-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 – Нафта і дистиляти (ДК 021:2015-09132000-3 Бензин А-95 (талони)))
Завершена
135 931.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 679.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 679.65 UAH
Період оскарження:
21.10.2024 14:23 - 16.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення Переможця згідно Протоколу Замовника
Номер:
556ad1922549422ba2bc833c4ddf2c86
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-21-008354-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможця згідно Протоколу Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічні вимоги окремо.pdf 26.11.2024 16:17
- Скарга від 26_11_2024_на_рішення_Замовника_згідно Протоколу визначення переможця.pdf 26.11.2024 16:17
- Скарга від 26_11_2024_на_рішення_Замовника_UA-2024-10-21-008354-a.docx 26.11.2024 16:17
- Протокол №27 щодо переможця предмету закупівлі.pdf 26.11.2024 16:17
- Зображення маршруту по автомобільним дорогам від Замовника до 1 АЗС Учасника на відстані БІЛЬШЕ 3 км.PNG 26.11.2024 16:17
- ISO 9001.pdf 26.11.2024 16:17
- 80117_сфера 15.05.2023.pdf 26.11.2024 16:17
- 80117_Атестат 15.05.23.pdf 26.11.2024 16:17
- sign.p7s 26.11.2024 16:19
- Пояснення УО на скаргу для комітету АМКУ від 27.11.2024 року.pdf 27.11.2024 15:59
- Пояснення УО на скаргу для комітету АМКУ від 27.11.2024 року.pdf 28.11.2024 16:23
- Пояснення УО на скаргу для комітету АМКУ від 27.11.2024 року.docx 28.11.2024 16:23
- Пояснення УО на скаргу для комітету АМКУ від 29.11.2024 року.docx 29.11.2024 15:03
- Пояснення УО на скаргу для комітету АМКУ від 29.11.2024 року.pdf 29.11.2024 15:03
- 2. Паспорт МАКАРОВ.pdf 29.11.2024 15:38
- Протокол №34.PDF 11.12.2024 10:05
- рішеняя від 28.11.2024 № 18979.pdf 28.11.2024 15:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2024 № 19372.pdf 05.12.2024 17:46
- рішення від 05.12.2024 № 19372.pdf 10.12.2024 10:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 16:35
Дата розгляду скарги:
05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2024 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2024 10:36
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2024 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", код
ЄДРПОУ 38927250 до 20 робочих днів для надання учаснику можливості на виправлення
невідповідностей протягом 24 годин.
2. Оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття вищезазначеного рішення.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє
невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції,
виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через
електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі
закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі
закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
4. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення
невідповідностей у строк, передбачений пунктом 43 Особливостей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Учаснику - ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" необхідно протягом 24 годин з моменту публікації
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей усунути нижченаведені
невідповідності:
1. В складі пропозиції Учасника відсутній оригінал сертифікату відповідності вимогам
ДСТУ ЕМ 1500 9001:2018 (Ем 150 9001:2015, ПОТ; 150 9001:2015, ОТ) «Системи
управління якістю, Вимоги», виданого на ім'я учасника закупівлі та чинного на момент
подачі тендерної пропозиції. (Додаток № 1 до тендерної документації).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0762225136dc44d89c3db0c4905dec68
Заголовок пункту скарги:
скасувати рішення про визначення ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 27 від 23.11.2024 року - 1 підстава
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Про підставу відхилення пропозиції Учасника закупівлі:
1.1. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
В п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції:
«1.3. Товар відпускається на підставі пред’явлення: талонів (кожен з яких містить на собі інформацію про: постачальника, вид пального, кількість пального, яку можна отримати при пред’явленні оператору АЗС цієї картки) на отримання палива на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах міста Біла Церква або шляхом здійснення доставки на території Замовника. З метою дотримання принципу максимальної економії (в т.ч. того самого пального), визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині здійснення проїзду транспортних засобів Замовника з виробничої бази до АЗС для їх заправки пальним і в зворотному напрямку, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС у м. Біла Церква, надавши перелік таких АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами. Право власності на Товар переходить у момент фактичного отримання покупцем талонів.»
