-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби ПЕ та комплектуючі
Завершена
1 511 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 555.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 555.00 UAH
Період оскарження:
16.10.2024 08:52 - 21.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-10-16-000425-a
Номер:
2b21ea5f37cc4806bed7a622750e4ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-16-000425-a.b1
Назва:
СКАРГА
на рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-10-16-000425-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга смарт клімат груп визначення переможця UA-2024-10-16-000425-a.pdf.p7s 31.10.2024 10:14
- ТД за Особл (товар).docx 31.10.2024 10:14
- табл. порівняння .pdf 31.10.2024 10:14
- Протокол.pdf 31.10.2024 10:14
- скарга смарт клімат груп визначення переможця UA-2024-10-16-000425-a.docx 31.10.2024 10:14
- 1-Документи учасника (без сертифік).docx 31.10.2024 10:14
- Відомості учасника.pdf 31.10.2024 10:14
- скарга смарт клімат груп визначення переможця UA-2024-10-16-000425-a.pdf 31.10.2024 10:14
- Відповідність тех. вимогам.pdf 31.10.2024 10:15
- 2-Техн.спец..docx 31.10.2024 10:15
- sign.p7s 31.10.2024 10:15
- рішення від 05.11.2024 № 17882.pdf 05.11.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18337.pdf 14.11.2024 14:16
- рішення від 13.11.2024 № 18337.pdf 18.11.2024 15:18
- Протокол відміни рішення 14.11.2024 18:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2024 21:11
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.11.2024 15:18
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2024 09:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ріщення Комісії Антимонопольного комітету України від 13.11.2024 № 18337-р/пк-пз виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f83e552a8a964003a11627e3587bd996
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
16.10.2024 року Комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Труби ПЕ та комплектуючі», згідно з ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби з очікуваною вартістю 1 511 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГОЛД ФЛЕКС»»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ»;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
24.10.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГОЛД ФЛЕКС»». Але тендерна пропозиція даного учасника була відхилена.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ».
29.10.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №310 від 29.10.2024 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Відповідно до п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником.
Переможцем запропоновано еквівалент товару, що вбачається із поданого файлу табл. порівняння.pdf та файлу Відповідність тех. вимогам.pdf.
Порівняльна таблиця надана Переможцем у файлі табл. порівняння.pdf.
Надана у складі тендерної документації технічна специфікація містить такі технічні та якісні характеристики товару як назва товару, одиниці виміру, кількість та фото. У порівняльній таблиці у файлі табл. порівняння.pdf Переможець відобразив такі дані як назва товару, яка вимагається Замовником та назва товару, яка запропонована Учасником та колонку «Відповідність вимогам Замовника», у якій зазначено лише «Так. Повний аналог». Разом з цим дані щодо одиниць виміру, кількості та фото товару Переможцем у порівняльній таблиці не наведені і не відображені. Хоча відповідно до п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації порівняльна таблиця повинна містити порівняння відомостей щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником з відомостями щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. І до таких основних технічних та якісних характеристик товару належать одиниці виміру, кількість та фото.
Крім цього, у Додатку 2 до тендерної документації щодо товару №1 «32 Труба 10 атм. ПЕ100 SDR 17» Замовником вказано таку одиницю виміру як «м». Переможцем у файлі Відповідність тех. вимогам.pdf щодо данного товару №1 «32 Труба 10 атм. ПЕ100 SDR 17» Замовником вказано одиницю виміру «пог.м.», а не «м» як вимагалося Замовником у технічній специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Відповідно до п.4.6 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника-юридичної особи повинен бути наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.4.6 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
3. Відповідно до п.4.7 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчена печаткою у разі її використання, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів, електронну адресу);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано документ «Довідка Відомості про учасника» (файл Відомості учасника.pdf), у якій не зазначено факс, телефон для контактів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.4.7 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕПЛОІЗОЛ», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГОЛД ФЛЕКС»»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ»;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП».
24.10.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГОЛД ФЛЕКС»». Але тендерна пропозиція даного учасника була відхилена.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ».
29.10.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №310 від 29.10.2024 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛОІЗОЛ».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Відповідно до п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником.
Переможцем запропоновано еквівалент товару, що вбачається із поданого файлу табл. порівняння.pdf та файлу Відповідність тех. вимогам.pdf.
Порівняльна таблиця надана Переможцем у файлі табл. порівняння.pdf.
Надана у складі тендерної документації технічна специфікація містить такі технічні та якісні характеристики товару як назва товару, одиниці виміру, кількість та фото. У порівняльній таблиці у файлі табл. порівняння.pdf Переможець відобразив такі дані як назва товару, яка вимагається Замовником та назва товару, яка запропонована Учасником та колонку «Відповідність вимогам Замовника», у якій зазначено лише «Так. Повний аналог». Разом з цим дані щодо одиниць виміру, кількості та фото товару Переможцем у порівняльній таблиці не наведені і не відображені. Хоча відповідно до п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації порівняльна таблиця повинна містити порівняння відомостей щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником з відомостями щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що пропонується Учасником. І до таких основних технічних та якісних характеристик товару належать одиниці виміру, кількість та фото.
Крім цього, у Додатку 2 до тендерної документації щодо товару №1 «32 Труба 10 атм. ПЕ100 SDR 17» Замовником вказано таку одиницю виміру як «м». Переможцем у файлі Відповідність тех. вимогам.pdf щодо данного товару №1 «32 Труба 10 атм. ПЕ100 SDR 17» Замовником вказано одиницю виміру «пог.м.», а не «м» як вимагалося Замовником у технічній специфікації.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3.2 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Відповідно до п.4.6 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника-юридичної особи повинен бути наданий Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.4.6 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
3. Відповідно до п.4.7 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та засвідчена печаткою у разі її використання, яка містить відомості про учасника:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів, електронну адресу);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові);
в) реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання учасника переможцем закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано документ «Довідка Відомості про учасника» (файл Відомості учасника.pdf), у якій не зазначено факс, телефон для контактів.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.4.7 Додатку 1 до тендерної документації, а отже вимогам технічної специфікації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕПЛОІЗОЛ», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір