• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Аудит податкової звітності

код ДК 021:2015 79210000-9 «Бухгалтерські та аудиторські послуги» (Аудит податкової звітності)

Торги відмінено

2 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2018 17:14 - 09.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 174117b18387477f8552580d885c61fd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-25-000662-a.b3
Назва: Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в тендерну документацію до закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 – 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит податкової звітності) в частині Кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати Учасник процедури закупівлі у зв’язку з наступним. Постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 390 (надалі – Постанова № 390) затверджено критерії, за якими залучаються аудиторські фірми до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності деяких суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» від 16 липня 1999 року N 996-XIV (надалі - Закон) у статті 1 надає визначення фінансової звітності як звітності, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. Складання фінансової звітності має відповідати: - вимогам національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку, або - міжнародним стандартам, які викладені державною мовою та офіційно оприлюднені на веб-сторінці центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку. Метою складання фінансової звітності є надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності підприємства. В той же час податкова звітність, перевірка (аудит) якої є предметом закупівлі, у розумінні Податкового кодексу України - це декларації, звітність та інші документи, які складаються з метою обчисленням і сплатою податків та зборів та подаються «у порядку, встановленому податковим та митним законодавством». Стаття 3 Закону передбачає: «бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку». Бухгалтерський облік, як єдина інформаційна база для складання будь-якої звітності, що містить грошовий вимірник, не робить податкову звітність тотожною фінансовій, статистичній, управлінській галузевій тощо. Вимоги законодавства про подання відповідним органам як додаток до профільної звітності також форм фінансової звітності передбачають подання саме різних форм звітності. Тобто законодавство розрізняє фінансову і податкову звітність, які мають відмінну мету та регулюються різним законодавством. Відповідно до інформації, розміщеної на сторінках офіційного інтернет-представництва центрального органу влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, послуги з аудиту фінансової звітності за 2017 р. були закуплені Замовником, а за 2018 р. – наразі закуповуються, таким чином при здійсненні перевірки податкової звітності можна покладатись на висновки Аудитора щодо достовірності фінансової звітності Замовника за зазначені періоди, яка є основою складання декларації з податку на прибуток, подальші розрахунки, які базуються на даних фінансової звітності не потребують від учасника кваліфікації, передбаченої Постановою № 390. Таким чином, обмеження кола учасників з застосуванням критеріїв визначених Постановою № 390 є обмеженням конкуренції, порушенням принципів здійснення закупівель та встановленням дискримінаційних вимог до учасників, що є грубим порушенням вимог статей 3, 5 та п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме шляхом встановлення таких вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. На підставі зазначеного, просимо внести зміни до Тендерної документації в частині Кваліфікаційних критеріїв, яким повинен відповідати Учасник процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо висновки щодо дискримінаційності вимог тендерної документації, а саме застосування критеріїв, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390, не обґрунтованими з наступних причин. Обчислені податки та збори, що підлягають сплаті до бюджетів, включаються до статей Звіту про фінансовий стан та Звіту про фінансові результати. Відповідно до Податкового кодексу України об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу. Фінансова звітність, що складається та подається платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації) та її невід'ємною частиною. Для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування. Первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансова, статистичну та іншу звітність, пов'язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів. Разом з тим, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 замовник володіє правом самостійно визначати кваліфікаційні критерії. Встановлення Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390 критеріїв, за якими залучаються аудиторські фірми до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності деяких суб’єктів господарювання державного сектору економіки, не вважались Державою такими, що обмежують права суб’єктів господарювання аудиторської діяльності. З врахуванням викладеного та з метою забезпечення якісного виконання завдання з закупівлі, застосування критеріїв, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390, вважається доцільним та не є протиправним а предмет закупівлі відповідає послугам, які закуповуються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: f3aac36b32984f9e85b656c6ee540594
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-25-000662-a.b2
Назва: Вимога щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит податкової звітності) ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в частині визначення Предмета закупівлі та Кваліфікаційних критеріїв для вибору учасника закупівлі виходячи з наступного. Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі є «Аудит податкової звітності за 2017-2018 роки». Проте визначення поняття «аудит» наведено у ст.3 Закону України «Про аудиторську діяльність», якою передбачено, що аудит – перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішніх положень суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів, а не перевірка податкової звітності. Таким чином, запропоноване визначення предмета закупівлі не відповідає законодавству. Крім того, це суперечить Міжнародним стандартам контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, прийнятим в якості національних і які є обов’язковими для застосування всіма суб’єктами господарювання. Просимо змінити предмет закупівлі з «Аудит податкової звітності за 2017-2018 роки» на «Завдання з виконання узгоджених процедур стосовно податкової звітності за 2017-2018 роки». Кваліфікаційні критерії, викладені в Тендерній документації, були підготовлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 390 від 04.06.2015 (далі – постанова 390). Згідно з п.1 постанови 390 ці критерії визначають вимоги до аудиторських фірм у разі залучення їх до аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Оскільки Технічна специфікація (технічні вимоги) до послуг щодо аудиту податкової звітності (додаток № 1 до Тендерної документації) не передбачає проведення аудиту фінансової звітності ДП «АМПУ», зазначені вимоги постанови №390 не можуть бути застосовані для формування Кваліфікаційних критеріїв. А отже, запропоновані Кваліфікаційні критерії не відповідають предмету закупівлі, та є такими, що штучно обмежують конкуренцію. Просимо переглянути Кваліфікаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо висновки щодо дискримінаційності вимог тендерної документації, а саме застосування критеріїв, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390, не обґрунтованими з наступних причин. Обчислені податки та збори, що підлягають сплаті до бюджетів, включаються до статей Звіту про фінансовий стан та Звіту про фінансові результати. Відповідно до Податкового кодексу України об'єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень цього Кодексу. В той же час, згідно ст.3 Закону України «Про аудиторську діяльність» аудит – перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання. Аудиторська діяльність - підприємницька діяльність, яка включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг. Фінансова звітність, що складається та подається платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації) та її невід'ємною частиною. Для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування. Первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансова, статистичну та іншу звітність, пов'язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів. З урахуванням викладеного, застосування критеріїв, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390, вважається доцільним та не є протиправним, а предмет закупівлі відповідає послугам, які закуповуються
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення невідповідності умов тендеру

Номер: 947b6b360e60422a9049e292390ef6c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-25-000662-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення невідповідності умов тендеру
Вимога:
Шановні організатори відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 – 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит податкової звітності) ДП «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ», звертаємо Вашу увагу на наступне: Кваліфікаційні критерії викладені в тексті Тендерної документації були підготовлені Вами відповідно до вимог, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 390 від 04.06.2015 «Критерії, за якими залучаються аудиторські фірми до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності деяких суб'єктів господарювання державного сектору економіки». Зазначені критерії є необхідними у разі проведення аудиту саме фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб'єктів господарювання першої групи, а не аудиту податкової звітності, як визначено у Додатку 1 Тендерної документації “Технічна специфікація (технічні вимоги) до послуг щодо аудиту податкової звітності». Таким чином, застосовані критерії не відповідають предмету закупівлі, та технічному опису послуг, що закуповуються, а також є такими, що штучно та необґрунтовано обмежують вільну конкуренцію та суперечать принципам проведення публічних закупівель. Просимо Вас привести до відповідності Кваліфікаційні критерії для відбору постачальника послуг з податкового аудиту, як зазначено у технічному описі .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Висновки щодо дискримінаційних вимог тендерної документації є не обґрунтованими, оскільки кваліфікаційні критерії складені Замовником відповідно до вимог, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 390 в зв’язку з тим що: * фінансова звітність, що складається та подається платниками податку на прибуток та неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до податкової декларації з податку на прибуток (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації) та її невід'ємною частиною. Для обрахунку об'єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування; * первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансова, статистичну та іншу звітність, пов'язані з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів; * результат обчислення податків також відображається в фінансовій звітності.
Статус вимоги: Відхилено