-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)
Завершена
5 885 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 58 850.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2024 12:43 - 26.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення (ПРОТОКОЛ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року
Номер:
bd76e5060bdb472ca27f61a9c2cccb3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-21-006070-a.a1
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення (ПРОТОКОЛ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-10-21-006070-a_напівпричіп чотирьохвісний.docx 05.11.2024 16:56
- Скарга UA-2024-10-21-006070-a_напівпричіп чотирьохвісний.docx.p7s.zip 05.11.2024 16:56
- Сертифікат виробника.pdf 05.11.2024 16:56
- Протокол_відхилення.pdf 05.11.2024 16:56
- sign.p7s 05.11.2024 16:58
- рішення від 07.11.2024 № 18030.pdf 07.11.2024 15:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 № 18388.pdf 15.11.2024 12:46
- рішення від 14.11.2024 № 18388.pdf 18.11.2024 17:43
- Пояснення по суті скарги.docx 11.11.2024 17:01
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.11.2024 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:11
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 15:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
26.11.2024 21:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ
ПІДПРИЄМСТВО" (код ЄДРПОУ: 20359602) скасував рішення про відхилення тендерної
пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "РІАЛБУД ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ:
40025827) та рішення про визначення товариства з обмеженою
відповідальністю "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" (код ЄДРПОУ: 37091926)
переможцем процедури закупівлі — "Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до
50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2024-10-21-006070-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
43d5b47061314e66ad9476208ee79946
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на протокольне рішення (ПРОТОКОЛ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-10-21-006070-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи».
29.10.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-21-006070-a).
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТСК».
2. ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (далі – Учасник, Скаржник).
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2024 року стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (надалі – ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД»).
За результатами розгляду уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД». Проте, протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» було відхиллено тендерну пропозицію, так як на думку Замовника підстави відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин:
ЩОДО НЕ ВІДПОВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, КРІМ НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА:
На виконання вимог Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» учасником надано файл «26-сертифікат виробника». Відповідно до п.7 Розділу 1 ТД документи або копії документів (які передбачені вимогами ТД та додатками до неї), які надаються Учасником у складі ТП, викладені іншими мовами, повинні надаватися із їх автентичним перекладом українською мовою. Вищенаведений сертифікат надано Учасником без перекладу.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає відхиленню.
так як нібито вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ СПРОСТУВАННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА:
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Надання Сертифікату виробника без перекладу українською мовою не відноситься до «випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Замовник, помилково вважаючи, що нами не були надані певні кваліфікаційні документи, не надав нам можливість усунути «невідповідності», що прямо передбачено законодавством.
Не звернувшись за усуненням порушень до Скаржника Замовник порушив п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями)
Враховуючи зазначене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію Скаржника за предметом «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як невідповідності у інформації та/або документах, могли бути усунені Скаржником (учасником процедури закупівлі) відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, чим Замовником необґрунтовано було застосовано вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями).
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним у пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яке оформлене протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року
29.10.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-21-006070-a).
До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТСК».
2. ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (далі – Учасник, Скаржник).
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2024 року стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (надалі – ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД»).
За результатами розгляду уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД». Проте, протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» було відхиллено тендерну пропозицію, так як на думку Замовника підстави відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин:
ЩОДО НЕ ВІДПОВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, КРІМ НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА:
На виконання вимог Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» учасником надано файл «26-сертифікат виробника». Відповідно до п.7 Розділу 1 ТД документи або копії документів (які передбачені вимогами ТД та додатками до неї), які надаються Учасником у складі ТП, викладені іншими мовами, повинні надаватися із їх автентичним перекладом українською мовою. Вищенаведений сертифікат надано Учасником без перекладу.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає відхиленню.
так як нібито вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам закупівлі.
ОБГРУНТУВАННЯ СПРОСТУВАННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА:
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Надання Сертифікату виробника без перекладу українською мовою не відноситься до «випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)».
Замовник, помилково вважаючи, що нами не були надані певні кваліфікаційні документи, не надав нам можливість усунути «невідповідності», що прямо передбачено законодавством.
Не звернувшись за усуненням порушень до Скаржника Замовник порушив п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями)
Враховуючи зазначене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію Скаржника за предметом «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як невідповідності у інформації та/або документах, могли бути усунені Скаржником (учасником процедури закупівлі) відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, чим Замовником необґрунтовано було застосовано вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями).
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним у пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яке оформлене протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-10-21-006070-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи». 29.10.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» (номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-10-21-006070-a). До участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю подано 2 (дві) тендерні пропозиції: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТСК». 2. ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (далі – Учасник, Скаржник). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2024 року стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» (надалі – ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД»). За результатами розгляду уповноваженою особою Замовника розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД». Проте, протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» стосовно закупівлі «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» було відхиллено тендерну пропозицію, так як на думку Замовника підстави відхилення пропозиції відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, ми не погоджуємось із прийнятим рішенням та вважаємо дане рішення незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин: ЩОДО НЕ ВІДПОВІДПОВІДНОСТІ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, КРІМ НЕВІДПОВІДНОСТІ У ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО МОЖЕ БУТИ УСУНЕНА УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ПУНКТУ 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ. ПІДСТАВА ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА: На виконання вимог Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» учасником надано файл «26-сертифікат виробника». Відповідно до п.7 Розділу 1 ТД документи або копії документів (які передбачені вимогами ТД та додатками до неї), які надаються Учасником у складі ТП, викладені іншими мовами, повинні надаватися із їх автентичним перекладом українською мовою. Вищенаведений сертифікат надано Учасником без перекладу. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає відхиленню. так як нібито вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам закупівлі. ОБГРУНТУВАННЯ СПРОСТУВАННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СКАРЖНИКА: Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Надання Сертифікату виробника без перекладу українською мовою не відноситься до «випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)». Замовник, помилково вважаючи, що нами не були надані певні кваліфікаційні документи, не надав нам можливість усунути «невідповідності», що прямо передбачено законодавством. Не звернувшись за усуненням порушень до Скаржника Замовник порушив п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із наступними змінами та доповненнями) Враховуючи зазначене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Замовник не мав права відхиляти тендерну пропозицію Скаржника за предметом «Напівпричеп чотирьохвісний вантажопідйомністю до 50 т (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Номенклатурна позиція: ДК 021:2015 34223100-7 Напівпричепи» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як невідповідності у інформації та/або документах, могли бути усунені Скаржником (учасником процедури закупівлі) відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, чим Замовником необґрунтовано було застосовано вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями). Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку. З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню. ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ. Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІАЛБУД ТРЕЙД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним у пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛБУД ТРЕЙД», яке оформлене протокольним рішенням (ПРОТОКОЛОМ № 31/10/У1 засідання Уповноваженої особи) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО» від 31 жовтня 2024 року