-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс) (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
874 748.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 373.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 373.74 UAH
Період оскарження:
18.10.2024 11:08 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
f310a041b51b46a6a0cac5f99f5f516c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-18-003953-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 29 Ката-схема проїзду.docx.p7s 07.12.2024 22:55
- 29 Ката-схема проїзду.docx 07.12.2024 22:55
- Додаток до договору дилера RENAULT щодо здійснення гарантійного обслуговування.pdf.p7s 07.12.2024 22:55
- Скарга.pdf.p7s.zip 07.12.2024 22:55
- ПРОТОКОЛ № 947 (розгляд та відхилення ТО авто на гарант Рено ФОП Загичка 2024).docx 07.12.2024 22:55
- Додаток до договору дилера RENAULT щодо здійснення гарантійного обслуговування.pdf 07.12.2024 22:55
- ЛИСТ РЕНО 2.pdf 07.12.2024 22:55
- sign.p7s 07.12.2024 22:56
- рішення від 10.12.2024 №19576.pdf 10.12.2024 17:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2024 №20060.pdf 18.12.2024 10:31
- рішення від 17.12.2024 №20060.pdf 19.12.2024 08:25
- Пояснення АМКУ ТО авто Рено Загичка ОО.docx.asice.zip 13.12.2024 14:44
- Пояснення АМКУ ТО авто Рено Загичка ОО.docx 13.12.2024 14:44
- ПРОТОКОЛ № 1000 (виконання рішення АМКУ ТО авто Рено ФОП Загичка ОО).docx 25.12.2024 11:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.12.2024 23:09
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2024 08:25
Дата виконання рішення Замовником:
25.12.2024 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
19.12.2024 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20060-р/пк-пз від 17.12.2024 р. (надалі – Рішення) за результатами розгляду скарги Фізичної особи-підприємця ЗАГИЧКИ ОЛЕНИ ОЛЕКСАНДРІВНИ (надалі – ФОП ЗАГИЧКА О.О.) від 07 грудня 2024 № UA-2024-10-18-003953-a.a2 щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)) (оголошення № UA-2024-10-18-003953-a).
Вказаним Рішенням ДП «Ліси України» було зобов’язано скасувати рішення від 02.12.2024 р. № 947 про відхилення тендерної пропозиції ФОП ЗАГИЧКА О.О. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження – Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання Рішення, керуючись статтями 11 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 55 Особливостей, уповноважена особа вирішила:
1. Скасувати рішення від 02.12.2024 р. № 947 про відхилення тендерної пропозиції ФОП ЗАГИЧКА О.О. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
2. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1bf4fe8674744f87b67da4616b0e706d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
1. Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «.1.2.2. карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника до СТО учасника із обов’язковим зазначенням адреси СТО».
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усуненні невідповідностей, Скаржником надано документ «29 Ката-схема проїзду.docx» яка містить в собі інформацію на карті про схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів Замовника (м. Житомир, вул. Хлібна, 41) до СТО Скаржника під назвою «Автосервіс-Прозоро» із зазначенням адреси м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б, яке належить Скаржнику на підставі договору суборенди нерухомого майна № 09/24 від 19.09.2024, а також інформацію на карті про схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів Замовника (м. Житомир, вул. Хлібна, 41) до СТО субпідрядника Товариство і обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Фаворит Авто Вінниця», що знаходиться за адресою: Вінницька обл. м. Вінниця, вулиця Князів Коріатовичів (колишня Свердлова), будинок 89.
Зазначені карти-схеми містить виділений синім кольором маршрут руху від місцезнаходження транспортних засобів Замовника до СТО Скаржника та субпідрядника.
Таким чином Скаржником в повній мірі виконано зазначену вимогу тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Замовником не наданого жодного обґрунтування, в чому саме полягає порушення вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
2. Щодо другої підстави відхилення:
Відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалося: «3.1.3. Документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.»
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей, Скаржником надано документи:
- «ЛИСТ РЕНО 2.pdf», який містить в собі лист наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від дилера виробника транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації на території України, яким підтверджуються право субпідрядника Скаржника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації;
- «Додаток до договору дилера RENAULT щодо здійснення гарантійного обслуговування.pdf», який містить в собі копію дилерського договору, а саме Додатку IV, що містить умови гарантійного обслуговування, яким підтверджуються право субпідрядника Скаржника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.
Скаржник наголошує, що тендерна документація не містить вимог щодо надання всіх сторінок дилерського договору та додатків до нього.
Скаржником надано копію дилерського договору, а саме Додатку IV, що містить умови гарантійного обслуговування, який містить всі необхідні складові договору, а саме преамбулу із визначенням сторін, їх посадових осіб, документів, на підставі яких діють такі особи, адреси сторін, предмет договору - умови гарантійного обслуговування, права та обов’язки сторін та підписи сторін. Зазначеною копію дилерського договору, а саме Додатком IV, що містить умови гарантійного обслуговування, якраз і визначаються права субпідрядника Скаржника, що підтверджують можливість здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.
Таким чином Скаржником в повній мірі виконано зазначену вимогу тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Далі надаю обґрунтування:
1. Щодо першої підстави відхилення:
Відповідно до пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «.1.2.2. карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника до СТО учасника із обов’язковим зазначенням адреси СТО».
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усуненні невідповідностей, Скаржником надано документ «29 Ката-схема проїзду.docx» яка містить в собі інформацію на карті про схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів Замовника (м. Житомир, вул. Хлібна, 41) до СТО Скаржника під назвою «Автосервіс-Прозоро» із зазначенням адреси м. Вінниця, Сабарівське шосе, 7б, яке належить Скаржнику на підставі договору суборенди нерухомого майна № 09/24 від 19.09.2024, а також інформацію на карті про схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів Замовника (м. Житомир, вул. Хлібна, 41) до СТО субпідрядника Товариство і обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Фаворит Авто Вінниця», що знаходиться за адресою: Вінницька обл. м. Вінниця, вулиця Князів Коріатовичів (колишня Свердлова), будинок 89.
Зазначені карти-схеми містить виділений синім кольором маршрут руху від місцезнаходження транспортних засобів Замовника до СТО Скаржника та субпідрядника.
Таким чином Скаржником в повній мірі виконано зазначену вимогу тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Замовником не наданого жодного обґрунтування, в чому саме полягає порушення вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
2. Щодо другої підстави відхилення:
Відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагалося: «3.1.3. Документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.»
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей, Скаржником надано документи:
- «ЛИСТ РЕНО 2.pdf», який містить в собі лист наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від дилера виробника транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації на території України, яким підтверджуються право субпідрядника Скаржника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації;
- «Додаток до договору дилера RENAULT щодо здійснення гарантійного обслуговування.pdf», який містить в собі копію дилерського договору, а саме Додатку IV, що містить умови гарантійного обслуговування, яким підтверджуються право субпідрядника Скаржника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.
Скаржник наголошує, що тендерна документація не містить вимог щодо надання всіх сторінок дилерського договору та додатків до нього.
Скаржником надано копію дилерського договору, а саме Додатку IV, що містить умови гарантійного обслуговування, який містить всі необхідні складові договору, а саме преамбулу із визначенням сторін, їх посадових осіб, документів, на підставі яких діють такі особи, адреси сторін, предмет договору - умови гарантійного обслуговування, права та обов’язки сторін та підписи сторін. Зазначеною копію дилерського договору, а саме Додатком IV, що містить умови гарантійного обслуговування, якраз і визначаються права субпідрядника Скаржника, що підтверджують можливість здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.
Таким чином Скаржником в повній мірі виконано зазначену вимогу тендерної документації та вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Загички Олени Олександрівни зазначене у Протокол №947 від 02.12.2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
28bf139d719443a5b8ccd5aac95da9e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-18-003953-a.c1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ОФІЦІЙНЕ підтвердження статусу дилера RENAULT.pdf 22.10.2024 23:40
- Договір послуг ТОиР Фаворит Авто (субпідрядник-співвиконавець)_ФОП Загичка.pdf 22.10.2024 23:40
- Скарга умови Ліси України.pdf.p7s.zip 22.10.2024 23:40
- sign.p7s 22.10.2024 23:41
- рішення від 24.10.2024 № 17349.pdf 24.10.2024 16:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2024 № 17727.pdf 01.11.2024 16:09
- рішення від 31.10.2024 № 17727.pdf 05.11.2024 13:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2024 23:46
Дата розгляду скарги:
31.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2024 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2024 13:15
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2024 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 915
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
15 листопада 2024 р. м. Київ
05.11.2024 р. уповноваженою особою через електронну систему закупівель було отримано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2024 № 17727-р/пк-пз (надалі – Рішення) за результатами розгляду скарги Фізичної особи – підприємця Загичка Олена Олександрівна щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)) (оголошення № UA-2024-10-18-003953-a від 10.18.2024 р.).
Вказаним Рішенням ДП «Ліси України» було зобов’язано внести зміни до тендерної документації, які були зазначені у мотивувальній частині Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зважаючи на викладене, з метою виконання Рішення та керуючись статтями 11 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), уповноважена особа вирішила:
1. Затвердити тендерну документацію на закупівлю за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)) у новій редакції.
2. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей продовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20 листопада 2024 року.
3. Забезпечити оприлюднення тендерної документації у новій редакції та переліку змін, що вносяться, у встановленому порядку.
4. Забезпечити повідомлення у встановленому порядку Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
Уповноважена особа _______________ Т.В. Мельник
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3cdcfae153c64574928c269b1fe32816
Заголовок пункту скарги:
Скарга на умови закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі – Фізична-особа підприємець Загичка Олена Олександрівна (далі – Скаржник), виявило умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості), зокрема:
1. Відповідно до пп. 3.1.3. п. 3 Розділу I. «Перелік документів, що вимагаються від учасника» тендерної документації від учасників вимагається:
«3.1.3. Документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.»
Вважаю, що зазначена умова тендерної документації суперечить чинному законодавству, зокрема положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко визначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»; а також положенням п. 15 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено про необхідність зазначення у Звіті про закупівлю: «15) повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг».
Таким чином, виходячи зі змісту зазначених норм, Учасникам дозволяється для надання послуг залучати субпідрядників, які будуть здійснювати надання послуг Замовнику по договору субпідряду із таким Учасником. Причому законодавчо не встановлена максимальна частка робіт, яка може здійснюватися по договору субпідряду
Зазначена умова порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки Скаржник самостійно не має права здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, однак таке право має субпідрядник Скаржника ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» із відповідним документальним підтвердженням, а саме: «Договір послуг ТОиР Фаворит Авто (субпідрядник-співвиконавець)_ФОП Загичка.pdf», «Дилерський договір Рено та Фаворит Авто.pdf», а також «ОФІЦІЙНЕ підтвердження статусу дилера RENAULT.pdf», що містить в собі, який підтвержую зв’язок ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» із Скаржником, як субпідрядником та можливість здійснення ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації в якості дилера RENAULT за договором субпідряду із Скаржником.
Отже, вимога Замовника щодо надання документу, наданого на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право саме учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації носить дискримінаційний характер, оскільки не дозволяє прийняти участі в закупівлі Учасникам, які не мають здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, однак залучають для надання таких послуг субпідрядника, який має право здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, чим здатні виконати технічні вимоги Замовника.
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити вимогу щодо документального підтвердження права саме Учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації та внести зміни до тендерної документації, які дозволять залучати та підтверджувати право субпідрядника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документи «Договір послуг ТОиР Фаворит Авто (субпідрядник-співвиконавець)_ФОП Загичка.pdf», «Дилерський договір Рено та Фаворит Авто.pdf» та «ОФІЦІЙНЕ підтвердження статусу дилера RENAULT.pdf».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – Фізична особа-підприємець Загичка Олена Олександрівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФОП Загичка Олена Олександрівна не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про надання послуг, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаю, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами),-
1. Відповідно до пп. 3.1.3. п. 3 Розділу I. «Перелік документів, що вимагаються від учасника» тендерної документації від учасників вимагається:
«3.1.3. Документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації.»
Вважаю, що зазначена умова тендерної документації суперечить чинному законодавству, зокрема положенням ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко визначено, що «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців»; а також положенням п. 15 ч. 1 ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено про необхідність зазначення у Звіті про закупівлю: «15) повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг».
Таким чином, виходячи зі змісту зазначених норм, Учасникам дозволяється для надання послуг залучати субпідрядників, які будуть здійснювати надання послуг Замовнику по договору субпідряду із таким Учасником. Причому законодавчо не встановлена максимальна частка робіт, яка може здійснюватися по договору субпідряду
Зазначена умова порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки Скаржник самостійно не має права здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, однак таке право має субпідрядник Скаржника ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» із відповідним документальним підтвердженням, а саме: «Договір послуг ТОиР Фаворит Авто (субпідрядник-співвиконавець)_ФОП Загичка.pdf», «Дилерський договір Рено та Фаворит Авто.pdf», а також «ОФІЦІЙНЕ підтвердження статусу дилера RENAULT.pdf», що містить в собі, який підтвержую зв’язок ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» із Скаржником, як субпідрядником та можливість здійснення ТОВ «ТД «Фаворит Авто Вінниця» технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації в якості дилера RENAULT за договором субпідряду із Скаржником.
Отже, вимога Замовника щодо надання документу, наданого на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право саме учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації носить дискримінаційний характер, оскільки не дозволяє прийняти участі в закупівлі Учасникам, які не мають здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, однак залучають для надання таких послуг субпідрядника, який має право здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації, чим здатні виконати технічні вимоги Замовника.
Тому, прошу Комісію зобов’язати Замовника вилучити вимогу щодо документального підтвердження права саме Учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації та внести зміни до тендерної документації, які дозволять залучати та підтверджувати право субпідрядника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів Замовника у період гарантійного терміну експлуатації
На виконання ч. 2 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, як документальне підтвердження/доказ надаю документи «Договір послуг ТОиР Фаворит Авто (субпідрядник-співвиконавець)_ФОП Загичка.pdf», «Дилерський договір Рено та Фаворит Авто.pdf» та «ОФІЦІЙНЕ підтвердження статусу дилера RENAULT.pdf».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – Фізична особа-підприємець Загичка Олена Олександрівна бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ФОП Загичка Олена Олександрівна не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про надання послуг, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити надання послуг з ремонту та технічного обслуговування автомобілів у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаю, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами),-
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-10-18-003953-a, за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (Головний офіс)).