-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
Торги не відбулися
2 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 700.00 UAH
Період оскарження:
22.10.2024 11:17 - 20.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
dee6724c573c4f229353de70a8d12962
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-22-004676-a.c1
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Д.4 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf 25.10.2024 14:09
- Додаток 2 Технічна специфікація.doc 25.10.2024 14:09
- Скарга UA-2024-10-22-004676-a.pdf 25.10.2024 14:09
- Д.4. Технічні характеристики предмета закупівлі .pdf 25.10.2024 14:09
- Додаток 2 - ДСТУ 8476-2015.pdf 25.10.2024 14:09
- скарга UA-2024-10-22-004676-a.docx 25.10.2024 14:09
- Тендерна документація за Особливостями.docx 25.10.2024 14:09
- Додаток 3 Договір проект.doc 25.10.2024 14:09
- Додаток 1 EN 840-3-2012.pdf 25.10.2024 14:09
- Додаток 3 - Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 25.10.2024 14:09
- sign.p7s 25.10.2024 14:15
- доповнення до скарги UA-2024-10-22-004676-a.docx 04.11.2024 09:12
- доповнення_до_скарги_UA_2024_10_22_004676_a.pdf 04.11.2024 09:12
- рішення від 29.10.2024 № 17486.pdf 29.10.2024 15:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2024 № 17900.pdf 06.11.2024 12:09
- рішення від 05.11.2024 № 17900.pdf 07.11.2024 17:41
- ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ.pdf 31.10.2024 12:00
- ТОВ ЮА ПРО.pdf 31.10.2024 12:00
- Відповідь.docx 31.10.2024 12:00
- ТОВ Група компаній ПРОМЕТТ.pdf 31.10.2024 12:00
- Протокол.pdf 13.11.2024 12:07
- Протокол.pdf 18.11.2024 09:16
- Протокол.pdf 18.11.2024 10:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2024 15:57
Дата розгляду скарги:
05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2024 17:42
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2024 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано - внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7e0d1fc7a6f94678ad1e27c7216d1600
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В п. 2.3 розділу 1 тендерної документації вказано:
2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками
Уповноважена особа КП «ІРБ ММТГ» -
Лаврушин Олександр, фахівець із публічних закупівель
тел. +380 95 49 49 695
E-mail:irbmmtg2021@ukr.net
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №1
1) В п. 2.3 розділу 1 тендерної документації вказано:
2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками
Уповноважена особа КП «ІРБ ММТГ» -
Лаврушин Олександр, фахівець із публічних закупівель
тел. +380 95 49 49 695
E-mail:irbmmtg2021@ukr.net
Крім того, частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
Отже, в супереч вимог чинного законодавства України в тендерній документації відсутня інформація:
по батькові однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
1) В п. 2.3 розділу 1 тендерної документації вказано:
2.3 прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками
Уповноважена особа КП «ІРБ ММТГ» -
Лаврушин Олександр, фахівець із публічних закупівель
тел. +380 95 49 49 695
E-mail:irbmmtg2021@ukr.net
Крім того, частиною 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
Отже, в супереч вимог чинного законодавства України в тендерній документації відсутня інформація:
по батькові однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 - Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 - Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації та вказати всю необхідну інформацію згідно чинного законодавства України, в тому числі: по батькові однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3715cdfa94dc43a0a7aa8a81aac15581
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №2
2) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №2
2) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Проте, в Додатку 2 ТД вказано:
Найменування предмета закупівлі Од. вим. Кількість
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л. шт. 350
Отже, в тендерній документації наявні розбіжності в частині зазначення предмету закупівлі.
За таких розбіжностей в ТД Учасники не мають розуміння, що є предметом закупівлі:
Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)
чи
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
ВИМОГА №2
2) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Проте, в Додатку 2 ТД вказано:
Найменування предмета закупівлі Од. вим. Кількість
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л. шт. 350
Отже, в тендерній документації наявні розбіжності в частині зазначення предмету закупівлі.
За таких розбіжностей в ТД Учасники не мають розуміння, що є предметом закупівлі:
Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)
чи
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація за Особливостями.docx
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація за Особливостями.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації з метою уникнення розбіжностей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
efc733128f5b4522b960e813d4c4f213
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №3
3) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №3
3) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Проте, в Додатку 3 ТД (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) вказано:
Додаток № 1
до договору № _____
від «__» _________ 2024 р.
СПЕЦИФІКАЦІЯ
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
№
пп Найменування
товару Кількість
(штук) Ціна без ПДВ, грн. Сума без ПДВ, грн.
1 Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
350
ПДВ:
Всього з ПДВ:
Отже, в тендерній документації наявні розбіжності в частині зазначення предмету закупівлі.
За таких розбіжностей в ТД Учасники не мають розуміння, що є предметом закупівлі:
Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)
чи
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
Крім того, проєкт договору не узгоджується з текстом тендерної документації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
3) В п. 4.1 розділу 1 тендерної документації вказано:
4.1 назва предмета закупівлі Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)код за ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Проте, в Додатку 3 ТД (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) вказано:
Додаток № 1
до договору № _____
від «__» _________ 2024 р.
СПЕЦИФІКАЦІЯ
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
код ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
№
пп Найменування
товару Кількість
(штук) Ціна без ПДВ, грн. Сума без ПДВ, грн.
1 Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
350
ПДВ:
Всього з ПДВ:
Отже, в тендерній документації наявні розбіжності в частині зазначення предмету закупівлі.
За таких розбіжностей в ТД Учасники не мають розуміння, що є предметом закупівлі:
Сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (вживані)
чи
Контейнер для збору побутових відходів пластиковий зі сферичною кришкою об’ємом 1100 л.
Крім того, проєкт договору не узгоджується з текстом тендерної документації.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Договір проект.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Договір проект.doc
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація за Особливостями.docx
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація за Особливостями.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації з метою уникнення розбіжностей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
b0ff9bf2aad046748d8b00c59cced4aa
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №4
4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
6. Поставка Товару проводиться протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №4
4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
6. Поставка Товару проводиться протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
Однак, в проєкті договору (Додаток 3 ТД) вказано:
4.3. Строк поставки товару: до 01.12.2024 р.
В тексті проєкту договору (Додаток 3 ТД) відсутній текст про те, що поставка Товару проводиться протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
В такому разі, Додаток 2 суперечить проекту договору (Додаток 3 ТД) стосовно строку поставки протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
6. Поставка Товару проводиться протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
Однак, в проєкті договору (Додаток 3 ТД) вказано:
4.3. Строк поставки товару: до 01.12.2024 р.
В тексті проєкту договору (Додаток 3 ТД) відсутній текст про те, що поставка Товару проводиться протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
В такому разі, Додаток 2 суперечить проекту договору (Додаток 3 ТД) стосовно строку поставки протягом 5 календарних днів після узгодження заявки Покупця.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 3 Договір проект.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Договір проект.doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної до тендерної документації з метою уникнення розбіжностей.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
9ab1ab0dab42426395d06138e9b0e1a1
Заголовок пункту скарги:
ВИМОГА №5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИМОГА №5
5) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
Технічні вимоги:
• Придатний для збору побутових відходів.
• Ємність 1100 л (1,1 м.куб.).
• Матеріал HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності), стійкий до ультрафіолетових променів, низьких і високих атмосферних температур, а також хімічних та біологічних впливів.
• Корпус з сферичною кришкою, на чотирьох колесах.
• Кришка сферична з пружинним механізмом закривання.
• Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості.
• Боковий вузол кронштейну захвату та підйому контейнера підсилений металевою трубою та з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера.
• Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці.
• Контейнер обладнаний чотирма самонаправляючими колесами, діаметр коліс не менше 200 мм, два з них улаштовані гальмами.
• Загальна вантажопідйомність – не менше 500 кг.
Додатково Скаржник повідомляє, що умови тендерної документації складені таким чином, щоб перемогу в даній процедурі здобуло ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», що поставляє ВЖИВАНІ сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (додається документальне підтвердження).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
5) В додатку 2 до тендерної документації встановлено, що:
Технічні вимоги:
• Придатний для збору побутових відходів.
• Ємність 1100 л (1,1 м.куб.).
• Матеріал HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності), стійкий до ультрафіолетових променів, низьких і високих атмосферних температур, а також хімічних та біологічних впливів.
• Корпус з сферичною кришкою, на чотирьох колесах.
• Кришка сферична з пружинним механізмом закривання.
• Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості.
• Боковий вузол кронштейну захвату та підйому контейнера підсилений металевою трубою та з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера.
• Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці.
• Контейнер обладнаний чотирма самонаправляючими колесами, діаметр коліс не менше 200 мм, два з них улаштовані гальмами.
• Загальна вантажопідйомність – не менше 500 кг.
Додатково Скаржник повідомляє, що умови тендерної документації складені таким чином, щоб перемогу в даній процедурі здобуло ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», що поставляє ВЖИВАНІ сміттєві контейнери (об’єм 1,1 м3) для збирання змішаних ТПВ (додається документальне підтвердження).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 EN 840-3-2012.pdf
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 EN 840-3-2012.pdf
-
-
Назва доказу:
Д.4. Технічні характеристики предмета закупівлі .pdf
-
Повʼязаний документ:
Д.4. Технічні характеристики предмета закупівлі .pdf
-
-
Назва доказу:
Д.4 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf
-
Повʼязаний документ:
Д.4 Технічні характеристики предмета закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 2 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними : Технічні вимоги: • Придатний для збору побутових відходів. • Ємність 1100 л (1,1 м.куб.). • Матеріал HDPE/PE-HD (поліетилен високої щільності), стійкий до ультрафіолетових променів, низьких і високих атмосферних температур, а також хімічних та біологічних впливів. • Корпус з сферичною кришкою, на чотирьох колесах. • Кришка сферична з пружинним механізмом закривання. • Передній гребінчастий захват з ребрами жорсткості. • Боковий вузол кронштейну захвату та підйому контейнера підсилений металевою трубою та з можливістю швидкої заміни без пошкодження контейнера. • Днище контейнера герметичне та обладнане отвором для видалення вологи і дезінфікуючих розчинів при санобробці. • Контейнер обладнаний чотирма самонаправляючими колесами, діаметр коліс не менше 200 мм, два з них улаштовані гальмами. • Загальна вантажопідйомність – не менше 500 кг.