• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Бензин

Паливо А-95 в талонах

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2024 13:44 - 26.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: cff058145e1647d99ea8b0a25c76eb9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-15-008096-a.b1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2024 18:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.11.2024 17:49
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0d9f47158cca4e67968d533f4b61af06
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки передбачає наявність АЗС розташованих на території Обухівської/Української територіальної громади;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником 15.10.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію, яку ЗАТВЕРДЖЕНУ Протоколом уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі КП ОМР «Обухівська міська варта» 15.10.2024 № 13, яка містить умови, що обмежуються конкуренцію та суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».

1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:

1.1. В Додатку 3 до тендерної документації, в ч. 1 Інструкції з тендерної документації та в Додатку № 2 до Проєкту Договору згідно Додатку № 4 до ТД, Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, оскільки передбачає наявність АЗС розташованих на території Обухівської/Української територіальної громади:

ч. 1 Інструкції з тендерної документації : «копії документів, що підтверджують право власності/оренду/співпрацю та ін. з АЗС розташованих на території Обухівської/Української територіальної громади на яких буде здійснюватись відпуск пального за талонами;»
В Додатку 3 до тендерної документації: «Порядок отримання палив: заправка автомобілів за талони на АЗС розташованих та території Обухівської/Української/ територіальної громади .»
«Обов’язкова умова – можливість надання послуг з заправки автотранспорту Замовника на АЗС, які мають бути розташовані на території Обухівської/Української територіальної громад Обухівського району Київської області . На підтвердження надати лист з переліком АЗС та адресою розташування..
Учасник повинен гарантувати відпуск товару на АЗС учасника на території Обухівської ОТГ, а саме: можливість цілодобового відпуску палива для автомобілів Замовника безпосередньо на кожній АЗС учасника в м. Обухів в тому числі на території Обухівського ОТГ.»
В Додатку № 2 до Проєкту Договору згідно Додатку № 4 до ТД: «Обов’язкова умова – можливість надання послуг з заправки автотранспорту Замовника на АЗС, які мають бути розташовані на території Обухівської/Української територіальної громади Обухівського району Київської області.


Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника розташованих на території Обухівської/Української територіальної громад Обухівського району Київської області, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта розташованої на території громади Замовника – Обухівської територіальної громади за адресою:
БРСМ-нафта: Київська обл., м. Обухів, вул. Київска, 25 – відстань від АЗС до території Української територіальної громади 8,15 км.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині місцезнаходження розташовані на території Обухівської/Української територіальної громад Обухівського району Київської області, що обмежує Скаржника у можливості взяти участь у закупівлі, оскільки АЗС мережі БРСМ-нафта знаходиться у м. Обухів, що є суміжною до Української територіальної громад, але при цьому знаходиться на території Обухівської територіальної громади.
З підстави територіальної близкості Обухівської та Української територіальних громад та відсутність АЗС мережі БРСМ-нафта на території Української ТГ, свідчить про наявність дискримінаційної та обмежувальної вимоги тендерної документації, оскільки через територіальність обмеження місцезнаходження АЗС – Скаржник не може взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
При цьому, АЗС мережі БРСМ-нафта знаходиться на відстань приблизно 8,15 км від Української територіальної громад, наявні підстави для виключення вимоги обмеження місцезнаходження АЗС виключно на території кожної із громад: Обухівської та Української територіальних громад.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС розташованої на території Обухівської/Української територіальної громад, з урахуванням вимоги Додатку № 3 до ТД, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: ««Бензин марки А-95 за талонами» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09132000-3 Бензин)».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявності АЗС, які мають бути розташовані на території Обухівської/Української територіальної громад;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8b492afd113d4e1096fd48f4d524feec
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності АЗС у кожній області України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2. В Додатку 2 до Проєкту договору згідно тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності АЗС у кожній області України:
«Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС по всій території України (наявність не менше однієї АЗС у кожній області України, крім тимчасово окупованої території України).»