Замовником у тендерній документації встановлена вимога в частині надання переліку АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" на вищезазначених вимог надано у файлі: «Технічні вимоги окремо.pdf» Довідка на стор. 20 за вих. № 35-12/Т/ від 15.11.2024 року, зміст якої передбачає зазначення відстані від виробничої бази Замовника:
1. Україна, Київська обл., м. Біла Церква бул. М. Грушевського, 15, Назва АЗС та бренд KLO, відстань від виробничої бази Замовника – 3,00 км;
2. Україна, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Київська 84А, назва АЗС та бренд KLO, відстань від виробничої бази Замовника – 3,8 км,
Скаржник вважає, що Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надана інформація, яка є недостовірною, оскільки надані АЗС ЗНАХОДЯТЬСЯ на відстані БІЛЬШЕ ніж 3,00 км по автомобільним дорогам від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27).
На підтвердження вищезазначеної інформації, надаємо скриншот з карти Google, який містить підрахунок відстані від за найкоротшим маршрутом по автомобільним дорогам від виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 до адреси АЗС, яку Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у Довідці за вих. № 35-12/Т/ від 15.11.2024 року, а саме:
1) Прорахування відстані від зазначеної адреси АЗС: Україна, Київська обл., м. Біла Церква, бул. М. Грушевського, 15 до виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 нібито на відстані від виробничої бази Замовника – НІБИТО 3,00 км:
Катографічний веб-сервіс визначає таку відстань по автомобільним дорогам за найкоротшим шляхом від зазначеної у п. 1 Довідки адреси АЗС: Україна, Київська обл., м. Біла Церква, бул. М. Грушевського, 15 до виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 на відстані – 3,3 км.
Тобто, Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не виконана вимога Замовника в частині місцезнаходження АЗС на відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами, оскільки така відстань складає 3,3 км (згідно інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації»)
Звертаємо увагу Комісії, що Карти Google - картографічний вебсервіс від компанії Google. Вебсервіс являє собою географічну карту та супутникові знімки всього світу (а також багатьох об'єктів Сонячної системи) і надає користувачам можливості панорамного перегляду вулиць (Google Street View), аналізу трафіку у реальному часі (Google Traffic), прокладання маршруту (автомобілем, пішки, велосипедом або громадським транспортом). З сервісом інтегрований бізнес-довідник і карта автомобільних доріг, з пошуком маршрутів. Перегляд супутникового зображення може здійснюватися в режимі як «зверху-вниз» так і в «режимі польоту». Більшість аерознімків високої роздільної здатності зроблені з супутників Землі. Знімки оновлюються на регулярній основі.
Онлайн-картографування або вебкартографування - це процес використання карт, що доставляються геоінформаційними системами (GIS) в Інтернеті, точніше у Всесвітній павутині (WWW). Вебкарта або онлайн-карта одночасно подаються і споживаються, отже, вебкартографування - це більше, ніж просто вебкартографія, це послуга, за допомогою якої споживачі можуть вибрати, що відображатиметься на карті. Веб-GIS наголошує на аспектах обробки геоданих, які більше стосуються таких аспектів проєктування, як збір даних та архітектура серверного програмного забезпечення, таких як зберігання даних та алгоритми, ніж сам звіт кінцевих користувачів.
Отже, карти Google – це спосіб картографування, який розроблений та впроваджений з доступом в онлайн режимі, містить постійно актуалізовані дані, із зображенням не тільки карти автомобільних доріг, а також обробки геоданих, місцезнаходження архітектурних споруд для перегляду та пошуку маршрутів по автомобільним дорогам.
Також, вважаємо за необхідно довести практику щодо належності доказів з роздруківки з карти «Google Maps», а саме у справі № 496/4285/20, за результатом розгляду якої судовим органом прийнято доказ роздруківки з карти «Google Maps» як належний.
абз. 2 п. 42 Особливостей передбачає, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.1. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
В п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції:
«1.3. Товар відпускається на підставі пред’явлення: талонів (кожен з яких містить на собі інформацію про: постачальника, вид пального, кількість пального, яку можна отримати при пред’явленні оператору АЗС цієї картки) на отримання палива на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах міста Біла Церква або шляхом здійснення доставки на території Замовника. З метою дотримання принципу максимальної економії (в т.ч. того самого пального), визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині здійснення проїзду транспортних засобів Замовника з виробничої бази до АЗС для їх заправки пальним і в зворотному напрямку, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС у м. Біла Церква, надавши перелік таких АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами. Право власності на Товар переходить у момент фактичного отримання покупцем талонів.»
Замовником у тендерній документації встановлена вимога в частині надання переліку АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами.
У складі пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" на вищезазначених вимог надано у файлі: «Технічні вимоги окремо.pdf» Довідка на стор. 20 за вих. № 35-12/Т/ від 15.11.2024 року, зміст якої передбачає зазначення відстані від виробничої бази Замовника:
1. Україна, Київська обл., м. Біла Церква бул. М. Грушевського, 15, Назва АЗС та бренд KLO, відстань від виробничої бази Замовника – 3,00 км;
2. Україна, Київська обл., м. Біла Церква, вул. Київська 84А, назва АЗС та бренд KLO, відстань від виробничої бази Замовника – 3,8 км,
Скаржник вважає, що Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надана інформація, яка є недостовірною, оскільки надані АЗС ЗНАХОДЯТЬСЯ на відстані БІЛЬШЕ ніж 3,00 км по автомобільним дорогам від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27).
На підтвердження вищезазначеної інформації, надаємо скриншот з карти Google, який містить підрахунок відстані від за найкоротшим маршрутом по автомобільним дорогам від виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 до адреси АЗС, яку Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у Довідці за вих. № 35-12/Т/ від 15.11.2024 року, а саме:
1) Прорахування відстані від зазначеної адреси АЗС: Україна, Київська обл., м. Біла Церква, бул. М. Грушевського, 15 до виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 нібито на відстані від виробничої бази Замовника – НІБИТО 3,00 км:
Катографічний веб-сервіс визначає таку відстань по автомобільним дорогам за найкоротшим шляхом від зазначеної у п. 1 Довідки адреси АЗС: Україна, Київська обл., м. Біла Церква, бул. М. Грушевського, 15 до виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27 на відстані – 3,3 км.
Тобто, Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не виконана вимога Замовника в частині місцезнаходження АЗС на відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами, оскільки така відстань складає 3,3 км (згідно інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації»)
Звертаємо увагу Комісії, що Карти Google - картографічний вебсервіс від компанії Google. Вебсервіс являє собою географічну карту та супутникові знімки всього світу (а також багатьох об'єктів Сонячної системи) і надає користувачам можливості панорамного перегляду вулиць (Google Street View), аналізу трафіку у реальному часі (Google Traffic), прокладання маршруту (автомобілем, пішки, велосипедом або громадським транспортом). З сервісом інтегрований бізнес-довідник і карта автомобільних доріг, з пошуком маршрутів. Перегляд супутникового зображення може здійснюватися в режимі як «зверху-вниз» так і в «режимі польоту». Більшість аерознімків високої роздільної здатності зроблені з супутників Землі. Знімки оновлюються на регулярній основі.
Онлайн-картографування або вебкартографування - це процес використання карт, що доставляються геоінформаційними системами (GIS) в Інтернеті, точніше у Всесвітній павутині (WWW). Вебкарта або онлайн-карта одночасно подаються і споживаються, отже, вебкартографування - це більше, ніж просто вебкартографія, це послуга, за допомогою якої споживачі можуть вибрати, що відображатиметься на карті. Веб-GIS наголошує на аспектах обробки геоданих, які більше стосуються таких аспектів проєктування, як збір даних та архітектура серверного програмного забезпечення, таких як зберігання даних та алгоритми, ніж сам звіт кінцевих користувачів.
Отже, карти Google – це спосіб картографування, який розроблений та впроваджений з доступом в онлайн режимі, містить постійно актуалізовані дані, із зображенням не тільки карти автомобільних доріг, а також обробки геоданих, місцезнаходження архітектурних споруд для перегляду та пошуку маршрутів по автомобільним дорогам.
Також, вважаємо за необхідно довести практику щодо належності доказів з роздруківки з карти «Google Maps», а саме у справі № 496/4285/20, за результатом розгляду якої судовим органом прийнято доказ роздруківки з карти «Google Maps» як належний.
абз. 2 п. 42 Особливостей передбачає, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Посилання на карту з зображенням відстані за автомобільними дорогами більше ніж встановлений Замовником у ТД https://www.google.com/maps/dir/%D0%B1%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B2%D0%B0%D1%80+%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B0+%D0%93%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE,+15,+%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%B0+%D0%A6%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0,+%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 26_11_2024_на_рішення_Замовника_згідно Протоколу визначення переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол неправомірного визначення Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"
-
Повʼязаний документ:
Протокол №27 щодо переможця предмету закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка із зазначенням відстані до АЗС Переможця
-
Повʼязаний документ:
Технічні вимоги окремо.pdf
-
-
Назва доказу:
Зображення маршруту по автомобільним дорогам від Замовника до 1 АЗС Учасника на відстані БІЛЬШЕ 3 км
-
Повʼязаний документ:
Зображення маршруту по автомобільним дорогам від Замовника до 1 АЗС Учасника на відстані БІЛЬШЕ 3 км.PNG
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини скасувати рішення про визначення ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 27 від 23.11.2024 року, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-21-008354-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
84b026c872d54ad5b866c66c52f6367b
Заголовок пункту скарги:
скасувати рішення про визначення ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 27 від 23.11.2024 року - 2 підстава
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.2. Скаржник вважає, що Пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі абзацу 5 пп. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України про публічні закупівлі.
В п. 1.6. Додатку № 1 до тендерної документації визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції:
«1.6. Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно посередництва у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації. Сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.»
Замовник визначає вимоги до надання у складі пропозиції учасниками серед інших, зокрема:
1) Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
2) листа від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, а саме сертифікат відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
3) атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації
1) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" відповідно до вимог сфери акредитації, САМЕ ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT.
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації САМЕ ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
.
ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є діючим стандартом системи управління якості на підприємстві, затверджений Наказом від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015, введений в дію з 01.07.2016 року.
ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є ЗОВСІМ ІНШИМ нормативним документом, затверджений Наказом від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів, введений в дію з 05.12.2018 року.
Тобто, зазначені вище ДСТУ на системи управління якості – є зовсім різними нормативними документами, затвердженими різними стандартами, згідно окремих наказів, а отже не можуть вважатись тотожними.
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у файлі: «ISO 9001, 14001, 45001» Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що не може вважатись належним та прийнятим Замовником до розгляду, оскільки не відповідає вимогам, встановленим в додатку № 1 до тендерної документації, а саме надання учасником - Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції:
- листа від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, а саме сертифікат відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику.
.
У складі пропозиції ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" наявний Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (що згідно вимог п. 1.2. ч. 1 – не може вважатись належним на виконання вимог Замовника згідно додатку № 1 до ТД), виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
При цьому, Лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" - ВІДСУТНІЙ у складі пропозиції зазначеного учасника/переможця.
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції:
- атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.»
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у файлі: «ISO 9001, 14001, 45001»:
- Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», виданий Національним агенством з акредитації України, який НЕ ЗАВІРЕНИЙ уповноваженою особою органу сертифікації.
- Додатки до Атестату про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», виданий Національним агенством з акредитації України, який НЕ ЗАВІРЕНИЙ уповноваженою особою органу сертифікації.
Наданий у складі пропозиції Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» разом з додатками, НЕ завірений уповноваженою особою органу сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Зазначений Атестат про акредитацію органу з сертифікації містить виключно підпис та печатку В.о. Директора Національного агенства з акредитації України Сергія Костюка, але при цьому – не містить завірення уповноваженою особою органу сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не виконані вимоги Додатку № 1 до ТД за умовою ТД: Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
З урахуванням вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п. 1.6. Додатку № 1 до тендерної документації визначена вимога надання учасниками у складі пропозиції:
«1.6. Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно посередництва у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації. Сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.»
