-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Опромінювачі бактерицидні
Торги відмінено
47 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 700.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 700.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2018 14:48 - 03.07.2018 18:00
Вимога
Вирішена
Звернення
Номер:
795ae093ca8446d5a31e4f0c5d125139
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001080-a.b3
Назва:
Звернення
Вимога:
05.07.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися допорогові торги на закупівлю: «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a.
В аукціоні взяли участь два учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ТОВ «Тотал Корпорейшн» 46 494,00 грн.
2. ФОП Бебик Дмитро Сергійович 39 658,89 грн.
Найбільш економічно вигіднішою пропозицією було визначено пропозицію учасника ФОП Бебик Дмитро Сергійович з ціною 39 658,89 грн.
Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № 66 від 09.07.2018, пропозицію ФОП Бебик Д.С. було дискваліфіковано із обґрунтуванням: «тендерна пропозиція не відповідає умовам закупівлі (відсутність свідоцтва про реєстрацію та сертифікату якості на лампи; не вказана модель лампи, яка пропонується; у декларації про відповідність, наданих на опромінювані модель у списку не відповідає моделі заявленій у ціновій пропозиції).
Учасник, ФОП Бебик Д.С. із вказаним рішенням не погоджується із наступних підстав.
По-перше, стосовно підстави про відсутність свідоцтва про державну реєстрацію.
З 1 Липня 2015 року змінилися законодавчі вимоги щодо дозвільної документації, яка повинна супроводжувати медичний виріб для його введення на ринок України: відбувся перехід від системи державної реєстрації медичних виробів до процедур з оцінки відповідності Технічним регламентам, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України №753, №754 та №755 від 02.10.2013 року.
Зареєстровані вироби дозволені для введення в обіг без проведення процедури оцінки відповідності до закінчення строку дії свідоцтва, але не пізніше 1 Липня 2017 року (в залежності від того, що настане раніше). Реалізація продукції дозволяється до закінчення терміну придатності самого виробу, що дозволяє напрацювати товарні запаси в Україні і поступово виконати нові вимоги законодавства. Продовжити термін дії свідоцтва про реєстрацію чи внести будь-які зміни неможливо.
Для всіх медичних виробів, техніки і обладнання, які з 1 Липня 2015 вводяться в обіг вперше, необхідно пройти оцінку відповідності Технічним регламентам (Постанови КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013).
Клас медичного виробу визначає необхідність залучення органу з оцінки відповідності: для найбільш безпечних продуктів досить провести процедуру самодекларування. При процедурі самодекларування виробник або його уповноважений представник видає Декларацію про відповідність. Затвердженої форми декларації в законі не передбачено. Для інших медичних виробів необхідно пройти процедуру експертизи документації та інспектування виробництва, отримавши сертифікат на 5 років, або пройти процедуру по-партійної оцінки відповідності, отримавши сертифікат одноразово на конкретну партію.
Процедура самодекларування застосовується для наступних класів медичних виробів:
Медичні вироби I-го класу (не стерильні, без вимірювальних функцій), згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ №753);
Для перерахованих вище продуктів не потрібно подавати документи і проходити експертизи в будь-якому органі, окрім як здійснити відповідне інформування Державної служби України з лікарських засобів.
З урахуванням вищевикладеного, у складі тендерної пропозиції надаються Декларації про відповідність № UA.TR.061.D.03293-17 від 30.11.2017, № UA.011.D.00443/2-16 від 24.05.2016, та сертифікати відповідності № UA.TR.061.001151-17 від 30.11.2017, та № UA1.177.0019065-17 від 30.11.2017.
Стосовно невідповідності вказаної у ціновій пропозиції моделі опромінювачів із інформацією у декларації, то це пояснюється механічною помилкою, опискою у одній літері, правильною назвою моделі опромінювача бактерицидного є ЛБК-600 Е, технічні та якісні характеристики якої підтверджуються наданими у тендерній пропозиції документами і повністю відповідають вимогам Замовника.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проведення допорогових закупівель регулюється також Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель».
