• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Євроруберойд, мастика бітумно-каучукова

Завершена

960 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 803.50 UAH
Період оскарження: 21.10.2024 14:08 - 13.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: e30ef0a35cf84f54874b34597257fa14
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-21-007900-a.a2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2024 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.12.2024 12:43
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2024 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги, викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19364-р/пк-пз від 05.12.2024, виконані.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ», Топташкіна Лілія Борисівна 380952045204 sferaizol@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fd4e4de33bd042058b5cd1d8ae5b5b38
Заголовок пункту скарги: скарга № 01/12 від 26.11.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

Відповідно до вимог пункту 2.9 додатку № 2 до тендерної документації замовником вимагалось наступне:
2.9. Довідка, видана уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків учасника, станом на 01.10.2024 року або на більш пізню дату.
При цьому в тендерній документації Замовника ( пункт 1 розділу 3 Тендерної документації ) Замовником було вказано наступне визначення формальних помилок, та зазначено їх перелік:

Приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій:
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.

На підтвердження вимоги замовника що зазначена в пункті 2.9 додатку № 2 до тендерної документації учасником в складі пропозиції було надано:
- Витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах ( форма № П10), що виданий 06.11.2024 року, отриманий від ДПСУ через електронний кабінет платника податку ( завантажений в систему файл 2.5. Витяг податкова рахунки»).
Хочемо зазначити, що наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.08.2017 за № 942/30810, затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно - телекомунікаційної системи 6 "Електронний кабінет", процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Інформацію про наявність рахунків у банках та інших фінансових установах платники податків мають можливість переглянути в приватній частині Електронного кабінету у вкладці "Дані про банківські рахунки" режиму "Облікові дані платника".
Даний документ містить назву документа, відміну від тієї, що вимагалась замовником ( довідка щодо відкритих рахунків), однак підтверджує інформацію що вимагалась замовником торгів в цій частині, зокрема містить номер відкритого рахунку та МФО банківської ( фінансової) установи., отже такий документ підпадає під визначення формальних помилок замовника.
Формулювання причини дискваліфікації, що вказана в протоколі № 186 не відповідає дійсності, оскільки в тендерній документації була відсутня вимога про зазначення назв банківських установ.
Отже, враховуючи перелік формальних помилок що був визначений замовником торгів, вважаємо що вимога Замовника була виконана учасником належним чином та у повному обсязі. Оскільки інформація про відкриті рахунки була підтверджена, вважаємо що замовник не мав права звертатись до учасника з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.

За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ»» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови

Номер: 2f72e15757094ee2ad41a04848e22926
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-21-007900-a.a1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
№ 01 від 25.10.2024 р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" Адреса: 03134 , Україна , Київська обл., Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 Код ЄДРПОУ: 39607507 Суб`єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" Адреса: 79017, ЛЬВІВСЬКА область, місто ЛЬВІВ, вулиця ВОДОГІННА, будинок 2 Код ЄДРПОУ: 44602385 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-21-007900-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 21.10.2024 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2024-10-21-007900-a, процедури закупівлі – Код ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (євроруберойд, мастика бітумно-каучукова). Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 29 жовтня 2024 18:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ" (далі - Скаржник), виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: Відповідно до пп.1.1. п.1 додатку 2 до тендерної документації встановлено документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Кваліфікаційні критерії Перелік підтверджуючих документів Відповідність кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) офісу, складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості. До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження). Якщо документи надані та містять повну і достовірну інформацію. За таких умов замовник вимагає наявність в учасника власних або орендованого офісу у місті Києві (Київській області). Скаржник має в наявності офісне приміщення за адресою м. Львів, вул. Водогінна, 2. На підтвердження надаємо договір оренди нежитлового приміщення № 11/А/23 від 11.08.2023 року. Наявність офісного приміщення у місті Києві (Київській області) ніяким чином не впливає на якість виконання договору про закупівлю. Скаржник взмозі виконати повністю договір про закупівлю із офісним приміщенням, яке знаходиться в м. Львів. Зазначена вимога розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності офісне приміщення у місті Києві (Київській області), що є дискримінаційним для інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника. Аналогічної позиції дотримається Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року. Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія договору оренди нежитлового приміщення № 11/А/23 від 11.08.2023 року на 10 арк. З повагою, Директор Харачко Ірина Володимирівна
Дата розгляду скарги: 05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.10.2024 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2024 17:33
Дата виконання рішення Замовником: 11.11.2024 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги, викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17905-р/пк-пз від 05.11.2024, виконані.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС КОНТРАКТ", Лисейко Дарія 380936220032 info@phoenix-k.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d65a63004e97441b9cb64b5b44114214
Заголовок пункту скарги: Щодо офісного приміщення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пп.1.1. п.1 додатку 2 до тендерної документації встановлено документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Кваліфікаційні критерії Перелік підтверджуючих документів Відповідність кваліфікаційним критеріям
1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка у довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для виконання умов договору, з обов’язковим зазначенням наявності в учасника власних або орендованих у місті Києві (Київській області) офісу, складських приміщень та/або майданчиків, а також транспортних засобів, що будуть використовуватись при поставці товару (з позначкою – власне/орендоване/договір на перевезення), з зазначенням їх найменування та кількості.
До довідки додаються копії документів, що засвідчують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (договір купівлі-продажу або свідоцтво про право власності, або договір оренди, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, бухгалтерський документ, тощо), які мають бути дійсними протягом строку дії договору або пролонгованими на строк його дії (про що надається відповідне документальне підтвердження). Якщо документи надані та містять повну і достовірну інформацію.

За таких умов замовник вимагає наявність в учасника власних або орендованого офісу у місті Києві (Київській області).
Скаржник має в наявності офісне приміщення за адресою м. Львів, вул. Водогінна, 2. На підтвердження надаємо договір оренди нежитлового приміщення № 11/А/23 від 11.08.2023 року.
Наявність офісного приміщення у місті Києві (Київській області) ніяким чином не впливає на якість виконання договору про закупівлю.
Скаржник взмозі виконати повністю договір про закупівлю із офісним приміщенням, яке знаходиться в м. Львів.
Зазначена вимога розрахована на учасників торгів, які вже мають в наявності офісне приміщення у місті Києві (Київській області), що є дискримінаційним для інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримається Колегія АМКУ у рішенні №12538-р/пк-пз від 03.06.2021 року.
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації