-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи: Монтаж системи пожежної сигналізації підвалу 1-го під`їзду (ліва сторона) та підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона) за адресою: площа Свободи, 5 в м. Харкові (уточнюючий код 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації)
Торги відмінено
732 509.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 662.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 662.55 UAH
Період оскарження:
16.10.2024 14:43 - 28.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині визначення переможцем учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА"
Номер:
cd4a62c482694cdda5e4098c00231e11
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-16-009628-a.a1
Назва:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині визначення переможцем учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-10-16-009628-a (ЕЦП).pdf.asice.zip 10.11.2024 21:16
- dodatok-30.pdf 10.11.2024 21:17
- 27 Проект договору Додаток 3.pdf 10.11.2024 21:17
- 7_8_Довідка_та_документи_про_наявністьматеріально_технічної_бази.pdf 10.11.2024 21:18
- 18 Кошторисна документація (1).pdf 10.11.2024 21:18
- Скарга UA-2024-10-16-009628-a (скан).pdf 10.11.2024 21:18
- sign.p7s 10.11.2024 21:22
- рішення від 12.11.2024 № 18207.pdf 12.11.2024 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 № 18567.pdf 20.11.2024 15:12
- рішення від 19.11.2024 № 18567.pdf 21.11.2024 19:25
- Пояснення по суті скарги.docx 14.11.2024 16:31
- Пояснення по суті скарги.pdf 14.11.2024 16:31
- Протокол №71_РЕ від 29.11.2024 року виконання рішення АМКУ.docx 29.11.2024 14:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2024 21:26
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2024 19:25
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2024 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії АМКУ No18567 -р/пк-пз від 19.11.2024 було скасовано рішення Замовника від 05.11.2024 року №63/РЕ, згідно з яким визначено Учасника №1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" переможцем щодо Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f566b24bc0c4514abe5e49bd32bedca
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Договірна ціна» (ст. 1 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), надана Договірна ціна не відповідає формі Додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідно до п. 5.2 Розділу Ⅴ Настанови встановлено: «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови».
Додатком 30 до Настанови чітко встановлено затверджену Форму Договірної ціни, яка містить такий перелік витрат:Разом з тим, надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" договірна ціна не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині відсутності інформації щодо Розрахунку № 3 - Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, Розрахунок № 5 – Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд; Розрахунок № 6 – Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги рогбіт, що плануються до виконання у зимовий період); Розрахунок № 7 – кошти на виконання будівельних робіт у літній період; Розрахунок № 8 – Інші витрати; Розрахунок № 11 – Кошти на покриття ризиків; Розрахунок № 12 – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Розрахунок № 13 – Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Договірна ціна» (ст. 1 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), надана Договірна ціна не відповідає формі Додатку 30 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Відповідно до п. 5.2 Розділу Ⅴ Настанови встановлено: «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови».
Додатком 30 до Настанови чітко встановлено затверджену Форму Договірної ціни, яка містить такий перелік витрат:Разом з тим, надана ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" договірна ціна не відповідає формі, яка наведена в Настанові з визначення вартості будівництва, в частині відсутності інформації щодо Розрахунку № 3 - Вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, Розрахунок № 5 – Кошти на зведення (пристосування) та розбирання титульних тимчасових будівель і споруд; Розрахунок № 6 – Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період (на обсяги рогбіт, що плануються до виконання у зимовий період); Розрахунок № 7 – кошти на виконання будівельних робіт у літній період; Розрахунок № 8 – Інші витрати; Розрахунок № 11 – Кошти на покриття ризиків; Розрахунок № 12 – Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Розрахунок № 13 – Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (крім ПДВ).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bf1c616d7ab645fe8744b962f77f8df1
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Договірна ціна» (ст. 1 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), яка не містить в собі наступну інформацію,що підтверджується скрін-шотом:
Згідно пунктом 5.2. Настанови передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) затверджена форма договірної ціни в якій має бути зазначено:
Замовник ____________________________________________________ (назва організації)
Підрядник____________________________________________________ (назва організації)
ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво __________ (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу, _____________________ будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури) що здійснюється в 20___ році
Вид договірної ціни ______________________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р
Таким чином, надана договірна ціна не відповідає вимогам Настанови та вимогам тендерної документації.
Довідково інформуємо, що відповідно до п.п. 4.4. п. 4 Розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено, що строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 10 березня 2025 року включно. Також інформація щодо строку виконання всього комплексу Робіт за договором міститься у п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю за Особливостями» - до 10 березня 2025 року включно.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації та п. 27 Додатку 4 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Проєкт договору про закупівлю за Особливостями (надається заповнений без цінових показників завірений учасником власним підписом та печаткою (за наявності) на кожній сторінці)».
На виконання вищевказаної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано файл «27 Проект договору Додаток 3.pdf», який містить підпис та печатку учасника на кожній сторінці, тобто в свою чергу, Учасником погоджено, що виконання всього комплексу Робіт за договором становить до 10 березня 2025 року включно. Додаткових зауважень чи обґрунтувань щодо внесення змін до Проєкту договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано не було, тому своїм підписом та печаткою Учасник надав згоду щодо виконання обсягу робіт до 10 березня 2025 року.
Таким чином, в порушення тендерної документації учасник-переможець недотримався цієї вимоги і зазначив в Договірній ціні строк виконання в 2024 році, замість в 2024-2025 роках.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Договірна ціна» (ст. 1 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), яка не містить в собі наступну інформацію,що підтверджується скрін-шотом:
Згідно пунктом 5.2. Настанови передбачено, що договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) затверджена форма договірної ціни в якій має бути зазначено:
Замовник ____________________________________________________ (назва організації)
Підрядник____________________________________________________ (назва організації)
ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво __________ (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу, _____________________ будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури) що здійснюється в 20___ році
Вид договірної ціни ______________________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на «___» ____________ 20__ р
Таким чином, надана договірна ціна не відповідає вимогам Настанови та вимогам тендерної документації.
Довідково інформуємо, що відповідно до п.п. 4.4. п. 4 Розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено, що строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 10 березня 2025 року включно. Також інформація щодо строку виконання всього комплексу Робіт за договором міститься у п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю за Особливостями» - до 10 березня 2025 року включно.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації та п. 27 Додатку 4 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Проєкт договору про закупівлю за Особливостями (надається заповнений без цінових показників завірений учасником власним підписом та печаткою (за наявності) на кожній сторінці)».
На виконання вищевказаної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано файл «27 Проект договору Додаток 3.pdf», який містить підпис та печатку учасника на кожній сторінці, тобто в свою чергу, Учасником погоджено, що виконання всього комплексу Робіт за договором становить до 10 березня 2025 року включно. Додаткових зауважень чи обґрунтувань щодо внесення змін до Проєкту договору ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано не було, тому своїм підписом та печаткою Учасник надав згоду щодо виконання обсягу робіт до 10 березня 2025 року.
Таким чином, в порушення тендерної документації учасник-переможець недотримався цієї вимоги і зазначив в Договірній ціні строк виконання в 2024 році, замість в 2024-2025 роках.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА".
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
51ba075efa344ea4982de33217288391
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-001 – Придбання устаткування (1 під՚їзд). 1 під՚їзд. Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» (ст. 10-11 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), але відсутній Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона).
Довідково інформуємо, що предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи: Монтаж системи пожежної сигналізації підвалу 1-го під`їзду (ліва сторона) та підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона) за адресою: площа Свободи, 5 в м. Харкові (уточнюючий код 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації). Тобто монтаж пожежної сигналізації передбачається підвалі 1-го під`їзду (ліва сторона) та підвалі 3-го під`їзду (ліва сторона).
Таким чином, кошторисна документація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, - Учасником не надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона).
Виходячи із вищесказаного тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-001 – Придбання устаткування (1 під՚їзд). 1 під՚їзд. Система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу» (ст. 10-11 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»), але відсутній Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона).
Довідково інформуємо, що предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи: Монтаж системи пожежної сигналізації підвалу 1-го під`їзду (ліва сторона) та підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона) за адресою: площа Свободи, 5 в м. Харкові (уточнюючий код 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації). Тобто монтаж пожежної сигналізації передбачається підвалі 1-го під`їзду (ліва сторона) та підвалі 3-го під`їзду (ліва сторона).
Таким чином, кошторисна документація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, - Учасником не надано Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю підвалу 3-го під`їзду (ліва сторона).
Виходячи із вищесказаного тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА".
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
e1357a3b5eac4ef3a110719534c7592a
Заголовок пункту скарги:
Пункт 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Розрахунок ціни пропозиції виконувати відповідно до Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002» (ст. 12-15 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»). Але разом з тим у наданому Локальному кошторисі наявні невідповідності із документом Відомість ресурсів:
- пунктом 16 документу «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002» (ст. 12 файлу «18 Кошторисна документація.pdf» зазначено Прокладання коробів пластикових (жолоб ПВХ 15х18) у кількості – 100м короба – 0,16, у Документі «Відомість ресурсів» (ст. 2-4 файлу «18 Кошторисна документація.pdf») відсутній матеріал до монтажних робіт.
Таким чином, кошторисна документація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, - Учасником не зазначено матеріал до монтажних робіт.
Виходячи із вищесказаного тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У складі тендерної пропозиції надати кошторисну документацію (договірна ціна: динамічна), що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281 із застосуванням: програмного комплексу АВК-5 або в іншому аналогічному програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, завірена підписом та печаткою учасника та інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на кожній сторінці, на підтвердження надати копію сертифікату інженера проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), завірену мокрою печаткою та підписом власника сертифікату:
• договірна ціна;
• локальні кошториси;
• відомість ресурсів;
• розрахунок загально-виробничих витрат до договірної ціни;
• розрахунок кошторисної заробітної плати врахованої при складанні ціни пропозиції (надається у разі розміру кошторисної заробітної плати, відмінного від нормативно рекомендованого. В іншому випадку Учасником надається довідка з посиланням на відповідні встановлені норми);
• календарний графік виконання робіт
Норми витрат матеріалів можуть коригуватися в залежності від підбору, без зміни інших нормативних показників».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ: «18 Кошторисна документація.pdf», у якому міститься документ «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002» (ст. 12-15 файлу «18 Кошторисна документація.pdf»). Але разом з тим у наданому Локальному кошторисі наявні невідповідності із документом Відомість ресурсів:
- пунктом 16 документу «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-002» (ст. 12 файлу «18 Кошторисна документація.pdf» зазначено Прокладання коробів пластикових (жолоб ПВХ 15х18) у кількості – 100м короба – 0,16, у Документі «Відомість ресурсів» (ст. 2-4 файлу «18 Кошторисна документація.pdf») відсутній матеріал до монтажних робіт.
Таким чином, кошторисна документація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" НЕ пiдтверджує повну вiдповiднiсть пропозицїї технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовника, - Учасником не зазначено матеріал до монтажних робіт.
Виходячи із вищесказаного тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА".
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
557a348e4d1a4ff4b6538861045c6122
Заголовок пункту скарги:
Пункт 5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
. Відповідно до п. 8 Додатку 4 до тендерної документації вимагалось:
«…Обладнання має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг та має бути повірене/випробуване, про що надати чинні підтверджуючі документи (в тому числі на електроінструмент; на підйомні засоби для виконання робіт на висоти(драбина або інше)».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази та технологій, як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктом 16 підрозділу «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Згідно з термінологією п.п. 18 п. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-Ⅶ (надалі – Закон) затверджено:
«18) повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам».
Пунктом 1 статті 17. «Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» встановлено:
Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.
Не підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються:
органами з оцінки відповідності (у тому числі випробувальними та калібрувальними лабораторіями), акредитованими національним органом України з акредитації чи національними органами з акредитації інших держав, для провадження діяльності, стосовно якої їх було акредитовано;
науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та калібрувальними лабораторіями, які проводять калібрування засобів вимірювальної техніки відповідно до частини другої статті 27 цього Закону, стосовно засобів вимірювальної техніки, що використовуються ними при калібруванні.
Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
Результати повірки засобів вимірювань, визнаних придатними до застосування, оформляються видачею свідоцтва про метрологічну атестацію, свідоцтва про повірку, нанесенням повірочного тавра чи іншими способами, встановленими нормативними документами на методи і засоби перевірки.
Якщо засіб вимірювань визнано непридатним до застосування, то видається довідка про непридатність, а засіб вимірювання вилучається з ужитку і підлягає ремонту чи списанню. Після ремонту засіб вимірювань підлягає повторній повірці.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ «7-8 Довідка та документи про наявністьматеріально-технічної бази.pdf», в якому знаходиться файл «Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання Вих. № 08/25-10/24 від «25» жовтня 2024 р.» (ст. 1 документу «7-8 Довідка та документи про наявністьматеріально-технічної бази.pdf»).
Надана довідка свідчить про наявність п.1 Комплект тестових приладів імітаторів тепла і диму КТП-1-ТДМ-111 та п.4 Мультиметр цифровий Schneider Electric cat Ⅲ 300V (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), але на вказані прилади не надано підтверджуючі документи про повірку/випробування.
Відповідно до п. 43 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Таким чином Замовник зобов՚язаний був надати Учаснику повідомлення про усунення невідповідностей.
«…Обладнання має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 для даних видів послуг та має бути повірене/випробуване, про що надати чинні підтверджуючі документи (в тому числі на електроінструмент; на підйомні засоби для виконання робіт на висоти(драбина або інше)».
Відповідно до п.13 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015р. (далі – Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі – Ліцензійні умови)).
Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852.
Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази та технологій, як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктом 16 підрозділу «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність:
Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
- приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
- пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Згідно з термінологією п.п. 18 п. 1 ст. 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-Ⅶ (надалі – Закон) затверджено:
«18) повірка засобів вимірювальної техніки - сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам».
Пунктом 1 статті 17. «Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації» встановлено:
Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.
Не підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються:
органами з оцінки відповідності (у тому числі випробувальними та калібрувальними лабораторіями), акредитованими національним органом України з акредитації чи національними органами з акредитації інших держав, для провадження діяльності, стосовно якої їх було акредитовано;
науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та калібрувальними лабораторіями, які проводять калібрування засобів вимірювальної техніки відповідно до частини другої статті 27 цього Закону, стосовно засобів вимірювальної техніки, що використовуються ними при калібруванні.
Стосовно законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, може також проводитися позачергова, експертна та інспекційна повірка.
Результати повірки засобів вимірювань, визнаних придатними до застосування, оформляються видачею свідоцтва про метрологічну атестацію, свідоцтва про повірку, нанесенням повірочного тавра чи іншими способами, встановленими нормативними документами на методи і засоби перевірки.
Якщо засіб вимірювань визнано непридатним до застосування, то видається довідка про непридатність, а засіб вимірювання вилучається з ужитку і підлягає ремонту чи списанню. Після ремонту засіб вимірювань підлягає повторній повірці.
Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА" надано документ «7-8 Довідка та документи про наявністьматеріально-технічної бази.pdf», в якому знаходиться файл «Довідка про наявність матеріально-технічної бази та обладнання Вих. № 08/25-10/24 від «25» жовтня 2024 р.» (ст. 1 документу «7-8 Довідка та документи про наявністьматеріально-технічної бази.pdf»).
Надана довідка свідчить про наявність п.1 Комплект тестових приладів імітаторів тепла і диму КТП-1-ТДМ-111 та п.4 Мультиметр цифровий Schneider Electric cat Ⅲ 300V (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер), але на вказані прилади не надано підтверджуючі документи про повірку/випробування.
Відповідно до п. 43 Особливостей встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Таким чином Замовник зобов՚язаний був надати Учаснику повідомлення про усунення невідповідностей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАТОС ПОЖЕЖНА ОХОРОНА".