Згідно розділу 9 Порядку:
9.1. Замовник розглядає учасника, який за результатами аукціону надав
найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам,
зазначеним у оголошенні закупівлі.
9.2. У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну,
замовник публікує у Системі скан-копію документа з відповідним
аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не
відповідає умовам закупівлі;
• учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від
підписання договору.
З урахуванням вищевикладеного, наголошуємо на тому, що тендерна пропозиція учасника ФОП Бебика Д.С. повністю відповідає вимогам (умовам) закупівлі «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a, а відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника підтверджується наданими документами у тендерній пропозиції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 7-1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», Постановою Кабінету міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 «Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами»,
ПРОШУ:
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника, оформленого Протоколом № 66 від 09.07.2018 про дискваліфікацію учасника ФОП Бебик Д.С.
3. Переглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Бебик Д.С. до закупівлі: «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a, з урахуванням звернення.
«12» липня 2018 року
З повагою,
ФОП Бебик Д.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення _1_.pdf 12.07.2018 15:31
- фоп бебик.pdf 09.08.2018 14:25
Дата подачі:
12.07.2018 15:31
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу № UA-2018-06-25-001080-a.b2 від 12.07.2018 щодо перегляду пропозиції учасника, яку було відхилено, повідомляємо, що після наданих роз’яснень переглянули тендерну пропозицію ФОП Бебик Д.С. та можемо задовольнити вашу вимогу.
Таким чином вважаємо, що пропозиція конкурсних торгів надана ФОП Бебик Д.С. відповідає умовам документації конкурсних торгів, та є найнижчою ціновою пропозицією за результатами торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Звернення
Номер:
0b34130a28314b5f85e560a21aecb2e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001080-a.b2
Назва:
Звернення
Вимога:
05.07.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися допорогові торги на закупівлю: «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a.
В аукціоні взяли участь два учасника з такими ціновими пропозиціями:
1. ТОВ «Тотал Корпорейшн» 46 494,00 грн.
2. ФОП Бебик Дмитро Сергійович 39 658,89 грн.
Найбільш економічно вигіднішою пропозицією було визначено пропозицію учасника ФОП Бебик Дмитро Сергійович з ціною 39 658,89 грн.
Рішенням Замовника, оформленого Протоколом № 66 від 09.07.2018, пропозицію ФОП Бебик Д.С. було дискваліфіковано із обґрунтуванням: «тендерна пропозиція не відповідає умовам закупівлі (відсутність свідоцтва про реєстрацію та сертифікату якості на лампи; не вказана модель лампи, яка пропонується; у декларації про відповідність, наданих на опромінювані модель у списку не відповідає моделі заявленій у ціновій пропозиції).
Учасник, ФОП Бебик Д.С. із вказаним рішенням не погоджується із наступних підстав.
По-перше, стосовно підстави про відсутність свідоцтва про державну реєстрацію.
З 1 Липня 2015 року змінилися законодавчі вимоги щодо дозвільної документації, яка повинна супроводжувати медичний виріб для його введення на ринок України: відбувся перехід від системи державної реєстрації медичних виробів до процедур з оцінки відповідності Технічним регламентам, затвердженим Постановами Кабінету Міністрів України №753, №754 та №755 від 02.10.2013 року.
Зареєстровані вироби дозволені для введення в обіг без проведення процедури оцінки відповідності до закінчення строку дії свідоцтва, але не пізніше 1 Липня 2017 року (в залежності від того, що настане раніше). Реалізація продукції дозволяється до закінчення терміну придатності самого виробу, що дозволяє напрацювати товарні запаси в Україні і поступово виконати нові вимоги законодавства. Продовжити термін дії свідоцтва про реєстрацію чи внести будь-які зміни неможливо.
Для всіх медичних виробів, техніки і обладнання, які з 1 Липня 2015 вводяться в обіг вперше, необхідно пройти оцінку відповідності Технічним регламентам (Постанови КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013).
