-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 44310000-6 Вироби з дроту (Поставка канату для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Завершена
135 230.63
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 352.30 UAH
мін. крок: 1% або 1 352.30 UAH
Період оскарження:
17.10.2024 09:23 - 22.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на відповідь
Номер:
5835465ecc43479c9c04cb7ec86fe317
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-000720-a.a2
Назва:
Скарга на відповідь
Вимога:
Скарга 2
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 01.11.2024 10:37
Дата подачі:
01.11.2024 10:37
Вирішення:
Шановний Учасник! Вам було надіслано повідомлення про усунення невідповідностей вашої пропозиції, яке містило роз"яснення: ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей: Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ, Філія «Дністровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» (далі – Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСЕПТА" (далі – Учасник) з предмета закупівлі : ДК 021:2015 код 44310000-6 Вироби з дроту (Поставка канату для філії "Дністровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"), (оголошення № UA-2024-10-17-000720-a). 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп.5 п.1 розділу ІІІ Вимог до предмету закупівлі та в пп.4.4 п. 4 табл. 4 Дод.1 Кваліфікаційні критерії» зазначено, що «Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі складається з Технічної специфікації, що оформлена у відповідності з Додатком № 5 тендерної документації». В колонці 6 п. 2 Дод. 5 зазначено «Пропозиція учасника (заповнюються значення параметру товару, що пропонується учасником до постачання). Перелік виявлених невідповідностей У тендерній пропозиції учасника відсутній даний документ з зазначеними параметрами предмету закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: . завантажити дод.5 «Технічна специфікація» з зазначеними параметрами предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.1.1 п. 1 Табл.4 Дод.1 «Кваліфікаційні критерії»: Довідка складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, який планується до постачання Учасником процедури закупівлі відповідає державним стандартам (ДСТУ), що діють на території України, відповідно до технічних вимог замовника та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України. Перелік виявлених невідповідностей: у тендерній пропозиції учасника відсутні документи, які вимагаються в пункті 1 Табл.4 Дод.1 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити відповідні документи . 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.2 табл. 4 Дод.1 Кваліфікаційні критерії» зазначено, що «Для документального підтвердження вищезазначених вимог, учасник повинен надати сертифікат якості або сертифікат відповідності або паспорт якості на товар, тощо… в яких зазначена інформація про характеристики запропонованого товару.. Перелік виявлених невідповідностей 1.У тендерній пропозиції учасника наданий документ не містить всі параметри предмету закупівлі, що вимагаються в оголошенні. 2. В наданих документах міститься посилання на EN 12385-1, ДСТУ EN 12385-4, EN 10204 / 3.1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: . завантажити сертифікат якості або сертифікат відповідності або паспорт якості на товар з усіма зазначеними в оголошенні параметрами предмету закупівлі, з посиланням на DIN EN 12385-4. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто, усунути невідповідності ви мали протягом 24 годин з дати публікації повідомлення. На даному етапі ви, на жаль, вже не можете усунути невідповідності, тому, на жаль, ваша пропозиція відхилена. Якщо у вас є підстави для оскарження, ви можете керуватися п.56. Особливостей: Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Також, п.58 Особливостей: Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що оприлюднюється ним в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
b541136138134f05923c4911d6e767c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-17-000720-a.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.odt 31.10.2024 12:25
Дата подачі:
31.10.2024 12:25
Вирішення:
Шановний Учасник ! Замовник у своїй роботі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, тощо. Згідно п. 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Згідно п. 46: Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Всі законодавчі аспекти при проведенні закупівлі були дотримані, всі дії Замовника спрямовані виключно на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тому, якщо у Учасника є підстави для оскарження закупівлі, прошу керуватися п.56 Особливостей. При цьому, прошу взяти до уваги п.58. Особливостей: Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що оприлюднюється ним в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено