-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Безпілотний літальний апарат ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Завершена
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2024 16:38 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
745aff6e192b430fa84d0051416be8ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-15-014027-a.c2
Назва:
скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- цінова пропозиція.docx 28.10.2024 17:44
- Тендерна документація (5).docx 28.10.2024 17:47
- порівняльна таблиця (3).docx 28.10.2024 17:48
- протокол 108-2024.pdf 28.10.2024 17:50
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС.pdf.asice 28.10.2024 18:02
- Скарга на відхилення ТОВ ВАЙБ ХАУС.docx 28.10.2024 18:02
- sign.p7s 28.10.2024 18:04
- рішення від 30.10.2024 № 17591.pdf 30.10.2024 14:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17970.pdf 07.11.2024 11:48
- рішення від 06.11.2024 № 17970.pdf 11.11.2024 11:53
- пояснення.docx 31.10.2024 14:58
- Гарантійний лист учасника ТОВ ВАЙБ ХАУС.docx 31.10.2024 14:58
- порівняльна таблиця учасника ТОВ ВАЙБ ХАУС.docx 31.10.2024 14:58
- відповідь на вимогу 28.10.2024.docx 31.10.2024 14:58
- ДОДАТОК 2 до тендерної документації.docx 31.10.2024 14:58
- пояснення.pdf 31.10.2024 14:58
- протокол 114-2024.pdf 12.11.2024 10:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 18:06
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2024 11:53
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2024 10:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів (UA-2024-10-15-014027-a) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВАЙБ ХАУС " згідно з предметом закупівлі Безпілотний літальний апарат ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, яке оформлене Протоколом №108/2024 від 28.10.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
658f092960754b81934f1e7b76547153
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації передбачено вимогу до предмету закупівлі :
“Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару у складі тендерної пропозиції надає заповнену порівняльну таблицю згідно наведеного нижче зразка (Таблиця 1)
Найменування технічної характеристики товару
Технічні характеристики, які вимагаються Заявником
Пропозиція учасника * (*Учасник зазначає товар та найменування його виробника із зазначенням країни виробника, та зазначає конкретні конкретні технічні характеристики запропонованого товару )
Відповідність вимог* (* Учасник зазначає про відповідність запропонованого товару технічним характеристикам або, якщо пропонується еквівалент товару – про запропоновані покращені технічні характеристики)
Замовником, у протоколі №108/2024 від 28 жовтня 2024 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
“замовник не виявив інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики”
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надані наступні документи: цінова пропозиція.docx, порівняльна таблиця.docx та інші.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції Скаржника – є недоведеною, незаконною, та не об’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
“Учасник на підтвердження відповідності запропонованого товару у складі тендерної пропозиції надає заповнену порівняльну таблицю згідно наведеного нижче зразка (Таблиця 1)
Найменування технічної характеристики товару
Технічні характеристики, які вимагаються Заявником
Пропозиція учасника * (*Учасник зазначає товар та найменування його виробника із зазначенням країни виробника, та зазначає конкретні конкретні технічні характеристики запропонованого товару )
Відповідність вимог* (* Учасник зазначає про відповідність запропонованого товару технічним характеристикам або, якщо пропонується еквівалент товару – про запропоновані покращені технічні характеристики)
Замовником, у протоколі №108/2024 від 28 жовтня 2024 року про відхилення встановлена наступна інформація про підстави відхилення:
“замовник не виявив інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики”
Скаржник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
Скаржник надав усі необхідні документи, що підтверджують відповідність товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, тендерні пропозиції повинні бути оцінені з точки зору відповідності всім технічним, якісним і кількісним характеристикам, зазначеним у Документації, а саме було надані наступні документи: цінова пропозиція.docx, порівняльна таблиця.docx та інші.
Порушення принципу рівності та недискримінації учасників:
Замовник порушив принципи публічних закупівель, зокрема рівності учасників та недискримінації, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Відхилення пропозиції на підставі вимог, не передбачених тендерною документацією, є дискримінаційним по відношенню до Скаржника і суперечить законодавству. Усі учасники процедури закупівель повинні мати рівні права та можливості.
Замовник, вимагаючи надання товару конкретної марки/ без чітких підстав у тендерній документації, порушив принцип рівного ставлення до учасників, оскільки учасники, що пропонують еквіваленти, були фактично дискваліфіковані на користь виробників конкретного товару. Це призвело до порушення рівності учасників і порушує п. 5 Особливостей, що регулюють недопущення дискримінації.
Невідповідність процедури відхилення тендерної пропозиції вимогам законодавства
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Замовник не надав конкретних доказів того, що товар Скаржника не відповідає технічним характеристикам або що надані документи є недостатніми для підтвердження відповідності товару. Відповідно до п. 43 Особливостей, замовник зобов'язаний детально аргументувати своє рішення, чого зроблено не було, що є підставою для визнання цього рішення незаконним.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Враховуючи наведене, у тому числі, зазначені вище документи, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Твердження протоколу про недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції Скаржника – є недоведеною, незаконною, та не об’єктивною. Як результат, Замовника таким протокол спотворює результат закупівлі, завдає економічної шкоди бюджету, суперечить як Тендерній документації, так і законодавству України.
Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо виконав вимоги технічного завдання - замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.
×
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол 108-2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
порівняльна таблиця (3).docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (5).docx
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
цінова пропозиція.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 108/2024 від 28.10.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1c5762bb64894beba0ed591ca5826250
Заголовок пункту скарги:
Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника – Скаржника.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника – Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 108/2024 від 28.10.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
585a67c3ea1b4ea9bee2ce938f590f31
Заголовок пункту скарги:
Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну під час аукціону для предмету закупівлі, при цьому безпідставно відхиливши пропозицію Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
протокол 108-2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 108/2024 від 28.10.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозицію Скаржника в законному порядку.
Вимога
Є відповідь
відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Номер:
38e901037c0f4044a73e80ae86b4d79b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-15-014027-a.a1
Назва:
відхилення пропозиції учасника ТОВ "ВАЙБ ХАУС"
Вимога:
28 жовтня 2024 року СКОЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА (далі Замовник) ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ВАЙБ ХАУС” (далі Учасник), що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол № 108/2024). Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Учасник не надав необхідну інформацію щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам тендерної документації.
Учасник не погоджується із таким рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції та вважає таке рішення Замовника безпідставним, неправомірним та таким, що порушує його права, з огляду на наступне:
В пропозиції Учасника міститься необхідна інформація про технічні характеристики товару.
Відповідно до п. 44 Особливостей, відхилення тендерної пропозиції повинно бути чітко обґрунтованим та відповідати нормам тендерної документації. Протокол відхилення тендерної пропозиції Замовника не містить чітких і обґрунтованих аргументів, що свідчить про недотримання вимог щодо процедури відхилення.
Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Учасника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.
Просимо Замовника переглянути документацію ще раз та скасувати рішення щодо відхилення пропозиції Учасника.
У разі якщо Замовник самостійно не усуне порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель Учасник буде вимушений звернутися до АМКУ для захисту своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- порівняльна таблиц.docx 28.10.2024 13:12
- ДОДАТОК 2 до тендерної документації.docx 28.10.2024 14:11
Дата подачі:
28.10.2024 13:12
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (UA-2024-10-15-014027-a) Безпілотний літальний апарат ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном), а саме на виконання вимоги, яка міститься в Додатку 6 до тендерної документації, де зазначено , що відповідно до вимог п. 28 Особливостей перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі , а саме: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та гарантійний лист (Додаток № 2 до ТД) (для учасника), однак серед завантажених документів учасником торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " "ВАЙБ ХАУС" замовником не виявлено інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙБ ХАУС" надало лише гарантійний лист із зазначенням « «ТОВ "ВАЙБ ХАУС" гарантує, що товар є новим, без попередньо експлуатаційного використання, якісним та відповідає встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, перевіреним та готовим до використання за призначенням. Поставка товару буде здійснена своєчасно, згідно з умовами договору» та порівняльну таблицю.
Тобто Учасник не надав інформацію згідно додатку 2 до Тендерної документації, в якій зазначено кількість товару , який вимагав Замовник, назву товару, найменування параметрів, значення параметрів, Учасник не зазначив, що пропозиція сформована з урахуванням витрат на доставку до місця поставки, завантаження, розвантаження, занесення товару, сплату податків і зборів, інші витрати, передбачені чинним законодавством на закупівлю товару даного виду, як це було передбачено в технічній специфікації Додатку 2 до Тендерної документації
Враховуючи вищевказане, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмету закупівлі. У відповідності до вимог підпункту другого пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З врахуванням того, що це не є невідповідність в інформації та /або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник змушений відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙБ ХАУС".
Статус вимоги:
Відхилено