-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці
Торги не відбулися
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 11:54 - 13.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
b6f9fa541abe466f9bdf2c8c60667800
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000265-c.b4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) 27.04.2018 року в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі № UA-2018-04-27-000265-c Комунальним підприємством "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради (далі – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці) у загальній кількості 4 одиниці.
У закупівлі, до кінцевого строку подання пропозиції (до 12:00 17 травня 2018 року) надійшли пропозиції від двох учасників:
1) ПП «Протон»;
2) ТОВ «Укравтозапчастина».
За результатом розгляду тендерної пропозиції рішенням тендерного комітету від 18.05.2018 року № 4 вирішено відхилити пропозицію ПП «ПРОТОН» (код ЄДРПОУ 31516418) як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. не надано завірену копію протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників);
2. не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід стаж роботи за спеціальністю на посаді директора підприємства Бархоленко А.М. становить 13 років, а наказ про призначення на посаду директора Бархоленко А.М. датований 2001 роком, що становить 17 років.
1. Частиною 3 статті 22 Закону визначено що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
По-перше: Відповідно до вимог п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції), у вигляді протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників, копії наказу про призначення, довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах тощо, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; копія паспорту посадової особи.
Згідно до вимоги Замовника учасник у складі пропозиції повинен надати копію протоколу виписки/витягу з протоколу) засновників учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. У приватному підприємстві «Протон» рішень загальних зборів засновників підприємства щодо надання права підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі не існує.
Згідно до чинного законодавства не встановлено обов’язкової вимоги при веденні підприємницької діяльності прийняття рішень засновниками підприємств та організацій відносно надання права підпису документів тендерних пропозицій, або завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції.
Уповноваженою особою ПП «Протон» щодо підписання усіх документів, які мають відношення до господарської діяльності підприємства згідно до положень Статуту та наказу про призначення на посаду директора №1 від 12.06.2001 є Бархоленко А.М. Додатково у складі тендерної пропозиції ПП «Протон» було надано Довіреність на Бархоленко А.М., в якій визначено умови та перелік повноважень щодо участі у даній закупівлі.
Натомість у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням в мережі Інтернет - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) відображена інформація про те що Бархоленко Андрій Миколайович є директором підприємства ПП «Протон» та підписантом органу управління юридичної особи, уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами.
Отже вимога замовника, визначена п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації, дотримана Скаржником.
По-друге: Відповідно до вимог п.2.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Натомість інших вимог щодо інформації, яка повинна бути зазначена у даній довідці замовником не визначено умовами тендерної документації. У складі пропозиції ПП «Протон» за вих.№ 471 від 16.05.2018 року була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвищ, ініціалів та посад штатних працівників відповідної кваліфікації. Отже кваліфікаційна вимога замовника, визначена умовами тендерної документації та абз.3 ч. 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Скаржником дотримана.
При розгляді та відхиленні замовник керувався умовами, які не були визначені тендерною документацією, а визначені причини не впливають на зміст поданої пропозиції, та несуть характер упередженого ставлення до учасника, який має найменшу ціну пропозиції серед учасників та відповідає встановленим у тендерній документації умовам.
У зв’язку з цим, відхиливши тендерну пропозицію ПП «Протон», замовник порушив вимоги визначені умовами тендерної документації та принципи здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників.
2. Умовами тендерної документації, зокрема пунктом 5 частини 3 Розділу II (стор.4-5), замовником вимагається, для надання учасниками у складі пропозиції, Довідка у довільній формі, щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, у якій має бути обов’язково зазначено:
- чи внесено відомості про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- чи було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником;
- чи притягувався суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- чи була службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- чи визнаний учасник у встановленому законом порядку банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура;
- чи наявна у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".
Тобто замовником вимагається документ, яким учасник повинен підтвердити відсутність обставин передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 частини 1 ст. 17 Закону.
