-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області, Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 13:51 - 27.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
9940ce6e28444a37af1d54a132ef0c64
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-008938-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 18.11.2024 р. №233/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 18.11.2024.pdf.asice.zip 18.11.2024 12:04
- Скарга від 18.11.2024.doc 18.11.2024 12:04
- sign.p7s 18.11.2024 12:04
- рішення від 20.11.2024 № 18595.pdf 20.11.2024 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 № 18958.pdf 28.11.2024 13:17
- рішення від 27.11.2024 № 18958.pdf 02.12.2024 13:39
- Пояснення 21.11.2024 13:52
- Пояснення Word 21.11.2024 13:52
- Рішення про скасування протоколу уповноваженої особи 04.12.2024 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.11.2024 13:25
Дата розгляду скарги:
27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.11.2024 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 13:39
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2024 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС", пропозицію відхилено протоколом уповноваженої особи № 01-69/107-24 від 14.11.2024.
Наступною тендерною пропозицією для розгляду була пропозиція учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР".
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", пропозицію було відхилено протоколом уповноваженої особи № 01-69/108-24 від 14.11.2024.
02.12.2024 на веб-порталі prozorro.gov.ua розміщено рішення № 18958-р/пк-пз від 27.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким зобов’язано Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (код ЄДРПОУ 43977041) за процедурою закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області, Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області).
Відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вимоги рішення № 18958-р/пк-пз від 27.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноваженою особою прийнято рішення скасувати протокол № 01-69/108-24 від 14.11.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bf41b5eb37f94297b8ef23fe720352ee
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджуємось, вважаємо його дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею Додатку №2 Документації технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
Технічні характеристики
№ Характеристика Показник
1 Формат А4 (210х297 мм)
2 Щільність, (г/м2) (ISO 536) не менше 80
3 Білизна CIE, (%) (ISO 11475) не менше 161
4 Товщина, (мкн) (ISO 534) не менше 103
5 Непрозорість, (%) (ISO 2471) не менше 92
6 Кількість аркушів, (шт.) 500
7 Колір Білий
8 Recycling (з вторинної сировини) Ні
Також, Додатком №2 Документації встановлено, що учасник повинен надати засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі своєї тендерної пропозиції надало сертифікат якості на папір у файлі з ім’ям «Сертифікат МО 6.pdf», та копію сертифікату якості на папір у файлі з ім’ям «Сертифікат МО 6копія.pdf», в якому зазначено, що запропонований папір до постачання Замовнику папір виготовлений не з вторинної сировини.
Тобто, за технічною характеристикою Recycling (з вторинної сировини) Замовником встановлене значення – Ні. В наданому Скаржником сертифікаті якості на папір даній технічній характеристиці відповідає значення – НІ, а саме, виготовлений НЕ з вторинної сировини.
Таким чином, вимоги Документації були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з Протоколом Замовника пропозиція ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір» була відхилена з наступних підстав:
ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, вважає відхилення неправомірним та дискримінаційним, виходячи з наступного.
Таблицею Додатку №2 Документації технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
Технічні характеристики
№ Характеристика Показник
1 Формат А4 (210х297 мм)
2 Щільність, (г/м2) (ISO 536) не менше 80
3 Білизна CIE, (%) (ISO 11475) не менше 161
4 Товщина, (мкн) (ISO 534) не менше 103
5 Непрозорість, (%) (ISO 2471) не менше 92
6 Кількість аркушів, (шт.) 500
7 Колір Білий
8 Recycling (з вторинної сировини) Ні
Також, Додатком №2 Документації встановлено, що учасник повинен надати засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір» у складі своєї тендерної пропозиції надало сертифікат якості на папір у файлі з ім’ям «Сертифікат МО 6.pdf», та копію сертифікату якості на папір у файлі з ім’ям «Сертифікат МО 6копія.pdf», в якому зазначено, що запропонований папір до постачання Замовнику папір виготовлений не з вторинної сировини.
Тобто, за технічною характеристикою Recycling (з вторинної сировини) Замовником встановлене значення – Ні. В наданому Скаржником сертифікаті якості на папір даній технічній характеристиці відповідає значення – НІ, а саме, виготовлений НЕ з вторинної сировини.