Клас медичного виробу визначає необхідність залучення органу з оцінки відповідності: для найбільш безпечних продуктів досить провести процедуру самодекларування. При процедурі самодекларування виробник або його уповноважений представник видає Декларацію про відповідність. Затвердженої форми декларації в законі не передбачено. Для інших медичних виробів необхідно пройти процедуру експертизи документації та інспектування виробництва, отримавши сертифікат на 5 років, або пройти процедуру по-партійної оцінки відповідності, отримавши сертифікат одноразово на конкретну партію.
Процедура самодекларування застосовується для наступних класів медичних виробів:
Медичні вироби I-го класу (не стерильні, без вимірювальних функцій), згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ №753);
Для перерахованих вище продуктів не потрібно подавати документи і проходити експертизи в будь-якому органі, окрім як здійснити відповідне інформування Державної служби України з лікарських засобів.
З урахуванням вищевикладеного, у складі тендерної пропозиції надаються Декларації про відповідність № UA.TR.061.D.03293-17 від 30.11.2017, № UA.011.D.00443/2-16 від 24.05.2016, та сертифікати відповідності № UA.TR.061.001151-17 від 30.11.2017, та № UA1.177.0019065-17 від 30.11.2017.
Стосовно невідповідності вказаної у ціновій пропозиції моделі опромінювачів із інформацією у декларації, то це пояснюється механічною помилкою, опискою у одній літері, правильною назвою моделі опромінювача бактерицидного є ЛБК-600 Е, технічні та якісні характеристики якої підтверджуються наданими у тендерній пропозиції документами і повністю відповідають вимогам Замовника.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проведення допорогових закупівель регулюється також Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель».
Згідно розділу 9 Порядку:
9.1. Замовник розглядає учасника, який за результатами аукціону надав
найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо відповідності вимогам,
зазначеним у оголошенні закупівлі.
9.2. У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну,
замовник публікує у Системі скан-копію документа з відповідним
аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не
відповідає умовам закупівлі;
• учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від
підписання договору.
З урахуванням вищевикладеного, наголошуємо на тому, що тендерна пропозиція учасника ФОП Бебика Д.С. повністю відповідає вимогам (умовам) закупівлі «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a, а відповідність кваліфікаційним критеріям Замовника підтверджується наданими документами у тендерній пропозиції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель та призводять до неефективності витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 7-1, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», Постановою Кабінету міністрів України від 1 серпня 2013 р. №631 «Про затвердження Порядку проведення перевірок державних закупівель Державною фінансовою інспекцією та її територіальними органами»,
ПРОШУ:
1. Прийняти звернення до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника, оформленого Протоколом № 66 від 09.07.2018 про дискваліфікацію учасника ФОП Бебик Д.С.
3. Переглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Бебик Д.С. до закупівлі: «Код за ДК 021:2015: 33100000-1 — Медичне обладнання. Опромінювачі бактерицидні», оголошення № UA-2018-06-25-001080-a, з урахуванням звернення.
«12» липня 2018 року
З повагою,
ФОП Бебик Д.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення _1_.pdf 12.07.2018 15:29
- фоп бебик.pdf 09.08.2018 14:24
Дата подачі:
12.07.2018 15:29
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу № UA-2018-06-25-001080-a.b2 від 12.07.2018 щодо перегляду пропозиції учасника, яку було відхилено, повідомляємо, що після наданих роз’яснень переглянули тендерну пропозицію ФОП Бебик Д.С. та можемо задовольнити вашу вимогу.
Таким чином вважаємо, що пропозиція конкурсних торгів надана ФОП Бебик Д.С. відповідає умовам документації конкурсних торгів, та є найнижчою ціновою пропозицією за результатами торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Шановний Замовнику
Номер:
3db3c9cbd1f04ddb8bab44e3d470acf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-001080-a.a1
Назва:
Шановний Замовнику
Вимога:
Надайте документацію торгів . Подовжіть строк обговорення, т.я. в вихідні дні за законом, маловірна ймовірність проведення обговорення, а строк обговорення до 29.06.2018 р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2018 13:47
Вирішення:
Вибачте погано працював интернет и не завантажувалася тендерна документація. Вже скоригували сроки, дякую.
Статус вимоги:
Задоволено