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника у кожній області України, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами за вимогами щодо місцезнаходження Замовника згідно тендерної документації:
БРСМ-нафта: Київська обл., м. Обухів, вул. Київска, 25
та
мережа АЗК "БРСМ-Нафта" додаток №1
Київ - Київська область
1 м. Київ, вул. Світла, 1
47 Київська обл., Вишгородський р-н., с.Нові Петрівці, вул. Леніна, 1-в, тр. Київ-Овруч 20км
48 Київська обл., Вишгородський р-н, с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, 326
Вінницька область
50 Вінницька обл., м. Вінниця, Немирівське шосе, 84А
Волинська область
59 Волинська обл., м. Луцьк, вул. Конякіна, 24А
Дніпропетровська область
64 Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Журналістів, буд. 16 В
Житомирська область
82 Житомирська обл., м. Житомир, пр-т Незалежності, 95
Закарпатська область
87 Закарпатська обл., м.Ужгород, вул. Баб’яка, 26
Запорізька область
94 Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул, Південне шосе, 75
Івано-Франківська область
105 Івано-Франківська обл., м. Надвірна, вул. Рамішвілі, 15
Кіровоградська область
106 Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Полтавська, 69А
Львівська область
115 Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116Г
Миколаївська область
133 Миколаївська обл, м. Миколаїв, вул. Набережна, буд. 2/3
Одеська область
138 Одеська обл., м. Одеса, вул. Хімічна, 1
Полтавська область
153 Полтавська обл., м. Полтава, пр-т Вавілова, 2В
Рівненська область
164 Рівненська обл., м. Рівне, вул. Костромська, 42
Сумська область
166 Сумська обл., м. Суми, пр-т Курський, 135/1
Тернопільська область
170 Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Митрополита Шептицького, 32
Харківська область
174 Харківська обл., м. Харків, пр-т Московський, 138Г
Херсонська область
194 Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, 4
Хмельницька область
196 Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. П. Мирного, 5/1
Черкаська область
202 Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська, 164/3
Чернівецька область
210 Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Комунальників, буд.2
Чернігівська область
211 Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Щорса, 55Д

При цьому, зазначена мережа АЗС не має АЗС в кожному області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності АЗС у кожній області України .
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС, Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України, але при цьому не має АЗС у кожній області України, а саме АЗС відповідної мережі відсутні в:
- Донецькій області, згідно карти мережі АЗС на офіційному сайті мережі https://brsm-nafta.com/map .

Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази учасника:
- Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС по всій території України (наявність не менше однієї АЗС у кожній області України, крім тимчасово окупованої території України).;
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 88307a778ea74fb98a23a77c8de4bcb0
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо надання зразків талонів бланків-дозволів (талонів) номіналом 10, 15 та 20 літрів зі строком дії не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строк не менше ніж 6 (шість) календарних місяців;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.3. В Додатку 2 до Проєкту Договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації та в Додатку № 3 до ТД, Замовник встановив вимогу щодо надання зразків талонів бланків-дозволів (талонів) номіналом 10, 15 та 20 літрів зі строком дії не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строк не менше ніж 6 (шість) календарних місяців:

В Додатку № 3 до ТД «Талони повинні бути номіналом 5, 10 та 20 літрів, та бути дійсними протягом 12 місяців по всій території України (крім тимчасово окупованої території України).
Учасник повинен забезпечити можливість видачі талонів на всю замовлену кількість придбаного Замовником товару (пального).
Строк дії талонів на видачу зазначеного пального має становити не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строк не менше ніж 6 (шість) календарних місяців.»
В Додатку 2 до Проєкту Договору згідно Додатку № 4 до тендерної документації: «Талони повинні бути номіналом 5, 10 та 20 літрів, та бути дійсними по всій території України (крім тимчасово окупованої території України).»
«Строк дії талонів на видачу зазначеного пального має становити не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців.»

1.3.1. Щодо номіналу талонів:
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони/скретч-картки номіналом саме 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС згідно Переліку у п. 1.3. відповідної Скарги:
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 15 літрів.


1.3.2. Щодо строку дії талонів не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців:

При цьому, варто звернути увагу на той факт, що Згідно Форми оголошення про проведення відкритих торгів, опублікованої Замовником на сайті уповноваженого органу, строк поставки товару – 31 грудня 2024 року.
Варто звернути увагу на той факт, що згідно Проекту договору викладеного Додатку № 4 до ТД визначено Строк дії Договору: «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.12.2024, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.»
Згідно Проекту договору викладеного Додатку № 4 до ТД визначено у п. 1.1. Предмет договору, який передбачає строк постачання Товару: «Постачальник зобов’язується у 2024 році у порядку та на умовах, визначених цим Договором, надати Замовнику товар, зазначений у пункті 1.2. Договору а Замовник – прийняти та оплатити такий товар в асортименті, кількості та за цінами визначеними у специфікації (додаток 1 до договору), яка є його невід’ємною частиною, з якісними, кількісними характеристиками та іншими вимогами до предмета закупівлі, згідно з додатком 2 (додатки 1, 2, 3 є невід’ємною частиною договору), а Замовник – прийняти і оплатити такий товар..»

Згідно пункту 4.1. розділу 1 тендерної документації назва предмету закупівлі: «Бензин марки А-95 за талонами» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09132000-3 Бензин)».
Згідно пункту 4.4. Розділу 1 тендерної документації визначено строки поставки товарів: «до 31.12.2024 року»
При цьому, Замовник встановив вимогу в частині Строку дії талонів на видачу пального не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців.».
Отже, тендерна документація Замовника містить суперечливі умови в частині Строк дії талонів на паливо, який повинен бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців та в частині строку поставки Товарів згідно форми Оголошення про проведення відкритих торгів - до 31.12.2024 року, при цьому Проєктом Договору також передбачено строк дії договору про закупівлю – до 31.12.2024 року, а строк поставки Товару згідно тендерної документації – Протягом до 31.12. 2024 року.
Оскільки закупівля опублікована на сайті уповноваженого органу 15.10.2024 року, та прийом пропозицій визначено Замовником до 23.10.2024 року, строк дії талонів, який згідно вимогам ТД повинен Строк дії талонів на паливо, який повинен бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців – а отже, закінчуватись щонайменше жовтень 2025 року, при цьому визначена дискримінаційна вимога в частині проведення учасником обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців, а отже Замовник збирається отримувати паливо до квітня 2026 року (з урахуванням вимоги щодо строку талонів після обміну) що свідчить про неузгодженість вимог тендерної документації, в частині вимог згідно Додатку № 3 до ТД, Додатку № 4 до ТД (Проєкту договору) та Форми оголошення в частині строку поставки Товару, а саме щодо Строку дії талонів на паливо який повинен бути не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців.
Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів.
Отже, при визначені строку дії талонів та обов’язку Скаржника провести ще обмін талонів: не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців, Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, Замовник встановлює суперечливі вимоги тендерної документації в частині терміну дії талонів не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців, з урахуванням, що строк поставки Товару - до 31.12.2024 року, а строк дії договору – 31.12.2024 року. Як і бюджетний період закінчується 31 грудня 2024 року. Відповідно до чинного законодавства України Замовники здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік.
Звертаємо увагу, що Замовник встановив суперечливу та дискримінаційну вимогу в частині здійснення обміну талонів Учасником: з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців.
Тобто, якщо учасником за необхідністю буде здійснюватись обмін невикористаних за цей строк талонів на нові талони, Учасник повинен забезпечити безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців, як протягом дії договору про закупівлю, так і впродовж ще більше року після закінчення строку дії Договору про закупівлю.
Звертаємо увагу, що Замовником опубліковано Проєкт договору, який свідчить, що Строк дії Договору про закупівлю - до 31 грудня 2024 р.
Такі умови свідчать про неузгодженість вимог тендерної документації вимогам законодавства, оскільки:
- Закупівля проводиться згідно Плану закупівлі на 2024 рік (з відповідною інформацією можливо ознайомитись за ідентифікатором UA-P-2024-10-15-010137-a )
Відповідно до ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Тобто, Замовником оголошена процедура закупівлі на 2024 рік, при цьому Замовником встановлені такі умови документації, які фактично встановлені для здійснення Поставки товару учасниками майже на весь 2025 рік, з урахуванням вимог в частині строку дії талонів (не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації)) та періоду, за яким згідно Проєкту договору та Додатку № 3 до ТД, Скаржник у випадку перемоги та укладення Договору про закупівлю з Замовником, повинен буде здійснити обмін талонів на протязі з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк талонів на нові талони, на строки не менше ніж 6 (шість) календарних місяців, що у будь-якому випадку передбачає виконання зобов’язань ПІСЛЯ закінчення строку дії Договору.
Така вимога тендерної документації та додатків до неї, в тому числі Проєкту договору - не узгоджується з вимогами бюджетного законодавства та кошторису розподілу коштів, є обмежувальною та такою, що дискримінує Скаржника, оскільки строк дії талонів (який вимагає Замовник, в тому числі з урахуванням вимоги щодо строку, протягом якого Скаржник повинен буде здійснити обмін таких талонів) значно перевищує строк дії Договору за результатом проведеної процедури закупвілі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток,дозволів), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації