-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Секція радіатора
Торги не відбулися
239 505.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 395.05 UAH
мін. крок: 1% або 2 395.05 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 15:08 - 27.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
577bed0b2fef4af4933d183339e1f3a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-011612-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_1_технічні вимоги нова редакція.docx 05.11.2024 10:24
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-10-22-011612-a.pdf.p7s 05.11.2024 10:24
- MANUAL-BOOK_TEPLOVER 26 07.pdf 05.11.2024 10:24
- Технічна специфікація радіатор.pdf 05.11.2024 10:24
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-10-22-011612-a.docx 05.11.2024 10:24
- Протокол відхилення Сматр Клімат Груп.doc 05.11.2024 10:24
- ТД_нова редакція.docx 05.11.2024 10:24
- TEPLOVER_bimetal_3art_till-09-10-2025.pdf 05.11.2024 10:24
- скарга криворізька теплоцентраль відхилення смарт клімат груп UA-2024-10-22-011612-a.pdf 05.11.2024 10:24
- sign.p7s 05.11.2024 10:25
- Рішення від 07.11.2024 № 18022.pdf 07.11.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 № 18399.pdf 15.11.2024 13:41
- Рішення від 14.11.2024 № 18399.pdf 18.11.2024 17:25
- Технічна специфікація радіатор.pdf 11.11.2024 18:32
- MANUAL-BOOK_TEPLOVER 26 07.pdf 11.11.2024 18:32
- Протокол УО відхилення ТП Смарт Клімат Груп.doc 11.11.2024 18:32
- Про надання пояснень.pdf 11.11.2024 18:32
- ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94).pdf 11.11.2024 18:32
- TEPLOVER_bimetal_3art_till-09-10-2025.pdf 11.11.2024 18:32
- Протокол УО відхилення ТП Смарт Клімат Груп.pdf 11.11.2024 18:32
- Про надання пояснень.docx 11.11.2024 18:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 17:38
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.11.2024 17:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dcadac55f11948fabfd6e174eb4a3073
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
22.10.2024 року АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Секція радіатора», згідно з ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі з очікуваною вартістю 239 505,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
30.10.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
01.11.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-10-22-011612-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
На вимогу п.1.1. п.1. Додатку 2 до тендерної документації на відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надано документ від 27.10.2024 № 1. В даному документі зазначається, що учасник пропонує до постачання секції радіатора біметалевого 500/80, що виготовлені відповідно до стандарту ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) та з максимальним робочим тиском 16 бар. Разом з тим, в паспорті радіатора біметалевого секційного, що також додається учасником у складі тендерної документації на вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, також зазначається робочий тиск у розмірі 16 бар (1,6 МПа). Проте, стандарт ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), відповідно до якого виготовлені секції радіатора, розповсюджується на сталеві та біметалеві опалювальні конвектори з робочим тиском до 1,0 МПа (10 кгс/см2), що дорівнює 10 бар.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-10-22-011612-a.
1. По-перше, варто звернути увагу, що у документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» від 27.10.2024 № 1 (додається) не зазначено, що учасник пропонує до постачання секції радіатора біметалевого 500/80, що виготовлені відповідно до стандарту ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). Значення «ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94)» надано у колонці таблиці під назвою «Технічні вимоги згідно». І в даному випадку малося на увазі, що технічні вимоги відповідають ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), як зазначено у Сертифікаті відповідності (додається), який надано у складі тендерної документації (файл TEPLOVER_bimetal_3art_till-09-10-2025.pdf), а не те, що товар буде виготовлений відповідно до ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94).
2. По-друге, ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) та ДСТУ EN 442-1:2019 є аналогами та жодним чином не протирічать одне одному. Про протиріччя між цими ДСТУ не зазначає і Замовник. Замовник також не зазначає того, що відповідність ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) не підтверджує відповідності ДСТУ EN 442-1:2019. Хоча ключовим є саме дотримання відповідності технічним і якісним вимогам до товару, які вимагаються Замовником і які запропоновані Учасником по кожній позиції таких вимог. Позиції вимог відповідно зазначені у кожній окремій колонці таблиці.
3. В умовах технічної специфікації зазначено, що максимальний робочий тиск повинен становити 16 бар. Разом з цим сам Замовник визнає, що Скаржник у документі від 27.10.2024 № 1 зазначив, що максимальний робочий тиск становить 16 бар, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації. Крім цього, в паспорті радіатора біметалевого секційного (додається), що також надається учасником у складі тендерної документації на вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, також зазначається робочий тиск у розмірі 16 бар (1,6 МПа). Про це також зазначає Замовник. Тому технічні і якісні характеристики товару, який пропонується Скаржником повністю відповідає вимогам до технічних і якісних характеристик товару, які вимагаються Замовником. З цим погоджується і Замовник.
4. Замовник зазначає, що стандарт ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), відповідно до якого виготовлені секції радіатора, розповсюджується на сталеві та біметалеві опалювальні конвектори з робочим тиском до 1,0 МПа (10 кгс/см2), що дорівнює 10 бар. По суті лише даний факт став підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Але в жодному документі тендерної пропозиції не зазначено, що запропонований товар виготовлений відповідно до ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). Це є лише здогадками Замовника, на підставі яких Замовник і відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Разом з цим, лише була проведена сертифікація товару на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). І зрозуміло, що товар, у якого робочий тиск становить 16 бар (1,6 МПа) відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), для відповідності якому робочий тиск повинен становити хоча б 10 бар (1,0 МПа). З огляду на те, що сертифікація була проведена на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), Скаржник в колонці таблиці «Технічні вимоги згідно» документу від 27.10.2024 № 1 відповідно зазначив значення ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) (на відповідність яким була проведена сертифікація і який таким чином зазначений у Сертифікаті відповідності).
Але дані тендерної пропозиції не містять жодних свідчень про те, що робочим тиском товару запропонованого Скаржником є 10 бар (1,0 МПа). З цим погоджується і Замовник, зазначаючи, що всі документи тендерної пропозиції містять свідчення про те, що робочим тиском товару запропонованого Скаржником є 16 бар (1,6 МПа).
Тому незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі була подана тендерна пропозиція ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
30.10.2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій.
01.11.2024 року Замовник опублікував Протокол Розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП», відповідно до якого відхилив тендерну пропозицію Скаржника у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-10-22-011612-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, Замовник зазначає наступне:
На вимогу п.1.1. п.1. Додатку 2 до тендерної документації на відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надано документ від 27.10.2024 № 1. В даному документі зазначається, що учасник пропонує до постачання секції радіатора біметалевого 500/80, що виготовлені відповідно до стандарту ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) та з максимальним робочим тиском 16 бар. Разом з тим, в паспорті радіатора біметалевого секційного, що також додається учасником у складі тендерної документації на вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, також зазначається робочий тиск у розмірі 16 бар (1,6 МПа). Проте, стандарт ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), відповідно до якого виготовлені секції радіатора, розповсюджується на сталеві та біметалеві опалювальні конвектори з робочим тиском до 1,0 МПа (10 кгс/см2), що дорівнює 10 бар.
Таким чином, враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена на підставі п. 44, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-10-22-011612-a.
1. По-перше, варто звернути увагу, що у документі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» від 27.10.2024 № 1 (додається) не зазначено, що учасник пропонує до постачання секції радіатора біметалевого 500/80, що виготовлені відповідно до стандарту ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). Значення «ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94)» надано у колонці таблиці під назвою «Технічні вимоги згідно». І в даному випадку малося на увазі, що технічні вимоги відповідають ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), як зазначено у Сертифікаті відповідності (додається), який надано у складі тендерної документації (файл TEPLOVER_bimetal_3art_till-09-10-2025.pdf), а не те, що товар буде виготовлений відповідно до ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94).
2. По-друге, ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) та ДСТУ EN 442-1:2019 є аналогами та жодним чином не протирічать одне одному. Про протиріччя між цими ДСТУ не зазначає і Замовник. Замовник також не зазначає того, що відповідність ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) не підтверджує відповідності ДСТУ EN 442-1:2019. Хоча ключовим є саме дотримання відповідності технічним і якісним вимогам до товару, які вимагаються Замовником і які запропоновані Учасником по кожній позиції таких вимог. Позиції вимог відповідно зазначені у кожній окремій колонці таблиці.
3. В умовах технічної специфікації зазначено, що максимальний робочий тиск повинен становити 16 бар. Разом з цим сам Замовник визнає, що Скаржник у документі від 27.10.2024 № 1 зазначив, що максимальний робочий тиск становить 16 бар, що повністю відповідає вимогам технічної специфікації. Крім цього, в паспорті радіатора біметалевого секційного (додається), що також надається учасником у складі тендерної документації на вимогу пп.3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації, також зазначається робочий тиск у розмірі 16 бар (1,6 МПа). Про це також зазначає Замовник. Тому технічні і якісні характеристики товару, який пропонується Скаржником повністю відповідає вимогам до технічних і якісних характеристик товару, які вимагаються Замовником. З цим погоджується і Замовник.
4. Замовник зазначає, що стандарт ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), відповідно до якого виготовлені секції радіатора, розповсюджується на сталеві та біметалеві опалювальні конвектори з робочим тиском до 1,0 МПа (10 кгс/см2), що дорівнює 10 бар. По суті лише даний факт став підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Але в жодному документі тендерної пропозиції не зазначено, що запропонований товар виготовлений відповідно до ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). Це є лише здогадками Замовника, на підставі яких Замовник і відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Разом з цим, лише була проведена сертифікація товару на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94). І зрозуміло, що товар, у якого робочий тиск становить 16 бар (1,6 МПа) відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), для відповідності якому робочий тиск повинен становити хоча б 10 бар (1,0 МПа). З огляду на те, що сертифікація була проведена на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94), Скаржник в колонці таблиці «Технічні вимоги згідно» документу від 27.10.2024 № 1 відповідно зазначив значення ДСТУ Б В.2.5-3-95 (ГОСТ 20849-94) (на відповідність яким була проведена сертифікація і який таким чином зазначений у Сертифікаті відповідності).
Але дані тендерної пропозиції не містять жодних свідчень про те, що робочим тиском товару запропонованого Скаржником є 10 бар (1,0 МПа). З цим погоджується і Замовник, зазначаючи, що всі документи тендерної пропозиції містять свідчення про те, що робочим тиском товару запропонованого Скаржником є 16 бар (1,6 МПа).
Тому незрозуміло, яким вимогам не відповідає тендерна пропозиція Скаржника і на підставі невідповідності яким вимогам Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю виконав вимоги тендерної документації.
Крім цього, аналізуючи вищезазначене, звертаємо увагу, що Замовник також чітко не зазначив, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Тому незрозуміло, що саме і невідповідність яким саме вимогам тендерної документації стало підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо Предмета закупівлі.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення Сматр Клімат Груп.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника