-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за кодом ДК 021:2015: 39710000-2- Електричні побутові прилади (39717200-3 — Кондиціонери) Кондиціонери
Завершена
391 358.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 152.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 152.47 UAH
Період оскарження:
20.10.2024 15:51 - 11.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови ТД
Номер:
224c81fce2514284bd37c199a006fc2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-20-000259-a.c1
Назва:
Скарга на умови ТД
Скарга:
скаржник вважає що тендерна документація містить дискримінаційні умови докуметації
Пов'язані документи:
Учасник
- Зміни в ТД.docx 25.10.2024 16:26
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 25.10.2024 16:26
- Про ціни і ціноутворення _ від 21.06.2012 № 5007-VI (Текст для друку).pdf 25.10.2024 16:26
- Про затвердження примірної метод... _ від 18.02.2020 № 275 (Текст для друку).pdf 25.10.2024 16:26
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 25.10.2024 16:26
- Скарга_Гайсин.docx 25.10.2024 16:26
- ТД_додатки_Кондиціонери_Нова редакція.doc 25.10.2024 16:26
- Скарга_Гайсин .rar 25.10.2024 16:26
- Тендерна_документація.zip 25.10.2024 16:26
- ТД_додатки_Кондиціонери_Нова редакція.doc.p7s 25.10.2024 16:26
- sign.p7s 25.10.2024 16:28
- Рішення від 29.10.2024 №17495.pdf 29.10.2024 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.11.2024 №17909.pdf 06.11.2024 11:37
- Рішення від 05.11.2024 №17909.pdf 08.11.2024 11:37
- Відповідь Антимонопольному.docx 30.10.2024 20:32
- Відповідь.docx 06.11.2024 16:42
- Відповідь.docx 08.11.2024 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.10.2024 17:08
Дата розгляду скарги:
05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.11.2024 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
08.11.2024 12:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни в ТД внесені. Рішення виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
57a226345fe4497691931e96b920484c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно пункту 3 Загальних вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо, що вимога щодо того, що Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря є дискримінаційною та такою що обмежує потенційне коло учасників, зважаючи на наступне.
Зауважуємо, що вказана вимога не передбачена переліком відомостей які мають бути зазначені в Документації встановлений ч. 2 ст. 22 Закону.
Крім того, надання вказаної інформації не передбачено законодавством, у зв'язку з чим її не можна віднести до іншої інформації яку замовник вважає за необхідне включити до Документації, згідно положень ч. 3 ст. 22 Закону.
Слід також зазначити, що згідно вказаної вимоги, учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції. При цьому, дана інформація повинна бути підтверджена довідкою або експертним висновком компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару.
Тобто, згідно даного положення Документації Замовник вимагає надання учасником підтвердження ціни за одиницю товару на підставі довідки або висновку саме про дослідження кон'юнктури ринку товару - предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Додатком 5 встановлено проект Договору, з яким Скаржник як і інший учасник закупівлі повинен погодитись відповідно до п.7 Додатку 7 Тендерної документації, шляхом надання у своїй тендерній пропозиції підписаного проєкту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Також, наголошуємо на тому, що відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
За таких умов проект Договору містить розбіжності між наведеними вище умовами, оскільки довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, буде містити інформацію про ціну за одиницю товару визначену лише дослідженнями кон’юнктури ринку, а ціна, яка буде зазначена в пропозиції та в Договорі, що укладатиметься з Переможцем закупівлі буде враховувати всі податки, збори, а також всі інші витрати пов’язані з виконанням цього Договору, розмір яких може бути змінений, як на підставі законодавчих актів України, так і на підставі зміни умов цивільно-правових відносин учасника торгів з третіми особами, впродовж усього терміну постачання товару.
Отже, дана вимога є дискримінаційною, та є неможливою для виконання потенційними учасниками, зокрема, Скаржником, з урахуванням всіх у сукупності вимог Замовника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 Документації та вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Хочемо також зауважити, що відповідно до інформації на офіційному веб-сайті ДП Держзовнішінформ за посиланням https://dzi.gov.ua/services/ekspertnyj-vysnovok-vartosti-poslug-robit-prav-intelektualnoyi- vlasnosti/:
Строк проведення експертизи до 10 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 01.11.2024 00:00 має лише 9 робочих днів, а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо.
Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін Скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
Слід зазначити, що Учасники формують ціни, виходячи з принципів доцільності, економічної обґрунтованості, свободі ціноутворення.
Невідповідність ціни учасника середньоринковим цінам – не може бути підставою для відхилення його Пропозиції, адже кожен учасник вільний надавати ціну за яку згоден надати послуги, згідно з технічним завданням.
Відповідно до статті 10 Закону України "Про ціни і ціноутворення" від 21.06.2012 № 5007-VI, суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни.
До товару, який є предметом закупівлі не застосовуються державні регульовані ціни, адже такий товар як кондиціонери не справляє визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, не має істотну соціальну значущість, а Скаржник не займає монопольне становище на ринку.
Згідно зі статтею 11 цього ж Закону, вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Скаржник зазначає, що таким чином, надання довідки або експертного висновоку компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів – жодним чином не впливає на якісні або кількісні характеристики предмету закупівлі.
Зазначена вимога має на меті виключно одне – обмеження кола потенційних учасників та дискримінація тих учасників, які не нададуть зазначеної довідки.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які наддадуть документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема прибрати вимогу зазначену у пункті 3. Додатку 3 до тендерної документації щодо того, що Учасник має надати у складі пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря.
Згідно пункту 3 Загальних вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вважаємо, що вимога щодо того, що Учасник надає у складі своєї пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря є дискримінаційною та такою що обмежує потенційне коло учасників, зважаючи на наступне.
Зауважуємо, що вказана вимога не передбачена переліком відомостей які мають бути зазначені в Документації встановлений ч. 2 ст. 22 Закону.
Крім того, надання вказаної інформації не передбачено законодавством, у зв'язку з чим її не можна віднести до іншої інформації яку замовник вважає за необхідне включити до Документації, згідно положень ч. 3 ст. 22 Закону.
Слід також зазначити, що згідно вказаної вимоги, учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції. При цьому, дана інформація повинна бути підтверджена довідкою або експертним висновком компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару.
Тобто, згідно даного положення Документації Замовник вимагає надання учасником підтвердження ціни за одиницю товару на підставі довідки або висновку саме про дослідження кон'юнктури ринку товару - предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Додатком 5 встановлено проект Договору, з яким Скаржник як і інший учасник закупівлі повинен погодитись відповідно до п.7 Додатку 7 Тендерної документації, шляхом надання у своїй тендерній пропозиції підписаного проєкту договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Також, наголошуємо на тому, що відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
За таких умов проект Договору містить розбіжності між наведеними вище умовами, оскільки довідка або експертний висновок компетентних органів про кон'юнктуру ринку товару, буде містити інформацію про ціну за одиницю товару визначену лише дослідженнями кон’юнктури ринку, а ціна, яка буде зазначена в пропозиції та в Договорі, що укладатиметься з Переможцем закупівлі буде враховувати всі податки, збори, а також всі інші витрати пов’язані з виконанням цього Договору, розмір яких може бути змінений, як на підставі законодавчих актів України, так і на підставі зміни умов цивільно-правових відносин учасника торгів з третіми особами, впродовж усього терміну постачання товару.
Отже, дана вимога є дискримінаційною, та є неможливою для виконання потенційними учасниками, зокрема, Скаржником, з урахуванням всіх у сукупності вимог Замовника.
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 Документації та вилучити вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Хочемо також зауважити, що відповідно до інформації на офіційному веб-сайті ДП Держзовнішінформ за посиланням https://dzi.gov.ua/services/ekspertnyj-vysnovok-vartosti-poslug-robit-prav-intelektualnoyi- vlasnosti/:
Строк проведення експертизи до 10 робочих днів. У випадку, коли у експертів виникають додаткові питання, строк виконання може бути подовжений, про що обов’язково повідомляється Замовнику. З огляду на зазначене, учасники від дати оголошення закупівлі до дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, а саме до 01.11.2024 00:00 має лише 9 робочих днів, а отже виконати вимогу не знаючи про оголошення про закупівлі наперед неможливо.
Також звернувшись за номером телефона після подання заявки на отримання довідки, ми отримали відповідь що зазначена довідка буде готуватися не менше 20 (двадцяти!) календарних днів, а отже дану вимогу виконати у такий спосіб у відпущений термін Скаржник не може.
Окрім того просимо звернути увагу що Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документу, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість яка ВЖЕ розрахована за ринковими цінами не можливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, а саме: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.»
Окрім цього Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну НИЖЧЕ за ринкову вартість оскільки це також порушує вищезазначений пункт № 28 Особливостей.
Слід зазначити, що Учасники формують ціни, виходячи з принципів доцільності, економічної обґрунтованості, свободі ціноутворення.
Невідповідність ціни учасника середньоринковим цінам – не може бути підставою для відхилення його Пропозиції, адже кожен учасник вільний надавати ціну за яку згоден надати послуги, згідно з технічним завданням.
Відповідно до статті 10 Закону України "Про ціни і ціноутворення" від 21.06.2012 № 5007-VI, суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують: вільні ціни; державні регульовані ціни.
До товару, який є предметом закупівлі не застосовуються державні регульовані ціни, адже такий товар як кондиціонери не справляє визначальний вплив на загальний рівень і динаміку цін, не має істотну соціальну значущість, а Скаржник не займає монопольне становище на ринку.
Згідно зі статтею 11 цього ж Закону, вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Скаржник зазначає, що таким чином, надання довідки або експертного висновоку компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів – жодним чином не впливає на якісні або кількісні характеристики предмету закупівлі.
Зазначена вимога має на меті виключно одне – обмеження кола потенційних учасників та дискримінація тих учасників, які не нададуть зазначеної довідки.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які наддадуть документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника внести зміни у Тендерну документацію, зокрема прибрати вимогу зазначену у пункті 3. Додатку 3 до тендерної документації щодо того, що Учасник має надати у складі пропозиції документ виданий суб’єктом оціночної діяльності (включений до Державного реєстру оцінювачів та суб‘єктів оціночної діяльності), який підтверджує ринкову вартість, яка відповідає запропонованій ціні за одиницю товару (рівню цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі, а саме для товару: настінний кондиціонер повітря.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ФОП Волков Ігор Степанович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015: 39710000-2- Електричні побутові прилади (39717200-3 — Кондиціонери) Кондиціонери, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-20-000259-a. 3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГАЙСИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ГАЙСИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.