПДВ
Згідно інформації, яка міститься в системі за посиланням: https://opendatabot.ua/c/41889053
Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" за результатами аукціону була визначена аномально низькою, 01 листопада 2024 року ним було надано обґрунтування щодо вартості послуг Вих.№133 (Додаток 6) та повторно 28 листопада 2024 р. Вих. №142 (Додаток 7), яке містило калькуляцію вартості предмета закупівлі в якій зазначено:
9. Єдиний податок (оподатковувана база ДОХIД - 5%) - 3 999,99
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 2 частини 18 статті 18 Закону про закупівлі за результатами розгляду скарги Колегія АМКУ має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Застосувавши дискримінаційний підхід та суб’єктивну оцінку під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Переможця, Замовник порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій учасників торгів. Вказані дії Замовника є порушенням одного із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.
Форма 1
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
До довідки має бути включено та документально підтверджено Учасником:
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
На підтвердження вказаної в довідці наявності власних приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу або свідоцтво про право власності або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або накладну або інший документ який підтверджує право власності).
На підтвердження вказаної в довідці наявності залучених приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право користування, разом з актами прийому-передачі (або іншим документом), у разі якщо передача згідно акту приймання-передачі (або згідно іншого документа) передбачена умовами договору та документи що підтверджують право власності (володіння).
На виконання вищезазначених вимог Переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" було надано:
-Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 29.10.2024 №132 (файл "Довідка наявність обладнання.pdf") (Додаток 2), в якій зазначено, зокрема:
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
5. Приміщення для розташування пункту централізованого спостереження, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, буд.37 (70 кв.м.)
- Договір оренди нежитлового приміщення від 01 жовтня 2024 року № б/н (Додаток 3)
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 30.10.2024. Переможець не надав на підтвердження документи, що підтверджують право власності (володіння) у строк до 30.10.2024 р.
ІІ) Пунктом 5.2 Додатку 4 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» була встановлена вимога:
5. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до вимог тендерної документації для Учасників:
5.2. Завірену копію або скан-копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ (або завірену копію або скан-копію з оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або завірену копію або скан-копію свідоцтва про сплату єдиного податку (або завірену копію або скан-копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) або лист-пояснення щодо форми оподаткування учасника
На виконання даних вимог Переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" було надано:
- Довідка щодо системи оподаткування Вих.№106 від 28 жовтня 2024 року (Додаток 4), наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ ПЛЮС» (надалі - Учасник) знаходиться на спрощеній системі оподаткування (на єдиному податку), 3 (третя) група, 2 (друга) ставка у відсотках до доходу.
Учасник не являється платником податку на додану вартість, у зв’язку з чим Учасник не може надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, або витяг з реєстру платників податків на додану вартість».
- Витяг з реєстру платників єдиного податку №2346 (Додаток 5) з наступною інформацією:
Група та ставка платника єдиного податку: 3 група
Ставка у відсотках до доходу: 2
Без реєстрації ПДВ
Згідно інформації, яка міститься в системі за посиланням: https://opendatabot.ua/c/41889053
Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" за результатами аукціону була визначена аномально низькою, 01 листопада 2024 року ним було надано обґрунтування щодо вартості послуг Вих.№133 (Додаток 6) та повторно 28 листопада 2024 р. Вих. №142 (Додаток 7), яке містило калькуляцію вартості предмета закупівлі в якій зазначено:
9. Єдиний податок (оподатковувана база ДОХIД - 5%) - 3 999,99
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 2 частини 18 статті 18 Закону про закупівлі за результатами розгляду скарги Колегія АМКУ має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Застосувавши дискримінаційний підхід та суб’єктивну оцінку під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції Переможця, Замовник порушив право Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій учасників торгів. Вказані дії Замовника є порушенням одного із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного ст..3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивна і неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
Обґрунтування аномально низької ціни 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 7 - Обґрунтування аномально низької ціни 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Обґрунтування аномально низької ціни 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 - Огрунтування аномально низької ціни 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи повноваження керівника (сторінка 28)
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5 - Документи повноваження керівника (сторінка 28).pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка система оподаткування
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 - Довідка система оподаткування.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір оренди приміщення
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 - Договір оренди приміщення.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка наявність обладнання
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 - Довідка наявність обладнання.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології «Закарпатської обласної ради від 29.11.20234 року.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 - Протокол від 29.11.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТ» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" та скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету КНП «ОКЦНН» ЗОР від 07.11.2024
Номер:
b4ee0f604aea40358b72002a3a243295
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-013691-a.a1
Назва:
СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету КНП «ОКЦНН» ЗОР від 07.11.2024
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ЗАХИСТ ПЛЮС»
_______________________________________________________________
88018, м.Ужгород, вул.Українська,18/13, телефон: (0312) 67-24-24
e-mail:zahistp@gmail.com, код ЄДРПОУ 41889053
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ СБМ»
_______________________________________________________________
88018, м.Ужгород, вул.Швабська, 37, телефон: (0312) 67-24-24
e-mail: sbm.ohorona@gmail.com, http://sbm.org.ua, код ЄДРПОУ 39616925
Вих: №140
від 11 листопада 2024 року Антимонопольний комітет України
(Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель)
03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Захист Плюс»,
код за ЄДРПОУ: 41889053,
юридична адреса: 88000, Закарпатська обл., місто Ужгород, вул. УКРАІНСЬКА, буд. 18, кв. 13,
моб.тел.: 050-683-56-74,
фактична адреса:88018, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Швабська, буд. 37
e-mail: zahistp@gmail.com
Замовник, дії якого оскаржуються:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради,
88018, Закарпатська обл. м. Ужгород, вул. Капушанська, буд. 24,
код за ЄДРПОУ: 33985449,
Телефон: +380951870942,
e-mail: zak@uzhneuro.net
Інформація про закупівлю:
ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації), ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-10-22-013691-a, ID 2ef9904607464260906ac536b305cfa5.
СКАРГА
на дії та рішення тендерного комітету КНП «ОКЦНН» ЗОР від 07.11.2024
Відповідно до оголошення № UA-2024-10-22-013691-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі уповноваженого органу 22 жовтня 2024 року (https://www.dzo.com.ua/tenders/24654760), Замовником – Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), з початковою вартістю 127 680,00 грн. (сто двадцять сім тисяч шістсот вісімдесят грн. 00 коп.).
За результатами аукціону на закупівлю охоронних послуг найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС", код за ЄДРПОУ 41889053, загальною вартістю 84 000,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі грн. 00 коп.).
31.10.2024 електронною системою закупівель автоматично сформовано повідомлення про аномально низьку ціну тендерної пропозиції ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС», визначено строк для подання цінового обґрунтування до 02.11.2024 00:00 год.
01.11.2024 за вих. №133 учасником ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» завантажено в електрону систему закупівель обґрунтування вартості послуг на загальну суму 84 000,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі грн. 00 коп.).
05.11.2024 тендерну пропозицію Учасника - ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" перевірено членами тендерного комітету на відповідність вимогам Замовника та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 06.11.2024 16:10 год.