Таким чином, вимоги Документації були виконані ТОВ «ТВГ Український папір» в повній мірі та належним чином, а відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТВГ Український папір» з даної підстави здійснене Замовником неправомірно та безпідставно.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгово-Виробна Група Український папір».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
8b66295b84d34f998b727dd10e4f43c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-008938-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 31.10.2024 р. №214/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 31.10.2024.pdf.asice.zip 31.10.2024 13:06
- Скарга від 31.10.2024.doc 31.10.2024 13:06
- sign.p7s 31.10.2024 13:06
- Рішення від 04.11.2024 №17783.pdf 04.11.2024 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2024 №18158.pdf 12.11.2024 12:12
- Рішення від 11.11.2024 №18158.pdf 13.11.2024 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.10.2024 14:42
Дата розгляду скарги:
11.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2024 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2024 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" було визнано переможцем закупівлі протоколом уповноваженої особи № 01-69/103-24 від 30.10.2024.
13.11.2024 на веб-порталі prozorro.gov.ua розміщено рішення № 18158-р/пк-пз від 11.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким зобов’язано Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області скасувати рішення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "ДМД-СЕРВІС" переможцем за процедурою закупівлі Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області, Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області).
Відповідно до п. 55 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості) оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вимоги рішення № 18158-р/пк-пз від 11.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Замовника є підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" згідно абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Уповноваженою особою прийнято рішення скасувати протокол № 01-69/103-24 від 30.10.2024.
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" на підставі абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей по закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30190000-7 (придбання канцтоварів - папір для місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області, Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-22-008938-a.
Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd8af0df469147f8aee8f36a36cb8d09
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДМД-СЕРВІС», про намір укладення договору з ТОВ «ДМД-СЕРВІС» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ДМД-СЕРВІС» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Додатком №2 Документації встановлено технічні характеристики предмету закупівлі, а саме:
№ Характеристика Показник
1 Формат А4 (210х297 мм)
2 Щільність, (г/м2) (ISO 536) не менше 80
3 Білизна CIE, (%) (ISO 11475) не менше 161
4 Товщина, (мкн) (ISO 534) не менше 103
5 Непрозорість, (%) (ISO 2471) не менше 92
6 Кількість аркушів, (шт.) 500
7 Колір Білий
8 Recycling (з вторинної сировини) Ні
Також, Додатком №2 Документації встановлено, що Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ДМД-СЕРВІС» надало в складі своєї тендерної пропозиції сертифікат якості на папір ТМ Smart Line OFFICE у файлі з ім’ям «сертифікат папір.pdf».
Потрібно зазначити, що технічні характеристики паперу Smart Line OFFICE, запропонованого до постачання ТОВ «ДМД-СЕРВІС» не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку №2 до Документації, а саме:
- за технічною характеристикою Recycling (з вторинної сировини) Замовником встановлене значення – Ні. В той же час, в наданому ТОВ «ДМД-СЕРВІС» сертифікаті якості на папір ТМ Smart Line OFFICE дана технічна характеристика взагалі відсутня.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» відсутній документ, а саме копія паспорту якості або копія сертифікату якості на товар який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №2 Документації.
Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ДМД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ДМД-СЕРВІС» було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Додатком №2 Документації встановлено технічні характеристики предмету закупівлі, а саме:
№ Характеристика Показник
1 Формат А4 (210х297 мм)
2 Щільність, (г/м2) (ISO 536) не менше 80
3 Білизна CIE, (%) (ISO 11475) не менше 161
4 Товщина, (мкн) (ISO 534) не менше 103
5 Непрозорість, (%) (ISO 2471) не менше 92
6 Кількість аркушів, (шт.) 500
7 Колір Білий
8 Recycling (з вторинної сировини) Ні
Також, Додатком №2 Документації встановлено, що Засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою Учасника копію паспорту якості або копію сертифікату якості на товар, із зазначенням усіх технічних показників згідно вимог.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ДМД-СЕРВІС» надало в складі своєї тендерної пропозиції сертифікат якості на папір ТМ Smart Line OFFICE у файлі з ім’ям «сертифікат папір.pdf».
Потрібно зазначити, що технічні характеристики паперу Smart Line OFFICE, запропонованого до постачання ТОВ «ДМД-СЕРВІС» не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку №2 до Документації, а саме:
- за технічною характеристикою Recycling (з вторинної сировини) Замовником встановлене значення – Ні. В той же час, в наданому ТОВ «ДМД-СЕРВІС» сертифікаті якості на папір ТМ Smart Line OFFICE дана технічна характеристика взагалі відсутня.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» відсутній документ, а саме копія паспорту якості або копія сертифікату якості на товар який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №2 Документації.
Отже, просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ДМД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ДМД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначеної підстави.