Натомість частиною 3 ст.17 Закону встановлено що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно до вимог п.2 ч.2 ст. 22 Закону - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поряд з зазначеним, згідно до норм абз.4 ч.3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України 30.03.2018 року за вих.№ 3304-04/14048-06 із додатками оприлюднено перелік відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним, а саме:
Єдиний державний реєстр осіб, Які вчинили корупційні правопорушення за посиланням в мережі Інтернет - http://corrupt.informjust.ua;
Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство за посиланням в мережі Інтернет - https://minjust.gov.ua, у кабінеті електронних сервісів (https://kap.minjust.gov.ua);
Інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" розміщується у відкритому державному реєстрі Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням в мережі Інтернет - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
У зв'язку з вище викладеним, замовник вимагаючи документ, яким учасник повинен підтвердити відсутність обставини передбачені пунктами 3, 8, 9 частини 1 ст. 17 Закону, порушує вимогу абз.3 ч.3 ст.17 та п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
3. Умовами п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції), зокрема у вигляді протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; копія паспорту посадової особи
Учасником ТОВ «Укравтозапчастина» у складі тендерної пропозиції надано (розміщено на веб-порталі Prozorro.gov.ua о 10:49 17 травня 2018 року) у вигляді багатосторінкового файлу комерційну частину, в якій на сторінці 56 надано копію протоколу про призначення генерального директора Чабана Володимира Володимировича. Додатково до складу складу тендерної пропозиції долучено Довіренність № 9453 на Бичкову Наталію Юріївну, яку уповноважено представляти інтереси ТОВ «Укравтозапчастина» у тендерах, із правом підпису та подання від імені Товариства всіх необхідних документів, в тому числі, тендерних пропозицій, додатків до них. Натомість розширених повноважень щодо підписання договору за результатами процедури закупівлі не покладено на Бичкову Наталію Юріївну.
Проколу (виписка/витяг з протоколу) засновників на керівника учасника або уповноваженої ним особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укравтозапчастина» не надавалось.
З огляду на вище зазначене, учасник, якого замовником визначено переможцем, не надав необхідного переліку документів, які вимагались замовником п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації.
На вимогу п.4 ч.9 Розділу II тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно до рішення тендерного комітету від 21.05.2018 року №5 замовником не було виявлено даного порушення, та визначено учасника ТОВ «Укравтозапчастина» переможцем, а його пропозицію як такою що відповідає усім вимогам замовника.
Керуючись вище викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради від 18.05.2018 року № 4 про відхилення пропозиції ПП «Протон» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці).
4) Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Укравтозапчастина» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці) та визнати такою, що не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією замовника.
5) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради від 21.05.2018 року № 5 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Укравтозапчастина».
6) Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до тендерної документації відносно до виявлених порушень абз.3 ч.3 ст.17 та п.2 ч.2 ст.22 Закону або зобов’язати відмінити процедуру закупівлі з підстави визначеної абз.3 ч.1 ст.31 Закону (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне поручення №2448 від 31.05.2018.pdf 31.05.2018 20:51
- Скарга в прозоро КП Новомосковський Комсервіс.pdf 31.05.2018 21:00
- Скарга в прозоро КП Новомосковський Комсервіс.pdf 31.05.2018 21:01
- Рішення від 04.05.2018 № 5293 + лист Замовнику.pdf 05.06.2018 16:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2018 № 5966.pdf 20.06.2018 16:05
- Рішення від 19.06.2018 № 5966.pdf 22.06.2018 19:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2018 21:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.06.2018 19:19
Дата виконання рішення Замовником:
21.08.2018 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.06.2018 року №5966-р/пк-пз комунальне підприємство "Новомосковський комсервіс" Новомосковської міської ради зобов'язане скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПРОТОН" та рішення щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укравтозапчастина" переможцем процедури закупівлі (протокол №4 від 18.05.2018 року та №5 від 21.05.2018 року)
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на дії Замовника
Номер:
f1d178f722bc4c37bda22f204245c75f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000265-c.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) 27.04.2018 року в системі PROZORRO за ідентифікатором закупівлі № UA-2018-04-27-000265-c Комунальним підприємством "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради (далі – Замовник) оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці) у загальній кількості 4 одиниці.
У закупівлі, до кінцевого строку подання пропозиції (до 12:00 17 травня 2018 року) надійшли пропозиції від двох учасників:
1) ПП «Протон»;
2) ТОВ «Укравтозапчастина».
За результатом розгляду тендерної пропозиції рішенням тендерного комітету від 18.05.2018 року № 4 вирішено відхилити пропозицію ПП «ПРОТОН» (код ЄДРПОУ 31516418) як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. не надано завірену копію протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників);
2. не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід стаж роботи за спеціальністю на посаді директора підприємства Бархоленко А.М. становить 13 років, а наказ про призначення на посаду директора Бархоленко А.М. датований 2001 роком, що становить 17 років.
1. Частиною 3 статті 22 Закону визначено що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
По-перше: Відповідно до вимог п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції), у вигляді протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників, копії наказу про призначення, довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах тощо, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; копія паспорту посадової особи.
Згідно до вимоги Замовника учасник у складі пропозиції повинен надати копію протоколу виписки/витягу з протоколу) засновників учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. У приватному підприємстві «Протон» рішень загальних зборів засновників підприємства щодо надання права підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі не існує.
Згідно до чинного законодавства не встановлено обов’язкової вимоги при веденні підприємницької діяльності прийняття рішень засновниками підприємств та організацій відносно надання права підпису документів тендерних пропозицій, або завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції.
Уповноваженою особою ПП «Протон» щодо підписання усіх документів, які мають відношення до господарської діяльності підприємства згідно до положень Статуту та наказу про призначення на посаду директора №1 від 12.06.2001 є Бархоленко А.М. Додатково у складі тендерної пропозиції ПП «Протон» було надано Довіреність на Бархоленко А.М., в якій визначено умови та перелік повноважень щодо участі у даній закупівлі.
Натомість у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням в мережі Інтернет - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) відображена інформація про те що Бархоленко Андрій Миколайович є директором підприємства ПП «Протон» та підписантом органу управління юридичної особи, уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами.
Отже вимога замовника, визначена п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації, дотримана Скаржником.
По-друге: Відповідно до вимог п.2.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Натомість інших вимог щодо інформації, яка повинна бути зазначена у даній довідці замовником не визначено умовами тендерної документації. У складі пропозиції ПП «Протон» за вих.№ 471 від 16.05.2018 року була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвищ, ініціалів та посад штатних працівників відповідної кваліфікації. Отже кваліфікаційна вимога замовника, визначена умовами тендерної документації та абз.3 ч. 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Скаржником дотримана.
При розгляді та відхиленні замовник керувався умовами, які не були визначені тендерною документацією, а визначені причини не впливають на зміст поданої пропозиції, та несуть характер упередженого ставлення до учасника, який має найменшу ціну пропозиції серед учасників та відповідає встановленим у тендерній документації умовам.
У зв’язку з цим, відхиливши тендерну пропозицію ПП «Протон», замовник порушив вимоги визначені умовами тендерної документації та принципи здійснення закупівель, а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників.
2. Умовами тендерної документації, зокрема пунктом 5 частини 3 Розділу II (стор.4-5), замовником вимагається, для надання учасниками у складі пропозиції, Довідка у довільній формі, щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, у якій має бути обов’язково зазначено:
- чи внесено відомості про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- чи було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником;
- чи притягувався суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- чи була фізична особа, яка є учасником, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- чи була службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- чи визнаний учасник у встановленому законом порядку банкрутом та чи відкрита стосовно нього ліквідаційна процедура;
- чи наявна у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".
Тобто замовником вимагається документ, яким учасник повинен підтвердити відсутність обставин передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 частини 1 ст. 17 Закону.
Натомість частиною 3 ст.17 Закону встановлено що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно до вимог п.2 ч.2 ст. 22 Закону - Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Поряд з зазначеним, згідно до норм абз.4 ч.3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України 30.03.2018 року за вих.№ 3304-04/14048-06 із додатками оприлюднено перелік відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним, а саме:
Єдиний державний реєстр осіб, Які вчинили корупційні правопорушення за посиланням в мережі Інтернет - http://corrupt.informjust.ua;
Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство за посиланням в мережі Інтернет - https://minjust.gov.ua, у кабінеті електронних сервісів (https://kap.minjust.gov.ua);
Інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" розміщується у відкритому державному реєстрі Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням в мережі Інтернет - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
У зв'язку з вище викладеним, замовник вимагаючи документ, яким учасник повинен підтвердити відсутність обставини передбачені пунктами 3, 8, 9 частини 1 ст. 17 Закону, порушує вимогу абз.3 ч.3 ст.17 та п.2 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
3. Умовами п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції), зокрема у вигляді протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; копія паспорту посадової особи
Учасником ТОВ «Укравтозапчастина» у складі тендерної пропозиції надано (розміщено на веб-порталі Prozorro.gov.ua о 10:49 17 травня 2018 року) у вигляді багатосторінкового файлу комерційну частину, в якій на сторінці 56 надано копію протоколу про призначення генерального директора Чабана Володимира Володимировича. Додатково до складу складу тендерної пропозиції долучено Довіренність № 9453 на Бичкову Наталію Юріївну, яку уповноважено представляти інтереси ТОВ «Укравтозапчастина» у тендерах, із правом підпису та подання від імені Товариства всіх необхідних документів, в тому числі, тендерних пропозицій, додатків до них. Натомість розширених повноважень щодо підписання договору за результатами процедури закупівлі не покладено на Бичкову Наталію Юріївну.
Проколу (виписка/витяг з протоколу) засновників на керівника учасника або уповноваженої ним особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ «Укравтозапчастина» не надавалось.
З огляду на вище зазначене, учасник, якого замовником визначено переможцем, не надав необхідного переліку документів, які вимагались замовником п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації.
На вимогу п.4 ч.9 Розділу II тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно до рішення тендерного комітету від 21.05.2018 року №5 замовником не було виявлено даного порушення, та визначено учасника ТОВ «Укравтозапчастина» переможцем, а його пропозицію як такою що відповідає усім вимогам замовника.
Керуючись вище викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради від 18.05.2018 року № 4 про відхилення пропозиції ПП «Протон» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці).
4) Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Укравтозапчастина» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 16700000-2 — Трактори (Трактор LOVOL (FOTON) 504 з навісним обладнанням та причепом або еквівалент – 2 одиниці та міні-трактор LOVOL (FOTON) FT244 з кабіною, навісним обладнанням або еквівалент – 2 одиниці) та визнати такою, що не відповідає вимогам встановлених тендерною документацією замовника.
5) Визнати неправомірним та зобов’язати скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Новомосковський Комсервіс" Новомосковської міської ради від 21.05.2018 року № 5 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Укравтозапчастина».
6) Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до тендерної документації відносно до виявлених порушень абз.3 ч.3 ст.17 та п.2 ч.2 ст.22 Закону або зобов’язати відмінити процедуру закупівлі з підстави визначеної абз.3 ч.1 ст.31 Закону (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в прозоро КП Новомомковський Комсервіс.pdf 31.05.2018 18:31
- Платіжне поручення №2448 від 31.05.2018.pdf 31.05.2018 18:31
Дата подачі:
31.05.2018 18:34
Опис причини скасування:
тестування
Дата скасування:
31.05.2018 20:47
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на дії Замовника
Номер:
6ce508d1c158439ca488ffa71bc8fed7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000265-c.b3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Вимога:
скарга
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
31.05.2018 20:47
Опис причини скасування:
тестування
Дата скасування:
31.05.2018 20:47
Вимога
Є відповідь
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
b27fca7681de4f498709534ec673b9c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000265-c.c1
Назва:
Вимога в порядку ч.3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Вимога:
Згідно умов частини третьої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закону), учасник процедури закупівлі, тендерну пропозицію якого було відхилено, звертається до замовника з вимогою додатково та розширено надати інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема невідповідності кваліфікаційним критеріям, які визначені рішенням замовника від 18.05.2018 року № 4.
Згідно з частиною третьою статті 30 Закону Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією через електронну систему закупівель.
Суть першого питання: Відповідно до вимог п.2.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Натомість інших вимог щодо інформації, яка повинна бути зазначена у даній довідці замовником не визначено умовами тендерної документації. У складі пропозиції ПП «Протон» за вих.№ 471 від 16.05.2018 року була надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням прізвищ, ініціалів та посад штатних працівників відповідної кваліфікації. Отже кваліфікаційна вимога замовника, визначена умовами тендерної документації та абз.3 ч. 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», дотримана учасником.
Суть другого питання: Відповідно до вимог п.3 ч.3 Розділу II тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції), у вигляді протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників, копії наказу про призначення, довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах тощо, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів та укладання договору за результатами торгів; копія паспорту посадової особи. Згідно до вашої вимоги учасник у складі пропозиції повинен надати копію протоколу виписки/витягу з протоколу) засновників надати документи керівника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції. У підприємстві ПП «Протон» рішень зборів засновників підприємства щодо надання права підпису документів тендерної пропозиції (в т.ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі не існує. Згідно до чинного законодавства не встановлено обов’язкової вимоги при веденні підприємницької діяльності прийняття рішень засновниками підприємств та організацій відносно надання права підпису документів тендерних пропозицій, або завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції.
Уповноваженою особою ПП «Протон» щодо підписання усіх документів, які мають відношення до господарської діяльності підприємства згідно до положень Статуту та наказу про призначення на посаду директора №1 від 12.06.2001 є Бархоленко А.М. Додатково у складі тендерної пропозиції ПП «Протон» було надано Довіреність на Бархоленко А.М., в якому визначено умови та перелік повноважень щодо участі у даній закупівлі.
Натомість у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (за посиланням в мережі Інтернет - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) зазначено що Бархоленко Андрій Миколайович є директором підприємства ПП «Протон» та підписантом органу управління юридичної особи, уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами.
Просимо надати змістовну відповідь із посиланням на відповідні нормативні документи, щодо причин відхилення нашої пропозиції, окремо за кожною із вище визначених обставин щодо невідповідності пропозиції ПП «Протон» встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв.
Доцільним звертаємо вашу увагу, що Замовник при проведенні відкритих та прозорих на всіх стадіях закупівель, на виконання положень ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», повинен об’єктивно та неупереджено оцінювати тендерні пропозиції, із дотриманням максимальної економії та ефективності.
Пов'язані документи:
Замовник
- 17_05_29 протокол №6.docx 29.05.2018 11:52
Дата подачі:
24.05.2018 14:49
Вирішення:
Рішення про відхилення пропозиції залишити в силі, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі того, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. (Документи, зазначені в тендерній документації надано не в повному обсязі, а саме - не надано завірену копію протоколу (виписки/витягу з протоколу) засновників).
Статус вимоги:
Відхилено