Текст повідомлення Замовника про усунення невідповідностей:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) у тендерній пропозиції на закупівлю: «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)» (згідно оголошення UA-2024-10-22-013691-a):
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог тендерної документації на закупівлю послуг за предметом: «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)» затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель КНП «ОКЦНН» ЗОР від 22.10.2024 (далі - тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі − інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації та Додатком 4 до цієї тендерної документації. Згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати, в тому числі довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, до довідки має бути включено та документально підтверджено Учасником, зокрема наявність - Програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження: Аякс. На підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження учасник має надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) надав в складі своєї тендерної пропозиції документ, а саме довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. №132 від 29 жовтня 2024 року, в якій Учасник зазначив наявність програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження: Аякс, однак Учасник не надав на підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) необхідно надати у строк, визначений Особливостями – на підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження учасник має надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог тендерної документації, а саме згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати, в тому числі довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, до довідки має бути включено та документально підтверджено Учасником, зокрема наявність – приміщення для розташування пункту централізованого спостереження. На підтвердження вказаної в довідці наявності залучених приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право користування, разом з актами прийому-передачі (або іншим документом), у разі якщо передача згідно акту приймання-передачі (або згідно іншого документа) передбачена умовами договору та документи що підтверджують право власності (володіння). Перелік виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) надав в складі своєї тендерної пропозиції документ, а саме довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. №132 від 29 жовтня 2024 року, в якій Учасник зазначив інформацію про наявність приміщення для розташування пункту централізованого спостереження, за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, буд. 37 (70 кв.м.), яке знаходиться в користування на підставі Договору оренди нежитлового приміщення від 01 жовтня 2024 року №б/н., укладений з ФОП Жулинська Ярина Дмитрівна, однак Учасник не надав на підтвердження документи, що підтверджують право власності (володіння). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) необхідно надати у строк, визначений Особливостями – на підтвердження вказаної в довідці наявності залучених приміщень (офіс, тощо), транспортних засобів, обладнання, тощо Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи що підтверджують право власності (володіння) залучених приміщень.
3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно вимог тендерної документації, а саме згідно Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати, в тому числі довідку наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, до довідки має бути включено та документально підтверджено Учасником наступні вимоги щодо кількості працівників та способ підтвердження їх кваліфікації, а саме - кількість чергових пульта (диспетчерів) – 1 особа. Кваліфікація чергового пульта (диспетчера), зазначених у довідці підтверджується: свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або іншим документом який підтверджує кваліфікацію що відповідає займаній посаді. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) надав в складі своєї тендерної пропозиції документ, а саме довідку про наявність в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №115 від 29 жовтня 2024 року, в якій Учасник зазначив інформацію про наявність в учасника трьох працівників, (а саме Турицький В.В., Бучек Б.В., Сличко В.І.), які займають посаду - черговий пульта. Однак на підтвердження кваліфікації чергового пульта (диспетчера), зазначених у довідці учасник не надав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 41889053) необхідно надати у строк, визначений Особливостями – на підтвердження наявності в Учасника чергових пульта (диспетчерів), в кількості 1 особа необхідно надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді.
06.11.2024 15:34 год. за вих. №135 учасником ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» завантажено в електронну систему закупівель довідку про усунення невідповідностей та документи на її обґрунтування, а саме:
- документи, що підтверджують право власність на нежитлове приміщення на ім’я Жулинська Я.Д.;
- договір оренди нежитлового приміщення від 01.10.2024 з актом прийому-передачі;
- протокол засідання комісії ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» про підтвердження первинної підготовки за робітничою професією «Черговий пульта, код: 4222 від №1 від 24.03.2023 і №3 від 01.03.2024;
- диплом про освіту Бучек Б.В. з додатком диплома;
- атестат про повну загальну середню освіту Сличко В.І;
- диплом про освіту Турицький В.В.;
- видаткова накладна №10 від 26.12.2022.
07.11.2024 16:31 протокольним рішенням уповноваженої особи КНП «ОКЦНН» ЗОР за підписом Крайнянської Мар’яни вирішено відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ: 41889053) на закупівлю за предметом «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Обґрунтування відхилення:
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме:
1. Учасник ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код СДРПОУ: 41889053) не надав на підтвердження вказаної в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Bих. №І32 від 29 жовтня 2024 року наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) a6o накладну a6o довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ a6o його офіційного дистриб'ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження. Оскільки, надана Учасником Видаткова накладна №10 від 26 грудня 2022 року на послуги з встановлення програмного забезпечення для ПСЦ Аякс не е прямим підтвердженням наявності придбаного програмного забезпечення, вона підтверджує лише факт надання послуг з встановлення та, можливо, налаштування ПЗ, але не е документам, який засвідчує придбання самого програмного забезпечення, оскільки така видаткова накладна самостійно не підтверджує факт наявності програмного забезпечення для та не вказує на його покупку або ліцензування, на підтвердження факту придбання програмного забезпечення учасник мав надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) a6o накладну a6o довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб'ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із Зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
2. Учасник ТОВ "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Код СДРПОУ: 41889053) надав в складі своєї тендерної пропозиції документ, а саме довідку про наявність в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №115 від 29 жовтня 2024 року, в якій Учасник зазначив інформацію про наявність в учасника трьох працівників, (а саме Турицький В.В., Бучек Б.В., Сличко В.І.), які займають посаду - черговий пульта. Однак на підтвердження кваліфікації чергового пульта (диспетчера), зазначених у довідці Учасник не надав свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації a6o диплом a6o інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді. Враховуючи вимоги тендерної документації та відповідно до розділу «Кадрові вимоги» п. 16 Постанови KMY від 18 листопада 2015 р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної’ діяльності» передбачено, що під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до cy6’екта охоронної діяльності, в тому числі документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Вважаємо, що таке рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» є незаконним, необґрунтованим з огляду на наступне, а саме:
1) «Щодо підтвердження наявності програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс».
В п. 1.1. Додатку №1 тендерної документації Замовником вимагається надати підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження учасник має надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ ПЛЮС» в довідці про наявність обладнання №132 від 29.10.2024 зазначило наявність програмного забезпечення пульта централізованого спостереження «Аякс». На підтвердження наявності програмного забезпечення Учасником було надано накладну №10 від 26 грудня 2022 року в якій зазначено, що Учаснику було надано послуги з встановлення програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження «Аякс».
Таким чином рахуємо, що Учасником було належним чином забезпечено підтвердження наявності програмного забезпечення «Аякс», як це і вимагається умовами тендерної документації.
Однак Замовник рахує, що видаткова накладна №10 від 26 грудня 2022 року на послуги з встановлення програмного забезпечення для ПСЦ Аякс не е прямим підтвердженням наявності придбаного програмного забезпечення, вона підтверджує лише факт надання послуг з встановлення та, можливо, налаштування ПЗ, але не е документам, який засвідчує придбання самого програмного забезпечення, оскільки така видаткова накладна самостійно не підтверджує факт наявності програмного забезпечення для та не вказує на його покупку або ліцензування, на підтвердження факту придбання програмного забезпечення учасник мав надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) a6o накладну a6o довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб'ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із Зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
З даним твердженням погодитися не можемо за наступних підстав:
- в тендерній документації взагалі не має такої вимоги до Учасників яка зобов’язує їх підтвердити факт придбання програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс;
- Замовником не було взято до уваги той факт, що комплексний застосунок для монтажного і моніторингового бізнесу PRO Desktop Ajax є безкоштовним програмним продуктом який знаходиться у вільному доступі інтернету за посиланням: https://ajax.systems/ua/pro-desktop/ і не потребує придбання будь якої ліцензії. Незрозуміло, навіщо його придбавати і ще надавати тому підтвердження коли програмний продукт PRO Desktop Ajax є безкоштовним?
- саме по собі підтвердження про придбання програмного забезпечення не є підтвердженням його використання (встановлення), а документи які підтверджують встановлення програмного продукту саме і є належним підтвердженням його використання;
- в тендерній документації потрібно підтвердити лише факт наявності програмного забезпечення Ajax і накладна №10 від 26 грудня 2022 року є тому належним документом.
Таким чином беручи до уваги вищезазначене, вимагати від Учасника документи про придбання програмного продукту Ajax (для пульта централізованого спостереження - PRO Desktop) є неправомірним і навіть не логічним, а накладна №10 від 26 грудня 2022 року належним чино підтверджує наявність програмного забезпечення, як це і вимагається тендерною документацією.
2) «Щодо підтвердження кваліфікація чергового пульта (диспетчера)»
В п. 1.2. Додатку №1 тендерної документації Учаснику вимагається надати на підтвердження наявності в Учасника чергових пульта (диспетчерів), в кількості 1 особа, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді.
Згідно розділу «Кадрові вимоги» п. 16 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», передбачено, що працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти. Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.
