• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі клініко – діагностичної лабораторії та денного стаціонару м. Хмільник з заміною дверних та віконних блоків на енергозберігаючі, що знаходяться за адресою: Україна, Вінницька область, м. Хмільник, вул. Чорновола Вячеслава, 64 (вул. Пушкіна, 64)(по зауваженнях експертизи)

Завершена

1 561 450.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 807.25 UAH
Період оскарження: 19.10.2024 19:09 - 04.11.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірне визнання переможцем

Номер: 85b634f2285140a8a98e01ff6322044d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-19-000589-a.a3
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Рішення уповноваженої особи прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.11.2024 16:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.11.2024 15:55
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИК ЕНЕРДЖІ", Олександр Іванинюк 380983310858 khmilnyk_energy@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 62e876ed46344df38dddf6278012671f
Заголовок пункту скарги: Неврахування при розрахунку твердої договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В абз. 5 п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі – Настанова) зазначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовником у пункті 6.2. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації (далі – ТД) встановлено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до Настанови. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків.
Згідно п. 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються.
Відповідно до п. 5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 Настанови.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» було подано договірну ціну (файл «2619_ДЦ_ДЦ.rtf») за формою, яка встановлена у додатку 30 Настанови.
Також згідно з п. 5.31. Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Згідно п. 5.33. до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (до говірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Учасником ТОВ «Глорія-В» при розрахунку твердої договірної ціни, яка є найважливішою частиною інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не було враховано ні коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, ні коштів на покриття ризиків (файл «2619_ДЦ_ДЦ.rtf»), що свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «Глорія-В» ТД Замовника, а також про грубе порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1308c7783f564e8db3dd4c95b5036387
Заголовок пункту скарги: Відсутність необхідного обладнання в переможця та невідповідність його тендерної пропозиції фактичній змозі виконання будівельних робіт за предметом даної закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати:
1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи що містить інформацію про наявність в Учасника необхідних механізмів, обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника.
Згідно інформації зазначеної в Підсумковій відомості ресурсів (файлі наданому учасником «2619_ДЦ_ПВР.rtf»), а саме у розділі II. Будівельні машини і механізми учасник під час виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, планує залучати:
Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т.
Але у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. №25.10-8 від 25.10.2024р.), наданій учасником у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність в ТОВ «Глорія-В» вищезазначеного обладнання та матеріально-технічної бази, що свідчить про відсутність такого обладнання в учасника та невідповідність його тендерної пропозиції фактичній змозі виконання робіт за предметом даної закупівлі. А отже, тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірне визнання переможцем

Номер: aa6bf782cf6b4c678f370d6b54fba509
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-19-000589-a.b2
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірне визнання переможцем
Скарга:
Рішення уповноваженої особи прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.11.2024 11:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИК ЕНЕРДЖІ", Олександр Іванинюк 380983310858 khmilnyk_energy@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 231485b42a45434b975416121455e2e0
Заголовок пункту скарги: Неврахування при розрахунку твердої договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В абз. 5 п. 5.1. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі – Настанова) зазначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Замовником у пункті 6.2. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації (далі – ТД) встановлено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до Настанови. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків.
Згідно п. 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються.
Відповідно до п. 5.2. Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 Настанови.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» було подано договірну ціну (файл «2619_ДЦ_ДЦ.rtf») за формою, яка встановлена у додатку 30 Настанови.
Також згідно з п. 5.31. Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%. Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт. Згідно п. 5.33. до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (до говірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Учасником ТОВ «Глорія-В» при розрахунку твердої договірної ціни, яка є найважливішою частиною інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не було враховано ні коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, ні коштів на покриття ризиків (файл «2619_ДЦ_ДЦ.rtf»), що свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «Глорія-В» ТД Замовника, а також про грубе порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: aa5450cd2c62448084e8d1aa73a5b07e
Заголовок пункту скарги: Відсутність необхідного обладнання в переможця та невідповідність його тендерної пропозиції фактичній змозі виконання будівельних робіт за предметом даної закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати:
1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи що містить інформацію про наявність в Учасника необхідних механізмів, обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника.
Згідно інформації зазначеної в Підсумковій відомості ресурсів (файлі наданому учасником «2619_ДЦ_ПВР.rtf»), а саме у розділі II. Будівельні машини і механізми учасник під час виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, планує залучати:
Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; навантажувачі одноковшеві, ватажопідйомність 1 т; Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т.
Але у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. №25.10-8 від 25.10.2024р.), наданій учасником у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність в ТОВ «Глорія-В» вищезазначеного обладнання та матеріально-технічної бази, що свідчить про відсутність такого обладнання в учасника та невідповідність його тендерної пропозиції фактичній змозі виконання робіт за предметом даної закупівлі. А отже, тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Без відповіді

Недотримання ТОВ «Глорія-В» вимог тендерної документації та законодавства України

Номер: 29f0595d33924c8b8e17313e00414d7d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-19-000589-a.c1
Назва: Недотримання ТОВ «Глорія-В» вимог тендерної документації та законодавства України
Вимога:
Замовником у пункті 6.2. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації (далі – ТД) зазначено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі – Настанова). Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами та коштів на покриття ризиків. Також згідно з п. 5.31. Настанови, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%, а згідно п. 5.33. до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Учасником ТОВ «Глорія-В» при розрахунку твердої договірної ціни, яка є найважливішою частиною інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не було враховано ні коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами, ні коштів на покриття ризиків (зазначено у договірній ціні, файл "2619_ДЦ_ДЦ.rtf"), що свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «Глорія-В» ТД Замовника, а також про грубе порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати: 1.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи що містить інформацію про наявність в Учасника необхідних механізмів, обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника. Згідно інформації зазначеної в Підсумковій відомості ресурсів (файлі наданому учасником «2619_ДЦ_ПВР.rtf»), а саме у розділі II. Будівельні машини і механізми учасник під час виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, планує залучати: Кран переносний, вантажопідйомність 1 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; навантажувачі одноковшеві, ватажопідйомність 1 т; Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; Підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т. Але у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Вих. №25.10-8 від 25.10.2024р.), наданій учасником у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність в ТОВ «Глорія-В» вищезазначеного обладнання та матеріально-технічної бази, що свідчить про відсутність такого обладнання в учасника та невідповідність його тендерної пропозиції фактичній змозі виконання робіт за предметом даної закупівлі. А отже, тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі. Зважаючи на зазначені невідповідності тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: договірна ціна не визначена у відповідності до Настанови; тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі, тому просимо скасувати протокольне рішення про визнання переможцем ТОВ «Глорія-В». У разі невідхилення пропозиції переможця ТОВ «Глорія-В» до 12:00 15 листопада 2024 року задля дотримання вимог та принципів чинного законодавства у сфері публічних закупівель будемо змушені звертатись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.