-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вібраційний коток 3т.
Завершена
3 616 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 080.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 080.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2024 10:20 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
1fa7bc509c6a405880f7c71be28d235f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-21-002077-a.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга умови UA-2024-10-21-002077-a (щодо змін від 11.11.).docx 12.11.2024 18:28
- Скарга умови UA-2024-10-21-002077-a (щодо змін від 11.11.).pdf 12.11.2024 18:28
- Технічні характеристики HAMM_HD_12_VV_H230_ukUA_1.pdf 12.11.2024 18:28
- sign.p7s 12.11.2024 18:30
- ПОЯСНЕННЯ ВЧ Т0400 до Комісії АКУ від 13.11.2024 UA-2024-10-21-003214-a !!!.docx 13.11.2024 20:33
- img20241114_07482542.pdf 14.11.2024 07:49
- ПОЯСНЕННЯ ВЧ Т0400 до Комісії АКУ від 18.11.2024 UA-2024-10-21-002077-a.a2 !!!.docx 18.11.2024 20:29
- ПОЯСНЕННЯ ВЧ Т0400 до Комісії АКУ від 18.11.2024 UA-2024-10-21-002077-a.a2 !!!.pdf 18.11.2024 20:29
- Оголошення коток 2 .1.docx 27.11.2024 15:38
- рішення від 14.11.2024 № 18354.pdf 14.11.2024 16:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 № 18696.pdf 22.11.2024 13:03
- рішення від 21.11.2024 № 18696.pdf 25.11.2024 18:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 20:31
Дата розгляду скарги:
21.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2024 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.11.2024 18:44
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2024 15:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесені зміни в тендерну документацію по закупівлі Вібраційний коток 3т., код ДК 021:2015: 43310000-9 Машини для цивільного будівництва. Згідно з рішенням АМКУ №18696-р/пк-пз від 21.11.2024 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
684cbcbd03c34b0da898c31753e17422
Заголовок пункту скарги:
Свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Проаналізувавши файл під назвою «Оголошення коток2 (1)(1) (1)» Скаржником було виявлено, що п.28 зазначеного файлу змінами від 11.11.2024 року, був доповнений пп.12, відповідно до якого учасники мають надати «Свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
Предмет даної закупівлі передбачає можливість імпортування товару, також тендерною документацією включно з проектом договору, чітко визначені терміни поставки, які дозволяють учасникам виконати умови договору, навіть з урахуванням часу необхідного для імпортування товару. Дані обставини дозволяють приймати участь у закупівлі учасникам, які ще не імпортували товар до України.
Однак вимога надати «Свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета» суттєво звужує конкуренцію, адже у такому випадку приймати участь у закупівлі зможе лише той учасник, який вже імпортував товар та здійснив відповідну реєстрацію.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також Скаржник наголошує, що Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує наступне: "Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі"
Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників описаного докумету, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Враховуючи вищевказане, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги щодо надання « Свідоцтва про реєстрацію штатно-табельного предмета».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з огляду на наступне:
Предмет даної закупівлі передбачає можливість імпортування товару, також тендерною документацією включно з проектом договору, чітко визначені терміни поставки, які дозволяють учасникам виконати умови договору, навіть з урахуванням часу необхідного для імпортування товару. Дані обставини дозволяють приймати участь у закупівлі учасникам, які ще не імпортували товар до України.
Однак вимога надати «Свідоцтво про реєстрацію штатно-табельного предмета» суттєво звужує конкуренцію, адже у такому випадку приймати участь у закупівлі зможе лише той учасник, який вже імпортував товар та здійснив відповідну реєстрацію.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також Скаржник наголошує, що Антимонопольний Комітет України у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує наступне: "Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі"
Замовником не зазначено обгрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників описаного докумету, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує вимагаючи відповідні документи.
Враховуючи вищевказане, Скаржник вважає відповідні дії Замовника проявом корупційної складової та надмірним формалізмом, що полягає у відсутності легітимної мети, направленої на здійснення та проведення Закупівлі у рамках Закону
З огляду на викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення вимоги щодо надання « Свідоцтва про реєстрацію штатно-табельного предмета».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0400 (В/Ч Т0400) – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5a8941cf4f264f01a84401863a0f01cb
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника – ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0400 (В/Ч Т0400) – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
5b8b041461d840f2adb705efd0fd82b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-21-002077-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
21 жовтня 2024 року було оприлюднено закупівлю № UA-2024-10-21-002077-a за предметом: Вібраційний коток 3т., тендерну документацію та додатки до неї, у складі яких є дискримінаційні вимоги, що суттєво звужують конкуренцію.
Скаржник має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак у з’язку з вищевказаним, не може цього зробити, тому вважаємо, що наше право порушене.
Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця технічних характеристик. Кр.Р. (3т).pdf 29.10.2024 19:03
- Скарга умови UA-2024-10-21-002077-a.docx 29.10.2024 19:03
- Скарга умови UA-2024-10-21-002077-a.pdf 29.10.2024 19:03
- Технічні характеристики HAMM_HD_12_VV_H230_ukUA_1.pdf 29.10.2024 19:03
- sign.p7s 29.10.2024 19:04
- рішення від 31.10.2024 № 17678.pdf 31.10.2024 14:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2024 № 18054.pdf 08.11.2024 13:43
- рішення від 07.11.2024 № 18054.pdf 11.11.2024 17:38
- ПОЯСНЕННЯ ВЧ Т0400 до Комісії АКУ від 01.11.2024 UA-2024-10-21-002077-a.docx 01.11.2024 11:23
- img20241101_11210662.pdf 01.11.2024 11:23
- Оголошення коток2 (1) (1) (1).docx 12.11.2024 08:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 19:45
Дата розгляду скарги:
07.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2024 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2024 08:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення АМКУ №18054- р-пк-пз від 07.11.2024, внесено зміни до тендерної документації. Оголошення зі змінами додаю.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4bb49da5ef0a40f8b2e8c530dd7e7aa8
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині перерахованих вимог щодо Додаток 1 до тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі У разі, якщо ця тендерна документація має посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Назва предмета закупівлі: Коток дорожній 3 т., згідно CPV за ДК 021:2015 код ДК 43310000-9 «Машини для цивільного будівництва»» - з урахуванням вимог, які викладено в таблиці №1 Скаржника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e90e843146d540a694a1dfe2df71e28f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Уважно вивчивши документацію, яку замовник долучив до оголошення, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства, а також вважаємо, що документація складена не у відповідності до вимог законодавства:
1. Замовник ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0400 (В/Ч Т0400) – є замовником у сфері оборони, а тому у своїй діяльності щодо здійснення публічних закупівель керується Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року №1275 (далі Постанова №1275).
Відповідно до п.8 Постанови №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
Відповідно до оголошення UA-2024-10-21-003214-a, процедура закупівлі обрана замовником – у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834)
Згідно з п.28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова №1178) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Проаналізувавши файл під назвою «Оголошення коток2 (1)» Скаржник прийшов до висновку, що зазначений документ не відповідає вимогам законодавства, встановленим до тендерної документації, а саме відсутня наступна інформація:
- мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
- інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
- перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Також документ має посилання на спрощену закупівлю та норми, які регулюють проведення такої закупівлі, що вводить в оману учасників та не дає чіткого розуміння, як готувати тендерну пропозицію.
Також варто зазначити, що вищевказані порушення в подальшому можуть привести до негативного висновку за результатами моніторингу та відповідно розірвання укладеного, за результатами процедури закупівлі, договору.
1. Замовник ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0400 (В/Ч Т0400) – є замовником у сфері оборони, а тому у своїй діяльності щодо здійснення публічних закупівель керується Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року №1275 (далі Постанова №1275).
Відповідно до п.8 Постанови №1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
Відповідно до оголошення UA-2024-10-21-003214-a, процедура закупівлі обрана замовником – у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834)
Згідно з п.28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова №1178) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Проаналізувавши файл під назвою «Оголошення коток2 (1)» Скаржник прийшов до висновку, що зазначений документ не відповідає вимогам законодавства, встановленим до тендерної документації, а саме відсутня наступна інформація:
- мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
- інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
- перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Також документ має посилання на спрощену закупівлю та норми, які регулюють проведення такої закупівлі, що вводить в оману учасників та не дає чіткого розуміння, як готувати тендерну пропозицію.
Також варто зазначити, що вищевказані порушення в подальшому можуть привести до негативного висновку за результатами моніторингу та відповідно розірвання укладеного, за результатами процедури закупівлі, договору.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4b8eb49b50ee43c48e436a48469ccd36
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Проаналізувавши файл під назвою «Оголошення коток2 (1)» Скаржником було виявлено, що п.9 зазначеного файлу містить інформацію про очікувану вартість.
Відповідно до п.9 «Оголошення коток2 (1)» очікувана вартість предмета закупівлі становить 6 655 000 грн. з ПДВ.
ОДНАК очікувана вартість закупівлі зазначена в електронній системі становить 3 616 000,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п.9 «Оголошення коток2 (1)» очікувана вартість предмета закупівлі становить 6 655 000 грн. з ПДВ.
ОДНАК очікувана вартість закупівлі зазначена в електронній системі становить 3 616 000,00 грн з ПДВ.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевказану невідповідність просимо зобов’язати замовника внести зміни до документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, для однозначного розуміння учасників інформації про очікувану вартість закупівлі.