• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Аеродромний пожежний автомобіль

Завершена

12 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 19.06.2018 15:59 - 16.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ЗАЯВА звернення з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: e07ca0eb489c4fde8d20a2dd3a9f9093
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.c6
Назва: ЗАЯВА звернення з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Проаналізувавши протокол тендерного комітету КП «»Міжнародний аеропорт Запоріжжя» від 25.07.2018 р. вбачаємо, підстави та обґрунтування для відхилення тендерних пропозицій не достатньо необґрунтованими оскільки: По-перше, проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 містить в собі посилання на ціну предмету закупівлі, відповідно був поданий нами до тендерної документації в розділі цінова пропозиція, що передбачає відкриття даного документу після аукціону. По-друге, посилання про не надання гарантійного листа про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі на територій України не законне, оскільки зазначений документ завантажено в систему. Назва документу Додаток 5 Гарантійний лист №4 про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі. По – трете до системи завантажено реєстр аналогічних договорів та аналогічні договори, але внаслідок збою в архівному файлі, імовірно через великий обсяг, аналогічні договори в систему завантажені не були.
Вирішення: 1.Згідно умов, визначених в тендерній документації Замовника, проект договору не відноситься до фінансової частини, яка розкривається після аукціону (до фінансових відносяться договірна ціна та розрахунки до неї, а також форма тендерної пропозиції). Також в тендерній документації не вказано, щоб Учасник при подачі проекту договору у складі своєї пропозиції повинен заповнювати пункти з ціновою складовою. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Нові Будівельні Технології-2008» присутні два файли – «Додаток 5 Гарантійний лист № 3.pdf» (вих. № 18/07-8 від 18.07.2018) та «Додаток 5 Гарантійний лист №4.pdf» (вих. №18/07-9 від 18.07.2018), в яких зміст тексту стосується технічного обслуговування шасі. В жодному документі не йдеться про гарантійні зобов’язання на шасі, що було передбачено у вимогах тендерної документації Замовника. 3. Можливо існує імовірність, що через збій не всі документи були завантажені у складі тендерної пропозиції учасника, і тендерний комітет Замовника з порозумінням відноситься до цієї проблеми, проте даний момент не є причиною порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», і факт відсутності даних документів залишається фактом, і являється однією з підстав дискваліфікації учасника. Додатково повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під час кваліфікації беруться до уваги лише ті документи, що були завантажені учасниками до завершення прийому пропозицій, а саме до 20.07.2018р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Додаток №4 Проекта договору про закупівлю, п. 5.1

Номер: 772229eb9a4846b98e162340de055de4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.a5
Назва: Додаток №4 Проекта договору про закупівлю, п. 5.1
Вимога:
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року». Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців. Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше. Також, звертаємо вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117, п.1, пп.4 розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів можуть здійснювати попередню оплату за Товар у разі закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки на строк не більше шести місяців. Крім того, п.2. Цієї постанови, при закупівлі пожежно-рятувальної та аварійно-рятувальної техніки, дозволяється переносити її поставку на наступний бюджетний рік. Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Термін поставки у тендерній документації змінено до 180 календарних діб.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11

Номер: b9965926bc1544b99685d8a7f409db96
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.a4
Назва: Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11
Вимога:
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.11 вказано, що «Обов'язково збереження прав по гарантії в разі підключення: - обладнання моніторингу транспортного засобу, - обладнання об'єктивного контролю режимів роботи Товару та контролю витрат палива». Враховуючи, що вищеперелічені дії будуть пов’язані із втручанням до електричної системи не самого аеродромного пожежного автомобіля, а до електричної системи базового шасі, на якому цей спеціальний автомобіль виготовляється, просимо вас внести в тендерну документацію відповідні зміни та доповнити даний пункт договору застереженням щодо обов'язкового отримання Покупцем попередньої письмової згоди Виробника базового шасі на підключення таких обладнань.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пункт 6.11 додатку №4 оновлено з урахуванням Вимоги
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Додатк №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9

Номер: 871c73df90804d0ca5ae624da576f206
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.a2
Назва: Додатк №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9
Вимога:
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 6.9 вказано, що «Постачальник гарантує здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів з дати отримання заявки». При виготовленні пожежного автомобіля використовуються комплектуючі, вузли та агрегати, запасні частини в тому числі й імпортного виробництва з різним терміном поставки від 3 тижнів до 3,5 місяців, що значно перевищує заявлені 30 календарних днів. Ваша вимога, щодо здійснення поставки запасних частин в потрібній кількості за запитом Покупця протягом 30 календарних днів, вимагає з Учасника утримувати на складських запасах збільшений резерв запасних частин, які будуть старіти, витрачати свій ресурс і можливо не будуть використані, та й ще несуть за собою додаткові витрати. Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та при визначенні терміну поставки запасних частин враховувати терміни, які визначають постачальники цих частин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана техніка є спецвиробом, який задіяний у пожежно-рятувальних роботах, тому ремонт техніки повинен проводитись у найкоротший термін, термін поставки не може бути збільшений.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції

Номер: 7f7ffc348d714613b02614a47171e706
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.c1
Назва: Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Вимога:
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, є вимога, що у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист про підтвердження гарантійних зобов’язань на шасі у м. Запоріжжя та гарантійний лист про підтвердження технічного обслуговування шасі у м. Запоріжжя. Враховуючи те, що у м. Запоріжжя присутні представництва та сервісні центри обмежених виробників базових шасі, та з метою запобігання дискримінаційних ознак у тендерній документації, просимо внести відповідні зміни та розширити коло підприємств, які могли би проводити гарантійні та технічні обслуговування шасі, до меж обласного центру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Постачальник під час гарантійних зобов'язань за власні кошти повністю бере на себе витрати по транспортуванню спецтехніки до місця ремонту та технічного обслуговування на території України. після гарантійного періоду витрати сплачує Покупець. Зміни викладені у тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1

Номер: 1a6b873cb53d487cb452cc60d0236fff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-19-002769-a.a3
Назва: Додаток №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1
Вимога:
У Додатку №4 Проект договору про закупівлю, в п. 5.1 вказано, що «Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Правила «ІНКОТЕРМС» в редакції 2010р.) - доставки до пункту призначення, відповідно до п.3.2 цього Договору, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, Аеропорт, протягом 4 -го кварталу 2018 року». Враховуючи те, що усі дії щодо організації та виробництва товару можуть бути розпочаті не раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, часу, на виготовлення Товару до вказаного терміну, залишається менше ніж чотири місяці. Виготовити Товар, який відповідав би Технічним вимогам Тендерної документації можливо у строк не менший 5 місяців, враховуючи те, що тільки виробництво базового шасі займе близько 3-х місяців. Вимога щодо поставки Товару протягом 4 -го кварталу 2018 року – є дискримінаційною по відношенню до Учасників і говорить про те, що торги організовано під конкретного виробника, а товар був виготовлений раніше. Просимо внести в тендерну документацію відповідні зміни та збільшити термін поставки Товару до 180 календарних діб з моменту здійснення попередньої оплати.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Уточнення.
Дата скасування: 10.07.2018 09:37