Замовник визначає вимоги до надання у складі пропозиції учасниками серед інших, зокрема:
1) Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
2) листа від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, а саме сертифікат відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
3) атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації
1) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" відповідно до вимог сфери акредитації, САМЕ ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT.
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації САМЕ ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
.
ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) є діючим стандартом системи управління якості на підприємстві, затверджений Наказом від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015, введений в дію з 01.07.2016 року.
ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є ЗОВСІМ ІНШИМ нормативним документом, затверджений Наказом від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів, введений в дію з 05.12.2018 року.
Тобто, зазначені вище ДСТУ на системи управління якості – є зовсім різними нормативними документами, затвердженими різними стандартами, згідно окремих наказів, а отже не можуть вважатись тотожними.
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у файлі: «ISO 9001, 14001, 45001» Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що не може вважатись належним та прийнятим Замовником до розгляду, оскільки не відповідає вимогам, встановленим в додатку № 1 до тендерної документації, а саме надання учасником - Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції:
- листа від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику, а саме сертифікат відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику.
.
У складі пропозиції ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" наявний Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (що згідно вимог п. 1.2. ч. 1 – не може вважатись належним на виконання вимог Замовника згідно додатку № 1 до ТД), виданий органом з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
При цьому, Лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" - ВІДСУТНІЙ у складі пропозиції зазначеного учасника/переможця.
Пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3) Невідповідність тендерної пропозиції Учасника/Переможця ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС", в частині НЕ НАДАННЯ у складі пропозиції:
- атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації
Замовником визначена вимога в частині надання учасниками у складі пропозиції Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.»
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надано у складі пропозиції у файлі: «ISO 9001, 14001, 45001»:
- Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», виданий Національним агенством з акредитації України, який НЕ ЗАВІРЕНИЙ уповноваженою особою органу сертифікації.
- Додатки до Атестату про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ», виданий Національним агенством з акредитації України, який НЕ ЗАВІРЕНИЙ уповноваженою особою органу сертифікації.
Наданий у складі пропозиції Атестат про акредитацію органу з сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» разом з додатками, НЕ завірений уповноваженою особою органу сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Зазначений Атестат про акредитацію органу з сертифікації містить виключно підпис та печатку В.о. Директора Національного агенства з акредитації України Сергія Костюка, але при цьому – не містить завірення уповноваженою особою органу сертифікації ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ».
Учасником/Переможцем ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не виконані вимоги Додатку № 1 до ТД за умовою ТД: Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
З урахуванням вищезазначеного, пропозиція учасника ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не відповідає вимогам тендерної документація та наявні підстави для відхилення пропозиції учасника відповідно до абз. 5 пп. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Протокол неправомірного визначення Переможцем
-
Повʼязаний документ:
Протокол №27 щодо переможця предмету закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, НЕ завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
-
Повʼязаний документ:
80117_сфера 15.05.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, НЕ завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
-
Повʼязаний документ:
80117_Атестат 15.05.23.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» наданий учасником
-
Повʼязаний документ:
ISO 9001.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини скасувати рішення про визначення ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС"переможцем процедури закупівлі згідно Протоколу № 27 від 23.11.2024 року, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-21-008354-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
854c62e3a0ea4f3397124b3a3f72a2ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-21-008354-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 25.10.2024 12:27
- Скарга від 25.11.2024 року на умови документації Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини.pdf 25.10.2024 12:27
- Форма оголошення Замовника.pdf 25.10.2024 12:27
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf 25.10.2024 12:27
- Скарга від 25.11.2024 року на умови документації UA-2024-10-21-008354-a.docx 25.10.2024 12:27
- sign.p7s 25.10.2024 12:28
- рішення від 28.10.2024 № 17437.pdf 28.10.2024 16:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2024 № 17823.pdf 05.11.2024 14:18
- рішення від 04.11.2024 № 17823.pdf 07.11.2024 14:15
- судове рішення.docx 31.10.2024 11:57
- Відповідь на скаргу Замовника від 25.11.2024 року на умови документації UA-2024-10-21-008354-a.docx 31.10.2024 11:57
- Відповідь на скаргу Замовника від 25.11.2024 року на умови документації UA-2024-10-21-008354-a.pdf 31.10.2024 11:57
- Перелік змін до тендерної документації.pdf 06.11.2024 16:11
- Коментар Замовника щодо усунення порушень від 06.11.2024 року.pdf 06.11.2024 16:11
- ТД-Паливо-Бензин А-95 зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 06.11.2024 16:12
- Проект Договору,Додатки, Специфікація, Акти до Договору в форматі WORD зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 06.11.2024 16:12
- Перелік змін до тендерної документації.pdf 08.11.2024 09:17
- Коментар Замовника щодо усунення порушень від 06.11.2024 року.pdf 08.11.2024 09:17
- ТД-Паливо-Бензин А-95 зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 08.11.2024 09:17
- Проект Договору,Додатки, Специфікація, Акти до Договору в форматі WORD зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 08.11.2024 09:17
- Перелік змін до тендерної документації.pdf 14.11.2024 08:59
- Коментар Замовника щодо усунення порушень від 06.11.2024 року.pdf 14.11.2024 08:59
- ТД-Паливо-Бензин А-95 зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 14.11.2024 08:59
- Проект Договору,Додатки, Специфікація, Акти до Договору в форматі WORD зі змінами від 06.11.2024 року.pdf 14.11.2024 08:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2024 13:14
Дата розгляду скарги:
04.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.11.2024 14:15
Дата виконання рішення Замовником:
14.11.2024 09:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник на виконання рішення АМКУ № 17823-р/пк-пз, від 04 листопада 2024 щодо закупівлі № UA-2024-10-21-008354-a, Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини повідомляє що внесла зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 – Нафта і дистиляти (ДК 021:2015-09132000-3 Бензин А-95 (талони)))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-21-008354-a, та зазначених у рішенні АМКУ.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e582ea1934fd46118823743cfc27dbc4
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої Учасник бути емітентом талонів та талони мають бути зразка учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником 21.10.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію ЗАТВЕРДЖЕНО Протокольним рішенням уповноваженої особи БМДЛ ВМ від 21 жовтня 2024 року В. В. Радецький, яка містить дискримінаційні умови, а саме:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначена вимога, відповідно до якої Учасник бути емітентом талонів та талони мають бути зразка учасника:
«1.3. Товар відпускається на підставі пред’явлення: талонів (кожен з яких містить на собі інформацію про: постачальника, вид пального, кількість пального, яку можна отримати при пред’явленні оператору АЗС цієї картки) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах міста Біла Церква або шляхом здійснення доставки на території Замовника. З метою дотримання принципу максимальної економії (в т. ч. того самого пального), визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині здійснення проїзду транспортних засобів Замовника з виробничої бази до АЗС для їх заправки пальним і в зворотному напрямку, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС у м. Біла Церква, надавши перелік таких АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами. Право власності на Товар переходить у момент фактичного отримання покупцем талонів.»
«1.4. Учасник повинен надати у складі пропозиції конкурсних торгів копії талонів єдиного зразку Учасника, які співпадають з назвою мережі АЗС, завірені власною печаткою»
«1.5. У разі подання відомостей про АЗС партнерів, учасник повинен надати авторизаційний лист на учасника та Замовника торгів від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК до кінця 2024 року, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. На оригінал листа накладається електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити УЦП або КЕП.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності талонів емітованих учасником (зразку учасника та які мають містити інформацію про постачальника)
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів емітованих учасником (зразку учасника та які мають містити інформацію про постачальника) (що передбачає в сукупності вимогу, за якою Учасник повинен бути емітентом талонів) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами):
БРСМ-нафта: вулиця Фастівська, 64, Біла Церква, Київська область, 09100
Партнер Скаржника емітує талони, опис яких наведено в укладеному між нами договорі, зокрема визначено, що:
«1.2.1. бланк-дозвiл (талони) - спецiальний документ, який мас встановлену Продавцем форму, змiст, ступiнь захисту, строк дii, порядковий номер, тощо, та дозволяе його пред'явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ вiдповiдного найменування, марки та у кiлькостi, що зазначенi у ньому. Бланк-дозвiл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором.»
