-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Однострій курсантів
Торги не відбулися
2 146 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 730.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 730.90 UAH
Період оскарження:
17.10.2024 19:24 - 22.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про скасування Рішення Замовника
Номер:
39ac6aa43eae4feb9061350a3b70555d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-016078-a.a1
Назва:
Скарга про скасування Рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Львівський університет.pdf 05.11.2024 11:32
- 4.Сертифікат_черевики.pdf 05.11.2024 11:33
- Скарга Львівський державний університет внутрішніх справ.docx 05.11.2024 11:33
- протокол випробувань черевики чорні.pdf 05.11.2024 11:33
- ТД.doc 05.11.2024 11:33
- 5.1.Витяг ЄДР 439127714068 від 21.10.24 КОПІЯ.pdf 05.11.2024 11:33
- 4.Сертифікат_костюми.pdf 05.11.2024 11:33
- Додаток 2.docx 05.11.2024 11:33
- 4.Сертифікат_кепі.pdf 05.11.2024 11:33
- Додаток 1.docx 05.11.2024 11:33
- 4.Сертифікат_фуфайки.pdf 05.11.2024 11:33
- sign.p7s 05.11.2024 11:36
- Рішення від 07.11.2024 № 18023.pdf 07.11.2024 16:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2024 № 18440.pdf 18.11.2024 13:50
- Рішення від 15.11.2024 № 18440.pdf 19.11.2024 17:59
- Відповідь на скаргу.pdf 11.11.2024 17:22
- Відповідь на скаргу.doc 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_кепі.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_тканина змішана для кепі.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_костюм (сорочка, брюки).pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_матеріали для костюму.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_черевики.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Протокол випробувань_фуфайка та матеріали.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Сертифікат_кепі.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Сертифікат_костюми.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Сертифікат_фуфайки.pdf 11.11.2024 17:22
- 4.Сертифікат_черевики.pdf 11.11.2024 17:22
- Протокол.pdf 21.11.2024 17:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 13:08
Дата розгляду скарги:
15.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.11.2024 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
21.11.2024 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.11.2024 №18440-р/пк-пз зобов’язано Львівський державний університет внутрішніх справ скасувати рішення про визначення ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» переможцем процедури закупівлі № UA-2024-10-17-016078-a. Скасувати рішення від 31.10.2024 № 19-ОЗ згідно з яким ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» визначено переможцем торгів.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5cf17c0937644e01aa851d6fe3a2c6ed
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог тендерної документації Замовника щодо підтвердження якісних характеристик предметів закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
17 жовтня 2024 року Львівським державним університетом внутрішніх справ було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-10-17-016078-a, предметом якої є однострій курсантів, що включає 4 позиції: костюм (сорочка брюки), кепі, фуфайка з короткими рукавами, черевики чорного кольору.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» розмістило свою тендерну пропозицію 25 жовтня 2024 року.
Рішенням Замовника, оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2024 року було визначено переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: однострій курсантів, що включає 4 позиції: костюм (сорочка брюки), кепі, фуфайка з короткими рукавами, черевики чорного кольору - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВ ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 внаслідок дискримінації учасника та не забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), виходячи з наступного.
Так, розділ ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації «Якісні характеристики предмета закупівлі та документи на їх підтвердження» передбачає, що предмети закупівлі повинні бути виготовлені у відповідності до Технічних описів предметів закупівлі. Також п.4 Додатка 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» передбачає надання Учасником сертифікатів відповідності, виданих ДНДІ МВС України, або іншим акредитованим органом сертифікації, виданих на ім’я Учасника або виробника, а саме :
1. Черевики чорного кольору у відповідності до ТО 1881.40108578 – 601:2020;
2. Кепі у відповідності до ТО 1844.40108578-101:2020;
3. Фуфайка у відповідності до ТО 14.1.40108578-006:2016;
4. Костюм (сорочка, брюки) у відповідності до ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами №2).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» було подано через електронну систему закупівель:
1. Сертифікат відповідності на продукцію черевики для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1430-24 від 15.03.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 «Черевики. Технічний опис» п. 1.1.1, 1.4.1 Табл. 12, п.1.4.4, пп. 1.9.1-1.9.3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 (в повному обсязі);
2. Сертифікат відповідності на продукцію кепі для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1567-24 від 24.05.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1844.40108578-101:2020 «Кепі» п. 1.1.1, 1.4.1 Табл. 1, п.1.2.1-1.2.5, п. 1.3.5. Дод.Б Табл. Б. 1, п.1.4.1. Табл. 3, пп.1.6.1. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1844.40108578-101:2020 (в повному обсязі);
3. Сертифікат відповідності на продукцію фуфайка для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1739-24 від 16.08.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 14.1.40108578-006:2016 п. 1.2., п.1.3, п.1.4 Табл. 1, п. 1.5. Табл. 2, п. 1.6. Табл. 3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 14.1.40108578-006:2016 (в повному обсязі);
4. Сертифікат відповідності на продукцію костюм (сорочка, брюки) для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1740-24 від 16.08.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1811.40108578-302:2020 «КОСТЮМ (СОРОЧКА, БРЮКИ) Технічний опис» сповіщення №2 про зміну п. 1.1.1, п. 1.2.1-1.2.8, пп. 1.2.9-.1.2.15, п. 1.3. (Додатку Б, Табл. Б1, Табл. Б 1, Табл. Б2, Табл. Б3, Табл. Б4, Табл. Б5), п. 1.4.1 Табл. 5, п. 1.4.2 Табл. 6, пп. 1.7.1.-1.7.3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами №2) (в повному обсязі);
Таким чином, в складі Пропозиції відсутні підтвердження щодо, зокрема, якісних характеристик предметів закупівлі.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Звертаємо увагу на те, що Додатком 2 до Тендерної документації Замовника передбачено, що Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблено у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про однострій поліцейських» від 30.09.2015 №823 зі змінами і доповненнями. Постановою №1016 від 03.09.2024 року «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських» було внесено зміни до опису і зразків предметів однострою поліцейських, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 “Про однострій поліцейських”.
Проте, п. 2.4. Додатку 2 до Тендерної документації Замовника передбачає зображення зовнішнього вигляду черевиків чорного кольору, і одночасно Розділ ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації «Якісні характеристики предмета закупівлі та документи на їх підтвердження» передбачає, що черевики чорного кольору повинні бути виготовлені за типовою технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення та відповідати вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 що не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 “Про однострій поліцейських” із змінами і доповненнями.
Таким чином має місце невідповідність Тендерної документації Постанові Кабінету міністрів України ( до якої були внесені зміни Постановою №1016 від 03.09.2024 року «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських»), оскільки Замовник передбачає закупівлю за Технічним описом предмета закупівлі, який не відповідає опису зовнішнього вигляду товару ,зазначеного в Постанові.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Аналогічна позиція також викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.12.2022 року № 7406 -р/пк-пз.
Додатково зауважуємо, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» додано копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.10.2024 року. В зазначеному Витягу міститься інформація про види економічної діяльності учасника: 14.12. Виробництво робочого одягу (основний); 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами; 46.42. Оптова торгівля одягом і взуттям; 49.90. Неспеціалізована оптова торгівля; 46.71. Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах. Проте відсутній такий вид діяльності, як 15.20 Виробництво взуття.
П.4.1. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: якщо Учасник не являється виробником, то додатково надається договір між Учасником та виробником про представництво/дистриб’юторство/ тощо.
Таким чином при формуванні та подачі тендерної пропозиції Переможцем також було зазначено недостовірну інформацію щодо виробника предмету закупівлі (взуття), не надано в порушення вимог тендерної документації договору на підтвердження відносин між виробником та учасником закупівлі.
На підставі наведеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРОК-СПЕЦОДЯГ ГРУПП» розмістило свою тендерну пропозицію 25 жовтня 2024 року.
Рішенням Замовника, оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.10.2024 року було визначено переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: однострій курсантів, що включає 4 позиції: костюм (сорочка брюки), кепі, фуфайка з короткими рукавами, черевики чорного кольору - Товариство з обмеженою відповідальністю «ХАРКІВ ГРУП» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника, вважає, що воно прийняте з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 внаслідок дискримінації учасника та не забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), виходячи з наступного.
Так, розділ ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації «Якісні характеристики предмета закупівлі та документи на їх підтвердження» передбачає, що предмети закупівлі повинні бути виготовлені у відповідності до Технічних описів предметів закупівлі. Також п.4 Додатка 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» передбачає надання Учасником сертифікатів відповідності, виданих ДНДІ МВС України, або іншим акредитованим органом сертифікації, виданих на ім’я Учасника або виробника, а саме :
1. Черевики чорного кольору у відповідності до ТО 1881.40108578 – 601:2020;
2. Кепі у відповідності до ТО 1844.40108578-101:2020;
3. Фуфайка у відповідності до ТО 14.1.40108578-006:2016;
4. Костюм (сорочка, брюки) у відповідності до ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами №2).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» було подано через електронну систему закупівель:
1. Сертифікат відповідності на продукцію черевики для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1430-24 від 15.03.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 «Черевики. Технічний опис» п. 1.1.1, 1.4.1 Табл. 12, п.1.4.4, пп. 1.9.1-1.9.3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 (в повному обсязі);
2. Сертифікат відповідності на продукцію кепі для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1567-24 від 24.05.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1844.40108578-101:2020 «Кепі» п. 1.1.1, 1.4.1 Табл. 1, п.1.2.1-1.2.5, п. 1.3.5. Дод.Б Табл. Б. 1, п.1.4.1. Табл. 3, пп.1.6.1. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1844.40108578-101:2020 (в повному обсязі);
3. Сертифікат відповідності на продукцію фуфайка для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1739-24 від 16.08.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 14.1.40108578-006:2016 п. 1.2., п.1.3, п.1.4 Табл. 1, п. 1.5. Табл. 2, п. 1.6. Табл. 3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 14.1.40108578-006:2016 (в повному обсязі);
4. Сертифікат відповідності на продукцію костюм (сорочка, брюки) для поліцейських Національної поліції України № UA. ОС-01.1740-24 від 16.08.2024 року, виданий ВЛ ТОВ «АКАДЕМТЕСТ». В даному Сертифікаті зазначено, що продукція відповідає вимогам ТО 1811.40108578-302:2020 «КОСТЮМ (СОРОЧКА, БРЮКИ) Технічний опис» сповіщення №2 про зміну п. 1.1.1, п. 1.2.1-1.2.8, пп. 1.2.9-.1.2.15, п. 1.3. (Додатку Б, Табл. Б1, Табл. Б 1, Табл. Б2, Табл. Б3, Табл. Б4, Табл. Б5), п. 1.4.1 Табл. 5, п. 1.4.2 Табл. 6, пп. 1.7.1.-1.7.3. Разом з тим, наданий учасником сертифікат відповідності не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам ТО 1811.40108578-302:2020 (зі змінами №2) (в повному обсязі);
Таким чином, в складі Пропозиції відсутні підтвердження щодо, зокрема, якісних характеристик предметів закупівлі.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Звертаємо увагу на те, що Додатком 2 до Тендерної документації Замовника передбачено, що Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблено у відповідності до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про однострій поліцейських» від 30.09.2015 №823 зі змінами і доповненнями. Постановою №1016 від 03.09.2024 року «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських» було внесено зміни до опису і зразків предметів однострою поліцейських, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 “Про однострій поліцейських”.
Проте, п. 2.4. Додатку 2 до Тендерної документації Замовника передбачає зображення зовнішнього вигляду черевиків чорного кольору, і одночасно Розділ ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації «Якісні характеристики предмета закупівлі та документи на їх підтвердження» передбачає, що черевики чорного кольору повинні бути виготовлені за типовою технологією виробництва взуття литтєвого методу кріплення та відповідати вимогам ТО 1881.40108578 – 601:2020 що не відповідає Постанові Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 823 “Про однострій поліцейських” із змінами і доповненнями.
Таким чином має місце невідповідність Тендерної документації Постанові Кабінету міністрів України ( до якої були внесені зміни Постановою №1016 від 03.09.2024 року «Про внесення змін до опису і зразків предметів однострою поліцейських»), оскільки Замовник передбачає закупівлю за Технічним описом предмета закупівлі, який не відповідає опису зовнішнього вигляду товару ,зазначеного в Постанові.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Аналогічна позиція також викладена в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.12.2022 року № 7406 -р/пк-пз.
Додатково зауважуємо, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ХАРКІВ ГРУП» додано копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 21.10.2024 року. В зазначеному Витягу міститься інформація про види економічної діяльності учасника: 14.12. Виробництво робочого одягу (основний); 46.41 Оптова торгівля текстильними товарами; 46.42. Оптова торгівля одягом і взуттям; 49.90. Неспеціалізована оптова торгівля; 46.71. Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах. Проте відсутній такий вид діяльності, як 15.20 Виробництво взуття.
П.4.1. Додатку 1 до Тендерної документації передбачено: якщо Учасник не являється виробником, то додатково надається договір між Учасником та виробником про представництво/дистриб’юторство/ тощо.
Таким чином при формуванні та подачі тендерної пропозиції Переможцем також було зазначено недостовірну інформацію щодо виробника предмету закупівлі (взуття), не надано в порушення вимог тендерної документації договору на підтвердження відносин між виробником та учасником закупівлі.
На підставі наведеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178,
×
-
Назва доказу:
Витяг з ЄДРПОУ, кведи (відсутність кведу виробництво взуття)
-
Повʼязаний документ:
5.1.Витяг ЄДР 439127714068 від 21.10.24 КОПІЯ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокл випробувань Черевики чорного кольору із зазначенням виробника
-
Повʼязаний документ:
протокол випробувань черевики чорні.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності Костюм (сорочка, брюки)
-
Повʼязаний документ:
4.Сертифікат_костюми.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності Фуфуйка
-
Повʼязаний документ:
4.Сертифікат_фуфайки.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності кепі
-
Повʼязаний документ:
4.Сертифікат_кепі.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертіфікат відповідності Черевики чорного кольору
-
Повʼязаний документ:
4.Сертифікат_черевики.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Рішення уповноваженої особи Замовника, яке було оформлене Протоколом № 19_ОЗ від 31.10.2024 року про визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю однострою курсантів (костюм (сорочка брюки), кепі, фуфайка з короткими рукавами, черевики чорного кольору) за ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» ТзОВ «ХАРКІВ ГРУП» скасувати