-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2018 16:17 - 17.06.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
d549fc75a4044cedb1141534588390f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000521-c.a1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
«29» травня 2018 року Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів за двома лотами №1 (ремонт навантажувачів Кальмар-1,2млн.грн.) та №2 (ремонт навантажувачів-1,8млн. грн). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), після проведення аукціону (22.06.2018 року) за результатами засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2018 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» (надалі – Скаржник). Протоколом зазначається, що вказану тендерну пропозицію відхилено на підставі наявності порушень ст. 17 та ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – наявна інформація в довідці не відповідає інформації в державному реєстрі.
Згідно з п. 7 розділу 3 ТД – у разі закупівлі робіт Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника. На підтвердження цього учасником ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» було надано довідку №517/06-17 від 20.06.2018 року, в якій зазначено, що буде залучено на виконання робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕНТО ГРУП», за адресою розташування – місто Київ, вул. Бориспільська 7, оф. 302.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Зазначена інформація відповідає вимогам тендерної документації, адже вказана адреса – є фактичним місцезнаходженням субпідрядника, його адресою для листування, можливим для перевірки Замовником документів та інших обставин для виконання умов вказаного тендеру.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - зазначено, що інформація, яка міститься у відкритих державних реєстрах (наприклад юридична адреса юридичної особи), - не вимагається для підтвердження. У зв’язку з тим, що в жодному з інших документів не вимагається фактична адреса, а юридична адреса – міститься у відкритому державному реєстрі, та законом не вимагається взагалі, Скаржник своєю волею зазначив (для спрощення перевірки субпідрядника в порядку ст.. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі») таку інформацію, яка є МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯМ СУБПІДРЯДНИКА. У разі необхідності зазначення юридичної адреси субпідрядника – замовник мав би вказати на таке в тендерній документації. У разі відсутності конкретних вимог – будь-які зазначення, які відповідають змісту вимоги – є коректними, доки не визнано інше.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - суттєва інформація стосовно тендерних пропозицій визначається тендерною документацією. Відповідно до додатку №3 – Критерієм відбору тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%). Враховуючи, що юридична адреса субпідрядника міститься у відкритому державному реєстрі, а умовами тендерної документації (додаток № 6) передбачено місце поставки (виконання) предмету закупівлі як конкретну адресу (тобто взагалі не має значення місцезнаходження/реєстрації/перебування або іншим чином обумовлена адреса виконувача робіт) – то юридична адреса субпідрядника, як і взагалі його місце розташування – не є суттєвим критерієм, згідно закону, для відхилення тендерної пропозиції, адже будь-яким чином не впливає на умови поставки/виконання робіт.
Враховуючи, що несуттєвий критерій є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції з поставки необхідних товарів, є причини вважати що порушено принципи публічних закупівель стосовно відкритості та прозорості проведених торгів, а також порушення конкурентних засад та можливу наявність корупційної складової при проведенні процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- лот 2.pdf 05.07.2018 15:31
- лот 2 оплата.pdf 05.07.2018 15:31
- Рішення від 09.07.2018 № 6747.pdf 09.07.2018 23:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2018 № 7441.pdf 25.07.2018 15:01
- Рішення від 24.07.2018 № 7441.pdf 27.07.2018 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2018 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2018 16:15
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2018 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МАШТЕХІМПОРТ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. 2 лоти", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-29-000521-c, за лотом № 2.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
18771366e648450dac603410e18253be
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-29-000521-c.a2
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
«29» травня 2018 року Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю Ремонт навантажувачів та пневмоколісних кранів за двома лотами №1 (ремонт навантажувачів Кальмар-1,2млн.грн.) та №2 (ремонт навантажувачів-1,8млн. грн). Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), після проведення аукціону (22.06.2018 року) за результатами засідання тендерного комітету Замовника від 03.07.2018 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» (надалі – Скаржник). Протоколом зазначається, що вказану тендерну пропозицію відхилено на підставі наявності порушень ст. 17 та ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме – наявна інформація в довідці не відповідає інформації в державному реєстрі.
Згідно з п. 7 розділу 3 ТД – у разі закупівлі робіт Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника. На підтвердження цього учасником ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» було надано довідку №517/06-17 від 20.06.2018 року, в якій зазначено, що буде залучено на виконання робіт – Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕНТО ГРУП», за адресою розташування – місто Київ, вул. Бориспільська 7, оф. 302.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно з ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Зазначена інформація відповідає вимогам тендерної документації, адже вказана адреса – є фактичним місцезнаходженням субпідрядника, його адресою для листування, можливим для перевірки Замовником документів та інших обставин для виконання умов вказаного тендеру.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - зазначено, що інформація, яка міститься у відкритих державних реєстрах (наприклад юридична адреса юридичної особи), - не вимагається для підтвердження. У зв’язку з тим, що в жодному з інших документів не вимагається фактична адреса, а юридична адреса – міститься у відкритому державному реєстрі, та законом не вимагається взагалі, Скаржник своєю волею зазначив (для спрощення перевірки субпідрядника в порядку ст.. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі») таку інформацію, яка є МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯМ СУБПІДРЯДНИКА. У разі необхідності зазначення юридичної адреси субпідрядника – замовник мав би вказати на таке в тендерній документації. У разі відсутності конкретних вимог – будь-які зазначення, які відповідають змісту вимоги – є коректними, доки не визнано інше.
Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - суттєва інформація стосовно тендерних пропозицій визначається тендерною документацією. Відповідно до додатку №3 – Критерієм відбору тендерних пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%). Враховуючи, що юридична адреса субпідрядника міститься у відкритому державному реєстрі, а умовами тендерної документації (додаток № 6) передбачено місце поставки (виконання) предмету закупівлі як конкретну адресу (тобто взагалі не має значення місцезнаходження/реєстрації/перебування або іншим чином обумовлена адреса виконувача робіт) – то юридична адреса субпідрядника, як і взагалі його місце розташування – не є суттєвим критерієм, згідно закону, для відхилення тендерної пропозиції, адже будь-яким чином не впливає на умови поставки/виконання робіт.
Враховуючи, що несуттєвий критерій є причиною відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції з поставки необхідних товарів, є причини вважати що порушено принципи публічних закупівель стосовно відкритості та прозорості проведених торгів, а також порушення конкурентних засад та можливу наявність корупційної складової при проведенні процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- лот 1.pdf 05.07.2018 18:32
- лот 1 оплата.pdf 05.07.2018 18:32
- Рішення від 09.07.2018 № 6722 (+лист Замовнику).pdf 09.07.2018 23:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2018 № 7433.pdf 25.07.2018 14:59
- Рішення від 24.07.2018 № 7433 .pdf 27.07.2018 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2018 18:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.07.2018 16:17
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2018 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Форкс" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-05-29-000521-c, за лотом № 1.