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, інформації про постачальника - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні та не містяться на талонах мережі АЗС БРСМ-нафта.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
п. 10.3.3.1 Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять голографічного зображення.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначена вимога, відповідно до якої Учасник бути емітентом талонів та талони мають бути зразка учасника:
«1.3. Товар відпускається на підставі пред’явлення: талонів (кожен з яких містить на собі інформацію про: постачальника, вид пального, кількість пального, яку можна отримати при пред’явленні оператору АЗС цієї картки) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах міста Біла Церква або шляхом здійснення доставки на території Замовника. З метою дотримання принципу максимальної економії (в т. ч. того самого пального), визначеного пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині здійснення проїзду транспортних засобів Замовника з виробничої бази до АЗС для їх заправки пальним і в зворотному напрямку, учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС у м. Біла Церква, надавши перелік таких АЗС у складі пропозиції у листі, із зазначенням назви АЗС або бренду, та адреси їх розташування із зазначенням відстані від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами. Право власності на Товар переходить у момент фактичного отримання покупцем талонів.»
«1.4. Учасник повинен надати у складі пропозиції конкурсних торгів копії талонів єдиного зразку Учасника, які співпадають з назвою мережі АЗС, завірені власною печаткою»
«1.5. У разі подання відомостей про АЗС партнерів, учасник повинен надати авторизаційний лист на учасника та Замовника торгів від власника або орендаря, або партнера АЗС/АЗК, або зберігача палива на АЗС/АЗК, виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК до кінця 2024 року, що зазначені у довідці про АЗС по талонам, емітованим Учасником та наданим на дану закупівлю. На оригінал листа накладається електронний цифровий підпис уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити УЦП або КЕП.»
Дискримінаційна вимога в частині наявності талонів емітованих учасником (зразку учасника та які мають містити інформацію про постачальника)
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів емітованих учасником (зразку учасника та які мають містити інформацію про постачальника) (що передбачає в сукупності вимогу, за якою Учасник повинен бути емітентом талонів) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (від виробничої бази Замовника (виробничої бази Замовника за адресою: 09117, Київська область, м. Біла Церква, вул.Товарна,27) - у кількості не менше 1 (однієї) АЗС на відстані не більше 3 (трьох) км автомобільними дорогами):
БРСМ-нафта: вулиця Фастівська, 64, Біла Церква, Київська область, 09100
Партнер Скаржника емітує талони, опис яких наведено в укладеному між нами договорі, зокрема визначено, що:
«1.2.1. бланк-дозвiл (талони) - спецiальний документ, який мас встановлену Продавцем форму, змiст, ступiнь захисту, строк дii, порядковий номер, тощо, та дозволяе його пред'явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ вiдповiдного найменування, марки та у кiлькостi, що зазначенi у ньому. Бланк-дозвiл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором.»
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, інформації про постачальника - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні та не містяться на талонах мережі АЗС БРСМ-нафта.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
п. 10.3.3.1 Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять голографічного зображення.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 – Нафта і дистиляти (ДК 021:2015-09132000-3 Бензин А-95 (талони)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-21-008354-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимога, відповідно до якої Учасник бути емітентом талонів та талони мають бути зразка учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c6ee657a4c8e4ff09c996b8887bcc695
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, відповідно до якої Термін дії талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії Договору.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.2. В п. 1.4. Додатку № 1 до тендерної документації та в Проєкті договору, Замовником визначена суперечлива та дискримінаційна вимога, відповідно до якої Термін дії талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії Договору:
«1.4. Передача талонів в повному обсязі або частинами здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Покупця Постачальником. Поставка талонів здійснюється на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010 за місцезнаходженням Замовника. Термін дії талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії Договору..»
