-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЛЬВ-24Т_423_ВО Вироби з дроту
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 44 348.60 UAH
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі
- Декларація про відповідність .pdf 22.11.2024 13:54
- Порівняльна таблиця .pdf 22.11.2024 13:54
- Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx 22.11.2024 13:54
- Скарга АМКУ UA-2024-10-21-007646-a.pdf 22.11.2024 13:54
- Сертифікат зразок.pdf 22.11.2024 13:54
- Скарга АМКУ UA-2024-10-21-007646-a.docx 22.11.2024 13:54
- ТУУ 27.1-136-001-2002.pdf 22.11.2024 13:54
- Цінова пропозиція .docx 22.11.2024 13:54
- Декларація про відповідність .pdf 22.11.2024 13:55
- Порівняльна таблиця .pdf 22.11.2024 13:55
- Скарга АМКУ UA-2024-10-21-007646-a.docx 22.11.2024 13:55
- Сертифікат зразок.pdf 22.11.2024 13:55
- Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx 22.11.2024 13:55
- ТУУ 27.1-136-001-2002.pdf 22.11.2024 13:55
- Скарга АМКУ UA-2024-10-21-007646-a.pdf 22.11.2024 13:55
- Цінова пропозиція .docx 22.11.2024 13:55
- sign.p7s 22.11.2024 13:55
- заперечення_на_пояснення_замовника_АМКУ_UA_2024_10_01_004121_a.docx 02.12.2024 12:05
- заперечення_на_пояснення_замовника_АМКУ_UA_2024_10_01_004121_a.pdf 02.12.2024 12:05
- рішення від 26.11.2024 № 18808.pdf 26.11.2024 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2024 №19199.pdf 04.12.2024 12:28
- рішення від 03.12.2024 № 19199.pdf 04.12.2024 16:36
- Відповідь АМКУ.pdf 28.11.2024 16:07
- Відповідь АМКУ.docx 28.11.2024 16:07
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 05.12.2024 14:06
Пункт скарги
Очікувана вартість – 4 434 860,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-10-21-007646-a
Кінцева дата подання пропозицій – 04 листопада 2024 р. о 00:00 року.
Відповідно до Протоколу № 27/10 від 18.11.2024 розгляду тендерної пропозиції від, що опубліковано в системі Prozorro 18.11.2024 року (дата, коли ТОВ «ТАМЕРЛАЙН» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬ-А» (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 23.11.2024 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬ-А» підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Вироби з дроту
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1010530 Дріт колючий спіральний загороджувальний 450/5 (86 витків) ДСТУ EN 10346:2022 (EN 10346:2015, IDT), ДСТУ EN 50189:2022 (EN 50189:2000, IDT) та форма Додатку А Бухта
1 910,0
2
1013077 Дріт колючий сталевий звичайного типу (С), покриття дроту цинк, відстань між колючками 100±10 мм, довжина мотку 250 м ДСТУ EN 10223-1-2001 та форма Додатку А т
11,1
* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Львів (Львівська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024 .
Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
(Інформація надається відповідно до Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться згідно Розділу 5 тендерної документації.)».
Додаток А
Додаток А
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ГРУПИ ПРОДУКЦІЇ:
Дріт сталевий колючий двоосновний ДСТУ EN 10223-1-2001
Перелік продукції, що закуповується:
№ Найменування Технічні параметри
2 Дріт колючий сталевий звичайного типу (С), покриття дроту цинк, відстань між колючками 100±10 мм, довжина мотку 250 м Тип колючого дроту - звичайного типу (С)
Тип покриття - цинк
Відстань між колючками, мм - 100±10
Довжина мотку,м - 250
Продукція має відповідати вимогам:
ДСТУ EN 10223-1-2001.
Технічні вимоги
Згідно вимог ДСТУ EN 10223-1-2001.
Гарантійні зобов’язання
Відповідно до нормативного документа виробника.
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документа виробника.
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документа виробника.
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документа виробника.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
(Інформація надається відповідно до Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій проводиться згідно Розділу 5 тендерної документації.)
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
1. Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні продукції, якщо учасник буде визнаний переможцем) 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та/або нотифікації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації та/або нотифікації.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.2 Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановану копію такого документу.*
2.3 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
2.4 Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
4. Інші вимоги 4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.
* У наданих документах, копії ГОСТ/ДСТУ/ГСТУ/ТУ(ТЗ) та/або зразку сертифіката якості/зразку паспорта виробника/іншому документі виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Технічної специфікації замовника
Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик
Вимоги замовника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
- Цінова пропозиція Вих. № 06/11 від 01.11.2024 р., відповідно до якої Переможець пропонує до постачання по позиції 2 « Дріт колючий двухосновний оцинкований 2,5 мм», виробництва ТОВ «Дніпрометиз ТАС», нормативна документація - ТУ У 27.1-136-001-2002;
- ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ (ЗГІДНО З ISO/IEC 17050-1:2006) № 24 від 01.11.2024р. з терміном дії до 31.12.2024р. на товар « Дріт колючий двухосновний оцинкований 2,5 мм» та зазначено, що Зазначений вище об’єкт відповідає вимогам таких документів ТУ У 27.1-136-001-2002 Дріт колючий двухсновний оцинкований. Технічні умови;
- ТУ У 27.1-136-001-2002 Дріт колючий двухсновний оцинкований. Технічні умови в якому наявне посилання на EN 10223-1-1997;
- Зразок сертифікату якості № 2754 від 01,11.2024 р. зазначено, що продукція відповідає ТУ У 27.1-136-001-2002.
- Порівняльна таблиця Вих. № 101/10 від 16.10.2024 р. відповідно до якої Продукція відповідає вимогам: ТУ У 27.1-136-001-2002
Отже, подані до складу тендерної документації документи:
1) не підтверджують відповідність запропонованого до постачання товару вимогам саме ДСТУ EN 10223-1-2001.,
2) Подана до складу пропозиції декларація має строк дії до кінця року постачання продукції, тому учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного, а зазначений гарантійний лист у складі його пропозиції відстуній.
Тому, пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Цінова пропозиція .docx
-
-
Назва доказу:
ТУУ 27.1-136-001-2002
-
Повʼязаний документ:
ТУУ 27.1-136-001-2002.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат зразок
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат зразок.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_про_визнання_переможцем_торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця .pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність .pdf
-
На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2024-10-21-007646-a за предметом «Вироби з дроту код за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту» в частині визначення Переможця процедури закупівлі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬ-А». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-10-21-007646-a, предмет закупівлі «Вироби з дроту код за ДК 021:2015 – 44310000-6 Вироби з дроту» ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СТАЛЬ-А», визнати його пропозицію такою, що не відповідає вимогам ТД та відхилити її.