Крім цього слід зауважити, що для професії «Черговий пульта пункту централізованого спостереження» (код — КП 4222) наразі кваліфікаційну характеристику чиним законодавством не затверджено.
Таким чином беручи до уваги вищенаведене рахуємо, що тендерним комітетом неправомірно вимагаються від Учасника документи, що не передбачені чинним законодавством, а кваліфікацію працівників ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» підтверджено належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства і тендерної документації, а саме: документами про освіту працівників (Турицький В.В., Бучек Б.В., Сличко В.І.) і протоколами засідання комісії ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» про підтвердження первинної підготовки за робітничою професією «Черговий пульта, код: 4222 від №1 від 24.03.2023 і №3 від 01.03.2024.
Зважаючи на вищевикладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 7 ЗУ «Про антимонопольний комітет України» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a;
4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ: 41889053) на закупівлю послуг за предметом «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)», ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a;
5. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення в процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a;
6. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Додаток:
- Протокольне рішення КНП «ОКЦНН» ЗОР від 07.11.2024;
- Протокол засідання комісії ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» про підтвердження первинної підготовки за робітничою професією «Черговий пульта, код: 4222 від №1 від 24.03.2023 і №3 від 01.03.2024;
- Диплом про освіту Бучек Б.В. з додатком до диплома;
- Атестат про повну загальну середню освіту Сличко В.І;
- Диплом про освіту Турицький В.В.;
- Накладна №10 від 26.12.2022.
Директор
ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» _______________ Тетяна САРАЙ
М.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга з додатками 11.11.2024 11:54
- Скарга з додатками 11.11.2024 11:54
- Скарга з додатками 11.11.2024 11:54
- sign.p7s 11.11.2024 11:58
- рішення від 13.11.2024 № 18284.pdf 13.11.2024 15:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 № 18625.pdf 21.11.2024 14:17
- рішення від 20.11.2024 № 18625.pdf 22.11.2024 17:10
- Додаток 7. Свідоцтво про освіту Турицький В.В..pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 2. Видаткова накладна №10 від 26.12.2022 року.pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 6. Свідоцтво про освіту Бучек Б.В..pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 5. Свідоцтво про освіту Сличко В.І..pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 3. Довідка про усунення невідповідностей вих. №135 від 06.11.2024 року.pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника вих. №132 від 29.10.2024 року.pdf 15.11.2024 11:47
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ №UA-2024-10-22-013691-a.a1.docx 15.11.2024 11:47
- Додаток 4. Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №115 від 28.10.2024 р..pdf 15.11.2024 11:47
- Додаток 8. Протоколи кваліфікації чергового пульта.pdf 15.11.2024 11:47
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ №UA-2024-10-22-013691-a.a1 з підписом.pdf 15.11.2024 11:47
- Протокол на виконання рішення.pdf 27.11.2024 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 16:49
Дата розгляду скарги:
20.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.11.2024 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.11.2024 №18625-р/пк-пз Рішення від 07.11.2024 р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАХИСТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 41889053) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)", згідно оголошення за № UA-2024-10-22-013691-a скасовано відповідно до протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи КНП "ОКЦНН" ЗОР від 27.11.2024 р. (протокол додається)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
652af3d61be84062b1b7a123d507621d
Заголовок пункту скарги:
1) «Щодо підтвердження наявності програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо, що таке рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» є незаконним, необґрунтованим з огляду на наступне, а саме:
1) «Щодо підтвердження наявності програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс».
В п. 1.1. Додатку №1 тендерної документації Замовником вимагається надати підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження учасник має надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ ПЛЮС» в довідці про наявність обладнання №132 від 29.10.2024 зазначило наявність програмного забезпечення пульта централізованого спостереження «Аякс». На підтвердження наявності програмного забезпечення Учасником було надано накладну №10 від 26 грудня 2022 року в якій зазначено, що Учаснику було надано послуги з встановлення програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження «Аякс».
Таким чином рахуємо, що Учасником було належним чином забезпечено підтвердження наявності програмного забезпечення «Аякс», як це і вимагається умовами тендерної документації.
Однак Замовник рахує, що видаткова накладна №10 від 26 грудня 2022 року на послуги з встановлення програмного забезпечення для ПСЦ Аякс не е прямим підтвердженням наявності придбаного програмного забезпечення, вона підтверджує лише факт надання послуг з встановлення та, можливо, налаштування ПЗ, але не е документам, який засвідчує придбання самого програмного забезпечення, оскільки така видаткова накладна самостійно не підтверджує факт наявності програмного забезпечення для та не вказує на його покупку або ліцензування, на підтвердження факту придбання програмного забезпечення учасник мав надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) a6o накладну a6o довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб'ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із Зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
З даним твердженням погодитися не можемо за наступних підстав:
- в тендерній документації взагалі не має такої вимоги до Учасників яка зобов’язує їх підтвердити факт придбання програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс;
- Замовником не було взято до уваги той факт, що комплексний застосунок для монтажного і моніторингового бізнесу PRO Desktop Ajax є безкоштовним програмним продуктом який знаходиться у вільному доступі інтернету за посиланням: https://ajax.systems/ua/pro-desktop/ і не потребує придбання будь якої ліцензії. Незрозуміло, навіщо його придбавати і ще надавати тому підтвердження коли програмний продукт PRO Desktop Ajax є безкоштовним?
- саме по собі підтвердження про придбання програмного забезпечення не є підтвердженням його використання (встановлення), а документи які підтверджують встановлення програмного продукту саме і є належним підтвердженням його використання;
- в тендерній документації потрібно підтвердити лише факт наявності програмного забезпечення Ajax і накладна №10 від 26 грудня 2022 року є тому належним документом.
Таким чином беручи до уваги вищезазначене, вимагати від Учасника документи про придбання програмного продукту Ajax (для пульта централізованого спостереження - PRO Desktop) є неправомірним і навіть не логічним, а накладна №10 від 26 грудня 2022 року належним чино підтверджує наявність програмного забезпечення, як це і вимагається тендерною документацією.
2) «Щодо підтвердження кваліфікація чергового пульта (диспетчера)»
В п. 1.2. Додатку №1 тендерної документації Учаснику вимагається надати на підтвердження наявності в Учасника чергових пульта (диспетчерів), в кількості 1 особа, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді.
Згідно розділу «Кадрові вимоги» п. 16 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», передбачено, що працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти. Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.
Крім цього слід зауважити, що для професії «Черговий пульта пункту централізованого спостереження» (код — КП 4222) наразі кваліфікаційну характеристику чиним законодавством не затверджено.
Таким чином беручи до уваги вищенаведене рахуємо, що тендерним комітетом неправомірно вимагаються від Учасника документи, що не передбачені чинним законодавством, а кваліфікацію працівників ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» підтверджено належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства і тендерної документації, а саме: документами про освіту працівників (Турицький В.В., Бучек Б.В., Сличко В.І.) і протоколами засідання комісії ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» про підтвердження первинної підготовки за робітничою професією «Черговий пульта, код: 4222 від №1 від 24.03.2023 і №3 від 01.03.2024.
1) «Щодо підтвердження наявності програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс».
В п. 1.1. Додатку №1 тендерної документації Замовником вимагається надати підтвердження вказаної в довідці наявності програмного забезпечення для пульту централізованого спостереження учасник має надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) або накладну або довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб’ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАХИСТ ПЛЮС» в довідці про наявність обладнання №132 від 29.10.2024 зазначило наявність програмного забезпечення пульта централізованого спостереження «Аякс». На підтвердження наявності програмного забезпечення Учасником було надано накладну №10 від 26 грудня 2022 року в якій зазначено, що Учаснику було надано послуги з встановлення програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження «Аякс».
Таким чином рахуємо, що Учасником було належним чином забезпечено підтвердження наявності програмного забезпечення «Аякс», як це і вимагається умовами тендерної документації.
Однак Замовник рахує, що видаткова накладна №10 від 26 грудня 2022 року на послуги з встановлення програмного забезпечення для ПСЦ Аякс не е прямим підтвердженням наявності придбаного програмного забезпечення, вона підтверджує лише факт надання послуг з встановлення та, можливо, налаштування ПЗ, але не е документам, який засвідчує придбання самого програмного забезпечення, оскільки така видаткова накладна самостійно не підтверджує факт наявності програмного забезпечення для та не вказує на його покупку або ліцензування, на підтвердження факту придбання програмного забезпечення учасник мав надати: договір купівлі-продажу (разом з актом прийому-передачі) a6o накладну a6o довідку чи лист від виробника програмного забезпечення та/ або його офіційного дистриб'ютора довільної форми, що містить підтвердження щодо використання програмного забезпечення (із Зазначенням програмного комплексу) учасником у складі пульту централізованого спостереження.
З даним твердженням погодитися не можемо за наступних підстав:
- в тендерній документації взагалі не має такої вимоги до Учасників яка зобов’язує їх підтвердити факт придбання програмного забезпечення для пульта централізованого спостереження Аякс;
- Замовником не було взято до уваги той факт, що комплексний застосунок для монтажного і моніторингового бізнесу PRO Desktop Ajax є безкоштовним програмним продуктом який знаходиться у вільному доступі інтернету за посиланням: https://ajax.systems/ua/pro-desktop/ і не потребує придбання будь якої ліцензії. Незрозуміло, навіщо його придбавати і ще надавати тому підтвердження коли програмний продукт PRO Desktop Ajax є безкоштовним?
- саме по собі підтвердження про придбання програмного забезпечення не є підтвердженням його використання (встановлення), а документи які підтверджують встановлення програмного продукту саме і є належним підтвердженням його використання;
- в тендерній документації потрібно підтвердити лише факт наявності програмного забезпечення Ajax і накладна №10 від 26 грудня 2022 року є тому належним документом.
Таким чином беручи до уваги вищезазначене, вимагати від Учасника документи про придбання програмного продукту Ajax (для пульта централізованого спостереження - PRO Desktop) є неправомірним і навіть не логічним, а накладна №10 від 26 грудня 2022 року належним чино підтверджує наявність програмного забезпечення, як це і вимагається тендерною документацією.
2) «Щодо підтвердження кваліфікація чергового пульта (диспетчера)»
В п. 1.2. Додатку №1 тендерної документації Учаснику вимагається надати на підтвердження наявності в Учасника чергових пульта (диспетчерів), в кількості 1 особа, свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації або диплом або інший документом, який підтверджує кваліфікацію, що відповідає займаній посаді.
Згідно розділу «Кадрові вимоги» п. 16 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», передбачено, що працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов. Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти. Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.
Крім цього слід зауважити, що для професії «Черговий пульта пункту централізованого спостереження» (код — КП 4222) наразі кваліфікаційну характеристику чиним законодавством не затверджено.
Таким чином беручи до уваги вищенаведене рахуємо, що тендерним комітетом неправомірно вимагаються від Учасника документи, що не передбачені чинним законодавством, а кваліфікацію працівників ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» підтверджено належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства і тендерної документації, а саме: документами про освіту працівників (Турицький В.В., Бучек Б.В., Сличко В.І.) і протоколами засідання комісії ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» про підтвердження первинної підготовки за робітничою професією «Черговий пульта, код: 4222 від №1 від 24.03.2023 і №3 від 01.03.2024.
×
-
Назва доказу:
Скарга з додатками
-
Повʼязаний документ:
Скарга з додатками
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a; 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a; 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЗАХИСТ ПЛЮС» (Код ЄДРПОУ: 41889053) на закупівлю послуг за предметом «ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)», ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a; 5. Зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення в процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з фізичної охорони об`єктів Замовника та послуги з охорони об'єктів Замовника за допомогою охоронної та тривожної сигналізації (ДК 021:2015 – 79710000-4), ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-10-22-013691-a; 6. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.