-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин А - 95, Дизельне паливо (за кодом згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»)
Призупинено
371 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 856.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 856.25 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 15:41 - 02.11.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
9876bc38084b4e179c19d8f0d7d3ba33
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-011718-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_25_10_24_ Замовника UA-2024-10-22-011718-a.docx 25.10.2024 15:48
- скарга_25_10_24_ Замовника ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.pdf 25.10.2024 15:48
- Скриншот карти google з зображенням відстані від Замовника до АЗС 17,8 км.PNG 25.10.2024 15:48
- А95_Прайм_Талони.jpg 25.10.2024 15:48
- Договір 702 (2).pdf 25.10.2024 15:48
- ДП_ПРАЙМ_талони.jpg 25.10.2024 15:48
- sign.p7s 25.10.2024 15:49
- рішення від 29.10.2024 № 17508.pdf 29.10.2024 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2024 № 17918.pdf 06.11.2024 11:25
- рішення від 05.11.2024 № 17918.pdf 08.11.2024 11:19
- перелік змін.pdf 31.10.2024 15:03
- Додаток 1 (зі змінами).docx 31.10.2024 15:03
- ЛИСТ до АМКУ пояснення.docx 31.10.2024 15:03
- ЛИСТ до АМКУ пояснення.pdf 31.10.2024 15:03
- протокол № 84 зміни.pdf 31.10.2024 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2024 16:32
Дата розгляду скарги:
05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 16:58
Дата прийняття рішення по скарзі:
08.11.2024 11:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aaae8b114a754a0897661d5b7b8137f7
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно по відомостям з наданням актів здачі-прийняття ПММ та 2-го екземпляра відомості заправки автотранспорт щодекади з Покупцем.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно по відомостям з наданням актів здачі-прийняття ПММ та 2-го екземпляра відомості заправки автотранспорт щодекади з Покупцем:
«Заправка автотранспорту Покупця робиться по відомості на АЗС Постачальника, яка розташована за адресою: ______________________________________________________________
На доказ постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи:
- акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.»
Вимагаючи від учасників відпуску нафтопродуктів, а отже отримання Товару саме за відомостями – Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності на підтвердження доказу постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи: - акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Прайм (АЗС Параллель), відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам (скретч-картками).
Також, варто звернути увагу на той факт, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", згідно частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Мережа АЗС, яку планує запропонувати Скаржник, не використовує в обігу здійснення відпуску палива такий вид як відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, а здійснює відпуск палива та талонами (скретч-картами), що свідчить про наявність дискримінаційної умови у тендерній документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації або збільшити відстань до АЗС учасника від адреси Замовника до 15 км в частині вимоги:
- Заправка автотранспорту Покупця робиться по відомості на АЗС Постачальника. На доказ постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи: - акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно по відомостям з наданням актів здачі-прийняття ПММ та 2-го екземпляра відомості заправки автотранспорт щодекади з Покупцем:
«Заправка автотранспорту Покупця робиться по відомості на АЗС Постачальника, яка розташована за адресою: ______________________________________________________________
На доказ постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи:
- акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.»
Вимагаючи від учасників відпуску нафтопродуктів, а отже отримання Товару саме за відомостями – Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива лише за талонами/скретч-картками, які не мають можливості здійснювати відпуск палива по відомостям.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Талон на паливо /скретч-карта на паливо – не має ніякої технічної необхідності на підтвердження доказу постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи: - акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.
Вимога щодо забезпечення Замовника таким видом підтверджуючого документу на отримання палива з АЗС, як відомість - є дискримінаційною та обмежувальною, оскільки виконати її зможуть лише ті учасники, у яких впроваджено система отримання палива на АЗС партнерів по відомостям.
Скаржник планує запропонувати Замовнику для заправки автомобільного транспорту мережу АЗС Прайм (АЗС Параллель), відповідно до укладеного партнерського договору про відпуск палива по довірчим документам – Талонам (скретч-картками).
Також, варто звернути увагу на той факт, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", згідно частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Мережа АЗС, яку планує запропонувати Скаржник, не використовує в обігу здійснення відпуску палива такий вид як відомості на видачу паливо-мастильних матеріалів, а здійснює відпуск палива та талонами (скретч-картами), що свідчить про наявність дискримінаційної умови у тендерній документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації або збільшити відстань до АЗС учасника від адреси Замовника до 15 км в частині вимоги:
- Заправка автотранспорту Покупця робиться по відомості на АЗС Постачальника. На доказ постачання Постачальник робить декадне звіряння взаєморозрахунків з Покупцем, внаслідок чого Постачальник зобов'язаний надати Покупцеві наступні документи: - акт здачі-прийняття ПММ; - 2-й екземпляр відомості заправки автотранспорту.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ДП_ПРАЙМ_талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо та бензин А-95, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-22-011718-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки встановив обмеження у формі поставки товару на підставі виключно по відомостям з наданням актів здачі-прийняття ПММ та 2-го екземпляра відомості заправки автотранспорт щодекади з Покупцем.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
87a1dd36a7e14517aa998e0785b2feb3
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та на відстані від місця розташування Замовника не більше 10 км;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та на відстані від місця розташування Замовника не більше 10 км:
«Товар повинен відпускатися цілодобово на умовах самовивозу автотранспортом Покупця із мережі АЗС на території селище Черкаське Донецької області Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км) у відповідній кількості, перелік яких є додатком до договору.»
«4. Лист - підтвердження (в довільній формі) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км ) з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС (Відповідно до Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами) Черкаська селищна територіальна громада (за кодом UA 14120230000038918) знаходиться на території можливих бойових дій) і тому автозаправні станції повинні бути розташовані в межах смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км). »
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника в частині наявності АЗС виключно в на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Параллель за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького), що знаходиться на відстані більше 10 км від місцезнаходження Замовника (Юридична та фактична адреса: Україна, 84162, Донецька область, Краматорський район, селище Черкаське, вулиця Миру будинок 10), а саме відстань від місцезнаходження Замовника складає 17,8 км та знаходиться у населеному пункті поряд – м. Слов’янськ, а отже не може бути належною через дискримінаційну умову тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині місцезнаходження АЗС, а саме - на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника ТА на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району.
Враховуючи вищезазначене, АЗС Скаржника знаходиться на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника та на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району, - наявні підстави для виключення зазначеної умови тендерної документації.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо Євро5) (талони) - код ДК:09134200-9.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації або збільшити відстань до АЗС учасника від адреси Замовника до 17,8 км в частині вимоги та виключити вимогу щодо наявності АЗС на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району:
- автозаправні станції повинні бути розташовані в межах смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км).
«Товар повинен відпускатися цілодобово на умовах самовивозу автотранспортом Покупця із мережі АЗС на території селище Черкаське Донецької області Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км) у відповідній кількості, перелік яких є додатком до договору.»
«4. Лист - підтвердження (в довільній формі) від Учасника щодо знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км ) з обов’язковим зазначенням адреси розташування перелічених АЗС (Відповідно до Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами) Черкаська селищна територіальна громада (за кодом UA 14120230000038918) знаходиться на території можливих бойових дій) і тому автозаправні станції повинні бути розташовані в межах смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км). »
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника в частині наявності АЗС виключно в на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Параллель за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького), що знаходиться на відстані більше 10 км від місцезнаходження Замовника (Юридична та фактична адреса: Україна, 84162, Донецька область, Краматорський район, селище Черкаське, вулиця Миру будинок 10), а саме відстань від місцезнаходження Замовника складає 17,8 км та знаходиться у населеному пункті поряд – м. Слов’янськ, а отже не може бути належною через дискримінаційну умову тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині місцезнаходження АЗС, а саме - на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника ТА на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району.
Враховуючи вищезазначене, АЗС Скаржника знаходиться на відстані не більше 10 км від місця розташування Замовника та на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району, - наявні підстави для виключення зазначеної умови тендерної документації.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: Код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо Євро5) (талони) - код ДК:09134200-9.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС за адресою:
АЗС Parallel: м.Слов'янськ, вул. Ярослава Мудрого 24 а (Урицького)
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації або збільшити відстань до АЗС учасника від адреси Замовника до 17,8 км в частині вимоги та виключити вимогу щодо наявності АЗС на території смт. Черкаське Донецької області Краматорського району:
- автозаправні станції повинні бути розташовані в межах смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та Краматорського району (відстань від місця розташування Замовника не більше 10 км).
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ДП_ПРАЙМ_талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Скриншот карти google з зображенням відстані від Замовника до АЗС 17,8 км
-
Повʼязаний документ:
Скриншот карти google з зображенням відстані від Замовника до АЗС 17,8 км.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо та бензин А-95, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-22-011718-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають у наявності АЗС в смт. Черкаське Донецької області Краматорського району та на відстані від місця розташування Замовника не більше 10 км;
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0da09172e2894f398335d68ee2d8fb55
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема п. 29 Особливостей, оскільки встановлює підтвердження кваліфікаційному критерію - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема п. 29 Особливостей, оскільки встановлює підтвердження кваліфікаційному критерію - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід.»
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно п. 2 частини другої статті 16 Закону України, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: Дизельне паливо та бензин А-95, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
Отже, з урахуванням вимог законодавства та для додержання вимоги п. 29 Особливостей, наявна підстава для виключення вимоги Додатку № 1 до ТД в частині надання учасниками довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід.
«2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід.»
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно п. 2 частини другої статті 16 Закону України, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: в частині наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: Дизельне паливо та бензин А-95, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти».
Отже, з урахуванням вимог законодавства та для додержання вимоги п. 29 Особливостей, наявна підстава для виключення вимоги Додатку № 1 до ТД в частині надання учасниками довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації (перелік), які мають необхідні знання та досвід.
×
-
Назва доказу:
п. 29 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
скарга_25_10_24_ Замовника ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Дизельне паливо та бензин А-95, згідно коду національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 09130000-9 «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-22-011718-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема п. 29 Особливостей, оскільки встановлює підтвердження кваліфікаційному критерію - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.