Замовник встановлює суперечливу та дискримінаційну умову тендерної документації в частині терміну дії талонів – «необмежена кількість років» та такий термін не повинен залежати від терміну дії Договору
Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, у п. 4.5. визначено у термін дії талонів: «4.5. Термін дії Талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії цього Договору.».
Також, згідно Розділу 9 Проєкту договору, визначено Строк дії Договору: «Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до «31» грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного їх виконання Сторонами. Терміни виконання конкретних зобов’язань за Договором визначені у відповідних Додатках до Договору, які є його невід'ємною частиною.»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі, оскільки встановлена вимога у п. 4.4. Розділі 1 тендерної документації в частині Строку поставки товару: «Поставка Талонів за Договором здійснюється разовою поставкою або частинами – до 31.11.2024 року.».
Згідно Форми оголошення Замовника, строку поставки Товару – від 04 листопада 2024 до 30 листопада 2024 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити необмежену кількість років, та в частині строку дії Договору про закупівлю Товару – до 31.12.2024 року та строку поставки Товару до 31.12.2024 року, при цьому згідно Форми оголошення Замовника – до 30 листопада 2024 року.
Відповідні вимоги тендерної документації та додатків до неї свідчать про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Проєкту Договору про закупівлю згідно та вимог Додатку № 3 до ТД Технічних, якісних та кількісні характеристик предмета закупівлі щодо строку поставки Товару та Термінів дії талонів - становити необмежену кількість років.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів «необмежену кількість років», Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів «необмежену кількість років», що строк поставки Товару - до 31 грудня 2024 року та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«1.4. Передача талонів в повному обсязі або частинами здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Покупця Постачальником. Поставка талонів здійснюється на умовах DDP згідно з ІНКОТЕРМС 2010 за місцезнаходженням Замовника. Термін дії талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії Договору..»
Замовник встановлює суперечливу та дискримінаційну умову тендерної документації в частині терміну дії талонів – «необмежена кількість років» та такий термін не повинен залежати від терміну дії Договору
Згідно Проєкту договору, опублікованого Замовником, у п. 4.5. визначено у термін дії талонів: «4.5. Термін дії Талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії цього Договору.».
Також, згідно Розділу 9 Проєкту договору, визначено Строк дії Договору: «Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до «31» грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного їх виконання Сторонами. Терміни виконання конкретних зобов’язань за Договором визначені у відповідних Додатках до Договору, які є його невід'ємною частиною.»
Також, Замовником встановлено умови для учасників процедури закупівлі, оскільки встановлена вимога у п. 4.4. Розділі 1 тендерної документації в частині Строку поставки товару: «Поставка Талонів за Договором здійснюється разовою поставкою або частинами – до 31.11.2024 року.».
Згідно Форми оголошення Замовника, строку поставки Товару – від 04 листопада 2024 до 30 листопада 2024 року.
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині терміну дії талонів, який повинен становити необмежену кількість років, та в частині строку дії Договору про закупівлю Товару – до 31.12.2024 року та строку поставки Товару до 31.12.2024 року, при цьому згідно Форми оголошення Замовника – до 30 листопада 2024 року.
Відповідні вимоги тендерної документації та додатків до неї свідчать про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Проєкту Договору про закупівлю згідно та вимог Додатку № 3 до ТД Технічних, якісних та кількісні характеристик предмета закупівлі щодо строку поставки Товару та Термінів дії талонів - становити необмежену кількість років.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені терміну дії талонів «необмежену кількість років», Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів «необмежену кількість років», що строк поставки Товару - до 31 грудня 2024 року та строк дії Договору до 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Проєкт договору згідно ТД Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 25.11.2024 року на умови документації Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини.pdf
-
-
Назва доказу:
Форма оголошення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Форма оголошення Замовника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Білоцерківська міська державна лікарня ветеринарної медицини внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 – Нафта і дистиляти (ДК 021:2015-09132000-3 Бензин А-95 (талони)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-21-008354-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, відповідно до якої Термін дії талонів становить необмежену кількість років та не залежить від терміну дії Договору.