-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги гарячого харчування
Торги відмінено
585 032.45
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2016 18:30 - 06.10.2016 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення, виявлені в процедурі закупівлі
Номер:
0c86241339fd4f22a0b574cb976651b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-20-001728-c.b3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення, виявлені в процедурі закупівлі
Скарга:
Повний текст скарги щодо неправомірних вимог Замовника у тендерної документації наведено у завантаженому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 05.10.2016 17:48
- Скарга до АМКУ 05.10.2016 17:48
- від 07.06.2016 1013 до публікації + Запит.pdf 10.10.2016 14:58
- 1186 від 21.10.2016.pdf 24.10.2016 18:24
- Відповідь АМКУ.pdf 19.10.2016 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2016 17:48
Дата прийняття рішення по скарзі:
24.10.2016 18:25
Вимога
Є відповідь
Вимоги про усунення дискримінаційних вимог ТД (п.3 Додатку 3 Кваліфікаційні критерії)
Номер:
04f9c4fb94094284ba4d41381ca83b44
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-20-001728-c.b2
Назва:
Вимоги про усунення дискримінаційних вимог ТД (п.3 Додатку 3 Кваліфікаційні критерії)
Вимога:
Відповідно до п.3 (Кваліфікаційні критерії) Додатку 3 до ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію аналогічного договору з бюджетною установою стосовно надання послуг шкільного гарячого харчування (послуги їдалень), протягом бюджетного року, у відповідності до предмету закупівлі.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі.
Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на надання послуг гарячого харчування не бюджетним установам або неповний бюджетний рік, і це, вже не кажучи про новостворені підприємства, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори.
При цьому Замовник зобов’язаний враховувати те, що новостворені підприємства не можуть бути обмежені у своєму праві приймати участь та перемагати у закупівлях, тобто Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до цієї категорії підприємств.
Звертаємо увагу на те, що вищевказане підтверджується і рішеннями Антимонопольного комітету України (наприклад № 86-р/пк-ск від 24.01.2014), відповідно до яких таке обмеження кола учасників є дискримінаційним і порушує базові принципи здійснення закупівель.
Також, Замовником вимагається надання актів виконаних робіт за весь період дії договору та банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії договору.
Така вимога, на нашу думку, також є дискримінаційною і такою, що обмежує можливе коло учасників, наприклад тих, які надавали послуги гарячого харчування (послуги їдалень) на благодійній, тобто безкоштовній основі.
Також ця вимога унеможливлює участь для підприємств, які надають ці послуги протягом поточного року, відповідно термін дії договору ще триває і надати акти виконаних робіт та банківські виписки за весь період дії договору об’єктивно неможливо.
В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Попереджаємо, що необґрунтовані, з порушенням чинного законодавства дії тендерного комітету, в тому числі щодо дискримінації учасників закупівлі, будуть розцінені нами як такі, що мають ознаки корупції, з наступним оскарженням їх до антимонопольного комітету, органів місцевого самоврядування, суду та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.10.2016 11:07
Дата подачі:
29.09.2016 12:09
Вирішення:
Відповідь на вимогу наведена у прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
c16d59c23d7045d98622498f18cebff3
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-20-001728-c.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі (п.3 Додатку 3 до ТД - Кваліфікаційни критерії- підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2016 14:40
Вирішення:
В скарзі не зазначено вимоги Скаржника та підстави оскарження
Статус вимоги:
Відхилено