• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярське приладдя різне)

Завершена

244 604.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2018 17:31 - 25.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні дії

Номер: 95482914cf7542fd93bb7bfe2e92e462
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-001993-b.b1
Назва: Дискримінаційні дії
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-07-11-001993-b Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7, який проходив 30.07.2018 р. Розглянувши Протокол № 668/18 від 06 серпня 2018 року учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» в особі директора Філії «ВВ-КИЇВ» Іванової Світлани Вікторівни, що діє на підставі Положення про філію та Довіреності, звернувся до статей Закону України про « Публічні закупівлі», виходячи із статті 16 Закону « Кваліфікаційні критерії» не встановлюють обсяги закупівлі в кількісному еквіваленті. Згідно Закону учасник повинен надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що ми як учасник і надали. Згідно Тендерної Документації замовника Додаток №2 пункт 2 Під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1 детально не вказано, як Замовник вказав в Протоколі. Замовником не вказано обсяг одиниць або кількості найменувань товару, що можна розглядати як не точну вимогу, щодо надання інформації Учасником. ТОВ «ВКФ» Філії ВВ-Київ» керувався Законом України про «Публічні закупівля». У Протоколі засідання №668/18 від 06 серпня 2018 року Замовник вже додає інформацію сторінка 3, а саме : відповідно до Технічних вимог обсяг закупівлі становить 30 242 одиниць виміру про що не було вказано в тендерній документації. Учасники, які були дискваліфіковані разом з нами теж не надали інформацію, бо Ваша документація не була уточнюючою. Зважаючи на все вище викладене, в діях Замовника вбачається дискримінаційна дія по кількості товару, адже немає уточнень, а в Законі не передбачено дискваліфікацію за таким критерієм. Згідно оцінки тендерної пропозиції єдиним критерієм оцінки є ціна, а також згідно пункту 3 «Відхилення тендерної пропозиції» пропозиція відхиляється, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону. Довідка про аналогічні договори надана нашим товариством, повністю відповідає статі 16 Закону. Вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника торгів з найбільш економічно вигідною пропозицією. Практика Антимонопольного Комітету показує, що скарги на дискримінацію учасника задовольняються на користь оскаржувача.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник розглянув вимогу щодо оскарження визначення переможця: Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-11-001993-b.b1; та відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступну відповідь: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) не може задовольнити вимогу учасника ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ВВ» (далі - Учасник), виходячи з наступного: По-перше, відповідно до ч.1. ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Пунктом 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (далі - ТД) визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї ТД та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі. На дату подання тендерних пропозицій, запитань щодо вимог викладених у ТД, від жодного учасника не надходило. По-друге, відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. На виконання вищенаведеної вимоги Закону Фондом визначені критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації, зокрема: - наведено поняття аналогічного договору (п.2.1 Таблиця 1 Додаток 2 до ТД), а саме під аналогічним договором розуміється договір на поставку товару, аналогічного за технічними характеристиками та обсягами, зазначеними в Технічних вимогах Додатку 1; - зазначено загальний обсяг закупівлі (п. 4.3 Розділ «Загальні положення» ТД та інформація на електронному майданчику в розділі «Список позицій»), а саме 30 242 шт. - в Технічних вимогах Додатку 1 ТД зазначено, що допускається поставка канцелярської продукції інших товаровиробників (еквівалент), якщо не змінюються кількісні, технічні та якісні показники наведеного переліку. Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вищенаведеним вимогам ТД, підтверджується довідкою про виконання аналогічних договорів, відповідно до якої в рамках виконання 3 (трьох) договорів здійснено поставку загальним обсягом 10 861 шт. Враховуючи вищенаведене, керуючись статтею 30 Закону, замовником відхилено тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, в частині підтвердження виконання аналогічних договорів. По-третє, твердження Учасника щодо дискримінаційних дій Фонду в частині зазначення кількості поставленого товару протягом останніх 2 (двох) років не відповідає дійсності, оскільки останнім даний критерій зазначено в ТД з метою перевірки надійності потенційних постачальників-учасників, зокрема і щодо поставки конкретного обсягу товарів. Більше того, з аналізу інтернет-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ велика кількість учасників тендерних процедур за кодом ДК 021:2015-30190000-7 відповідають критеріям щодо обсягу поставки товарів, що підтверджує дотримання Фондом принципу недискримінації учасників, передбаченої ст. 3 Закону.
Статус вимоги: Відхилено